Tuesday, October 23, 2012

ေနျပည္ေတာ္တိုင္းမ္ဂ်ာနယ္၏ ေမးျမန္းခ်က္အေပၚ ႏုိင္ငံေတာ္သမၼတ၏ ရွင္းလင္း ေျဖၾကားခ်က္

သယံဇာတေရာင္းခ်မႈမွ ရရိွသည္႔ေငြပမာဏအား လႊတ္ေတာ္တြင္ တင္ျပဖိုု႔ ရိွ၊မရိွ Nay Pyi Taw Timesမွ ေမးျမန္းခ်က္။
ပြင့္လင္းၿမင္သာေသာ ကၽြန္ေတာ္တို႔ တင္ၿပဖို့ ရွိ-မရွိဆိုတာ ကၽြန္ေတာ္တို႔ ဘတ္ဂ်က္တင္ရတဲ့ အခါမွာ အရေငြဆိုတာ ကၽြန္ေတာ္တို႔ ၿပရပါတယ္။
ဒီအရေငြေပၚမွာ ကၽြန္ေတာ္တို႔ ဘာေတြ သံုးမယ္ဆိုတာကၽြန္ေတာ္တို႔ ၿပရပါတယ္။အဲဒီေတာ့ ရေငြအေပၚမွာခုနက ကြ်န္ေတာ္တို႔ ရတဲ့ဟာ အဲဒီေတာ့ သဘာ၀ အရင္းအၿမစ္ေတြကို ခုနကလိုဘယ္လို အစီအစဥ္နဲ႔ သံုးေနလဲဆိုတာ ကၽြန္ေတာ္တို႔ ေစာေစာက ေၿပာသြားတဲ့အထဲမွာပါပါတယ္။


ကၽြန္ေတာ္တို႔ ဘာပဲၿဖစ္ၿဖစ္ ဒီသားစဥ္ေၿမးဆက္ ဒီအေမြအနွစ္ေတြကိုဆက္ၿပီးေတာ့ ကၽြန္ေတာ္တို႔ ခံစားရဖို႔ လိုပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္တို႔ လက္ထက္မွာခ်ည္းပဲအကုန္ထုတ္ယူၿပီးေတာ့ သံုးစြဲသြားဖို႔ ကြ်န္ေတာ္တုိ႔ မရပါဘူး ။ ဒါေတြကေတာ့ ေစာေစာကေၿပာတဲ့ မူ၀ါဒ ကၽြန္ေတာ္တို႕ ၄ ရပ္ နဲ႔ခ်မွတ္ ၿပီးေတာ့ ကၽြန္ေတာ္တို႔ ေဆာင္ရြက္ေနတယ္။

No comments:

Post a Comment