အသံုးျပဳမႈမ်ားလာသည့္ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕အဝင္ အမွတ္ ၃ လမ္းမႀကီး ကို
ေလးလမ္းသြား လမ္းမႀကီးအျဖစ္ က်ပ္ ၉ဘီလ်ံခန္႔ အကုန္အက် ခံ ကာ
ေဆာင္ရြက္သြားမည္ဟုMax Myanmar Construction Co.,Ltd မွ ဦးမိုးေအာင္ ေခ်ာက
ေျပာသည္။ Max Myanmar မွ တာဝန္ရွိ သူ ဦးမိုးေအာင္ေခ်ာက ” ဘ႑ာ ႏွစ္
ပထမႏွစ္မွာ ေျမႀကီးညႇိတဲ့ လုပ္ငန္း ကို ေဆာင္ရြက္မယ္။ ဒုတိယ ႏွစ္မွာ
ကြန္ကရစ္ခင္းမယ္” ဟုေျပာသည္။ B.O.T စနစ္ျဖင့္ လုပ္ကိုင္ ခြင့္ရ ထားေသာ
အဆိုပါလမ္းကို ကုမၸဏီ စိုက္ထုတ္ေငြျဖင့္ က်ခံေဆာင္ရြက္ မည္ျဖစ္ေၾကာင္းလည္း
၄င္းက ဆိုသည္။
လက္ရွိတြင္
လုပ္ငန္းမ်ားစတင္ ေနၿပီး မလြတ္ကင္းေသာ အပင္မ်ား ကို ခုတ္လဲွေနေၾကာင္း
သိရသည္။ အရွည္ ၉ မိုင္ ႏွစ္ဖာလံုရွည္ လ်ားသည့္ အဆိုပါ လမ္းမွာ မူလ က ၂၂
ေပသာရွိၿပီး ယခုျပင္ဆင္မႈ ေၾကာင့္ လမ္းသား အက်ယ္မွာ ၄၈ ေပရွိသြားမည္ဟု
သိရသည္။ ရန္ကုန္-မႏၲေလး လမ္းေဟာင္း တစ္ခုျဖစ္ရာ တိုးခ်ဲ႕မႈေၾကာင့္ တံတား
ႏွင့္ေရျ>ြပန္အေရအတြက္ ၁၅ ခု ရွိလာ မည္ဟု ထပ္မံသိရသည္။
ခေရပင္ လမ္းဆံုႏွင့္ မဂၤလာဒံု ဥယ်ာဥ္ ၿမိဳ႕ ေတာ္ၾကားမွ ရန္ကုန္- ပဲခူး
ကားလမ္းမိုင္တိုင္ ၂/၇ အထိ ၂ဝ၁၃-၂ဝ၁၄ ဘ႑ာႏွစ္တြင္ ေျမ ႀကီးညိႇျခင္း၊
၂ဝ၁၄-၂ဝ၁၅ တြင္း ကြန္ကရစ္ခင္းျခင္းတို႔ ကို ေဆာင္ ရြက္မည္ျဖစ္သည္။
From : popular
အသံုးျပဳမႈမ်ားလာသည့္ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕အဝင္ အမွတ္ ၃ လမ္းမႀကီး ကို ေလးလမ္းသြား လမ္းမႀကီးအျဖစ္ က်ပ္ ၉ဘီလ်ံခန္႔ အကုန္အက် ခံ ကာ ေဆာင္ရြက္သြားမည္ဟုMax Myanmar Construction Co.,Ltd မွ ဦးမိုးေအာင္ ေခ်ာက ေျပာသည္။ Max Myanmar မွ တာဝန္ရွိ သူ ဦးမိုးေအာင္ေခ်ာက ” ဘ႑ာ ႏွစ္ ပထမႏွစ္မွာ ေျမႀကီးညႇိတဲ့ လုပ္ငန္း ကို ေဆာင္ရြက္မယ္။ ဒုတိယ ႏွစ္မွာ ကြန္ကရစ္ခင္းမယ္” ဟုေျပာသည္။ B.O.T စနစ္ျဖင့္ လုပ္ကိုင္ ခြင့္ရ ထားေသာ အဆိုပါလမ္းကို ကုမၸဏီ စိုက္ထုတ္ေငြျဖင့္ က်ခံေဆာင္ရြက္ မည္ျဖစ္ေၾကာင္းလည္း ၄င္းက ဆိုသည္။
လက္ရွိတြင္ လုပ္ငန္းမ်ားစတင္ ေနၿပီး မလြတ္ကင္းေသာ အပင္မ်ား ကို ခုတ္လဲွေနေၾကာင္း သိရသည္။ အရွည္ ၉ မိုင္ ႏွစ္ဖာလံုရွည္ လ်ားသည့္ အဆိုပါ လမ္းမွာ မူလ က ၂၂ ေပသာရွိၿပီး ယခုျပင္ဆင္မႈ ေၾကာင့္ လမ္းသား အက်ယ္မွာ ၄၈ ေပရွိသြားမည္ဟု သိရသည္။ ရန္ကုန္-မႏၲေလး လမ္းေဟာင္း တစ္ခုျဖစ္ရာ တိုးခ်ဲ႕မႈေၾကာင့္ တံတား ႏွင့္ေရျ>ြပန္အေရအတြက္ ၁၅ ခု ရွိလာ မည္ဟု ထပ္မံသိရသည္။ ခေရပင္ လမ္းဆံုႏွင့္ မဂၤလာဒံု ဥယ်ာဥ္ ၿမိဳ႕ ေတာ္ၾကားမွ ရန္ကုန္- ပဲခူး ကားလမ္းမိုင္တိုင္ ၂/၇ အထိ ၂ဝ၁၃-၂ဝ၁၄ ဘ႑ာႏွစ္တြင္ ေျမ ႀကီးညိႇျခင္း၊ ၂ဝ၁၄-၂ဝ၁၅ တြင္း ကြန္ကရစ္ခင္းျခင္းတို႔ ကို ေဆာင္ ရြက္မည္ျဖစ္သည္။
From : popular
No comments:
Post a Comment