Wednesday, September 12, 2012

ေနျပည္ေတာ္မွ ၀န္ၾကီးေလ့က်င့္ေရးေက်ာင္းရွိလားဟု တင္စားခဲ့ေသာ အေမး/အေျဖ

ကၽြန္ေတာ္က ဧရာ၀တီတုိင္းေဒသ ႀကီးပန္းတေနာ္မဲဆႏၵနယ္ (ဦးမန္းေမာင္ ေမာင္ၪာဏ္)ျဖစ္ပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ့္ ေမးခြန္းနဲ႔ ပတ္သက္ၿပီးေတာ့ ရက္ (၁၀) ရက္ရွိပါၿပီ။ အစည္းအေ၀းမလုပ္ခင္တစ္ ရက္ႀကိဳၿပီးကၽြန္ေတာ္တို႔ကေမးခြန္းတင္ထား ပါတယ္။ကၽြန္ေတာ္ေမးခြန္း (၄) ခုတင္ ထားပါတယ္။ အခုမွပဲ ဒီေမးခြန္းကေပၚ လာပါတယ္။ ပထမေမးခြန္းကေတာ့ ကၽြန္ေတာ့္တို႔ရဲ႕ ေရွ႕ကတစ္ေယာက္ေမး သြားလိုက္ ေျဖသြားလိုက္တစ္ေယာက္က တက္ သြားလိုက္ပါသြားၿပီးတစ္ေယာက္ ဟာ- တစ္ခါပါသြားျပန္ၿပီး ကၽြန္ေတာ္က ႐ုံးမွာသြားဖ်က္တယ္။ေနာက္ တစ္ေယာက္က ေမးလိုက္ပါသြားလိုက္ဒီ ေမးခြန္းက
လက္က်န္ေမးခြန္းေလးျဖစ္ေန တယ္။ အဲဒီေတာ့ဒီလက္က်န္ေမး ခြန္းေလးကိုကၽြန္ေတာ္ေမးပါမယ္။ ကၽြန္ေတာ္တို႔ေမးခြန္းေတြကလည္း Procedure  အရေျပာရရင္ေတာ္ေတာ္ ၾကာတယ္။ ကၽြန္ေတာ္တို႔ထင္တယ္၊ တင္တဲ့ဟာေတြကို  ၀န္ႀကီးဌာနကို သြားတယ္။ ၀န္ႀကီးဌာနက သေဘာတူမွ ျပန္လာတယ္။ ျပန္ေျဖရတယ္ဆိုေတာ့ ဏမသခနိကမန ေတြက ေတာ္ေတာ္ၾကာတယ္။  ကၽြန္ေတာ္ေလ့လာလို႔ရသေလာက္အရင္ လႊတ္ေတာ္ေတြမွာေတာ့ ဟိုးအရင္ တုန္းက ဆုိရွယ္လစ္ေခတ္မွာေရာ၊ ဖဆပလေခတ္မွာေရာ၀န္ႀကီးေတြက အကုန္လံုး လႊတ္ေတာ္ကိုယ္စားလွယ္ ျဖစ္ေနတဲ့အခါမွာ ဒီလိုလႊတ္ေတာ္ထဲမွာ တန္းထိုင္၊ တန္းေရြးၿပီးတန္း ေျဖၾကတာပဲ။ မသိရင္လည္း ဒါမသိေသးဘူး။ မနက္ ျဖန္ျပန္ေျဖတယ္။ အဲဒီေတာ့ လႊတ္ေတာ္ တစ္ရက္တစ္ရက္ကို ေမးခြန္းကအမ်ား ႀကီးၿပီးသြားတယ္။ အဲဒီလိုရွိတယ္။ အခု ကေတာ့ ကၽြန္ေတာ္တို႔က ဟိုကျပန္လာမွ ျပန္ေျဖရတဲ့အခါက်ေတာ့ လႊတ္ေတာ္မွာ ေမးခြန္းေတြက ၾကာၾကာေနတယ္။ အဲဒါမ်ဳိး ေတြ ေတြ႕ေနရပါတယ္။ၿပီးေတာ့ ကၽြန္ေတာ္တို႔၀န္ႀကီးေတြကလည္း ဟိုေန႔ က ၾကားလိုက္တာေပါ့ေလ။ခ်က္ခ်င္းေျဖဖို႔ ရာအခက္အခဲရွိမယ္ထင္တယ္။ ဟိုေန႔က ကၽြန္ေတာ္တို႔ သမၼတ႐ုံး၀န္ႀကီးေျပာသြား တာၾကားလိုက္တာကေတာ့ ၀န္ႀကီးေတြကို ေလ့က်င့္ေပးရတယ္ဆိုတာအဲဒါၾကားလိုက္ တယ္၊ အဲေတာ့ ကၽြန္ေတာ္တို႔က ၀န္ႀကီး ေတြေလ့က်င့္ေပးရတယ္ဆိုေတာ့ကၽြန္ေတာ္ စဥ္းစားတယ္ဒီဟာေတြက ကၽြန္ေတာ္တို႔ ေနျပည္ေတာ္မွာ ၀န္ႀကီးေလ့က်င့္ေရး ေက်ာင္းမ်ားရွိသလားေတာ့မေျပာတတ္ဘူး။  အဲဒီလိုလည္းရွိတယ္၊ အဲဒီေတာ့ ေမးခြန္း  ေတြကၾကာေနတယ္။ အဲဒီလိုျဖစ္ေန တယ္၊ ဒါေၾကာင့္မို႔လို႔ေမးခြန္းေတြလည္း  မၾကာေအာင္ ထိထိေရာက္ေရာက္လည္း ျဖစ္ေအာင္ နည္းလမ္းေတြကို ကၽြန္ေတာ္   တို႔က စဥ္းစားရမယ္ထင္တယ္။ ၿပီးတဲ့အခါ က်ေတာ့ ဒီကေန႔မွာ လႊတ္ေတာ္နဲ႔ ပတ္သက္ ၿပီးေတာ့ လူေတြအမ်ားႀကီးစိတ္၀င္စား တယ္။ ေတာ္ေတာ္ကို စိတ္၀င္စားတယ္။ နည္းနည္းေနာေနာမဟုတ္ဘူး။ ကၽြန္ေတာ္ တို႔ဒီကျပန္သြားၿပီဆုိရင္နယ္က တယ္လီ ဖုန္းေတြက ဟိုက၀င္ဒီက၀င္၊ ကၽြန္ေတာ္ တို႔မသိတာေတြေတာင္ သူတုိ႔ကေျပာျပ တယ္။ အာဂ်င္ဒါတစ္ခုမွာ ဥကၠ႒ႀကီးက တုံးကို ႏွစ္ခ်က္ေခါက္သြားတယ္။ကၽြန္ေတာ္တုိ႔လည္း မသိလိုက္ပါလားလို႔။ မဟုတ္ဘူးတဲ့၊ တံုးႏွစ္ခ်က္ေခါက္သြား တယ္တဲ့။အဲဒီလိုကို လႊတ္ေတာ္အေပၚစိတ္ ၀င္စားၾကတာ။ အဲဒီေတာ့ ကၽြန္ေတာ္တို႔ ဒီလိုစိတ္၀င္စားတဲ့အတြက္ ေၾကာင့္မို႔ ကၽြန္ေတာ္တို႔ေမးတာေတြေျဖတာေတြကို ျမန္ျမန္ေလးနဲ႔ သြက္သြက္ ေလးၿပီးသြားရင္ ကၽြန္ေတာ္တို႔က ဘာျဖစ္ သြားမလဲဆုိရင္ ခရီးေပါက္သြားမယ္။ ေမးတာေတြလည္း ခရီးေပါက္သြားမယ္။ ေျဖတာေတြလည္း ခရီးေပါက္သြားမယ္။ ျပည္ေထာင္စုအစိုးရ ကိုေမးတာေျဖတာတိုက္တြန္းတာေတြ လည္း ခရီးေပါက္သြားမယ္။ အဲဒီလို ခရီးေပါက္ဖို႔ ကၽြန္ေတာ္တို႔လိုအပ္ပါတယ္။
ကၽြန္ေတာ္ေမးခြန္းအေနနဲ႔က ကၽြန္ေတာ္ ျဖစ္ေစခ်င္တာပါ။ ဘာျဖစ္လို႔လဲဆိုေတာ လူေတြလည္းစိတ္၀င္စားတယ္။ အကုန္လံုး လႊတ္ေတာ္ႀကီးကို အေမြဆက္ခံမယ့္ သူေတြ လည္း သိေစခ်င္တယ္။ ဒါေၾကာင့္မို႔ ကၽြန္ေတာ္ေမးခြန္းက ေတာ့ အခုအခ်ိန္မွာ ျမန္မာႏိုင္ငံမွာ ပါတီစုံဒီမိုကေရစီပါလီမန္ က်င့္သံုးေနေသာကာလျဖစ္ပါတယ္။သို႔ရာ တြင္ တခ်ဳိ႕ပါတီမ်ားျပည္သူ႔လႊတ္ေတာ္ ကိုယ္စားလွယ္မ်ား ပါ၀င္သကဲ့သို႔တခ်ဳိ႕ ပါတီမ်ားျပည္သူ႔လႊတ္ေတာ္ကိုယ္စားလွယ္ မ်ားပါ၀င္မႈမရွိေသးတာ ေတြ႕ရပါတယ္။ ပါတီအားလံုးရဲ႕ ျပည္သူ႕လႊတ္ေတာ္ လုပ္ရပ္အေပၚမွာအသိအျမင္ထင္သာျမင္ သာရွိရန္လည္းလို အပ္လ်က္ရွိပါတယ္ဟု ဆိုထားပါသည္။
ပန္းတေနာ္မဲဆႏၵနယ္မွ ဦးမန္း ေမာင္ေမာင္ၪာဏ္၏ ေနျပည္ေတာ္မွာ ၀န္ႀကီးေလ့က်င့္ေရးေက်ာင္းမ်ားရွိေန သလားဆိုသည့္ ေမးခြန္းကုိ ျပည္သူ႔ လႊတ္ေတာ္အခြင့္အေရးေကာ္မတီအတြင္း ေရးမွဴးေဒါက္တာစိုးရင္က ျပန္လည္ေျဖ ၾကားခဲ့ရာတြင္ တက္ေရာက္ေလ့လာမည္ ဆိုပါက သက္ဆုိင္ရာလႊတ္ေတာ္႐ုံးသို႔  ႀကိဳတင္ခြင့္ျပဳခ်က္ေတာင္းခံၿပီး သတ္မွတ္ ထားတဲ့ စည္းမ်ဥ္းစည္းကမ္းႏွင့္အညီ တက္ေရာက္ေလ့လာႏိုင္ၾကပါတယ္။ ႏိုင္ငံေရးပါတီမကပါဘူး။ တျခားေသာအဖြဲ႕ အစည္းမ်ား ေက်ာင္းသား/ေက်ာင္းသူ မ်ား၊ သင္တန္းသူ/သင္တန္းသားမ်ားက လည္း လႊတ္ေတာ္က်င္းပတဲ့ အစည္းအေ၀း မ်ားလည္း တက္ေရာက္ေလ့လာမည္ဆို  ရင္လည္း အလားတူပဲ ႀကိဳတင္ခြင့္ျပဳခ်က္ ေတာင္းခံၿပီး ေလ့လာႏိုင္ပါေၾကာင္း ေျဖၾကားခဲ့သည္။

စိုး၀င္းႏိုင္
From -HotNewsJournal

No comments:

Post a Comment