Tuesday, December 18, 2012

အေမရိကန္သံအမတ္ႀကီး ကခ်င္ျပည္နယ္ေရာက္ရိွ

Photo: အေမရိကန္သံအမတ္ႀကီး ကခ်င္ျပည္နယ္ေရာက္ရိွ
Monday, 17 December 2012

ျမန္မာႏိုင္ငံဆိုင္ရာ အေမရိကန္သံအမတ္ မစၥတာ ဒဲရစ္မစ္ခ်ယ္လ္ ဟာ ကခ်င္ျပည္နယ္၊ ျမစ္ႀကီးနားၿမိဳ႕ကို ဒီဇင္ဘာလ ၁၇ ရက္ ဒီကေန႔ ေရာက္ ရွိလာမယ္လို႔ သိရပါတယ္။

ရန္ကုန္အေျခစိုက္ အေမရိကန္သံရံုးက ဖိတ္ၾကားခ်က္အရ ျမစ
္ႀကီးနားၿမိဳ႕မွာ ဒီကေန႔ ည ၇ နာရီ အေမရိကန္ သံအမတ္နဲ႔ ေတြ႕ဆံုဖို႔ စီစဥ္ထားတယ္လို႕ အစိုးရနဲ႔ ေကအိုင္အိုအၾကား ၿငိမ္းခ်မ္းေရး
အက်ိဳးေတာ္ေဆာင္အျဖစ္ ေဆာင္ရြက္ေပးေနတဲ့ ၿငိမ္းခ်မ္းေရးေဆြးေႏြးေရး အက်ိဳးေဆာင္အဖြဲ႔ PCG မွ ဦးဂြမ္ဂ်ာမိုင္က RFA ကုိ အခုလိုေျပာပါတယ္။

"အေမရိကန္သံအမတ္ႀကီးက က်ေနာ္တို႔ ကခ်င္ျပည္နယ္ကို ဒီကေန႔ပဲ ေရာက္လာမယ္လို႔ ေျပာပါတယ္၊ သူေရာက္လာတဲ့အခ်ိန္မွာ က်ေနာ္တို႔ PCG အဖြဲ႕ေတြကိုလည္း ေတြ႕ဆံုခ်င္တယ္လို႔ က်ေနာ္တို႔ကို ဖိတ္ထားတာရွိပါတယ္၊ အေမရိကန္သံရံုးကေန က်ေနာ္တို႔ဆီကို လွမ္းၿပီးအေၾကာင္းၾကားတာပါ၊ အၾကမ္းဖ်င္းေတာ့ ဘာေတြေဆြးေႏြး
မယ္ဆိုတာ မသိထားေသးဘူးခင္ဗ်၊ သူတို႔ေရာက္လာရင္ က်ေနာ္တို႔နဲ
႔ေတြ႕ဆံုမယ္လို႔ပဲ သိထားပါတယ္၊ က်ေနာ္တို႔ ကခ်င္ျပည္နယ္ ၿငိမ္းခ်မ္းေရးနဲ႔ ပတ္သက္ၿပီးေမးလာရင္ က်ေနာ္တို႔သိသေလာက္ အားလံုးေျပာဆိုဖို႔ အစီအစဥ္ရွိပါတယ္၊ ေအးခ်မ္းဖို႔တည္ၿငိမ္ဖို႔အတြက္ေလ၊ ဒါေတာ့ အဓိကျဖစ္မယ္လို႔ က်ေနာ္တို႔ထင္ပါတယ္"

အေမရိကန္သံအမတ္ဟာ သူ႕ရဲ႕ခရီးစဥ္အတြင္း ကခ်င္ျပည္နယ္
အစိုးရအဖြဲ႕နဲ႔ ေတြဆံုမွာျဖစ္သလို ဒီဇင္ဘာလ ၁၈ ရက္ေန႔မွာေတာ့ ကခ်င္ျပည္နယ္ထဲက ျပည္တြင္း ျပည္ပလူမႈအဖြဲ႔အစည္းေတြနဲ႔လည္း
ေတြ႔ဆံုဖို႔ရွိတယ္လို႔ သိရပါတယ္။

အေမရိကန္သံအမတ္နဲ႔ အဖြဲ႕ဟာ ၿပီးခဲ့တဲ့ ႏိုဝင္ဘာလကတည္းက ကခ်င္ျပည္နယ္ကို လာေရာက္ဖို႔ စီစဥ္ထားေပမဲ့ အေၾကာင္းအမ်ိဳးမ်ိဳးေၾကာင့္ မလာေရာက္ႏိုင္ခဲ႔ဘူးလို႔လည္း ျမစ္ႀကီးနားၿမိဳ႕အေျခစိုက္ လူမႈအဖြဲ႕အစည္း
ေတြက ဆိုပါတယ္။

RFA Burmese ျမန္မာႏိုင္ငံဆိုင္ရာ အေမရိကန္သံအမတ္ မစၥတာ ဒဲရစ္မစ္ခ်ယ္လ္ ဟာ ကခ်င္ျပည္နယ္၊ ျမစ္ႀကီးနားၿမိဳ႕ကို ဒီဇင္ဘာလ ၁၇ ရက္ ဒီကေန႔ ေရာက္ ရွိလာမယ္လို႔ သိရပါတယ္။
ရန္ကုန္အေျခစိုက္ အေမရိကန္သံရံုးက ဖိတ္ၾကားခ်က္အရ ျမစ္ႀကီးနား ၿမိဳ႕မွာ ဒီကေန႔ ည ၇ နာရီ အေမရိကန္ သံအမတ္နဲ႔ ေတြ႕ဆံုဖို႔ စီစဥ္ထားတယ္လို႕ အစိုးရနဲ႔ ေကအိုင္အိုအၾကား ၿငိမ္းခ်မ္းေရးအက်ိဳးေတာ္ေဆာင္အျဖစ္ ေဆာင္ရြက္ေပးေနတဲ့ ၿငိမ္းခ်မ္းေရးေဆြးေႏြးေရး အက်ိဳးေဆာင္အဖြဲ႔ PCG မွ ဦးဂြမ္ဂ်ာမိုင္က RFA ကုိ အခုလိုေျပာပါတယ္။

"အေမရိကန္သံအမတ္ႀကီးက က်ေနာ္တို႔ ကခ်င္ျပည္နယ္ကို ဒီကေန႔ပဲ ေရာက္လာမယ္လို႔ ေျပာပါတယ္၊ သူေရာက္လာတဲ့အခ်ိန္မွာ က်ေနာ္တို႔ PCG အဖြဲ႕ေတြကိုလည္း ေတြ႕ဆံုခ်င္တယ္လို႔ က်ေနာ္တို႔ကို ဖိတ္ထားတာရွိပါတယ္၊ အေမရိကန္သံရံုးကေန က်ေနာ္တို႔ဆီကို လွမ္းၿပီးအေၾကာင္းၾကားတာပါ၊ အၾကမ္းဖ်င္းေတာ့ ဘာေတြေဆြးေႏြးမယ္ဆိုတာ မသိထားေသးဘူးခင္ဗ်၊ သူတို႔ေရာက္လာရင္ က်ေနာ္တို႔နဲ
႔ေတြ႕ဆံုမယ္လို႔ပဲ သိထားပါတယ္၊ က်ေနာ္တို႔ ကခ်င္ျပည္နယ္ ၿငိမ္းခ်မ္းေရးနဲ႔ ပတ္သက္ၿပီးေမးလာရင္ က်ေနာ္တို႔သိသေလာက္ အားလံုးေျပာဆိုဖို႔ အစီအစဥ္ရွိပါတယ္၊ ေအးခ်မ္းဖို႔တည္ၿငိမ္ဖို႔အတြက္ေလ၊ ဒါေတာ့ အဓိကျဖစ္မယ္လို႔ က်ေနာ္တို႔ထင္ပါတယ္"

အေမရိကန္သံအမတ္ဟာ သူ႕ရဲ႕ခရီးစဥ္အတြင္း ကခ်င္ျပည္နယ္ အစိုးရအဖြဲ႕နဲ႔ ေတြဆံုမွာျဖစ္သလို ဒီဇင္ဘာလ ၁၈ ရက္ေန႔မွာေတာ့ ကခ်င္ျပည္နယ္ထဲက ျပည္တြင္း ျပည္ပလူမႈအဖြဲ႔အစည္းေတြနဲ႔ လည္း  ေတြ႔ဆံုဖို႔ရွိတယ္လို႔ သိရပါတယ္။

အေမရိကန္သံအမတ္နဲ႔ အဖြဲ႕ဟာ ၿပီးခဲ့တဲ့ ႏိုဝင္ဘာလကတည္းက ကခ်င္ျပည္နယ္ကို လာေရာက္ဖို႔ စီစဥ္ထားေပမဲ့ အေၾကာင္းအမ်ိဳးမ်ိဳးေၾကာင့္ မလာေရာက္ႏိုင္ခဲ႔ဘူးလို႔လည္း ျမစ္ႀကီးနားၿမိဳ႕အေျခစိုက္ လူမႈအဖြဲ႕အစည္း ေတြက ဆိုပါတယ္။

From : RFA Burmese
50Like · ·

No comments:

Post a Comment