Tuesday, October 23, 2012

Hot News ဂ်ာနယ္၏ေမးျမန္းခ်က္အေပၚ ႏိုင္ငံေတာ္သမၼတႀကီး၏ ေျဖၾကားခ်က္

ဆင္းရဲႏြမ္းပါးမႈေလ်ာ့ခ်ေရးႏွင္႔ပတ္သက္သည့္ Hot News Journal မွ ေမးျမန္းခ်က္။ 
 

http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s720x720/554074_341886205908474_354398720_n.jpg
အဲဒီေတာ့ ခုနကလို လယ္ေျမ သိမ္းဆည္းတဲ့ကိစၥေတြနဲ႕ ပတ္သက္ၿပီးေ တာ့ ကြ်န္ေတာ္ သံုေလးခါေလာက္ ေျဖၿပီးျဖစ္ပါတယ္။ အဲဒီေတာ့ ဆင္း ရဲႏြမ္း ပါမႈေလွ်ာ့ခ်ေရးနဲ့ ေက်းလက္ ေဒသ ဖြံ႕ၿဖိဳးေရးနဲ႕
ပတ္သက္ၿပီးေတာ့ ဒီကေန႕ကြ်န္ေတာ္တို႕ စီမံခ်က္ လုပ္ငန္းစီမံခ်က္ (၈) ရပ္ခ်ၿပီးေတာ့ ေဆာင္ရြက္ေနပါတယ္။ အဲဒီေတာ့ ဒီဟာလည္း ခုနကလိုခ်က္ခ်င္းေတာ့ ေန႕ခ်င္းညခ်င္း ေတာင္သူလယ္သမားေတြကေတာ့ ေလထိုးေပးလိုက္သလိုေတာ့ ခ်မ္းသာ လာစရာေတာ့ သိပ္ေတာ့ အေၾကာင္းမရိွဘူး။ အဲဒီေတာ့ ကြ်န္ေတာ္တို႕လည္း တတ္နိုင္ သေလာက္ သူတို႕ကိုေပးနိုင္ျပဳနိုင္ အရင္းအနီွးေတြ ထုတ္ေပးနိုင္ေအာင္ ကြ်န္ေတာ္တို႕ ႀကိဳးစားေနတယ္။ ေနာက္ သူတို႕ဘက္ကလည္း ခုနကလို အလုပ္အကိုင္ကို ႀကိဳးစားပမ္းစားနဲ႕ လုပ္ဖို႕လိုပါတယ္။

 
 
 အဲဒီေတာ့ နည္းလမ္းမိ်ဳးစံုနဲ႕ေတာ့ ကြ်န္ေတာ္တို႕ ႀကိဳးစားၿပီးေတာ့ လုပ္ေနပါတယ္။ နိုင္ငံရဲ့စီးပြားေရး အေျခအေန တိုးတက္လာတာနဲ႕အမွ် ေတာင္သူလယ္သမား ေတြရဲ့ အရင္းအနီွးေတြဘာေတြ ဒါေတြလည္း ပိုမိုၿပီးေတာ့ ထုတ္ေပးနိုင္မွာ ျဖစ္ပါတယ္။ အဲဒီေတာ့ မေန႕တစ္ေန႕ကပဲ ကြ်န္ေတာ္တို႕ ဟိုတုန္းကဆိုရင္ ေတာင္သူလယ္သမားေတြရဲ့ အမေတာ္ေၾကး အေနနဲ႕ ကြ်န္ေတာ္ထင္တယ္ ေလးေသာင္း ေလးေသာင္းပဲရတယ္။ ေလးေသာင္းကေန ၿပီးေတာ့ ကြ်န္ေတာ္တို႕ အခု ငါးေသာင္း၊ ငါးေသာင္းကေနၿပီး တစ္ခါတည္း အခု ေႏြစပါး စိုက္တဲ့သူေတြဆိုရင္ ရွစ္ေသာင္း ဒီလိုေတြ ကြ်န္ေတာ္တို႕ ေပးနိုင္သေလာက္ ေပးေနတာပါ။ ဒီဟာကလည္း တိုင္းျပည္ရဲ့ဘတ္ဂ်တ္ကေန ေပးရတာျဖစ္တဲ့ အတြက္ေၾကာင့္ ဘ႑ာေငြ အေျခအေနေပၚမွာပဲ ကြ်န္ေတာ္တို႕ လုပ္ေပးရတာျဖစ္ပါတယ္။ ေနာက္ ေတာင္သူလယ္သမားေတြရဲ့ဘဝ တိုးတက္လာဖို႕အတြက္ ကြ်န္ေတာ္တို႕ တကယ္ ေစတနာ ထားၿပီးေတာ့ လုပ္ေနပါတယ္လို႕ ေျဖခ်င္ပါတယ္။

No comments:

Post a Comment