
တပ္မေတာ္သားကိုယ္စားလွယ္ ဗိုလ္မွဴးမ်ိဳးထြန္းေအာင္၏ “ရန္ကုန္-မႏၲေလး
ရန္ကုန္-မႏၲေလးအျမန္လမ္းမႀကီးတြင္ ယာဥ္မေတာ္တဆမႈမ်ား ေလ်ာ့နည္းက်ဆင္းေရးအတြက္ ယာဥ္ၾကံ ့ခိုင္မႈ စစ္ေဆးျခင္း၊ ယာဥ္ေမာင္းလိုင္စင္၊ ယာဥ္လိုင္စင္၊ လုပ္ငန္းလိုင္စင္ စစ္ေဆးျခင္း၊ အရက္မူးတိုင္းကိရိယာျဖင့္ စစ္ေဆးျခင္း၊ တာယာႀကံ ့ခိုင္မႈ စစ္ေဆးျခင္း၊ ယာဥ္ေအာက္ပိုင္း ႀကံ ့ခိုင္မႈ စစ္ေဆးျခင္းတို ့အား ေဆာင္ရြက္လ်က္ ရွိပါေၾကာင္း၊ ရန္ကုန္-မႏၲေလး အျမန္လမ္းမႀကီးကို အဆင့္ျမင့္တင္ ေဆာင္ရြက္ရန္ ၂၀၁၄-၂၀၁၅ ဘ႑ာေရးႏွစ္တြင္ ျပည္ေထာင္စု ေငြလုံးေငြရင္း ရန္ပုံေငြ က်ပ္ ၁၅ဘီလီယံျဖင့္ ၃၅မိုင္ ၇ဖာလုံ AC ခင္းျခင္း၊ တံတား ခုႏွစ္စင္း ေရျပြန္တည္ေဆာက္ျခင္းႏွင့္ အ၀င္/အထြက္ ကြန္ကရစ္ခင္းျခင္း၊ ေပ်ာ္ဘြယ္-နတ္ေမာက္ ရထားလမ္းႏွင့္ တံတားလမ္းၾကား ကြန္ကရစ္ခင္းျခင္း ၂၂၂၆ ေပ၊ ၅မိုင္ ၄ဖာလုံ ေက်ာက္ေရာေျမလမ္းပခုံး ျပဳလုပ္ျခင္း၊ ၅မိုင္ ၃ဖာလုံ လမ္းလယ္ကၽြန္း အုတ္စီေရေျမာင္း ျပဳလုပ္ျခင္း၊ Rest Camp မ်ားတြင္ လမ္းမီးတိုင္ ၆၂တိုင္ Overhead Light တပ္ဆင္ျခင္း၊ Guard Rail တပ္ဆင္ျခင္း ၄၅မိုင္၊ အရွိန္ထိန္း ကင္မရာ ၆ ခု တပ္ဆင္ျခင္း၊ ကီလိုမီတာတိုင္ ၁၁၇၈ ခု စိုက္ထူျခင္းတို ့ကို ေဆာင္ရြက္သြားမည္ျဖစ္ၿပီး အထူးျပင္ဆင္ ထိန္းသိမ္းျခင္း ရန္ပုံေငြျဖင့္ တံတား ၂၅စင္းအား တစ္ဖက္လွ်င္ မူလ ၂၄ေပမွ ၄၈ေပ အက်ယ္ခ်ဲ ့ျခင္းတို ့ကို ေဆာင္ရြက္မည္ ျဖစ္ပါေၾကာင္း။
၂၀၁၄-၂၀၁၅ ဘ႑ာေရးႏွစ္ ျပည္ေထာင္စု ျဖည့္စြက္ ရန္ပုံေငြ က်ပ္ ၁၀ဘီလီယံျဖင့္ ၂၅ေပအက်ယ္ AC ခင္းျခင္း ၂၆မိုင္၊ Guard Rail တပ္ဆင္ျခင္း မိုင္ ၂၀၊ တံတား ၂၅စင္းအား တစ္ဘက္လွ်င္ မူလ ၂၄ေပမွ ၄၈ေပ အက်ယ္ခ်ဲ ့ျခင္း ေဆာင္ရြက္ရန္ ရန္ပုံေငြတင္ျပေတာင္းခံသြားမည္ ျဖစ္ေၾကာင္း၊ ၂၀၁၄-၂၀၁၅ ဘ႑ာေရးႏွစ္မွ စတင္၍ ေနာက္ ၃ႏွစ္ကာလအတြက္ ႏွစ္အလိုက္ လုပ္ငန္းစီမံခ်က္မ်ား ေရးဆြဲထားၿပီး ျဖစ္ပါေၾကာင္းႏွင့္ ဘ႑ာေရးႏွစ္အလိုက္ ခြင့္ျပဳရရွိသည့္ ရန္ပုံေငြအေပၚမူတည္ၿပီး ေဆာင္ရြက္သြားမည္ ျဖစ္ပါေၾကာင္းႏွင့္ ၂၀၁၄-၂၀၁၅ ဘ႑ာေရးႏွစ္အတြင္း ေဆာင္ရြက္ေနသည့္ လုပ္ငန္းမ်ားကို ဘ႑ာေရးႏွစ္အကုန္တြင္ ၿပီးစီးမႈရာခိုင္ႏူန္းျဖင့္ တင္ျပသြားရန္ အစီအစဥ္ရွိပါေၾကာင္း ေျဖၾကားသည္။
Yangon-Mandalay Expressway
No comments:
Post a Comment