Monday, October 28, 2013

အဆင့္ျမင္႕ၿမိဳ့ပတ္ရထား ခရီးသည္အျပည့္ လုိက္ပါစီးနင္းမႈ မရွိပါက တစ္ေခါက္လွ်င္ က်ပ္ႏွစ္သိန္းေက်ာ္ အ႐ႈံးရိွ

အဆင့္ျမင္႕ၿမိဳ့ပတ္ရထား ခရီးသည္အျပည့္ လုိက္ပါစီးနင္းမႈ မရွိပါက တစ္ေခါက္လွ်င္ က်ပ္ႏွစ္သိန္းေက်ာ္ အ႐ႈံးရိွ
Monday, October 28, 2013

ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ အတြင္း မၾကာေသးမီက ေျပးဆြဲလ်က္ ရွိေနသည့္အဆင့္ျမင့္ ၿမိဳ႕ပတ္ရထား (RBE) ေျပးဆြဲမႈတြင္ ခရီးသည္အျပည့္ လုိက္ပါ စီးနင္းျခင္း မရွိပါက တစ္ေခါက္လွ်င္ က်ပ္ႏွစ္သိန္းေက်ာ္ အ႐ႈံးရွိေၾကာင္း ျမန္မာ့မီးရထားမွ တာဝန္ရွိသူ တစ္ဦးက ေျပာၾကားသည္။

အဆုိပါ အဆင့္ျမင့္ ၿမိဳ႕႔ပတ္ရထား (RBE) ေျပးဆြဲခ်ိန္မွ စတင္၍ ႏုိင္ငံျခား ခရီးသြား မ်ားသာ စီးနင္းမႈ မ်ားေၾကာင္း၊ ျပည္သူအမ်ားစုသည္ ႐ိုး႐ိုးတန္း က်ပ္ ၁ဝဝ၊ အထူးတန္း က်ပ္ ၂ဝဝ သာရွိေသာ ၿမိဳ႕ပတ္ ရထားမ်ားသာ စီးနင္းမႈ ပုိမ်ားေၾကာင္း၊ ယင္းကဲ့သို႔ ရွိေနမႈသည္ ေျပးဆြဲကာလ အနည္းငယ္မွ်သာ ရွိေသးၿပီး သိရွိမႈ နည္းပါးျခင္းေၾကာင့္ စီးနင္းမႈ နည္းေနျခင္း ျဖစ္ေၾကာင္း သိရွိရသည္။

''ျပည္သူေတြ အဆင္ေျပစြာ စီးနင္းႏုိင္ဖုိ႔ လက္မွတ္ခ ကိုလည္း အသင့္ ေတာ္ဆံုး ေဆာင္ရြက္ ေပးထားပါတယ္။ လက္ရွိေျပးဆြဲေနတဲ့ ရထားေတြလည္း အ႐ႈံးခံ ဆြဲေပးေနတာ၊ သြားလာေရး အဆင္ေျပေအာင္ပါ'' ဟု ၎က ေျပာၾကားသည္။

ယင္းအဆင့္ျမင့္ ၿမိဳ႕႔ပတ္ရထား ခရီးစဥ္ တစ္ေၾကာင္းလွ်င္ ဆီ ၇၅ ဂါလန္ ကုန္က်ေၾကာင္း၊ လူအျပည့္ ပါဝင္မွသာ ကုန္က် ဆီဖုိးေငြ ျပန္လည္ ရရွိမည္ျဖစ္ရာ လက္ရွိတြင္ အျပည့္ပါဝင္မႈ နည္းေၾကာင္း၊ ရထား စီးနင္းခ အေနျဖင့္ က်ပ္ ၄ဝဝ သတ္မွတ္ေပးထားၿပီး ေန႔စဥ္ ခရီးမုိင္ ၂၉ မုိင္ ေျပးဆြဲေပးလ်က္ ရွိေနေၾကာင္း သိရွိရသည္။

ဂ်ပန္ႏုိင္ငံမွ တင္သြင္း ေျပးဆြဲေန ေသာ အဆင့္ျမင့္ (RBE) ၿမိဳ႕ပတ္ ရထားမ်ားတြင္ အဆင့္ျမင့္ အိမ္သာ စနစ္ ပါဝင္ၿပီး ခရီးစဥ္ တစ္ေၾကာင္းလွ်င္ ကုန္က်ေငြ က်ပ္ ၂၆ဝဝဝဝ ရွိေၾကာင္း၊ အျခားၿမိဳ႕ပတ္ ရထား မ်ား လမ္းေၾကာင္းအတုိင္း ေျပးဆြဲ ေပးလ်က္ ရွိေနၿပီး ယင္းအတြက္ အမ်ားျပည္သူမ်ားမွာ ႐ိုး႐ိုးၿမိဳ႕႔ပတ္ ရထားသာ အသံုးျပဳ သြားလာမႈ မ်ားေၾကာင္း သိရွိရသည္။

ျမ၀တီ
ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ အတြင္း မၾကာေသးမီက ေျပးဆြဲလ်က္ ရွိေနသည့္အဆင့္ျမင့္ ၿမိဳ႕ပတ္ရထား (RBE) ေျပးဆြဲ မႈတြင္ ခရီးသည္အျပည့္ လုိက္ပါ စီးနင္းျခင္း မရွိပါက တစ္ေခါက္လွ်င္ က်ပ္ႏွစ္သိန္းေက်ာ္ အ႐ႈံး ရွိေၾကာင္း ျမန္မာ့မီးရထားမွ တာဝန္ရွိသူ တစ္ဦးက ေျပာၾကားသည္။

အဆုိပါ အဆင့္ျမင့္ ၿမိဳ႕႔ပတ္ရထား (RBE) ေျပးဆြဲခ်ိန္မွ စတင္၍ ႏုိင္ငံျခား ခရီးသြား မ်ားသာ စီးနင္းမႈ မ်ားေၾကာင္း၊ ျပည္သူအမ်ားစုသည္ ႐ိုး႐ိုးတန္း က်ပ္ ၁ဝဝ၊ အထူးတန္း က်ပ္ ၂ဝဝ သာရွိေသာ ၿမိဳ႕ပတ္ ရထားမ်ားသာ စီးနင္းမႈ ပုိမ်ားေၾကာင္း၊ ယင္းကဲ့သို႔ ရွိေနမႈသည္ ေျပးဆြဲကာလ အနည္းငယ္မွ်သာ ရွိေသးၿပီး သိရွိမႈ နည္းပါးျခင္းေၾကာင့္ စီးနင္းမႈ နည္းေနျခင္း ျဖစ္ေၾကာင္း သိရွိရသည္။

''ျပည္သူေတြ အဆင္ေျပစြာ စီးနင္းႏုိင္ဖုိ႔ လက္မွတ္ခ ကိုလည္း အသင့္ ေတာ္ဆံုး ေဆာင္ရြက္ ေပး ထားပါ တယ္။ လက္ရွိေျပးဆြဲေနတဲ့ ရထားေတြလည္း အ႐ႈံးခံ ဆြဲေပးေနတာ၊ သြားလာေရး အဆင္ေျပေအာင္ပါ'' ဟု ၎က ေျပာၾကားသည္။

ယင္းအဆင့္ျမင့္ ၿမိဳ႕႔ပတ္ရထား ခရီးစဥ္ တစ္ေၾကာင္းလွ်င္ ဆီ ၇၅ ဂါလန္ ကုန္က်ေၾကာင္း၊ လူအျပည့္ ပါဝင္မွသာ ကုန္က် ဆီဖုိးေငြ ျပန္လည္ ရရွိမည္ျဖစ္ရာ လက္ရွိတြင္ အျပည့္ပါဝင္မႈ နည္းေၾကာင္း၊ ရထား စီးနင္းခ အေနျဖင့္ က်ပ္ ၄ဝဝ သတ္မွတ္ေပးထားၿပီး ေန႔စဥ္ ခရီးမုိင္ ၂၉ မုိင္ ေျပးဆြဲေပးလ်က္ ရွိေနေၾကာင္း သိရွိရသည္။

ဂ်ပန္ႏုိင္ငံမွ တင္သြင္း ေျပးဆြဲေန ေသာ အဆင့္ျမင့္ (RBE) ၿမိဳ႕ပတ္ ရထားမ်ားတြင္ အဆင့္ျမင့္ အိမ္သာ စနစ္ ပါဝင္ၿပီး ခရီးစဥ္ တစ္ေၾကာင္းလွ်င္ ကုန္က်ေငြ က်ပ္ ၂၆ဝဝဝဝ ရွိေၾကာင္း၊ အျခားၿမိဳ႕ပတ္ ရထား မ်ား လမ္းေၾကာင္းအတုိင္း ေျပးဆြဲ ေပးလ်က္ ရွိေနၿပီး ယင္းအတြက္ အမ်ားျပည္သူမ်ားမွာ ႐ိုး႐ိုးၿမိဳ႕႔ပတ္ ရထားသာ အသံုးျပဳ သြားလာမႈ မ်ားေၾကာင္း သိရွိရသည္။

ျမ၀တီ

No comments:

Post a Comment