Monday, February 18, 2013

ဂါဇာေဒသမႇ ကေလးမ်ား၏ အသုဘအခမ္းအနားဓာတ္ပံု ကမၻာ့စာနယ္ဇင္း ဓာတ္ပံုဆုရရႇိ

feb-18-2-4ကမၻာ့စာနယ္ဇင္း ဓာတ္ပံုဆု ရရႇိခဲ့ေသာ ဓာတ္ပံု
၂၀၁၂ ခုႏႇစ္ ႏုိ၀င္ဘာလက အစၥေရး၏ ေလေၾကာင္းထိုးစစ္အတြင္း ေသဆံုးခဲ့ေသာ ကေလးႏႇစ္ဦးႏႇင့္ သူတို႔၏ဖခင္ကို ျမႇဳပ္ႏႇံသၿဂႋဳဟ္ရန္အတြက္ လူအမ်ား သယ္ေဆာင္လာပံုအား ဆီြဒင္ဓာတ္ပံုဆရာ ေပါလ္ဟန္ဆင္က ႐ိုက္ကူးထားသည့္ ဓာတ္ပံုသည္ ၂၀၁၃ ခုႏႇစ္
ကမၻာ့စာနယ္ဇင္းဓာတ္ပံုဆုကုိ ရရႇိခဲ့ေၾကာင္း အကဲျဖတ္ ဒုိင္လူႀကီးအဖဲြ႕က ေဖေဖာ္၀ါရီလ ၁၅ ရက္တြင္ ေၾကညာခဲ့သည္။
Dagens Nyheter ေန႔စဥ္ သတင္းစာ၏ ဓာတ္ပံုဆရာ ဟန္ဆင္သည္ အသက္ႏႇစ္ႏႇစ္ရႇိ ဆူဟစ္ဟီဂ်ာဇီႏႇင့္ သူ၏အစ္ကုိျဖစ္သူ အသက္သံုးႏႇစ္ရႇိ မုိဟာမက္တို႔ကို သယ္လာသည့္ အသုဘပို႔ လူတန္းႀကီးအား ၂၀၁၂ ခုႏႇစ္၊ ႏို၀င္ဘာလ ၂၀ ရက္က ႐ိုက္ကူးခဲ့ျခင္းျဖစ္သည္။
feb-18-2-5
ေပါလ္ဟန္ဆင္က ဆုရရႇိခဲ့ေသာ ဓာတ္ပံုကို ျပသေနစဥ္
''ဒီဓာတ္ပံုရဲ႕အားက အျပစ္မဲ့တဲ့ ကေလးငယ္ေတြအတြက္ အရြယ္ေရာက္ၿပီးသူေတြရဲ႕ ေဒါသနဲ႔ ၀မ္းနည္းေၾကကဲြမႈကို အၿပိဳင္တင္ျပထားပံုထဲမႇာ ကိန္းေအာင္းေနပါတယ္။ ကြၽန္ေတာ့္အတြက္ ဘယ္ေတာ့မႇ ေမ့မရႏုိင္တဲ့ ဓာတ္ပံုပဲ'' ဟု အကဲျဖတ္ဒုိင္အဖဲြ႕၀င္ တစ္ဦးျဖစ္သူ ပီ႐ူးမႇမာယုမိုဟန္နာက ေျပာၾကားခဲ့သည္။
ယင္းေလေၾကာင္းတိုက္ခိုက္မႈအတြင္း ယင္းကေလးႏႇစ္ဦး၏ ဖခင္မႇာလည္း ေသဆံုးခဲ့ရၿပီး မိခင္ကိုမူ အထူးၾကပ္မတ္ ကုသေဆာင္တြင္ ကုသေပးခဲ့ရသည္။ အသုဘအခမ္းအနား၌ ကေလးတို႕၏ဖခင္ အေလာင္းကိုပါ သယ္လာခဲ့သည္။
feb-18-2-6
ေဖဘီယုိဘက္စီယာရယ္လီ၏ အလက္ပိုၿမိဳ႕မႇ ဆီးရီးယားသူပုန္တစ္ဦး၏ ဓာတ္ပံု
AFP သတင္းဌာန၏ ဓာတ္ပံုဆရာႏႇစ္ဦးျဖစ္ေသာ ေဖဘီယိုဘက္စီယာရယ္လီ (အီတလီ) ႏႇင့္ ဂ်ာဗီယာမန္ဇာႏို (အေမရိကန္) တို႔သည္လည္း ႇSpot News က႑၌ တုိက္ပဲြျပင္းထန္ေနသည့္ ဆီးရီးယားႏိုင္ငံ၊ အလက္ပိုၿမိဳ႕မႇ ဓာတ္ပံုမ်ားျဖင့္ ဒုတိယဆုႏႇင့္ တတိယဆုတို႔ကုိ အသီးသီးရရႇိခဲ့သည္။
ယခုႏႇစ္၊ ကမၻာ့စာနယ္ဇင္း ဓာတ္ပံုၿပိဳင္ပဲြတြင္  Photojournalism ႏွင့္ Documentary Photography ပညာရပ္နယ္ပယ္တို႔မႇ ပညာရႇင္ ၁၉ ဦးတို႔က အကဲျဖတ္ဒိုင္လူႀကီးမ်ား အဖဲြ႕တြင္ ပါ၀င္ခဲ့ၿပီး ႏုိင္ငံေပါင္း ၁၂၄ ႏိုင္ငံမႇ ဓာတ္ပံုဆရာေပါင္း ၅၆၆၆ တို႔က ေပးပို႔ခဲ့သည့္ ဓာတ္ပံုေပါင္း ၁၀၃၄၈၁ ပံုတို႔ထဲမႇ စိစစ္အကဲျဖတ္ ေရြးခ်ယ္ခဲ့ျခင္းျဖစ္သည္။
ပထမဆုရရႇိခဲ့သည့္ ဟန္ဆင္သည္ ဆုေငြအေမရိကန္ေဒၚလာ ၁၃၀၀၀ ႏႇင့္ ကင္မရာတစ္လံုးတို႔ကုိ နယ္သာလန္ႏုိင္ငံ၊ အမ္စတာဒမ္ၿမိဳ႕၌ ဧၿပီတြင္ က်င္းပမည့္အခမ္းအနား၌ ဆုခ်ီးျမႇင့္ခံရမည္ျဖစ္သည္။
Ref:AFP

EMG

No comments:

Post a Comment