Friday, May 30, 2014

အျမန္လမ္း အရွိန္ႏႈန္းတိုင္း ကင္မရာႏွင့္ လမ္းနံရံထိန္း တင္ဒါေလွ်ာက္ထားသူ ကုမၸဏီ ၂၁ ခုရွိ

ယာဥ္မေတာ္တဆမႈေၾကာင့္ ခရီးသည္ ၃၈၀ ဦး ေသဆုံးခဲ့ၿပီ ျဖစ္သည့္ ရန္ကုန္-မႏၲေလး အျမန္လမ္းတြင္ ခရီးသည္ လုံၿခံဳေရးအတြက္ အရွိန္ႏႈန္းတိုင္း ကင္မရာႏွင့္ လမ္းနံရံထိန္း (Guard Rail) တို႔ တပ္ဆင္ရန္ တင္ဒါေလွ်ာက္ထားသည့္ ကုမၸဏီ ၂၁ ခုခန္႔ ရွိေၾကာင္း ေနျပည္ေတာ္ ေဆာက္လုပ္ေရး ဝန္ႀကီးဌာနထံမွ စုံစမ္းသိရွိရသည္။

အိတ္ဖြင့္တင္ဒါတြင္ တင္ဒါ ေလွ်ာက္ထားသည့္ ကုမၸဏီမ်ားမွာ အရွိန္ႏႈန္းတိုင္း ကင္မရာအတြက္ သိန္း ၁၀၀ ႏွင့္ လမ္းနံရံထိန္းအတြက္ သိန္း ၂၀၀ စေပၚ တင္ရမည္ ျဖစ္ၿပီး အရွိန္ႏႈန္းတိုင္း ကင္မရာ ေလးခုႏွင့္ လမ္းနံရံထိန္း အရွည္ ၄၀ ဒသမ ၃ မိုင္ကို လမ္းပိုင္းအလိုက္ တပ္ဆင္ရမည္ ျဖစ္ေၾကာင္း အဆိုပါဌာန၏ တင္ဒါေခၚယူမႈ အခ်က္အလက္မ်ားအရ သိရသည္။

“အရွိန္ႏႈန္းတိုင္း ကင္မရာကေတာ့ Mobile စနစ္ လမ္းမွာ တပ္ထားၿပီး ေရဒါနဲ႔ အရွိန္လြန္ ေမာင္းတဲ့ကားကို ဓာတ္ပုံ႐ိုက္ၿပီး တိုးဂိတ္ေတြကို လွမ္းပို႔ၿပီး ကားကို အေရးယူႏိုင္မယ္။ လမ္းနံရံထိန္းကေတာ့ ကားအရွိန္မထိန္းႏိုင္ရင္ ကားေမွာက္တာ၊ လိမ္တာေတြ မျဖစ္ဖို႔အတြက္ ထားမယ္။ တင္ဒါကေတာ့ ဌာနက ေခၚေပးရတယ္။ တပ္ဆင္ၿပီးတာနဲ႔ အျမန္ရဲတပ္ဖြဲ႔ကို လႊဲေပးရမယ္” ဟု ေနျပည္ေတာ္ ျပည္သူ႔ေဆာက္လုပ္ေရးလုပ္ငန္း အင္ဂ်င္နီယာမွဴးႀကီး ဦးၾကည္ေဇာ္က ဆိုသည္။

ေမလ ၁၉ ရက္မွ ၃၀ ရက္အထိ အရွိန္ႏႈန္းတိုင္း ကင္မရာႏွင့္ လမ္းနံရံထိန္း (Guard Rail) မ်ား တပ္ဆင္ရန္ တင္ဒါ ေခၚယူရာတြင္ အရွိန္ထိန္းကင္မရာ တပ္ဆင္ရန္ ေလွ်ာက္ထားသည့္ ကုမၸဏီ ေျခာက္ခုႏွင့္ လမ္းနံရံထိန္း တပ္ဆင္ရန္ ကုမၸဏီ ၁၅ ခုခန္႔ ေလွ်ာက္ထားလ်က္ ရွိေၾကာင္း၊ ဇြန္လ ၂ ရက္ေန႔တြင္ တင္ဒါဖြင့္မည္ ျဖစ္ေၾကာင္း ေဆာက္လုပ္ေရး ဝန္ႀကီးဌာန (ေနျပည္ေတာ္က) ႐ုံးအဖြဲ႔ထံမွ သိရသည္။

အျမန္လမ္းတြင္ ယာဥ္တိမ္းေမွာက္မႈမ်ား မၾကာခဏ ျဖစ္ပြားေနၿပီး လမ္းအပိုင္းမ်ားတြင္ အားနည္းခ်က္ ရွိေၾကာင္း ေဆာက္လုပ္ေရး ဝန္ႀကီးဌာန ဒုတိယဝန္ႀကီး ဦးစိုးတင့္က ေနျပည္ေတာ္ ရထားပို႔ေဆာင္ေရး ဝန္ႀကီးဌာနတြင္ ေမလ ၁၅ ရက္ေန႔က ျပဳလုပ္ေသာ ရာဇာမင္း ခရီးသည္တင္ ယာဥ္တိမ္းေမွာက္မႈႏွင့္ ပတ္သက္သည့္ သတင္းစာ ရွင္းလင္းပြဲတြင္ ေျပာၾကားခဲ့သည္။

က်ပ္ဘီလီယံ ၉၀၀ ေက်ာ္ ကုန္က်ခံကာ ေဆာက္လုပ္ခဲ့သည့္ ရန္ကုန္-မႏၲေလး အျမန္လမ္းမႀကီးမွာ ဂ်ပန္အျပည္ျပည္ဆိုင္ရာ ပူးေပါင္းေဆာင္႐ြက္ေရး ေအဂ်င္စီ JICA ၏ တိုင္းတာခ်က္အရ လမ္းမႀကီး၏ ၆ ရာခိုင္ႏႈန္းကို ဦးစားေပး၍ အျမန္ဆုံး ျပဳျပင္သြားရန္ လိုအပ္ေၾကာင္း ထုတ္ျပန္ထားသည္။

The Voice Weekly

No comments:

Post a Comment