Saturday, October 27, 2012

ေျမပံုၿမိဳ႕မွာ အမ်ိဳးသမီးေတြ ဆႏၵျပ



ရခိုင္ျပည္နယ္ ေျမပံုၿမိဳ႕မွာ မၾကာခင္ရက္ပိုင္းေတြအတြင္းက အႀကမ္းဖက္ ပဋိပကၡေတြျဖစ္ပြား ခဲ့တာနဲ႔ပတ္သက္ၿပီး အျမန္ဆံုးေျဖရွင္းေပးဖို႔ ရာဂဏန္းရိွတဲ့ အမ်ိဳးသမီးေတြဟာ ေအာက္တိုဘာလ ၂၆ ရက္ေန႕ ေန႕လည္က ဆႏၵျပေတာင္းဆိုခဲ့ၾကပါတယ္။

အခုလိုဆႏၵျပေတာင္းဆိုရတာနဲ႔ပတ္သက္ၿပီး ကိုယ္တိုင္ပါဝင္ခဲ့တဲ့ အမ်ိဳးသမီးတစ္ဦးျဖစ္သူ ေဒၚေအးဝင္းၾကည္က RFA ကို အခုလိုေျပာျပပါတယ္။
"အခုေတာ့လူႀကီးေတြေရာက္လို႔ေလ ကၽြန္မတို႔ၿမိဳ႕ကလူေတြက ကုလားနဲ႔ မေနႏိုင္ဘူးဆိုၿပီးေတာ့ အဲလို ဆႏၵထုတ္ေဖာ္ေနတာပါ။ ကုလားေတြက ေတာ္ေတာ္ဆိုးပါတယ္။ ကၽြန္မတို႔ေျမပံုမွာ ေဒသခံေတြကို ေတာ္ေတာ္ႏွိပ္စက္ၿပီးေတာ့ သူတို႔ေတာင္ေပၚမွာ သူတို႔ကိုယ္သူတို႔ မီးတိုက္ၿပီးေတာ့ ထြက္ေျပးတာ ကၽြန္မတို႔ ဘာမွမလုပ္ရပါဘူးရွင္။ သူတို႔တစ္ခုခုျပန္လုပ္မွာကို    ကၽြန္မတို႔ေၾကာက္တယ္။ ဒါေၾကာင့္မို႔ ကၽြန္မတို႔အတြက္ လံုၿခံဳေရးမ်ားရမလားဆိုၿပီးေတာ့      ကိုယ့္ျပည္ ကိုယ့္ေဒသမွာေနၿပီးေတာ့ ကၽြန္မတို႔ ဒီလိုဖိအားနဲ႔ ေနရမွာလား။ ဒါေၾကာင့္မို႔ ကၽြန္မတို႔ လံုးဝမေနႏိုင္လို႔  ဒီလိုေတာင္းဆိုတာပါ"
ေအာက္တိုဘာလ ၂၆ ရက္ေန႕ ေန႕လည္ပိုင္းက နယ္စပ္ေရးရာ ျပည္ေထာင္စုဝန္ႀကီး ဗိုလ္ခ်ဳပ္သိန္းေဌးအပါအဝင္ အစိုးရတာဝန္ရိွသူေတြ ေျမပံုၿမိဳ႕ေပၚမွာ ယာယီဖြင့္လွစ္ထားတဲ့ ဒုကၡသည္စခန္းေတြကို လာေရာက္ၾကည့္ရႈစဥ္ အခုလိုဆႏၵျပေတာင္းဆိုမႈျဖစ္ေပၚခဲ့တာလို႕သိရပါတယ္။
ေျမပံုၿမိဳ႕နယ္မွာ လံုၿခံဳေရးစစ္တပ္အင္အားေတြ တိုးခ်ဲ႕ခ်ထားေပမယ့္ အမ်ိဳးသမီးေတြ ဆႏၵျပတာကို တစ္စံုတစ္ရာ ေႏွာင့္ယွက္ဟန္႔တားတာမ်ိဳး မရိွခဲ့ဘူးလို႔လည္းသိရပါတယ္။

RFA

No comments:

Post a Comment