Friday, January 18, 2013

အစိုးရတပ္မ်ား လိုင္ဇာျမိဳ႔မွၾကိဳဆိုပါ၏ ဆိုင္းပုဒ္သို႔ေရာက္ရွိ

Photo: ကၽြန္ေတာ္တို႔တပ္ေတြလိုင္ဇာျမိဳ႔မွၾကိဳဆိုပါ၏ ဆိုင္းပုဒ္ကိုေရာက္ၿပီ
လုိင္ဇာေရာက္သတင္းေထာက္မ်ားကိုၾကိဳဆိုပါတယ္။

ဒီေန႔(၁၈-၁-၂၀၁၃) ေန႔လည္ပိုင္းမွာ လိုင္ဇာျမိဳ႔မွၾကိဳဆိုပါ၏ လို႔ေရးထားတဲ့ဆိုမုတ္ဦးၾကီးကို ကၽြန္ေတာ္တို႔တပ္ေတြေရာက္ေနပါၿပီ။
မၾကာခင္ ၄င္းမုတ္ဦးၾကီးေရွ႔မွ ကၽြန္ေတာ္တို႔တပ္ေတြ အမွတ္တရဓာတ္ပံုရိုက္ထားတာေတြတင္ေပးပါမယ္။ ဒါေပမဲ့ကၽြန္ေတာ္တို႔ လုိင္ဇာျမိဳ႔ကိုဆက္သြားဖို႔အစီအစဥ္မရွိပါ။ စစ္ဆင္ေရးကိစၥေတြနဲ႔ အလုပ္မ်ားေနလို႔ ဒီၾကားထဲ အင္တာနက္မသံုးႏိုင္တာပါ။ တင္စရာဓာတ္ပံုေတြအမ်ားၾကီးရွိပါတယ္။ ဒါေပမဲ့ ကန္႔သတ္ခ်က္ေလးေတြရွိေနလို႔မတင္ေပးႏိုင္တာခြင့္လြတ္ေပးပါ။ 
လိုင္ဇာကိုေေရာက္ေနတဲ့ သတင္းေထာက္ေတြ လိုင္ဇာျမိဳ႔မွၾကိဳဆိုပါ၏ ဆိုင္းပုဒ္နားကုိ လာၿပီးကၽြန္ေတာ္တိုသတင္းေတြလာယူေစခ်င္ပါတယ္။
ကၽြန္ေတာ္တိုု႔ကို စိုးရိမ္ၾကတဲ့ ျပည္သူမ်ားကို အထူးေက်းဇူးတင္ပါတယ္။
ဖားကန္႔ဘက္မွာ ကၽြန္ေတာင္တို႔ညီေနာင္ေတြ အစြမ္းျပေနတာၾကားေတာ႔အားတက္မိပါတယ္။

ရန္ႏိုင္ေအာင္ကၽြန္ေတာ္တို႔တပ္ေတြလိုင္ဇာျမိဳ႔မွၾကိဳဆိုပါ၏ ဆိုင္းပုဒ္ကိုေရာက္ၿပီ လုိင္ဇာေရာက္ သတင္းေထာက္မ်ားကိုၾကိဳဆိုပါတယ္။ ဒီေန႔(၁၈-၁-၂၀၁၃) ေန႔လည္ပိုင္းမွာ လိုင္ဇာျမိဳ႔မွၾကိဳဆိုပါ၏ လို႔ေရးထားဆိုတဲ့ မုတ္ဦးၾကီး ကို ကၽြန္ေတာ္တို႔တပ္ေတြေရာက္ေနပါၿပီ။ 
 
မၾကာခင္ ၄င္းမုတ္ဦးၾကီးေရွ႔မွ ကၽြန္ေတာ္တို႔တပ္ေတြ အမွတ္တရ ဓာတ္ပံု ရိုက္ထားတာေတြတင္ေပးပါမယ္။ ဒါေပမဲ့ကၽြန္ေတာ္တို႔ လုိင္ဇာျမိဳ႔ကိုဆက္သြားဖို႔အစီအစဥ္မရွိပါ။ စစ္ဆင္ေရးကိစၥေတြနဲ႔ အလုပ္မ်ားေနလို႔ ဒီၾကားထဲ အင္တာနက္မသံုးႏိုင္တာပါ။ တင္စရာ ဓာတ္ပံုေတြ အမ်ားၾကီးရွိပါတယ္။
 
 ဒါေပမဲ့ ကန္႔သတ္ခ်က္ေလးေတြရွိေနလို႔မတင္ေပးႏိုင္တာခြင့္လြတ္ေပးပါ။ လိုင္ဇာကိုေေရာက္ေနတဲ့ သတင္းေထာက္ေတြ လိုင္ဇာျမိဳ႔မွၾကိဳဆိုပါ၏ ဆိုင္းပုဒ္နားကုိ လာၿပီးကၽြန္ေတာ္တိုသတင္းေတြ လာယူေစခ်င္ပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္တိုု႔ကို စိုးရိမ္ၾကတဲ့ ျပည္သူမ်ားကို အထူးေက်းဇူးတင္ပါတယ္။ ဖားကန္႔ဘက္မွာ ကၽြန္ေတာင္တို႔ညီေနာင္ေတြ အစြမ္းျပေနတာၾကားေတာ႔အားတက္မိပါတယ္။

From : ရန္ႏိုင္ေအာင္

No comments:

Post a Comment