မဟာသႀကၤန္ကာလတြင္ ယာဥ္ႏွင့္လူစည္ကား ထူထပ္မည့္ ရန္ကုန္-ျပည္လမ္း
တစ္ေလွ်ာက္တြင္ ယာဥ္က်ပ္ ေတာင့္မႈမ်ား မရွိေစ ရန္ လွည္းတန္းခံုးေက်ာ္
တံတားအား ဧၿပီ ၁ဝ ရက္ေန႔မွ စတင္ကာ စမ္းသပ္ ေမာင္းႏွင္ခြင့္ျပဳေပးသြားမည္
ျဖစ္ေၾကာင္း ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ေတာ္ စည္ပင္ သာယာေရး ေကာ္မတီ၊ လမ္း/ တံတား ဌာနမွ
သိရသည္။
''မဟာသႀကၤန္ကာလမွာ စည္ကားတဲ့ ေနရာေတြ ျဖစ္တဲ့ တကၠသိုလ္ရိပ္သာ လမ္းတုိ႔၊ ရန္ကုန္- ျပည္လမ္း တုိ႔၊ ရန္ကုန္- အင္းစိန္ လမ္းတို႔မွာ ယာဥ္ပိတ္ဆို႔ မႈေတြ မျဖစ္ေအာင္ ႀကိဳတင္ ၿပီးေတာ့ တံတားသစ္ႀကီးကို အသံုးျပဳ ႏုိင္ေတာ့မွာ ျဖစ္ပါတယ္။ အေခ်ာထည္ပိုင္း ေတြ က်န္ရွိ ေနေသးတဲ့အတြက္ ဖြင့္ပြဲကိုေတာ့ ေမလ ပထမပတ္ေလာက္အတြင္းမွာ ဖြင့္လွစ္ ေပးသြားမွာျဖစ္ပါတယ္။ ဒီတံတားသစ္ႀကီးက ၂ဝ၁၂ ခုႏွစ္ မတ္လမွာ ပႏၷက္႐ိုက္ခဲ့တာ ျဖစ္တဲ့အတြက္ အခု ၂ဝ၁၃ ခုႏွစ္ ဧၿပီ ၁ဝ ရက္မွာ စတင္ အသံုးျပဳႏုိင္တဲ့ အေနအထားမွာ ရွိပါတယ္။
က်န္ရွိေနတဲ့ ဘုရင့္ေနာင္၊ ေရႊဂံုတုိင္ခံုးေက်ာ္ ေတြလည္းပဲ အမ်ားျပည္သူေတြ အခုလိုပဲ ျမန္ျမန္ဆန္ဆန္ အသံုးျပဳႏိုင္ေအာင္ စိတ္လက္ခ်မ္းသာစြာသြားလာႏုိင္ေရးအတြက္ ေဆာင္ရြက္ ေနၿပီ ျဖစ္ သလို ေနာင္မွာ လည္း ေျမနီကုန္းလမ္းဆံုတုိ႔၊ ရွစ္မိုင္လမ္းဆံုတုိ႔မွာလည္း ဆက္လက္ၿပီးေတာ့ ခံုးေက်ာ္ တံတားေတြ ေဆာင္ရြက္သြားဖို႔ ရွိပါတယ္''ဟု ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ေတာ္ စည္ပင္သာ ယာေရး ေကာ္ မတီ၊ လမ္း/ တံတားဌာန ဒုတိယ ဌာနမွဴး ဦးစည္သူလြင္ က ေျပာၾကားသည္။
ေရႊေတာင္ဖြံ႕ၿဖိဳးမႈ ကုမၸဏီမွ လွည္းတန္းခံုးေက်ာ္ တံတား တည္ေဆာက္ေရး စီမံကိန္းမန္ေနဂ်ာ ဦးေအာင္ႏုိင္ျမင့္က သတ္မွတ္ကာလထက္ေစာ၍ ေအာင္ျမင္စြာတည္ေဆာက္ၿပီးစီးကာ လွည္းတန္း ခံုးေက်ာ္ တံတားအား ျမန္ျမန္ဆန္ဆန္ အသံုးျပဳ ႏုိင္သည္မွာ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ေတာ္ေန ျပည္သူ မ်ား ေန႔စဥ္ ရင္ဆိုင္ ေနရသည့္ ယာဥ္ေၾကာ က်ပ္ေတာင့္မႈမ်ားကို ေလွ်ာ့ခ်ႏိုင္ေရး လုပ္ငန္း၏ တစ္စိတ္ တစ္ေဒသ ေအာင္ျမင္ျခင္းဟု ဆိုပါသည္။ အေခ်ာထည္ လုပ္ငန္းမ်ား အၿပီးသတ္ ႏိုင္ရန္လည္း တည္ေဆာက္ေရး ကာလကဲ့သို႔ပင္ ေန႔ည ေဆာင္ရြက္ ေနသည္ဟု ၎က ျဖည့္ စြက္ ေျပာၾကားသည္။
''သတ္မွတ္ကာလထက္ ေစာစီးစြာ ၿပီးစီးႏုိင္ေအာင္ ညပိုင္းကို ေတာ္ေတာ္ မ်ားမ်ား အခ်ိန္ယူ ေဆာင္ရြက္ ခဲ့ရပါတယ္။ တံတားႀကီးရဲ႕သံမဏိ သံေပါင္ေတြတပ္ဆင္တဲ့ ကာလမွာညပိုင္းလုိင္း ကားေတြပိတ္သိမ္းတဲ့ ည ၁၁ နာရီဝန္းက်င္ကေန မိုးလင္းေပါက္ ညစဥ္ ေဆာင္ရြက္ခဲ့ရပါတယ္၊ ျပည္ပက ကြၽမ္းက်င္သူ ပညာ ရွင္ေတြနဲ႔ လက္တြဲ ေဆာင္ရြက္ခဲ့ရတဲ့ အတြက္ ကြၽန္ေတာ္တို႔ အတြက္လည္း နည္းပညာ ပိုင္းဆုိင္ရာ အေတြ႕အႀကံဳ ေကာင္းေတြရရွိခဲ့ပါတယ္'' ဟု စီမံကိန္း အင္ဂ်င္နီယာ ဦးစိန္ဝင္းက သူ႔အျမင္ကို ေျပာျပ ခဲ့သည္။
တံတားႀကီး ၿပီးစီးသြားၿပီး ေနာက္ပိုင္းတြင္ တံတားတည္ေဆာက္ေရး စီမံကိန္းတြင္ ထပ္တိုး လုပ္ငန္းမ်ား ပါရွိလာသည့္အတြက္ ခန္႔မွန္းထားသည္ထက္ ပိုမိုလာမည့္ ထပ္တိုး ကုန္က် ေငြမ်ားကို ရန္ကုန္ ၿမိဳ႕ေတာ္ စည္ပင္သာယာေရး ေကာ္မတီသုိ႔တင္ျပသြားရန္ရွိသည္ဟုလည္း သိရသည္။ တံတားႀကီးအား အသံုးျပဳ ခြင့္ေပးသည့္အခ်ိန္တြင္ နာနတ္ေတာလမ္းဆံု၌ မီးပြိဳင့္ ထားရွိျခင္း ရွိ၊မရွိႏွင့္ ပတ္သက္၍လည္း ရန္ကုန္ ၿမိဳ႕ေတာ္စည္ပင္ သာယာေရး ေကာ္မတီမွ တာဝန္ရွိသူတစ္ဦးက ''ဒီအပိုင္းမွာလည္း ကြၽန္ေတာ္တုိ႔ ေျမျပင္ ကြင္းဆင္းၿပီး ေတာ့ေလ့လာတြက္ခ်က္မႈေတြ လုပ္ထားတာရွိပါတယ္။ တံတားေပၚက ဆင္းလာတဲ့ ကားတန္းကို နာနတ္ေတာလမ္း မီးပိြဳင့္ဟာ အဟန္႔အတားျဖစ္၊ မျဖစ္ဆိုတာလည္း ကြၽန္ေတာ္တုိ႔ သံုးသပ္ ဆံုးျဖတ္ၿပီးမွ ေဆာင္ရြက္မွာ ျဖစ္ပါတယ္။ ေသခ်ာ တာကေတာ့ ကြၽန္ေတာ္တုိ႔ ေဆာင္ရြက္မႈရဲ႕ အေျဖဟာ ရန္ကုန္- ျပည္လမ္းႀကီး တစ္ေလွ်ာက္မွာ ယာဥ္က်ပ္ ေတာင့္မႈကို ေလွ်ာ့ခ်သြားဖုိ႔ပါပဲ''ဟု ေျဖၾကားသြား သည္။ ။
From....Myawady News
No comments:
Post a Comment