ျမန္မာျပည္ကားေစ်းကြက္ထဲက ခ်ယ္ရီ၀က္ဂြန္ နဲ႔ တုိယုိတာ probox တုိ႔အေၾကာင္း ဒီေန႔ထုတ္ ျမန္မာ့အလင္းသတင္းစာမွာ ေဖာ္ျပထား ပါတယ္။ႏွစ္မ်ဳိးလုံး တပတ္ရစ္ကားမဟုတ္ဘဲ ကားသစ္ေတြပါပဲ။
တုိယုိတာ Probox
ေစ်းသိပ္မႀကီး၊ ဆီစားလည္းသက္သာလုိ႔ ျမန္မာျပည္ကကား၀ယ္လုိသူေတြ မ်က္စိက်ေနၾကတ့ဲထဲမွာ တုိယုိတာ Probox က ထိပ္တန္းက ပါပါတယ္။
ဒီအေၾကာင္း တ၀္၀င္းေလး (ၾကည့္ျမင္တုိင္)က Taxi ေလာကသုိ႔ ၀င္လာေသာ Probox ကားသစ္မ်ား ဆုိျပီး ေရးထားပါတယ္။
သတင္းေထာက္ အင္တာဗ်ဴးထားတ့ဲ ဒရုိင္ဘာက ကားပုိင္ရွင္ မဟုတ္ပါဘူး။ ကားယူေမာင္းတ့ဲအတြက္ ပုိင္ရွင္ကုိ တရက္ အုံနာေၾကး ၁၀,၀၀၀ ေပးရတယ္လုိ႔ ဆုိတယ္။ သက္သာတ့ဲအုံနာေၾကးပါပဲ။ ဒီေစ်းက လြန္ခ့ဲတ့ဲ ၂ ႏွစ္ကေစ်းပါ။ သူယူေမာင္းတ့ဲကားက ဒီဇယ္ကားမဟုတ္ဘဲ ဓာတ္ဆီကား ျဖစ္ေနလုိ႔ အုံနာေၾကး ေစ်းေပါတာမ်ားလားလုိ႔ ေတြးမိပါတယ္။
ဒီေန႔ထုတ္ Venus သတင္းဂ်ာနယ္မွာေတာ့ တုိယုိတာ Probox ေတြကုိ ၃ ႏွစ္ အရစ္က်ေပးစနစ္နဲ႔ ေရာင္းေနျပီ လုိ႔ ေရးထားပါတယ္။ ကနဦး သိန္း ၄၀ ေပးရမယ္၊ ျပီးရင္ တရက္ကုိ တေသာင္းသုံးေထာင္ ေပးေခ်ရမယ္ တ့ဲ။
ခ်ယ္ရီ၀က္ဂြန္
ခ်ယ္ရီ၀က္ဂြန္ေတြကုိ အစုိးရရဲ႕ကားေဟာင္းပစ္၊ ကားသစ္၀ယ္အစီအစဥ္ကုိ အေထာက္အပ့ံျဖစ္ဖုိ႔အတြက္ စက္မႈ၀န္ႀကီးဌာနက သြင္းလာတာ အႀကိမ္ႀကိမ္ပါပဲ။
ဒီကားေတြထပ္ေရာင္းအုံးမယ္လုိ႔ "ခ်ယ္ရီကားမ်ား အစီး ၂၀၀ ခန္႔ ယခုလကုန္စတင္ေရာင္းခ်ရန္ စီစဥ္" ေခါင္းစဥ္တပ္သတင္းက ဆုိပါတယ္။
လူႀကိဳက္မ်ားေနရျခင္းအေၾကာင္းကေတာ့ ဆီစားသက္သာတယ္၊ လွတယ္၊ ကားသစ္ျဖစ္တယ္လုိ႔ သတင္းမွာ ေရးထားပါတယ္။
မိတ္အင္ခ်ဳိင္းနား ဒီကားရဲ႕ အျပစ္က "ႏွစ္ရွည္အၾကမ္းခံနုိင္မႈအားနည္းျခင္း" ပါပဲ တ့ဲ။
ခ်ယ္ရီေတြ သြင္းလာတာမွ တႏွစ္ပဲ ရိွေသးတာ ဆုိေတာ့ ႏွစ္ရွည္အၾကမ္းခံနုိင္မႈ ဆုိတာ ဘယ္လုိ တြက္ခ်က္ၾကသလဲ မသိပါဘူး။ မိတ္အင္ခ်ဳိင္းနား ျဖစ္ေနလုိ႔ ထင္ေၾကးေပးၾကတာလည္း ျဖစ္နုိင္ပါတယ္။
ကုမုျဒာ ဂ်ာနယ္ သတင္းတပုဒ္မွာေတာ့ ေဟာသလုိ ဆုိထားေလရဲ႕ -
“ပထမဦးဆုံး တင္သြင္းလာတဲ့ ခ်ယ္ရီ၀က္ဂြန္ကားအစီးေရ ၁၀၀၀ ကေတာ့ အရည္အေသြး ေတာ္ေတာ္ေ ကာင္းတယ္၊ ေနာက္၀င္လာမယ့္ ကားေတြက အဲဒီအရည္အေသြးကို မမီွဘူးဆိုရင္ စိတ္၀င္စားမွာ မဟုတ္ဘူးလို႕ “ လို႔ ဟံသာ၀တီကား၀ယ္ေရာင္းေစ်းကြက္မွ ၀ါရင့္ ကား၀ယ္ေရာင္းတစ္ဦး ကေျပာပါတယ္။
ဒီေန႔ထုတ္ Venus သတင္းဂ်ာနယ္မွာေတာ့ ခ်ယ္ရီရဲ႕ အႏၱရာယ္အေၾကာင္း သတင္းတပုဒ္ ေတြ႔ရပါတယ္။
တရုတ္ခ်ယ္ရီမွာ အဆုတ္ကင္ဆာျဖစ္နုိင္တ့ဲ Asbestos သတၱဳဓာတ္ ရိွေနေၾကာင္း ၾသစေတးလ်နုိင္ငံက စစ္ေဆးေတြ႔ရိွရတယ္ တ့ဲ။
ျမန္မာျပည္မွာလည္း ဒီခ်ယ္ရီကုိ စမ္းသပ္သင့္ေၾကာင္း ကားပုိင္ရွင္တေယာက္က Venus ကုိ ေျပာသြား ပါတယ္။
အဲဒီအေၾကာင္း ဒီမွာ https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhy08m4Hlb5yqwCayBHjkd6woxAG3yGmFrzKjJZ84C9t3gTXtyr-R3s27AH7YBKR-l7D_2MIZVTooyqS7rXPn_RyOrctAQ-3EyT0_00Haeun2mqsakcMKQ1jaUBg2nN-bWqj26IWJs_E-ZG/s1600/0054.jpg ဖတ္ပါ။
မိတ္အင္ခ်ဳိင္းနား ဒီကားရဲ႕ အျပစ္က "ႏွစ္ရွည္အၾကမ္းခံနုိင္မႈအားနည္းျခင္း" ပါပဲ တ့ဲ။
ခ်ယ္ရီေတြ သြင္းလာတာမွ တႏွစ္ပဲ ရိွေသးတာ ဆုိေတာ့ ႏွစ္ရွည္အၾကမ္းခံနုိင္မႈ ဆုိတာ ဘယ္လုိ တြက္ခ်က္ၾကသလဲ မသိပါဘူး။ မိတ္အင္ခ်ဳိင္းနား ျဖစ္ေနလုိ႔ ထင္ေၾကးေပးၾကတာလည္း ျဖစ္နုိင္ပါတယ္။
ကုမုျဒာ ဂ်ာနယ္ သတင္းတပုဒ္မွာေတာ့ ေဟာသလုိ ဆုိထားေလရဲ႕ -
“ပထမဦးဆုံး တင္သြင္းလာတဲ့ ခ်ယ္ရီ၀က္ဂြန္ကားအစီးေရ ၁၀၀၀ ကေတာ့ အရည္အေသြး ေတာ္ေတာ္ေ ကာင္းတယ္၊ ေနာက္၀င္လာမယ့္ ကားေတြက အဲဒီအရည္အေသြးကို မမီွဘူးဆိုရင္ စိတ္၀င္စားမွာ မဟုတ္ဘူးလို႕ “ လို႔ ဟံသာ၀တီကား၀ယ္ေရာင္းေစ်းကြက္မွ ၀ါရင့္ ကား၀ယ္ေရာင္းတစ္ဦး ကေျပာပါတယ္။
ဒီေန႔ထုတ္ Venus သတင္းဂ်ာနယ္မွာေတာ့ ခ်ယ္ရီရဲ႕ အႏၱရာယ္အေၾကာင္း သတင္းတပုဒ္ ေတြ႔ရပါတယ္။
တရုတ္ခ်ယ္ရီမွာ အဆုတ္ကင္ဆာျဖစ္နုိင္တ့ဲ Asbestos သတၱဳဓာတ္ ရိွေနေၾကာင္း ၾသစေတးလ်နုိင္ငံက စစ္ေဆးေတြ႔ရိွရတယ္ တ့ဲ။
ျမန္မာျပည္မွာလည္း ဒီခ်ယ္ရီကုိ စမ္းသပ္သင့္ေၾကာင္း ကားပုိင္ရွင္တေယာက္က Venus ကုိ ေျပာသြား ပါတယ္။
အဲဒီအေၾကာင္း ဒီမွာ https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhy08m4Hlb5yqwCayBHjkd6woxAG3yGmFrzKjJZ84C9t3gTXtyr-R3s27AH7YBKR-l7D_2MIZVTooyqS7rXPn_RyOrctAQ-3EyT0_00Haeun2mqsakcMKQ1jaUBg2nN-bWqj26IWJs_E-ZG/s1600/0054.jpg ဖတ္ပါ။
No comments:
Post a Comment