Wednesday, September 5, 2012

““ေဒၚေအာင္ဆန္းစုၾကည္ ပုသိမ္ေရေဘးသင့္ျပည္သူမ်ားထံသြားေရာက္စဥ္ ေျပာၾကားသည့္ မိန္႔ခြန္း””

အဓိကလာရတဲ့အေၾကာင္းရင္းကေတာ့ ေရေဘးေၾကာင့္ထိခိုက္သြားတဲ့ ရပ္ကြက္ေတြ အေျခအေန လာၿပီး ေလ့လာဖို႔ပါ။ ေလ့လာဖို႔ဆိုေပမယ့္လည္း ရပ္ကြက္တိုင္းေတာ့မေရာက္ႏိုင္ပါဘူး။ ရပ္ကြက္ႏွစ္ခုပဲ သြားလိုက္ တယ္ဆိုေပမယ့္ အေျခခံျပႆနာေတြကေတာ့ အားလံုးတူမယ္ထင္ပါတယ္။ ပထမတစ္ခ်က္ ကေတာ့ ဘာျဖစ္လို႔ ဒီလိုေရထထၾကီးလဲေပါ့ေနာ္။
မိုးတြင္းတိုင္း ေရၾကီးတဲ့ရပ္ကြက္ေတြရွိတယ္။ အဲဒီရပ္ကြက္ေတြမွာ အေျခခံျပႆနာရွိတယ္။ ေရရွည္အတြက္လုပ္သင့္လုပ္ထိုက္တာလုပ္လို႔ ကၽြန္မတို႔စဥ္းစားၿပီးေတာ့ စီစဥ္သြားမွာပါ။ ေနာက္တစ္ခ်က္ကေတာ့ ခ်က္ခ်င္းလက္ငင္းေတြ႕ၾကံဳေနရတဲ့ အခက္အခဲေပါ့ေနာ္။ ခ်က္ခ်င္းေတြ႕ၾကံဳေနရတဲ့အခက္အခဲက က်န္းမာေရး အခက္အခဲပဲလို႔ ကၽြန္မကို တင္ျပၾကပါတယ္။ ေရၾကီးတဲ့ဒဏ္ေၾကာင့္ ေရမ သန္႔တာေၾကာင့္ က်န္းမာေရးအခက္အခဲကိစၥေတြ။
အစကတည္းက က်န္းမာေရးမေကာင္းတဲ့ကိစၥေတြ။ ေနာက္တစ္ခုက ဒီလို ေရၾကီးလို႔ ျပႆနာေတြျဖစ္တဲ့အခါမွာ က်န္းမာေရးကုသဖို႔ ေငြေရးေၾကးေရး မတတ္ႏိုင္တဲ့ ကိစၥေတြ။ ေဆးရံုကိုသြားတဲ့အခါက်ရင္ ေဆးရံုမွာကုသမႈ ခံယူဖို႔ အတြက္လည္း ေငြက အင္မတန္မွ လိုေနတဲ့ကိစၥေတြေပါ့ေနာ္။ ဒါေတြက ရပ္ကြက္တိုင္းမွာ တူလိမ့္မယ္လို႔ ကၽြန္မထင္ပါတယ္။ ကၽြန္မတို႔ထင္ တာကေတာ့ ေရမၾကီးတဲ့ရပ္ကြက္ေတြမွာလည္း ျပည္သူေတြ ၾကားထဲမွာ က်န္းမာေရးနဲ႔ပတ္သက္လို႔ အကူအညီလိုမယ့္ျပည္သူေတြရွိမယ္လို႔ ကၽြန္မတို႔ထင္ပါတယ္။

ေဆးရံုေတြနဲ႔ပတ္သက္လို႔ပဲျဖစ္ျဖစ္။ ေက်ာင္းေတြနဲ႔ပတ္သက္လို႔ပဲျဖစ္ျဖစ္ ကၽြန္မျပည္သူေတြကို တစ္ခုေတာ့ သတိေပးခ်င္ပါတယ္။ ကၽြန္မတို႔က မွ်မွ်တတဟိုဖက္ဒီဖက္ စဥ္းစားရပါလိမ့္မယ္။
ေဆးရံု၀န္ထမ္းေတြ ေက်ာင္းက၀န္ထမ္းေတြစသျဖင့္ ျပည္သူေတြနဲ႔ဆက္ဆံ တဲ့ေနရာမွာ ေက်နပ္မႈ မရွိႏိုင္ဘူးဆိုေပမယ့္လည္း တစ္ဖက္က သူတို႔ဘ၀ ကိုလည္း ျပန္ၿပီးေတာ့ စဥ္းစားေပးေစခ်င္တယ္။
ဒါ စနစ္ၾကီးတစ္ခုလံုးနဲ႔ဆိုင္တယ္။ ကၽြန္မတို႔ ကြက္ၿပီးေတာ့ ငါနဲ႔မဆိုင္ဘူးလို႔ ေျပာလို႔မရ ဘူး။ ေဆးရံုက၀င္၀င္ခ်င္းပိုက္ဆံေတာင္းတယ္ဆိုတာလည္း ေဆးရံုက၀န္ထမ္းေတြရဲ႕ဘ၀အေျခအေနနဲ႔အမ်ားၾကီးသက္ဆိုင္ တယ္။ ေဆးရံု၀န္ထမ္းေတြရတဲ့လစာ၊ ေဆးရံုကိုအုပ္ခ်ဳပ္ပံု၊ စီမံခန္႔ခြဲပံုေတြနဲ႔လည္း အမ်ားၾကီးသက္ဆိုင္ပါတယ္။ အဲဒါေၾကာင့္ ဒီလိုကိစၥေတြကို ကၽြန္မတို႔ တစ္ဖက္က ပဲၾကည့္လို႔ေတာ့မျဖစ္ဘူး။ ကၽြန္မတို႔တစ္ႏိုင္ငံလံုးမွာ ျပဳျပင္ စရာေတြအမ်ားၾကီးရွိေနတယ္ဆိုတာကို ကၽြန္မတို႔သေဘာေပါက္ရမယ္။ လူတိုင္းလူတိုင္းလည္း ကိုယ့္ေနရာကကိုယ္ၾကိဳးစားၿပီးေတာ့ လုပ္ၾကရမယ္။

ကၽြန္မအခုေရာက္ခဲ့တဲ့ရပ္ကြက္ႏွစ္ခုမွာ ရပ္ကြက္ေကာ္မတီဖြဲ႕ၿပီး က်န္းမာေရး ရန္ပံုေငြဆိုၿပီး ၁၀ သိန္းစီမတည္ခဲ့တယ္။ အဓိကက ပိုက္ဆံမဟုတ္ပါဘူး။ ဒီရန္ပံုေငြကို ဘယ္လိုသံုးမယ္။ ဘယ္လိုထိန္း သိမ္းမယ္ဆုိတာပဲ
ကၽြန္မတို႔ျပည္သူေတြကကိုယ့္ကိုယ္ကိုယ္အုပ္ခ်ဳပ္ႏိုင္တဲ ့အရည္အခ်င္းေတြၾကီးထြားလာေအာင္လု႔ိ  ျပဳစုပ်ဳိးေထာင္ေစခ်င္တယ္။ ဒီရန္ပံုေငြေလးကိုထိန္းသိမ္းၿပီးေတာ့ တကယ္လိုအပ္တဲ့သူေတြကို ဘယ္သူကိုဘယ္ေလာက္ေပးမယ္၊ ဘာအတြက္ေပးမယ္။ အဲဒီလိုလုပ္တတ္ ကိုင္တတ္ေအာင္လို႔။ ဒီရန္ပံုေငြဟာ အေရးေပၚရန္ပံုေငြ ဆိုေတာ့ ေနာက္ကုန္သြားမွာပဲ။ ကုန္သြားေပမယ့္လည္း ဒီရန္ပံုေငြကို ထိန္းသိမ္းသံုးစြဲ တဲ့ေနရာမွ ရသြားတဲ့ အေတြ႕အၾကံဳေတြကေတာ့ ကုန္သြားမွာ ေပ်ာက္သြားမွာမဟုတ္ဘူး။ ေနာက္ဆက္လက္ ၿပီးေတာ့ ကိုယ့္ရပ္ကိုယ့္ရြာအတြက္ ပရဟိတလူမႈေရးလုပ္ငန္းေတြ လုပ္တဲ့ေနရာမွာအသံုး၀င္မယ့္ အေတြ႕အၾကံဳေတြျဖစ္တယ္။

ကၽြန္မတို႔က ျပည္သူေတြကို ကိုယ့္ရဲ႕ကံၾကမၼာကို ကိုယ္ဖန္တီးႏိုင္တဲ့ အေျခအေနျဖစ္ေအာင္ ျမွင့္တင္ေပးဖို႔ပဲ။ ကၽြန္မတို႔ကေနၿပီး ျပည္သူေတြကို အားလံုး တို႔လုပ္ေပးမယ္ဆိုတဲ့စိတ္မ်ဳိး ဘယ္ေတာ့မွမလုပ္ဘူး။ အဲဒီလို တို႔လုပ္ေပးမယ္ဆိုလို႔ရွိရင္ ျပည္သူေတြက ဘယ္ေတာ့တတ္ေတာ့မလဲ။ ကၽြန္မတို႔က ကၽြန္မတို႔ ျပည္သူေတြ ကို သန္မာေစခ်င္တယ္။
ကိုယ့္ရဲ႕ကံၾကမၼာကိုယ္ ဖန္တီးႏိုင္ေစခ်င္တယ္။ မိဘေကာင္းေတြက သားသမီးေတြကို သူတို႔ကိုအား ကိုးစရာမလိုတဲ့ ပုဂိၢဳလ္ေတြျဖစ္လာေအာင္ လုပ္ေပးရမယ္။ ငါတို႔ကိုပဲအားကိုးေစခ်င္တယ္ဆိုရင္ စစ္မွန္တဲ့ေမတၱာ မဟုတ္ေတာ့ဘူး။ ဒါအတၱဘဲ။

ကၽြန္မတို႔ရဲ႕ျပည္သူျပည္သားေတြကို ဒီမိုကေရစီအရြယ္ေရာက္ေအာင္ ကၽြန္မတို႔က အျမန္ဆံုးတြန္းပို႔ရမွာျဖစ္ပါတယ္။ ျပည္သူျပည္သားေတြဟာဒီမိုကေရစီအရြယ္ေရာက္သြားလို႔ရွိရင္ ဒီမိုကေရစီေခါင္းေဆာင္ေတြကို မလိုေတာ့ဘူး။ ကိုယ့္ဘာသာကိုယ္ လုပ္ႏိုင္ကိုယ္ႏိုင္တဲ့အေျခအေန ျဖစ္သြားမယ္။ ငါတစ္ေယာက္တည္း အျမဲေနရာမွာရွိေရးအတြက္ ဆိုၿပီး လုပ္ေနတဲ့ပံုနဲ႔ဆိုရင္ေတာ့ ကၽြန္မတို႔ျပည္သူေတြဟာ ဒီမုိကေရစီအတြက္ ခိုင္မာတဲ့အေျခအေနကို ေရာက္လာမွာမဟုတ္ပါဘူး။ ဒါေၾကာင့္ ကၽြန္မတို႔အဖြဲ႕ခ်ဳပ္ကျပည္သူေတြအေနနဲ႔ ဒီမိုကေရစီအရြယ္ေရာက္ေအာင္၊ လူလားေျမာက္ေအာင္လို႔ အျမန္ဆံုးျဖစ္ဖို႔ ၾကိဳးစားၿပီးေဆာင္ရြက္ေနပါတယ္။

No comments:

Post a Comment