ရန္ကုန္တိုင္းေဒသႀကီး အတြင္းရွိ အုပ္ခ်ဳပ္ေရး အဖြဲ႔အစည္းမ်ားႏွင့္
ပတ္သက္ၿပီး ျပည္သူလူထုက သုံးလအတြင္း တိုင္ၾကားစာေပါင္း ၂၀၀ ေက်ာ္ကို
ေပးပို႔ တိုင္ၾကားထားေၾကာင္း ရန္ကုန္တိုင္းေဒသႀကီး လႊတ္ေတာ္ဥကၠ႒
ဦးစိန္တင္ဝင္းက ေျပာၾကားသည္။
ဧၿပီလ ၂၃ ရက္ေန႔တြင္ ျပဳလုပ္ေသာ ပထမအႀကိမ္ ရန္ကုန္တိုင္းေဒသႀကီးလႊတ္ေတာ္ အ႒မ ပုံမွန္အစည္းအေဝးတြင္ ရန္ကုန္တိုင္းေဒသႀကီး အတြင္းရွိ ျပည္သူမ်ားက လႊတ္ေတာ္႐ုံးသို႔ ေပးပို႔လာေသာ
တိုင္ၾကားစာမ်ားႏွင့္ ပတ္သက္ၿပီး
ရွင္းလင္းစဥ္ ၎က ယင္းသို႔ ေျပာၾကားခဲ့ျခင္း ျဖစ္သည္။ ဧၿပီလ ၂၃ ရက္ေန႔တြင္ ျပဳလုပ္ေသာ ပထမအႀကိမ္ ရန္ကုန္တိုင္းေဒသႀကီးလႊတ္ေတာ္ အ႒မ ပုံမွန္အစည္းအေဝးတြင္ ရန္ကုန္တိုင္းေဒသႀကီး အတြင္းရွိ ျပည္သူမ်ားက လႊတ္ေတာ္႐ုံးသို႔ ေပးပို႔လာေသာ
ယင္းတိုင္ၾကားစာမ်ားသည္ ၂၀၁၄ ခုႏွစ္ ဇန္နဝါရီလမွ ဧၿပီလအထိ တိုင္စာေပါင္း၂၁၀ ရွိေၾကာင္း ဦးစိန္တင္ဝင္းက ေျပာၾကားသည္။
သို႔ေသာ္လည္း တိုင္ၾကားစာမ်ားကို မည္သို႔ ေျဖရွင္းေၾကာင္းႏွင့္ တိုင္ၾကားစာမ်ားသည္ မည္သည့္ အုပ္ခ်ဳပ္ေရး အဖြဲ႔အစည္းမ်ားကို ရည္ညြန္ တိုင္ၾကားထားသည္ကိုမူ ထည့္သြင္း ေျပာဆိုသြားျခင္း မရွိေပ။
ယင္းသို႔ တိုင္းေဒသႀကီး လႊတ္ေတာ္ ဥကၠ႒ထံသို႔ တိုင္ၾကားစာမ်ား ေပးပို႔ေသာ္လည္း တာဝန္ယူ ကိုင္တြယ္ ေျဖရွင္းမည့္ ေကာ္မတီ မရွိေသာေၾကာင့္ ထိေရာက္မႈ နည္းပါးေၾကာင္း ဗဟန္းၿမဳိ႕နယ္ တိုင္းေဒသႀကီး လႊတ္ေတာ္ကိုယ္စားလွယ္ ေဒါက္တာညဳိညဳိသင္းက ေျပာၾကားသည္။
“လႊတ္ေတာ္ဥကၠ႒ကေန တစ္ဆင့္ အုပ္ခ်ဳပ္ေရး အဖြဲ႔အစည္းေတြကို တာဝန္ယူ ေျဖရွင္းဖို႔ စာပို႔တာ ရွိတယ္၊ ဒါေပမဲ့ ျပည္ေထာင္စုလႊတ္ေတာ္လိုမ်ဳိး ေျဖရွင္းမႈေတြကို ေစာင့္ၾကည့္မယ့္ ေကာ္မတီ မရွိလို႔ ပြင့္လင္းျမင္သာမႈ မရွိ ျဖစ္ေနတယ္” ဟု ၎ကဆိုသည္။
ရန္ကုန္တိုင္းေဒသႀကီး လႊတ္ေတာ္႐ုံးသို႔ ျပည္သူမ်ားမွ ေပးပို႔လာေသာ တိုင္ၾကားစာမ်ားမွာ ၂၀၁၁ ခုႏွစ္တြင္ ၈၃ ေစာင္၊ ၂၀၁၂ ခုႏွစ္တြင္ ၁၄၃ ေစာင္၊ ၂၀၁၃ ခုႏွစ္တြင္ ၅၈၂ ေစာင္ ရွိေၾကာင္း ၎ကဆိုသည္။
ျပည္ေထာင္စုလႊတ္ေတာ္တြင္ ဖြဲ႔စည္းထားေသာ ျပည္သူတို႔၏ တိုင္ၾကားစာ ေကာ္မတီက ၂၀၁၃ ခုႏွစ္အတြင္း ျပည္သူမ်ားမွ အစိုးရ အုပ္ခ်ဳပ္ေရး အဖြဲ႔အစည္းမ်ားႏွင့္ ပတ္သက္ေသာ တိုင္ၾကားစာ ၅၃၅ မႈတြင္ တိုင္ၾကားစာ ၁၂၃ မႈကိုသာ ျပည္ေထာင္စု အစိုးရအဖြဲ႔က ေျဖရွင္းေၾကာင္း အဆိုပါ ေကာ္မတီက ေဖေဖာ္ဝါရီလ ေနာက္ဆုံးပတ္အတြင္း ျပဳလုပ္ေသာ အမ်ဳိးသားလႊတ္ေတာ္ အစည္းအေဝးတြင္ ရွင္းလင္း ေျပာဆိုထားသည္။
The Voice Weekly
No comments:
Post a Comment