ၿမိဳ႕တြင္း
ခရီးသြားျပည္သူ မ်ားကို ေန႔စဥ္သယ္ယူပို႔ေဆာင္ ေပးေနေသာ
ယာဥ္လိုင္းမ်ားတြင္ အခ်ိဳ႕ေသာ ယာဥ္ေမာင္း၊ယာဥ္ ေနာက္လိုက္မ်ားမွာ
ခရီးသြား ျပည္သူမ်ားကို (မထသ)၏ ေဆာင္ ပုဒ္ျဖစ္ေသာ ထမင္းရွင္၊ေက်းဇူး
ရွင္ကဲ့သို႔ ယဥ္ေက်းပ်ဴငွာစြာ ဆက္ ဆံေသာ္လည္း တခ်ိဳ႕ေသာ ယာဥ္
ေမာင္း၊ယာဥ္ေနာက္လိုက္မ်ားမွာ (မထသ)မွ ထုတ္ျပန္ထားေသာ
ေဆာင္ပုဒ္မ်ားႏွင့္ဆန္႔က်င္ ႐ိုင္းပ်စြာ ႏွမခ်င္းမစာနာေျပာ
ဆိုဆက္ဆံမႈမ်ားရွိေနေၾကာင္း သိ ရသည္။
အထက္ပါကဲ့သို႔ ျဖစ္စဥ္မ်ား တြင္ ကိုယ္တိုင္ႀကံဳေတြ႕ခဲ့ရသူ ကားျပခန္းမွ ၀န္ထမ္းမဆုမြန္က ၎ႀကံဳေတြ႕ခဲ့ရေသာ မေခ်မငံ ဆက္ဆံရပံုမ်ားႏွင့္ ပတ္သက္၍ ““အစ္မက ေျမာက္ဥကၠလာကေန ရန္ကင္းေစ်းေကြ႕ကို ေန႔စဥ္ အလုပ္ အတြက္ သြားလာေနရတဲ့သူပါ။ အၿမဲတမ္း (၁၅၇)အထူးကား မဂၤ လာေစ်းကားကို စီးေနက်ပါ။ အဲ ေန႔က်မွ ကားသမားက မေခ်မငံ ဆက္ဆံတာ။ အစ္မကို ကားကို ေရွ႕တိုးမစီးလို႔တဲ့။ အစ္မလည္း တုိးလို႔ ရသေလာက္တိုးတာပဲ။ ေရွ႕မွာ ယာဥ္ေမာင္းစံုပဲရွိေတာ့ တယ္။အဲဒါကို ကားသမားေကာ ယာဥ္ေနာက္လိုက္ကပါေျပာတာ ကားေပၚက ဆင္းသြားခ်င္လား။ ကားေပၚကေနဆြဲခ်ခံခ်င္လား။ စပါယ္ယာက နားမပါဘူးလား ေတြ၊ တကၠစီငွားစီးတို႔ဘာတို႔ စံုေနတာပဲ။ အဲဒါကုိ အစ္မက မၾကားခ်င္ေယာင္ေဆာင္ ေနတာ ကို နည္းနည္းေျပာတာ လြန္လာ တာနဲ႔ ရွင္တို႔ကိုတိုင္ရင္ အလုပ္ လုပ္ခြင့္ပိတ္သြားမယ္ေနာ္ လို႔ေျပာတာကို သူတို႔က ဘယ္ကို ေမာင္းေပးရမလဲ။ တုိင္ခ်င္တဲ့ဆီ တုိင္တဲ့။ ဘယ္သူမွ် ဂ႐ုမစိုက္လို႔ ကိုယ့္ကားကိုယ္ေမာင္းေနတာတဲ့။ ကားနံပါတ္ေတာ့အတိအက် မွတ္ထားတယ္။ ၂ဂ/၈၄၄၁ပါ။ ဒါေပမဲ့ တကယ္တိုင္ရင္ေကာ အက်ဳိးထူးပါ့မလား။ (မထသ)က ေကာ ဒီလုိ လူမ်ဳိးေတြကို ဆက္ လက္လုပ္ကိုင္ခြင့္ဆက္ေပးေနမွာ လား၊စဥ္းစားစရာပါ””ဟု ႏွမသား ခ်င္း မစာနာစြာ (မထသ)၏ ဂုဏ္ သတင္းမ်ား၊စည္းကမ္းမ်ားကို ေလးစားလိုက္နာမႈ မရွိေသာယာဥ္ လုပ္သားမ်ား၏ ဆက္ဆံပံုမ်ားကို ရင္ဖြင့္ခဲ့သည္။
ယာဥ္လုပ္သားမ်ား၏ မေခ် မငံဆက္ဆံမႈႏွင့္အတူ ယာဥ္စီးခ ပိုမိုေကာက္ခံမႈမ်ားကို မေဟမာန္ ကလည္း ကားခအတိအက်ေပး ေသာ္လည္း ပိုမိုေတာင္းခံၿပီး မေပးပါက ကားေပၚမွ ဆြဲခ်မည္ ဟု ႐ိုင္းပ်စြာဆက္ဆံမႈႏွင့္ႀကံဳေတြ႕ ခဲ့ရေၾကာင္းကို ““ေန႔စဥ္သြားေနက် (၁၀၀)ခရီးစဥ္ကို (၁၅၀)ဆိုၿပီး ေတာင္းတယ္။မေပးရင္ ကားေပၚ ကဆင္းသြားလို႔ ေျပာတယ္၊ညီမ တစ္ေယာက္ထဲတင္မဟုတ္ဘူး၊ကား ေပၚက ရွိသမွ် ခရီးသည္ေတြကို လည္း ခရီးစဥ္နဲ႔မညီမွ်တဲ့ ေစ်းႏႈန္း ေတြနဲ႔ေကာက္ခံၿပီး မေပးရင္ ကားေပၚက အတင္းေမာင္းခ်တယ္။ ယာဥ္လိုင္းက ဒိုင္နာ(၈၂)ပါ””ဟု ယာဥ္စီးခ ပိုမိုေကာက္ခံကာ မ ေပးႏုိင္ပါက ကားေပၚမွ အတင္း ဆြဲခ်ကာ ဆက္ဆံေနမႈမ်ား အ ေၾကာင္းေျပာျပခဲ့သည္။
(မထသ)မွ ထုတ္ျပန္ထား ေသာ ေဆာင္ပုဒ္မ်ားတြင္ ခရီး သြားျပည္သူမ်ားကို အသက္သခင္ ေက်းဇူးရွင္ကဲ့သို႔ မွတ္ယူရမည္။ ၀န္ေဆာင္မႈေပးေနသည္ ခ်ိဳသာ စြာဆက္ဆံပါဟု ကားမ်ားတြင္ ကပ္ထားေသာ္လည္း မေခ်မငံ ႐ိုင္းျပစြာျဖင့္ ႐ိုင္းစိုင္းေသာ ယာဥ္ လုပ္သားအက်ဳိး၏ ဆက္ဆံေနမႈ ကို ခရီးသြားျပည္သူမ်ား ေန႔စဥ္ ႀကံဳေတြ႕ေနရေၾကာင္း သိရသည္။ယခုကဲ့သို႔ ႐ိုင္းပ်မႈမ်ားကို(မထသ) မွ ေသခ်ာၾကပ္မတ္သင့္ေၾကာင္း ေလ့လာသူမ်ားမွ သံုးသပ္သည္။
ေနမင္းညိဳ
From -HotNewsWeekly
No comments:
Post a Comment