Wednesday, January 2, 2013

မႏ ၱေလး-ျမစ္ႀကီးနား ရထားလမ္း KIA မွ ထပ္မံမိုင္းခြဲဖ်က္ဆီး


မႏ ၱေလး-ျမစ္ႀကီးနား ရထားလမ္း KIA မွ ထပ္မံမိုင္းခြဲဖ်က္ဆီး
Wednesday, January 02, 2013

၂၀၁၃ခုႏွစ္၊ ဇန္န၀ါရီလ ၁ရက္ေန႔ ည ၁၁ နာရီခြဲအခ်ိန္ခန္႔တြင္ဟိုပင္
ၿမိဳ႕နယ္ခြဲ ဘူတာမွ တစ္မိုင္ခန္႔အကြာ မိုင္တိုင္အမွတ္(၆၅၂/၄)ႏွင့္ (၅) 
အၾကား အမွတ္(၄၃)အဆန္ကုန္တင္ရထားျဖတ္သန္းေမာင္းႏွင္
ေနစဥ္ KIA မွ ေထာင္ထားသည့္ မိုင္းတစ္လံုးေပါက္ကြဲခဲ့ေၾကာင္း၊ 
မိုင္းေပါက္ကြဲမႈေၾကာင့္ ဟိုပင္မွ မိုးေကာင္းဘက္သြား ရထားသံလမ္း
ဘယ္ဘက္အျခမ္း (၁)ေပ ခန္႔ျပတ္ေတာက္သြားၿပီး ဇလီဖာတံုး (၅)တံုး
ပ်က္ဆီးကာ ကုန္တင္ရထား၏ေနာက္ဆံုးတြဲရွိ ရထားဘီး(၄)ဘီး 
လမ္းေခ်ာ္ခဲ့ေၾကာင္း သတင္းရရွိပါသည္။

ပ်က္ဆီးသြားေသာ ရထားလမ္းကို မိုးညွင္းဘူတာမွ ႀကီးၾကပ္ေရးမွဴး
ဦးစီး၍ ၀န္ထမ္း(၁၃)ဦးျဖင့္ စတင္ျပဳျပင္လ်က္ရွိၿပီး ရထားသြားလာမႈ
အား ေခတၱခဏ ပိတ္ထားေၾကာင္း သိရွိရပါသည္။ 

KIA မွ ၂၀၁၁ ခုႏွစ္၊ ဇြန္လမွ စတင္၍ ရထားလမ္းမိုင္းခြဲမႈ အႀကိမ္(၅၀)ေက်ာ္၊
လမ္းတံတားေဆာက္လုပ္ေရးယႏ ၱရားမ်ား တိုက္ခိုက္ဖ်က္ဆီးမႈ အႀကိမ္(၁၀၀)ေက်ာ္ေဆာင္ရြက္ခဲ့ေၾကာင္း မွတ္တမ္းမ်ားအရ သိရွိ
ရသည္။

၂၀၁၃ခုႏွစ္၊ ဇန္န၀ါရီလ ၁ရက္ေန႔ ည ၁၁ နာရီခြဲအခ်ိန္ခန္႔တြင္ဟိုပင္ၿမိဳ႕နယ္ခြဲ ဘူတာမွ တစ္မိုင္ခန္႔အကြာ မိုင္တိုင္အမွတ္(၆၅၂/၄)ႏွင့္ (၅) အၾကား အမွတ္(၄၃)အဆန္ကုန္တင္ရထားျဖတ္သန္းေမာင္းႏွင္ေနစဥ္ KIA
မွ ေထာင္ထားသည့္ မိုင္းတစ္လံုးေပါက္ကြဲခဲ့ေၾကာင္း၊ မိုင္းေပါက္ကြဲမႈေၾကာင့္ ဟိုပင္မွ မိုးေကာင္းဘက္သြား ရထားသံလမ္းဘယ္ဘက္အျခမ္း (၁)ေပ ခန္႔ျပတ္ေတာက္သြားၿပီး ဇလီဖာတံုး (၅)တံုးပ်က္ဆီးကာ ကုန္တင္ ရထား၏ေနာက္ဆံုးတြဲရွိ ရထားဘီး(၄)ဘီး လမ္းေခ်ာ္ခဲ့ေၾကာင္း သတင္းရရွိပါသည္။

ပ်က္ဆီးသြားေသာ ရထားလမ္းကို မိုးညွင္းဘူတာမွ ႀကီးၾကပ္ေရးမွဴးဦးစီး၍ ၀န္ထမ္း(၁၃)ဦးျဖင့္ စတင္ျပဳျပင္ လ်က္ရွိၿပီး ရထားသြားလာမႈအား ေခတၱခဏ ပိတ္ထားေၾကာင္း သိရွိရပါသည္။

KIA မွ ၂၀၁၁ ခုႏွစ္၊ ဇြန္လမွ စတင္၍ ရထားလမ္းမိုင္းခြဲမႈ အႀကိမ္(၅၀)ေက်ာ္၊ လမ္းတံတားေဆာက္ လုပ္ေရးယႏ ၱရားမ်ား တိုက္ခိုက္ဖ်က္ဆီးမႈ အႀကိမ္(၁၀၀)ေက်ာ္ေဆာင္ရြက္ခဲ့ေၾကာင္း မွတ္တမ္းမ်ားအရ သိရွိရသည္။

No comments:

Post a Comment