ကခ်င္ျပည္နယ္အတြင္း လမ္းပန္းဆက္သြယ္ေရး က႑ လ်င္ျမန္ေခ်ာေမြ႕ ေစေရး
လုပ္ငန္းမ်ားကို အထူး အေလးထား၍ တာဝန္ ရွိသူမ်ားက တည္ေဆာက္ ျပဳျပင္လ်က္
ရွိရာ ျမစ္ႀကီးနားႏွင့္ နန္းေကြ႕ ဘူတာၾကား မိုင္တုိင္ ၇၁၉/၁၆ ႏွင့္ ၇၁၉/၁၅
အတြင္းမွ တံတား အမွတ္ (၇၂၃) ကို အဆင့္ျမႇင့္ RC အမိုးပိတ္တံတားအျဖစ္
ေဖေဖာ္ဝါရီ ဒုတိယ ပတ္မွ စတင္ ေဆာင္ရြက္လ်က္ ရွိသည္။
အဆိုပါတံတားမွာ ယခင္ကအုတ္ခံုသံေပါင္တင္ ေဘလီတံတား ျဖစ္ၿပီး ၂ဝ၁၂ ခုႏွစ္
ဇြန္ ၁၄ ရက္က မုိးရာသီ အတြင္း ေရတိုက္စားမႈေၾကာင့္ ရထားတြဲမ်ားတိမ္းေခ်ာ္ကာ ကြၽဲ၊ ႏြားတိရစၧာန္မ်ား ေသေက်ဆံုး႐ႈံး ျခင္း မ်ား ျဖစ္ေပၚ
ခဲ့ေသာေၾကာင့္ ျပည္နယ္ဝန္ႀကီးခ်ဳပ္ႏွင့္ လမ္းပန္းဆက္သြယ္ေရး ဝန္ႀကီးတို႔၏လမ္းၫႊန္မႈျဖင့္ ယခုကဲ့သို႔ အဆင့္ ျမႇင့္တင္တံတားအျဖစ္ တည္ေဆာက္ျခင္း
ျဖစ္သည္။
တံတား ေရထြက္ေပါက္အက်ယ္မွာ ေပ ၂ဝ ရွိၿပီး တံတားအမ်ဳိးအစားမွာ RC သံကူ အားျဖည့္ ေဖာင္ေဒးရွင္း အမိုးပိတ္တံတားအျဖစ္
ေငြက်ပ္ ၄ဝ၂ သိန္း အကုန္က်ခံကာ ျမန္မာ့မီးရထား တိုင္း (၁) ၿမိဳ႕ျပ
အင္ဂ်င္နီယာ ဌာနမွ ႀကီးၾကပ္ကာ စံခ်ိန္စံၫႊန္း ျပည့္ဝစြာလာမည့္ မတ္လကုန္အၿပီး တည္ေဆာက္သြားမည္ ျဖစ္ေၾကာင္း သတင္း ရရွိသည္။
ျမ၀တီ
ကခ်င္ျပည္နယ္အတြင္း လမ္းပန္းဆက္သြယ္ေရး က႑ လ်င္ျမန္ေခ်ာေမြ႕ ေစေရး လုပ္ငန္းမ်ားကို အထူး အေလးထား၍ တာဝန္ ရွိသူမ်ားက တည္ေဆာက္ ျပဳျပင္လ်က္ ရွိရာ ျမစ္ႀကီးနားႏွင့္ နန္းေကြ႕ ဘူတာၾကား မိုင္တုိင္ ၇၁၉/၁၆ ႏွင့္ ၇၁၉/၁၅ အတြင္းမွ တံတား အမွတ္ (၇၂၃) ကို အဆင့္ျမႇင့္ RC အမိုးပိတ္တံတားအျဖစ္ ေဖေဖာ္ဝါရီ ဒုတိယ ပတ္မွ စတင္ ေဆာင္ရြက္လ်က္ ရွိသည္။
အဆိုပါတံတားမွာ ယခင္ကအုတ္ခံုသံေပါင္တင္ ေဘလီတံတား ျဖစ္ၿပီး ၂ဝ၁၂ ခုႏွစ္ ဇြန္ ၁၄ ရက္က မုိးရာသီ အတြင္း ေရတိုက္စားမႈေၾကာင့္ ရထားတြဲမ်ားတိမ္းေခ်ာ္ကာ ကြၽဲ၊ ႏြားတိရစၧာန္မ်ား ေသေက်ဆံုး႐ႈံး ျခင္း မ်ား ျဖစ္ေပၚ ခဲ့ေသာေၾကာင့္ ျပည္နယ္ဝန္ႀကီးခ်ဳပ္ႏွင့္ လမ္းပန္းဆက္သြယ္ေရး ဝန္ႀကီးတို႔၏လမ္းၫႊန္မႈျဖင့္ ယခုကဲ့သို႔ အဆင့္ ျမႇင့္တင္တံတားအျဖစ္ တည္ေဆာက္ျခင္း ျဖစ္သည္။
တံတား ေရထြက္ေပါက္အက်ယ္မွာ ေပ ၂ဝ ရွိၿပီး တံတားအမ်ဳိးအစားမွာ RC သံကူ အားျဖည့္ ေဖာင္ေဒးရွင္း အမိုးပိတ္တံတားအျဖစ္ ေငြက်ပ္ ၄ဝ၂ သိန္း အကုန္က်ခံကာ ျမန္မာ့မီးရထား တိုင္း (၁) ၿမိဳ႕ျပ အင္ဂ်င္နီယာ ဌာနမွ ႀကီးၾကပ္ကာ စံခ်ိန္စံၫႊန္း ျပည့္ဝစြာလာမည့္ မတ္လကုန္အၿပီး တည္ေဆာက္သြားမည္ ျဖစ္ေၾကာင္း သတင္း ရရွိသည္။
ျမ၀တီ
No comments:
Post a Comment