Wednesday, December 2, 2015

လမ္းစေပ်ာက္ေနေသာ ဦးဘၾကည္၏ ေလဆိပ္ပန္းခ်ီ’’


ပန္းခ်ီကားအုတ္နံရံကို ပိုင္းျဖတ္ေနၾကစဥ္။
 တစ္ခ်ိန္က ခမ္းနားခဲ့သည့္ အတိတ္ကို အရသာခံၿပီးေျပာၾကသည့္ ျမန္မာတို႔၏စကား၀ိုင္းတြင္ ရန္ကုန္အျပည္ျပည္ဆိုင္ရာေလဆိပ္က မပါမျဖစ္။ရန္ကုန္ၿမိဳ႕လယ္မွ ၁၀ မိုင္ခန္႔ေ၀းၿပီး မဂၤလာဒံုၿမိဳ႕နယ္တြင္ရွိသည့္ ေလဆိပ္သည္ ၁၉၅၀ ျပည့္ႏွစ္ႏွင့္ အနီးတစ္၀ိုက္ႏွစ္ကာလမ်ား၌ အေရွ႕ေတာင္အာရွ၏ အေကာင္းဆံုးႏွင့္ ေခတ္အမီဆံုး ေလဆိပ္ျဖစ္ခဲ့သည္။
ထိုကာလမ်ားတြင္ ေလဆိပ္ အေၾကာင္းေျပာတိုင္း ခ်န္ထား၍ မရသည္က ေလဆိပ္နံရံမ်ားေပၚမွ ပန္းခ်ီကားမ်ား၊ ေလဆိပ္ႏွင့္ နံရံထက္က ျမန္မာမႈပန္းခ်ီကားမ်ားသည္ ခြဲမရသည့္ အမွတ္သေကၤတတစ္ခု။ အခုေတာ့ ႏွစ္ခုစလံုး အတိတ္တြင္ ခ်န္ခဲ့ရေတာ့မည္။ ယေန႔ေခတ္တြင္ ေလဆိပ္သည္ အေရွ႕ေတာင္အာရွ၏ ထိပ္တန္းေလဆိပ္စာရင္းမွ ဖယ္ရွားခံခဲ့ရၿပီ ျဖစ္သလို နံရံေဆးေရး ပန္းခ်ီကားမ်ားသည္ လည္း ေလဆိပ္နံရံမ်ားထက္ဆီက ဖယ္ရွား ခံလုိက္ရၿပီ ျဖစ္သည္။
 
ရန္ကုန္ေလဆိပ္တြင္ ေရးဆြဲထားေသာ ပန္းခ်ီဆရာႀကီး ဦးဘၾကည္ ၏ နာမည္ေက်ာ္နံရံေဆးေရး ပန္းခ်ီကားမ်ားသည္ ကုန္လြန္ခဲ့သည့္ ၂၀၁၄ ႏွစ္လယ္ပိုင္း၌ ေမြးေန႔ကိတ္မုန္႔လွီးသလို အပိုင္းပိုင္း ခြဲခံလိုက္ရသည္။ ပန္းခ်ီကား၏ အခ်ဳိ႕အစိတ္အပိုင္းမ်ားသည္ လံုး၀ပ်က္စီးသြားခဲ့သည္။ ထိုအခ်ိန္မွ စတင္ၿပီး ေလဆိပ္ ပန္းခ်ီကားမ်ားသည္ လူျမင္ကြင္းမွ ေပ်ာက္ကြယ္ သြားေတာ့သည္။

ေလဆိပ္ႏွင့္ ပန္းခ်ီကားမ်ား တြဲလ်က္ရွိေသာ္လည္း အခ်ိန္ၾကာ လာသည္ႏွင့္အမွ် တန္ဖိုးခ်င္းက ျခားနားခဲ့သည္။ ေလဆိပ္အေဆာက္အအံုသည္ ႏွစ္ၾကာလာသည္ႏွင့္ အမွ် ေခတ္မမီေတာ့သည့္ အေဆာက္အအံုတစ္ခု အျဖစ္ သတ္ မွတ္ခံရေသာ္လည္း ေလဆိပ္နံရံထက္က ပန္းခ်ီကားမ်ားသည္ အခ်ိန္ၾကာေလ တန္ဖိုးတက္လာေလ ျဖစ္ခဲ့သည္။

အႏုပညာေရာ ေငြေၾကးအရပါ တန္ဖိုးမျဖတ္ႏုိင္သည့္ ဦးဘၾကည္၏ ေလဆိပ္ပန္းခ်ီကားမ်ားသည္ ရန္ကုန္ေလဆိပ္သစ္ ေဆာက္လုပ္ရန္ ေလဆိပ္ေဟာင္းကို ၿဖိဳဖ်က္သည့္ အစီအစဥ္ႏွင့္အတူ ၿဖိဳဖ်က္ခံလိုက္ရသည္။

ခရီးသည္ သန္းေပါင္းမ်ားစြာ ၀င္ထြက္ သြားလာႏုိင္ရန္ ရည္ရြယ္သည့္ ရန္ကုန္ေလဆိပ္သစ္ ေဆာက္လုပ္ေရးစီမံကိန္းကို အစိုးရက ၂၀၁၃ အေစာပိုင္းတြင္ ထုတ္ေဖာ္ေျပာၾကားခဲ့သည္။ အဆိုပါ အစီအစဥ္တြင္
ေလဆိပ္ေဟာင္းကို ၿဖိဳခ်ရမည့္ လုပ္ငန္းလည္း အပါအ၀င္ ျဖစ္သည္။
 စီမံကိန္းကို စတင္ထုတ္ေဖာ္ ေျပာၾကားစဥ္က ေလဆိပ္ အေဆာက္အအံုေဟာင္း၏ နံရံထက္တြင္ ရွိေနသည့္ ဦးဘၾကည္၏ ပန္းခ်ီကားမ်ားကို ‘‘မူလလက္ရာမပ်က္ေစရန္ ႀကိဳးစားမည္’’ဟု အစိုးရအရာရွိမ်ားက သတင္းမီဒီယာ မ်ားအား ေျပာၾကားခဲ့သည္။ ဦးဘၾကည္၏ မိသားစု၀င္အခ်ဳိ႕ႏွင့္ ပန္းခ်ီပညာရွင္မ်ားကို ေခၚယူကာ တိုင္ပင္ခဲ့သည္။
 ‘‘ကြၽန္ေတာ္တို႔ကိုေခၚၿပီး အၾကံဉာဏ္ ေတာင္းတုန္းကေတာ့ အတိအက် ကန္႔ကြက္ခဲ့တယ္။ လံုး၀မဖ်က္ပါနဲ႔လို႔’’ဟု ထိုစဥ္က ျမန္မာႏိုင္ငံပန္းခ်ီ၊ ပန္းပုအစည္းအ႐ုံး အတြင္းေရးမွဴးအျဖစ္ အစိုးရ အရာရွိမ်ားႏွင့္ အတူ ေဆြးေႏြးခဲ့ သည့္ ဦးနီပိုဦးက ေျပာသည္။

သို႔ေသာ္လည္း ေဆြးေႏြးမႈမ်ားအၿပီး တစ္ႏွစ္ေက်ာ္အၾကာ ၂၀၁၄ တြင္ ဦးဘၾကည္၏ ပန္းခ်ီကားမ်ားကို ေရႊ႕ေျပာင္းရန္ ဆံုးျဖတ္ခဲ့ၾကသည္။

ၿပီးခဲ့သည့္ ရက္သတၱပတ္မ်ား အတြင္းက ဦးဘၾကည္၏ ပန္းခ်ီ ကားေရႊ႕ေျပာင္းမႈကို မ်က္ျမင္ေတြ႕ရွိသူအခ်ဳိ႕ႏွင့္ 7Day News က သီးသန္႔ေတြ႕ဆံုခြင့္ရခဲ့သည္။

၎တို႔၏ အဆိုအရ ေလဆိပ္နံရံမ်ားထက္မွ ပန္းခ်ီကားမ်ားသည္ အနည္းဆံုးအပိုင္း ၃၀ ထက္ မနည္းလွီးျဖတ္ ခံခဲ့ရသည္ဟု ဆိုသည္။

လုပ္ငန္းခြင္အတြင္းမွ ရွားရွားပါးပါး ထြက္ေပၚလာသည့္ ဓာတ္ပံုမ်ားထဲတြင္ ပန္းခ်ီကားမ်ားကို အုတ္ထြင္းစက္မ်ားျဖင့္ လွီးျဖတ္ ေနေသာ အလုပ္သမားမ်ား၊ ျဖတ္ ေတာက္ၿပီး ပန္းခ်ီကားမ်ားကို ၀န္ခ်ီစက္မ်ားျဖင့္ အခ်ပ္လိုက္
ေရႊ႕ေျပာင္းေနပံုမ်ားကိုလည္း ေတြ႕ျမင္ခဲ့ရသည္။

အမည္မေဖာ္လိုသူ မ်က္ျမင္ အခ်ဳိ႕ကေတာ့ ပန္းခ်ီကား၏ အခ်ဳိ႕ အစိတ္အပိုင္းမ်ားသည္ လံုး၀ပ်က္စီး သြားသည္ကို ျမင္ေတြ႕ခဲ့ရ ေၾကာင္း ျပန္ေျပာင္းေျပာျပသည္။

ေလဆိပ္ပန္းခ်ီမ်ားအနက္ အေက်ာ္ၾကားဆံုးျဖစ္သည့္ နာရီစင္ပါသည့္ ပန္းခ်ီကားမွာ ဆိုးဆိုးရြားရြား ထိခိုက္ပ်က္စီးခဲ့ေၾကာင္း မ်က္ျမင္မ်ားက ေျပာၾကားသည္။ သို႔ ေသာ္လည္း သီးျခားအတည္ျပဳ ခ်က္ မရေသးေပ။

နာရီစင္ေရွ႕တြင္ ဆိုင္း၀ိုင္းတီးၿပီး ကေနခဲ့သည့္ သဘင္သည္မ်ား ပါေသာ အစိတ္အပိုင္းကို ရက္အေတာ္ၾကာ ျဖတ္ေတာက္ သိမ္းဆည္းျခင္းမရွိဘဲ ရာႏႈန္းျပည့္နီးပါး ပ်က္စီးသြားေၾကာင္း မ်က္ျမင္ေတြ႕ရွိသူမ်ားက ေျပာသည္။

‘‘ဒီအေဆာက္အအံုတစ္ခု ေဆာက္ဖို႔အတြက္ ဒီလိုလက္ရာမ်ဳိးကို ေျခမြဖ်က္ဆီး ပစ္လိုက္တယ္ ဆိုတာ အင္မတန္မိုက္႐ိုင္းတဲ့ လုပ္ရပ္ပဲ’ဟု ဦးဘၾကည္ကဲ့သို႔ပင္ ျပင္သစ္ႏိုင္ငံ ပါရီအမ်ဳိးသား ပန္းခ်ီသိပၸံေက်ာင္းတြင္ တက္ေရာက္ခဲ့သူ ပန္းခ်ီတင္လွထြန္းက ေျပာသည္။

လွီးျဖတ္ထားေသာ ေလဆိပ္မွ ပန္းခ်ီကားမ်ားကို ရန္ကုန္ႏွင့္ ေနျပည္ေတာ္ရွိ အမ်ဳိးသားျပတိုက္မ်ားတြင္ ျပသရန္ စီစဥ္ေနေၾကာင္း ပန္းခ်ီေလာက အသိုင္းအ၀ိုင္း၌ အသိမ်ားခဲ့သည္။
ေနျပည္ေတာ္သို႔ ေလဆိပ္ ပန္းခ်ီကားမ်ား ေရာက္ေနသည္ ဆိုသည့္ သတင္းကို ေရွးေဟာင္းသု ေတသနႏွင့္ အမ်ဳိးသားျပတိုက္ဦးစီးဌာနက သတင္းအမွားျဖစ္ေၾကာင္းတုံ႔ျပန္ၿပီး အေသးစိတ္ကို ရန္ကုန္ရွိ အမ်ဳိးသားျပတိုက္အား ေမးျမန္းရန္ အေၾကာင္းျပန္သည္။

ျပည္လမ္းမေပၚရွိ အမ်ဳိးသား ျပတိုက္တြင္ေတာ့ ေလဆိပ္မွ ေရႊ႕ေျပာင္းထားသည့္ ပန္းခ်ီကားခ်ပ္ မ်ားႏွင့္တူသည့္ ကြန္ကရစ္တုံးႀကီးမ်ား ေတြ႕ခဲ့ရသည္။ ျပတိုက္ တတိယထပ္ရွိ ပန္းခ်ီျပခန္း အေနာက္ဘက္မွ ပိတ္ထားသည့္ အခန္းထဲတြင္ ျဖစ္သည္။ ၾကမ္းျပင္ထက္တြင္ သစ္သားျပားမ်ားျဖင့္ ဖံုးအုပ္ထားေသာ ကြန္ကရစ္ခ်ပ္ ၁၀ ခ်ပ္ထပ္မနည္းရွိေနခဲ့ၿပီး နံရံ ထက္တြင္ေတာ့ အဆိုပါ ကြန္ကရစ္ခ်ပ္မ်ား ထားႏိုင္ေလာက္သည့္ အတိုင္းအတာ
မ်ားျဖင့္ ျပင္ဆင္မႈမ်ား ျပဳလုပ္ေနသည္။

ရန္ကုန္ေလဆိပ္မွ လူသိမ်ားလွသည့္ နံရံပန္းခ်ီကားမ်ားကို လြန္ခဲ့ေသာ ႏွစ္ေပါင္း ၆၀ ခန္႔ ၁၉၅၇ တြင္ ထိုစဥ္က ရန္ကုန္ပညာေရး တကၠသိုလ္ ကထိကအျဖစ္ တာ၀န္ယူေနသည့္ ပန္းခ်ီဆရာႀကီး ဦးဘၾကည္က
ေရးဆြဲခဲ့ျခင္း ျဖစ္သည္။

ဒ႑ာရီဇာတ္လမ္းမ်ားထဲမွ နဂါး၊ ဂဠဳန္ႏွင့္ ေဇာ္ဂ်ီမ်ားပ်ံသန္း ေနပံု၊ သစ္ဆြဲဆင္မ်ားႏွင့္ ရက္ ကန္းရက္ေနေသာ အမ်ဳိးသမီး မ်ား၊ ျမန္မာ့ဆိုင္း၀ိုင္းႏွင့္ ႏွစ္ပါး သြားကေနဟန္မ်ား၊ ပန္းခ်ီပန္းပု ဆရာမ်ားအလုပ္႐ႈပ္ေနသည့္ပံုစံ မ်ား ထည့္သြင္း ေရးဆြဲထားသည့္ ဦးဘၾကည္၏ ေလဆိပ္ပန္းခ်ီကားမ်ားကို ျမန္မာ့ပန္းခ်ီေလာကသား မ်ားက တိုင္းျပည္အတြင္းရွိ အေကာင္းဆံုးပန္းခ်ီေဆးေရး လက္ရာတစ္ခုအျဖစ္ သတ္မွတ္ထားခဲ့သည္။

ပန္းခ်ီေလာကသားအခ်ဳိ႕ ကေတာ့ ေလဆိပ္နံရံမွ ပန္းခ်ီကားမ်ားသည္ ပန္းခ်ီကားတစ္ခ်ပ္ထက္ပိုသည့္ ဂႏၴ၀င္ေျမာက္ ဖန္တီးမႈတစ္ခုအျဖစ္ လက္ခံထားသည္။ ေလဆိပ္နံရံမ်ားသည္ ပန္းခ်ီဆြဲရန္ ရည္ရြယ္ေဆာက္လုပ္ထားျခင္း မဟုတ္ဘဲ ပန္းခ်ီကားမ်ားကသာ ေလဆိပ္နံရံမ်ားႏွင့္ လိုက္ေလ်ာညီေအာင္ ဖန္တီးခဲ့ရျခင္းေၾကာင့္ ျဖစ္သည္။

နံရံေပၚမွ တကယ့္နာရီမ်ား၊ မီးခြက္မ်ား၊ အက္ေၾကာင္းမ်ားႏွင့္ မီးပိုက္လိုင္းမ်ားကို မ်က္စိလွည့္စားၿပီး ပန္းခ်ီကားထဲတြင္ ထည့္သြင္းေရးဆြဲခဲ့ျခင္းေၾကာင့္ ပန္းခ်ီဆရာႀကီးဦးဘၾကည္၏ စိတ္ကူးစိတ္သန္း ကိုေႏွာင္းလူတို႔က ခ်ီးက်ဴးခဲ့ၾကသည္။

‘‘ေန႐ူး (အိႏိၵယ၏ ပထမဆံုး ၀န္ႀကီးခ်ဳပ္) လာတုန္းက ဒီႏိုင္ငံမွာ ဒီလိုပန္းခ်ီဆရာ တစ္ေယာက္ရတာ ကံေကာင္းလွတယ္ဆိုၿပီး ထုတ္ေတာင္ေျပာဖူးတယ္’’ဟု ေလဆိပ္ပန္းခ်ီကား၏ ေက်ာ္ၾကား မႈကို ရန္ကုန္ပန္းခ်ီ၊ ပန္းပုေက်ာင္းအုပ္ေဟာင္း ပန္းခ်ီလွတင္ထြန္းက ေျပာသည္။

ေလဆိပ္ပန္းခ်ီသည္ တစ္ခ်ိန္က ျမန္မာ့ႏိုင္ငံ၏ အေကာင္းတကာ့အေကာင္းဆံုးမ်ားစုစည္းေန သည့္ တိုင္းျပည္၏ ရတနာတစ္ပါး ဟုလည္း ပန္းခ်ီလွတင္ထြန္းက တင္စားခဲ့သည္။

အေၾကာင္းက ေလဆိပ္ႏွင့္ ပန္း ခ်ီကားေက်ာ္ၾကားသလို ပန္းခ်ီကားကို ေရးဆြဲသည့္ ပန္းခ်ီဆရာ ဦးဘၾကည္သည္လည္း လူသိမ်ားလွသည့္ ပညာရွင္တစ္ဦး ျဖစ္ခဲ့ျခင္းေၾကာင့္ ျဖစ္သည္။

ပန္းခ်ီေလာကႏွင့္ အလွမ္းကြာသူမ်ား အေနျဖင့္ ဦးဘၾကည္ဆိုသည့္ အမည္မွာ ခပ္စိမ္းစိမ္းျဖစ္ ေနႏုိင္ေသာ္လည္း ျမန္မာ့ပန္းခ်ီ ေလာက အတြက္ေတာ့ ဦးဘၾကည္သည္ စံျပပန္းခ်ီဆရာ တစ္ဦးအျဖစ္ သတ္မွတ္ခံရသူ ျဖစ္သည္။

ယေန႔ေခတ္ ျမန္မာ့ပန္းခ်ီေလာကတြင္ ထိပ္တန္း ပန္းခ်ီဆရာအျဖစ္ သတ္မွတ္ခံရၿပီး လူသိမ်ားသည့္ ပန္းခ်ီဆရာ အမ်ားစုသည္ တစ္ခ်ိန္က ေလဆိပ္ကိုသြားၿပီး ဦး ဘၾကည္လက္ရာကို ေမာ့ၾကည့္ခဲ့ ၿပီး အားက်ခဲ့ရသူမ်ား ျဖစ္ခဲ့ၾက သည္။
 ဦးဘၾကည္၏ ဖန္တီးမႈမ်ားသည္ သင္ပုန္းႀကီးဖတ္စာ မွအစ ၊ေရႊေသြးကာတြန္းမ်ား အလယ္၊ ဘုရားေစာင္းတန္းမွ ဗုဒၶ၀င္ပန္းခ်ီ ကားမ်ားအဆံုး ေနရာအားလံုးတြင္ ပ်ံ႕ႏွံ႔သက္ေရာက္ခဲ့သည္။ ယေန႔ ျမင္ေတြ႕ေနရေသာ အလွဴခံ မ႑ပ္မ်ားမွ ဗုဒၶ၀င္ ပန္းခ်ီကားမ်ားသည္ ဦးဘၾကည္၏ ၾသဇာႏွင့္ မကင္းဘဲ လိုက္လံတုပ ေရးဆြဲခဲ့ၾကသည့္ ဖန္တီးမႈမ်ားျဖစ္ေၾကာင္း ပန္းခ်ီေလာကသားမ်ားက သတ္မွတ္ခဲ့သည္။

ေလဆိပ္ပန္းခ်ီႏွင့္ ဦးဘၾကည္ကိုတြဲၿပီး သိၾကေသာ္လည္း ဦးဘၾကည္ နာမည္ႀကီးသည္မွာ ထို ပန္းခ်ီကားတစ္ခုတည္းေၾကာင့္ မဟုတ္။ ယေန႔ေခတ္တြင္ ေစ်း ကြက္ထဲတြင္ ေငြထုပ္ပိုက္ၿပီး လုိက္ရွာလွ်င္ပင္ ဦးဘၾကည္၏ပန္းခ်ီကား အစစ္မ်ား ၀ယ္မရေတာ့ဟု ပန္းခ်ီေလာကသားမ်ားက ဆိုသည္။

‘‘သူ႕ပန္းခ်ီကားတစ္ခ်ပ္ကို အခုသိန္း ၅၀၀ ေပးမယ္ဆိုရင္ေတာင္ ေရာင္းမယ့္သူမရွိဘူး။ ေစ်းေပးႏိုင္တဲ့သူပဲရွိတာ။ ေရာင္းမယ့္သူမရွိဘူး’’ဟု ပန္းခ်ီ လွတင္ထြန္း က ေျပာသည္။

ဦးဘၾကည္၏ ဖန္တီးမႈမ်ား ကို စုစည္းသိမ္းဆည္းသူမ်ားက ပန္းခ်ီကားမ်ားသာမက သူေရးဆြဲခဲ့သည့္ ေရႊေသြး႐ုပ္စံုမ်ားကိုပင္ သိမ္းဆည္းလ်က္ရွိသည္။

သူဖန္တီးခဲ့ေသာ အႏုပညာ အပိုင္းအစမ်ားကိုပင္ အသည္းအသန္စုေဆာင္းေနခ်ိန္တြင္ ေလဆိပ္ရွိ ဦးဘၾကည္၏ ဧရာမပန္းခ်ီကားသည္ ေငြေၾကးအားျဖင့္ မည္မွ်တန္ပါသနည္း။

‘‘သူ႕ေရးခဲ့တဲ့ တစ္ေပ၊ ႏွစ္ေပကားေတာင္ သိန္းသံုးေလး၊ ငါးရာ ေပးတာေတာင္မရႏိုင္တာ။ စတု ရန္းေပ ၃,၀၀၀ ေလာက္ကားက တန္ဖိုးကိုျဖတ္လို႔ မရႏိုင္တာ’’ဟု ပန္းခ်ီလွတင္ထြန္းက ေျပာသည္။

ဦးဘၾကည္၏ လက္ရာကို တန္ဖိုးထားသူမ်ားအတြက္ ပန္းခ်ီကားႀကီးကို ျဖတ္ၿပီးေတာ့လည္း စိုးရိမ္ပူပန္မႈ ရွိေနဆဲျဖစ္သည္။ တစ္စစီ ျဖတ္ေတာက္ ထားေသာ ပန္းခ်ီကားကို ျပန္ဆက္ပါက ဦးစီးမည့္သူက ပညာရွင္ တစ္ေယာက္မဟုတ္ပါက ပန္းခ်ီကားမွာ ဆိုးဆိုးရြားရြားပ်က္စီးမႈ ထပ္မံႀကံဳမည့္ အေရးျဖစ္သည္။

‘‘ေႂကြပန္းကန္ တစ္ခ်ပ္ကို ခ်ခြဲၾကည့္လိုက္။ ျပန္ဆက္လည္း မူလအတိုင္းဆိုတာ မျဖစ္ႏိုင္ဘူး။ ဒီပန္းခ်ီကား ျပန္ဆက္မယ္ဆိုလည္း ကြၽမ္းက်င္တဲ့ သူရွိလား။ ဒါမ်ဳိးျမန္မာျပည္မွာ အရင္ကလုပ္ဖူးတာမွ မရွိတာ’’ဟု ပန္းခ်ီပညာရွင္တစ္ဦး က ေျပာသည္။

တစ္ႏွစ္လွ်င္ ခရီးသည္သံုးသန္းခန္႔ ၀င္ထြက္ႏိုင္သည့္ အေျခအေနမွ ႏွစ္ဆခန္႔ျဖစ္သည့္ ေျခာက္သန္းအထိ အသံုးျပဳႏိုင္သည့္ ေလဆိပ္အျဖစ္ အဆင့္ျမႇင့္သည့္ လုပ္ငန္းသည္ ၂၀၁၆ အတြင္းၿပီးစီးမည္ဟု ခန္႔မွန္းထားသည္။

လာမည့္ လပိုင္းအတြင္း ေလယာဥ္ေပၚမွ ဆင္းလာမည့္ ခရီးသည္မ်ားသည္ ယခုထက္ပိုမို သက္ေသာင့္သက္သာ ရွိေသာ အေဆာက္အအံုကို အသံုးျပဳရမည္ ျဖစ္သည္။ေနာင္တစ္ခ်ိန္ ရန္ကုန္ေလဆိပ္ ေရာက္သည့္ ခရီးသည္မ်ား အဖို႔ ေနာက္ဆံုးေပၚ စက္ေလွကား (သို႔ မဟုတ္) ဓာတ္ေလွကားမ်ား၊ ခရီး ေဆာင္အိတ္ ေရြးသည့္ ဆံုလည္စက္ႀကီးမ်ားႏွင့္ ေခတ္မီပစၥည္းမ်ားႏွင့္ ထိေတြ႕ခြင့္ရႏိုင္သည္။

သို႔ေသာ္လည္း ေလဆိပ္နံရံမ်ား ထက္တြင္မူ ဆရာႀကီးဦးဘၾကည္၏ နာမည္ေက်ာ္ ျမန္မာမႈပန္းခ်ီကားမ်ား ကေတာ့ ရွိေတာ့မည္မဟုတ္ေတာ့ေပ,
7Days

No comments:

Post a Comment