Thursday, November 27, 2014

အျမန္လမ္းမႀကီးအား ကတၱရာလမ္းအျဖစ္ ေျပာင္းလဲေတာ့မည္

Photo: အျမန္လမ္းမႀကီးအား ကတၱရာလမ္းအျဖစ္ ေျပာင္းလဲေတာ့မည္
Thursday, November 27, 2014

ရန္ကုန္-မႏၲေလး အျမန္လမ္းအား ကြန္ကရစ္လမ္းမွ ကတၲရာလမ္းအျဖစ္ ေျပာင္း လဲသြားမည္ျဖစ္ေၾကာင္း ေဆာက္လုပ္ေရးဝန္ ႀကီးဌာနမွ တာဝန္ရွိသူတစ္ဦးက ေျပာသည္။

ယခင္ ရန္ကုန္-မႏၲေလးလမ္းသည္ ကြန္ ကရစ္ႏွင့္ ခင္းက်င္းထားသည့္ လမ္းျဖစ္ၿပီး လမ္း ေခ်ာ္မႈမ်ား မၾကာခဏ ျဖစ္ပြားလ်က္ရွိသည့္ လမ္းလည္းျဖစ္သည္။

''ရန္ကုန္-မႏၲေလး အျမန္လမ္းကို ကတၲရာ ခင္းသြားမွာပါ။ အရင္တုန္းကေတာ့ ကြန္က ရစ္ခင္းထားတဲ့ လမ္းေပါ့။ ဒါေပမဲ့ သတိျပဳရ မယ့္အပိုင္းနဲ႔ လမ္းကို ပိုင္းျခားထားတဲ့ တံတား ေတြကိုေတာ့ ကြန္ကရစ္ ခင္းေပးထားပါတယ္'' ဟု ယင္းက ဆက္ေျပာသည္။

ယင္းကတၲရာခင္းျခင္းအား ရရွိသည့္ ဘတ္ဂ်က္အေပၚမူတည္၍ ႏွစ္အပိုင္း အျခား အလိုက္ ျပဳလုပ္သြားမည္ ျဖစ္ေၾကာင္း ထပ္မံ သိရသည္။
''ကတၲရာခင္းတာကိုေတာ့ ႏိုင္ငံေတာ္က ခ်ေပးတဲ့ ဘတ္ဂ်က္အေပၚမူတည္ၿပီး ႏွစ္အ ပိုင္းအျခားအလိုက္ ျပဳလုပ္သြားမွာပါ။ ရန္ကုန္- မႏၲေလး အျမန္လမ္းတစ္ခုလံုးကို ကတၲရာ ခင္းသြားမွာပါ''ဟု ထပ္ေျပာသည္။
ရန္ကုန္-မႏၲေလး အျမန္လမ္းမႀကီးအား ကြန္ကရစ္လမ္းမွ ကတၱရာလမ္းအျဖစ္ ေျပာင္း လဲရန္မွာလည္း ကားသမားမ်ား ေမွ်ာ္လင့္ေန သည့္ ရည္ရြယ္ခ်က္ျဖစ္ေၾကာင္းလည္း ကား သမားမ်ားက ေျပာသည္။
''အျမန္လမ္းကို ကတၲရာခင္းလိုက္ရင္ ပိုေကာင္းတာေပါ့။ လမ္းေခ်ာ္မႈ ေတာ္ေတာ္ မ်ားမ်ားက ကတၱရာလမ္းမွာျဖစ္ခဲတယ္။ ကြန္ ကရစ္လမ္းေတြမွာပဲ အျဖစ္မ်ားတာ။ ဘာပဲ ျဖစ္ျဖစ္ အျမန္လမ္းႀကီးကို ကတၱရာလမ္းအ ျဖစ္ ေျပာင္းလဲမယ္ဆိုရင္ေတာ့ အေကာင္း ဆံုးပါပဲ''ဟု ယာဥ္ေမာင္းတစ္ဦးျဖစ္သူ ဦးစံ ေကာင္းက ေျပာသည္။ 

ယင္းရန္ကုန္-မႏၲေလး အျမန္လမ္းမႀကီး အား ရွစ္လမ္းသြား အျမန္လမ္း ျဖစ္ေစရန္အ တြက္လည္း စီစဥ္ထားေၾကာင္းကိုလည္း ထပ္ မံေျပာၾကား သည္။
ရန္ကုန္-မႏၲေလး အျမန္လမ္းမႀကီး သည္ အေမရိကန္ေဒၚလာ တစ္ဘီလီယံ ေက်ာ္ ကုန္က်ခဲ့သည့္ အျမန္လမ္းမႀကီးျဖစ္ၿပီး ေျမ သား တာေပါင္အက်ယ္ေပ ၂ဝဝ၊ လမ္းလယ္ ကြၽန္းဧရိယာ ေပ ၃ဝ ႏွင့္ လမ္းမႀကီးတစ္ဖက္ စီတြင္၂၅ ေပက်ယ္သည့္ ႏွစ္လမ္းသြား (သြား/ ျပန္)စနစ္ႏွင့္ တည္ေဆာက္ထားေၾကာင္း သိ ရသည္။

Yangon Media Group
ရန္ကုန္-မႏၲေလး အျမန္လမ္းအား ကြန္ကရစ္လမ္းမွ ကတၲရာလမ္းအျဖစ္ ေျပာင္း လဲသြားမည္ျဖစ္ေၾကာင္း ေဆာက္လုပ္ေရးဝန္ ႀကီးဌာနမွ တာဝန္ရွိသူတစ္ဦးက ေျပာသည္။ ယခင္ ရန္ကုန္-မႏၲေလးလမ္းသည္ ကြန္ ကရစ္ႏွင့္ ခင္းက်င္းထားသည့္ လမ္းျဖစ္ၿပီး လမ္းေခ်ာ္မႈမ်ား မၾကာခဏျဖစ္ပြားလ်က္ရွိသည့္ လမ္းလည္းျဖစ္ သည္။

''ရန္ကုန္-မႏၲေလး အျမန္လမ္းကို ကတၲရာ ခင္းသြားမွာပါ။ အရင္တုန္းကေတာ့ ကြန္က ရစ္ခင္းထားတဲ့ လမ္း ေပါ့။ ဒါေပမဲ့ သတိျပဳရ မယ့္အပိုင္းနဲ႔ လမ္းကို ပိုင္းျခားထားတဲ့ တံတား ေတြကိုေတာ့ ကြန္ကရစ္ ခင္းေပးထားပါတယ္'' ဟု ယင္းက ဆက္ေျပာသည္။ ယင္းကတၲရာခင္းျခင္းအား ရရွိသည့္ ဘတ္ဂ်က္အေပၚ မူတည္၍ ႏွစ္အပိုင္း အျခား အလိုက္ ျပဳလုပ္သြားမည္ ျဖစ္ေၾကာင္း ထပ္မံ သိရသည္။

''ကတၲရာခင္းတာကိုေတာ့ ႏိုင္ငံေတာ္က ခ်ေပးတဲ့ ဘတ္ဂ်က္အေပၚမူတည္ၿပီး ႏွစ္အ ပိုင္းအျခားအလိုက္ ျပဳလုပ္သြားမွာပါ။ ရန္ကုန္- မႏၲေလး အျမန္လမ္းတစ္ခုလံုးကို ကတၲရာ ခင္းသြားမွာပါ''ဟု ထပ္ေျပာသည္။
ရန္ကုန္-မႏၲေလး အျမန္လမ္းမႀကီးအား ကြန္ကရစ္လမ္းမွ ကတၱရာလမ္းအျဖစ္ ေျပာင္း လဲရန္မွာလည္း ကားသမားမ်ား ေမွ်ာ္လင့္ေန သည့္ ရည္ရြယ္ခ်က္ျဖစ္ေၾကာင္းလည္း ကား သမားမ်ားက ေျပာသည္။ ''အျမန္လမ္းကို ကတၲရာခင္းလိုက္ရင္ ပိုေကာင္းတာေပါ့။ လမ္းေခ်ာ္မႈ ေတာ္ေတာ္ မ်ားမ်ားက ကတၱရာလမ္းမွာျဖစ္ခဲတယ္။ ကြန္ ကရစ္လမ္းေတြမွာပဲ အျဖစ္မ်ားတာ။ ဘာပဲ ျဖစ္ျဖစ္ အျမန္လမ္းႀကီးကို ကတၱရာလမ္းအ ျဖစ္ ေျပာင္းလဲမယ္ဆိုရင္ေတာ့ အေကာင္း ဆံုးပါပဲ''ဟု ယာဥ္ေမာင္းတစ္ဦးျဖစ္သူ ဦးစံ ေကာင္းက ေျပာသည္။

ယင္းရန္ကုန္-မႏၲေလး အျမန္လမ္းမႀကီး အား ရွစ္လမ္းသြား အျမန္လမ္း ျဖစ္ေစရန္အ တြက္လည္း စီစဥ္ထားေၾကာင္းကိုလည္း ထပ္ မံေျပာၾကား သည္။ ရန္ကုန္-မႏၲေလး အျမန္လမ္းမႀကီး သည္ အေမရိကန္ေဒၚလာ တစ္ဘီလီယံ ေက်ာ္ ကုန္က်ခဲ့သည့္ အျမန္လမ္းမႀကီးျဖစ္ၿပီး ေျမ သား တာေပါင္အက်ယ္ေပ ၂ဝဝ၊ လမ္းလယ္ ကြၽန္းဧရိယာ ေပ ၃ဝ ႏွင့္ လမ္းမႀကီးတစ္ဖက္ စီတြင္၂၅ ေပက်ယ္သည့္ ႏွစ္လမ္းသြား (သြား/ ျပန္)စနစ္ႏွင့္ တည္ေဆာက္ထားေၾကာင္း သိ ရသည္။

Yangon Media Group‬

No comments:

Post a Comment