Thursday, September 27, 2012

အာဏာအလြဲသံုးစာလုပ္ခဲ့ေသာေၾကာင့္ အျပည္မဲ့ျပည္သူတစ္ဦးဒဏ္ရာရ

ရန္ကုန္တိုင္းေဒသၾကီး ဗဟုိလမ္းနဲ႕ သီရိမဂၤလာလမ္းေထာင့္ အေႏွးယာဥ္ဂိတ္အမွတ္( ၉) ၌ ၂၆.၉.၂၀၁၂ ရက္ေန႕တြင္ စမ္းေခ်ာင္းျမိဳ႕နယ္ ရဲတပ္ဖြဲ႕စခန္းမွ တပ္ၾကပ္လင္းသူရ ၊ဒုရဲအုပ္တစ္ဦးအပါ၀င္ တပ္ဖြဲ႕၀င္ ၅ ဦးသည္ တာ၀န္ခ်ိန္ အတြင္း အရက္ေသစာေသာက္စားမူးရစ္ကာ ဆိုက္ကားသမားတစ္ဦးအား မတရားမင္းမဲ့ စရိုက္ဆန္ဆန္ ရိုက္ႏွက္ခဲ့ေၾကာင္း ကာယံကံရွင္ ႏွင့္ သက္ေသမ်ားက ဆိုၾကသည္။ အဆိုပါကိစၥနဲ႕ ပတ္သက္၍
ကာယကံရွင္ ဦးေဇာ္မ်ိဳးေနာင္ (ခ)သီဟ (၁၄/ဟသတ(ႏိုင္)၂၉၆၆၄၁)အား ေမးျမန္းၾကည့္ရာ “ကၽြန္ေတာ္ ဆိုက္ကားႏွင္းလာတာ ၇ ႏွစ္ ေက်ာ္လာပါျပီး။ ဒီလိုပဲ ကၽြန္ေတာ္တို႕ ဂိတ္မွာ အျမဲတမ္း တလွည့္စီ ႏွင္း လာတာပါ။ ဒီအျဖစ္မ်ိဳးနဲ႕လဲ တခါမွ မၾကံဳဘူးပါဘူး။အဲဒီ ညက သူတို႕ေရာက္လာတယ္။ ကၽြန္ေတာ္တို႕ကလဲ အိပ္ေနတယ္။ အားလံုးေပါင္း ကၽြန္ေတာ္တို႕ ၁၀ စီးေလာက္ရွိတယ္။ ခါတုိင္းက ကၽြန္ေတာ္တို႕ မီးေခ်ာင္းေအာက္မွာ ကၽြန္ေတာ္တို႕ ေနၾကပါတယ္။ ျဖစ္ခ်င္ေတာ့ ဒီရက္က်မွပဲ မီးေခ်ာင္း ကကၽြမ္းေနတယ္။ ကၽြမ္းလို႕ ကၽြန္ေတာ္တို႕ အေၾကာင္းၾကားထားတယ္။ မေန႕က ၂၇ ရက္ေန႕ လာတပ္သြားေပးတာျဖစ္ပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္တို႕ အိပ္တာ အလင္းေအာက္မွာပဲ အိပ္တာပါ။ အေမွာင္ထဲမွာ မအိပ္ပါဘူး။ အဲဒီအခ်ိန္မွာ ကၽြန္ေတာ္တို႕ ေမးပါတယ္။ မင္းတို႕ဆီမွာ အၾကီးဆံုးကဘယ္သူလဲ။ ဂိတ္မွဴးက ဘယ္သူလဲ။ အဲဒီအခ်ိန္မွ ကၽြန္ေတာ္ကို တေယာက္ကလာႏိူးတယ္။ အဲဒါက ကၽြန္ေတာ္ ကေျပာျပတယ္။ ဆရာ ဂိတ္မွဴးေတာ့ မရွိဘူး။ ဒီဂိတ္မွာ စည္းကမ္းထိန္းသိမ္းေရးကေတာ့ ကၽြန္ေတာ္ လုပ္ေနပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္ ဘာမ်ားလုပ္ေပးရမလဲလို႕ ကၽြန္ေတာ္ေမးပါတယ္။ မင္းက ဂိတ္မွဴးလုပ္ရေအာင္ မင္းကို ဘယ္သူက ခန္႕ထားလဲ ၊ ဆရာရယ္ ကၽြန္ေတာ္တို႕ က ၁၄ ၊ ၁၅ ေယာက္ ဆိုက္ကားေလးေတြကို တေယာက္နဲ႕ တေယာက္ စည္းစည္းလံုးလံုးေလးျဖစ္ေအာင္ ဖြဲ႕ျပီးေတာ့ ဒီလူေတြကေန ကၽြန္ေတာ္ကို ေရြးထားတာပါ။ ရပ္ကြက္ကေနကၽြန္ေတာ္ကိုေရြးထားတာမဟုတ္ပါဘူး။ စည္ပင္သာယာအုပ္ခ်ဳပ္ေရးမွဴးကလဲ ကၽြန္ေတာ္ေတာ့ကိုခန္႕ထားတာမဟုတ္ပါဘူး။ ခရီးသည္ ဆြဲတဲ့ေနရာမွာ အဆင္ေျပေအာင္ ကၽြန္ေတာ္ ကိုခန္႕ထားတာပါ။အဲဒါဆို မင္း ဧည့္စာရင္း ရွိလား ၊ သန္းေခါင္စာရင္းရွိလား ။ ဆရာရယ္ ဧည့္စာရင္းတို႕ ၊ သန္းေခါင္စာရင္းတို႕ဆိုတာ အိမ္မွာပဲရွိတာပါဆရာရယ္။ နင္းလိုင္စင္ေရာရွိလား။ နင္းလုိင္စင္ကို ကၽြန္ေတာ္ ထုတ္ျပတယ္။ သူတို႕က ေတာ္ေတာ္ေလးမူးေနတယ္။ လိုင္စင္ နံပတ္က ကၽြန္ေတာ္ကိုမထင္ဘူးေျပာလိုက္ ကၽြန္ေတာ္က လိုင္စင္နံပတ္က ဒီမွာပါလို႕ လက္ညိဳးထိုျပျပီးေျပာလိုက္တဲ့အခါမွာ ကၽြန္ေတာ္ကို နားရင္ဖ်က္ရိုက္လိုက္တယ္။မင္းက ဘာေကာင္လဲ ။ ေနာက္တခ်က္ကၽြန္ေတာ့္ကို ဆက္ရိုက္တယ္။ ေနာက္တစ္ဦးက ကၽြန္ေတာ္ကို ေျခေထာက္နဲ႕ ကန္တယ္။ က်န္တဲ့လူေတြက တေယာက္မွ မေျပာဘူး။ ကၽြန္ေတာ္ကိုေမးလို႕ ကၽြန္ေတာ္က ေျပာျပတာကို ကၽြန္ေတာ္ကိုလူမိုက္လားဆိုျပီးေတာ့ ပါးရို္က္တယ္။ေနာက္ထပ္ ထပ္ျပီးေတာ့ ေမးတယ္။ မင္းက ဘယ္ဇာတိကလဲကြ ၊ ေတာင္ဒဂံုဇာတိပါဆရာလို႕ေျပာလိုက္တယ္။ မင္းေတာင္ဒဂံုလား ဆိုျပီးေတာ့ ထပ္ျပီးရိုက္တယ္။ ကၽြန္ေတာ္ ဘ၀မွာ ဒီလိုတခါမွ အရိုက္မခံရဘူးဘူး။ ကၽြန္ေတာ္ ၀မ္းလည္းနဲမိပါတယ္ ´´ဟုငိုယိုကာေျပာျပသည္။ ႏိုင္ငံေတာ္မွ ေပးအပ္ထားေသာ အာဏာအား အလႊဲသံုးစားျပဳလုပ္၍ မင္းမဲ့စရိုက္ပံုစံရိုက္ႏွက္ခဲ့ေသာ စမ္းေခ်ာင္းျမိဳ႕နယ္ ရဲတပ္ဖြဲ႕စခန္းမွာ တပ္ဖြဲ႕၀င္ ၅ ဦးအား စံုစမ္းစစ္ေဆးျပီး ထိေရာက္စြာအေရးယူေပး ပါရန္ ျပည္ေထာင္စုရဲတပ္ဖြဲ႕ ဌာနခ်ဳပ္၊ ေနျပည္ေတာ္တိုင္းေဒသၾကီး ျပည္ေထာင္စု ဒု၀န္ၾကီး၊ ျပည္ထဲေရး၀န္ၾကီး ၊ ျပည္ေထာင္စု၀န္ၾကီး ရဲခ်ဳပ္၊ ျပည္ေထာင္စုသမၼတ ဦးသိန္းစိန္ ဌာနအသီးသီးအား အေရးယူးေပးပါရန္တိုင္ၾကားထား ေၾကာင္း သိရွိရပါသည္။


H.N သတင္းအဖြဲ

No comments:

Post a Comment