လူမပါရယ္လို႔ မဟုတ္ပဲ လူေမာင္းကား ျဖစ္ပါတယ္။ လူေမာင္းစရာ မလိုပဲ ကားက အလိုအေလ်ာက္ေမာင္းနင္ေနေစမယ့္ ကား ျဖစ္ပါ တယ္။
ပံုမွာ ျမင္ေတြ႔ရတဲ့အတိုင္း လူမေမာင္းကားတစ္စီး ျဖစ္ဖို႔ ယင္းကားမွာ အနည္းဆံုး ယူနစ္ ေလးခု ရွိရပါမယ္။
ကင္မရာ
ကားေရွ ႔မွန္မွာ တပ္ထားတဲ့ ကင္မရာ ျဖစ္ျပီး မီးပြိဳင့္အေရာင္ေတြ ခြဲျခားႏိုင္ရမယ္။ အတားအဆီးအပိတ္ဆုိ႔ေတြကို ျမန္ျမန္ Respond လုပ္ေပးႏိုင္ရပါမယ္။
ဘီးအာရံုခံစနစ္
ဘီးမွာ တပ္ဆင္ထားရပါမယ္။ ဘီးအပတ္ေရကို သိထားရင္ ဘယ္ေနရာ ကုိ ဘယ္ႏွစ္မိုင္ သြားႏိုင္ တယ္ဆုိ တာကို သိရွိႏိုင္ပါမယ္။ ေနရာေဒသ ရွာေဖြသတ္မွတ္မွု ပိုတိက်ျပီး ေျမျပင္က အတားအဆီးအပိတ္အဆို႔၊ အႏၱရာယ္ကိုလည္း အာရံုခံႏိုင္စြမ္း ရွိရပါအံုးမယ္။
ေလဆာေရာင္ျခည္သံုး ရွာေဖြေရးစနစ္
ကားေခါင္မိုးမွာ တပ္ထားပါတယ္။ ေပ ၂၀၀ ပတ္လည္အတြင္း ျဖစ္ပ်က္ မွုမ်ားကို စံုစမ္းေထာက္လွမ္းႏိုင္ျပီး အျမဲ ျပန္ၾကားႏိုင္ေနရပါမယ္။
ေရဒါ စနစ္
ကားရဲ ႔ ေနာက္ဆံုးဘမ္ပါမွာ တပ္ဆင္ထားပါတယ္။ သုိ႔ေပမယ့္ သူ႔ရဲ ႔ေထာက္လွမ္းႏိုင္မွုက ပတ္ပတ္ လည္ ပါပဲ။ သေဘၤာေတြမွာ ပါခဲ့ဖူးတဲ့ ေရဒါေတြလိုပါပဲ သူ႔အတိုင္းအတာနဲ႔သူ နီးစပ္ရာ လူမဲ့ကားမ်ားနဲ႔ ဆက္ သြယ္ႏိုင္မွာ ျဖစ္ပါတယ္။
ယင္း ယူနစ္ေလးခုက လက္ရွိ ရွိရင္းစြဲ ေနာက္ဆံုးေပၚ ကားေတြမွာ ထပ္ေပါင္းေပးရမယ့္ နည္းပညာ မ်ား ျဖစ္ပါတယ္။ ယင္းကားမွာ ေနာက္ထပ္ အေရးၾကီးတာ တစ္ခုက အင္တာနက္ အဆက္ အသြယ္ ျဖစ္ ပါတယ္။ အင္တာနက္ဆက္သြယ္မွု ရွိမွ အျမဲ Update ျဖစ္ေနတဲ့ GPS ကို အသံုးျပဳလို႔ ရပါမယ္။ ေရဒါဆုိဒါ သူ႔မိုင္ အတိုင္းအတာအတြင္းကို အၾကမ္းဖ်င္းသာ ေဖာ္ျပႏိုင္ျပီး GPS နဲ႔ ျဂိဳလ္တု ကင္မရာက ပိုတိက် ပါတယ္။
အထက္ပါ Google ကတီထြင္လိုက္တဲ့ လူမဲ့ကားစနစ္အျပင္ တုိယိုတာမွလည္း အျခားလူမဲ့ အလို အေလ်ာက္ေမာင္းကားစနစ္ကို တီထြင္ဖန္တီးျပီး ျဖစ္ပါတယ္။ မေဝးေတာ့တဲဲ့အနာဂတ္မွာ လူေတြ ကားေနာက္ခန္းမွာ သက္ေတာင့္သက္သာ ထုိင္စီးရေတာ့မယ့္ အေနအထား ျဖစ္ပါတယ္။ ကားဒရိုင္ဘာ သီးသန္႔ေတာင္ ရွာစရာ၊ ငွားစရာ မလိုေတာ့ပါဘူး။ လာမယ့္ CES မွာလည္း Google ေရာ၊ တုိယိုတာကပါ ဝင္ေရာက္ျပသမွာ ျဖစ္ေၾကာင္း သိရပါတယ္။
--
Ref: techblog
Aung Kham (TSJ team)
ပံုမွာ ျမင္ေတြ႔ရတဲ့အတိုင္း လူမေမာင္းကားတစ္စီး ျဖစ္ဖို႔ ယင္းကားမွာ အနည္းဆံုး ယူနစ္ ေလးခု ရွိရပါမယ္။
ကင္မရာ
ကားေရွ ႔မွန္မွာ တပ္ထားတဲ့ ကင္မရာ ျဖစ္ျပီး မီးပြိဳင့္အေရာင္ေတြ ခြဲျခားႏိုင္ရမယ္။ အတားအဆီးအပိတ္ဆုိ႔ေတြကို ျမန္ျမန္ Respond လုပ္ေပးႏိုင္ရပါမယ္။
ဘီးအာရံုခံစနစ္
ဘီးမွာ တပ္ဆင္ထားရပါမယ္။ ဘီးအပတ္ေရကို သိထားရင္ ဘယ္ေနရာ ကုိ ဘယ္ႏွစ္မိုင္ သြားႏိုင္ တယ္ဆုိ တာကို သိရွိႏိုင္ပါမယ္။ ေနရာေဒသ ရွာေဖြသတ္မွတ္မွု ပိုတိက်ျပီး ေျမျပင္က အတားအဆီးအပိတ္အဆို႔၊ အႏၱရာယ္ကိုလည္း အာရံုခံႏိုင္စြမ္း ရွိရပါအံုးမယ္။
ေလဆာေရာင္ျခည္သံုး ရွာေဖြေရးစနစ္
ကားေခါင္မိုးမွာ တပ္ထားပါတယ္။ ေပ ၂၀၀ ပတ္လည္အတြင္း ျဖစ္ပ်က္ မွုမ်ားကို စံုစမ္းေထာက္လွမ္းႏိုင္ျပီး အျမဲ ျပန္ၾကားႏိုင္ေနရပါမယ္။
ေရဒါ စနစ္
ကားရဲ ႔ ေနာက္ဆံုးဘမ္ပါမွာ တပ္ဆင္ထားပါတယ္။ သုိ႔ေပမယ့္ သူ႔ရဲ ႔ေထာက္လွမ္းႏိုင္မွုက ပတ္ပတ္ လည္ ပါပဲ။ သေဘၤာေတြမွာ ပါခဲ့ဖူးတဲ့ ေရဒါေတြလိုပါပဲ သူ႔အတိုင္းအတာနဲ႔သူ နီးစပ္ရာ လူမဲ့ကားမ်ားနဲ႔ ဆက္ သြယ္ႏိုင္မွာ ျဖစ္ပါတယ္။
ယင္း ယူနစ္ေလးခုက လက္ရွိ ရွိရင္းစြဲ ေနာက္ဆံုးေပၚ ကားေတြမွာ ထပ္ေပါင္းေပးရမယ့္ နည္းပညာ မ်ား ျဖစ္ပါတယ္။ ယင္းကားမွာ ေနာက္ထပ္ အေရးၾကီးတာ တစ္ခုက အင္တာနက္ အဆက္ အသြယ္ ျဖစ္ ပါတယ္။ အင္တာနက္ဆက္သြယ္မွု ရွိမွ အျမဲ Update ျဖစ္ေနတဲ့ GPS ကို အသံုးျပဳလို႔ ရပါမယ္။ ေရဒါဆုိဒါ သူ႔မိုင္ အတိုင္းအတာအတြင္းကို အၾကမ္းဖ်င္းသာ ေဖာ္ျပႏိုင္ျပီး GPS နဲ႔ ျဂိဳလ္တု ကင္မရာက ပိုတိက် ပါတယ္။
အထက္ပါ Google ကတီထြင္လိုက္တဲ့ လူမဲ့ကားစနစ္အျပင္ တုိယိုတာမွလည္း အျခားလူမဲ့ အလို အေလ်ာက္ေမာင္းကားစနစ္ကို တီထြင္ဖန္တီးျပီး ျဖစ္ပါတယ္။ မေဝးေတာ့တဲဲ့အနာဂတ္မွာ လူေတြ ကားေနာက္ခန္းမွာ သက္ေတာင့္သက္သာ ထုိင္စီးရေတာ့မယ့္ အေနအထား ျဖစ္ပါတယ္။ ကားဒရိုင္ဘာ သီးသန္႔ေတာင္ ရွာစရာ၊ ငွားစရာ မလိုေတာ့ပါဘူး။ လာမယ့္ CES မွာလည္း Google ေရာ၊ တုိယိုတာကပါ ဝင္ေရာက္ျပသမွာ ျဖစ္ေၾကာင္း သိရပါတယ္။
--
Ref: techblog
Aung Kham (TSJ team)
No comments:
Post a Comment