Monday, September 9, 2013

ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ရွိ ကားလမ္းမ်ားေပၚတြင္ လုံး၀ကားမရပ္ရသည့္ ကန္႔သတ္ခ်က္ မ်ား ထုတ္ျပန္ႏုိင္ရန္ စဥ္းစားေနေၾကာင္း ရန္ကုန္တုိင္းေဒသႀကီး ၀န္ႀကီးခ်ဳပ္ ေျပာၾကား

Photo: ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ရွိ ကားလမ္းမ်ားေပၚတြင္ လုံး၀ကားမရပ္ရသည့္ ကန္႔သတ္ခ်က္ မ်ား ထုတ္ျပန္ႏုိင္ရန္ စဥ္းစားေနေၾကာင္း ရန္ကုန္တုိင္းေဒသႀကီး ၀န္ႀကီးခ်ဳပ္ ေျပာၾကား
=====================================
Monday, September 9, 2013

ရန္ကုန္တုိင္းေဒသႀကီးတြင္ ျပည္သူလူထု အမ်ားဆုံး ခံစားေနရသည့္ ဒုကၡမွာ ယာဥ္ေၾကာပိတ္ဆုိ႔မႈ ျဖစ္သည့္အတြက္ ယင္းျပႆနာမ်ား အဆင္ေျပေစရန္ ကားလမ္းမ်ားေပၚတြင္ လုံး၀ကားမရပ္ရသည့္ ကန္႔သတ္ခ်က္မ်ားကုိ ထုတ္ျပန္ႏုိင္ရန္ စဥ္းစားေနေၾကာင္း ရန္ကုန္တုိင္းေဒသႀကီး ၀န္ႀကီးခ်ဳပ္ ဦးျမင့္ေဆြက ေျပာၾကားသည္။

ရန္ကုန္တုိင္းေဒသႀကီး ၀န္ႀကီးခ်ဳပ္ ဦးျမင့္ေဆြက စက္တင္ဘာ ၈ ရက္ ေန႔လယ္ပုိင္းတြင္ အင္းစိန္ၿမိဳ႕နယ္ရွိ ျမန္မာႏုိင္ငံ ငါးလုပ္ငန္းအဖြဲ႕၌ က်င္းပခဲ့သည့္ ျပည္ေထာင္စုလႊတ္ေတာ္ နာယက၊ ျပည္သူ႔လႊတ္ေတာ္ ဥကၠ႒ သူရဦးေရႊမန္းႏွင့္ ေမြးျမဴေရး၊ ေရလုပ္ငန္းႏွင့္ ကုန္စည္ဒုိင္ အသင္းအဖြဲ႕မ်ား ေတြ႕ဆုံပြဲတြင္ ယင္းကဲ့သုိ႔ ေျပာၾကားခဲ့ျခင္း ျဖစ္သည္။

"အထူးသျဖင့္ မၾကာခင္မွာ ကားလမ္းေတြေပၚမွာ လုံး၀ကားမရပ္ရတဲ့ အခ်က္ေတြ ကန္႔သတ္သြားဖုိ႔ စဥ္းစားေနပါတယ္။ ဘာျဖစ္လုိ႔လဲဆုိေတာ့ လမ္းေတြခ်ဲ႕ေနလည္း ကားေတြက လမ္းေတြေပၚမွာပဲ ရပ္ေနတဲ့ အတြက္ေၾကာင့္ ျဖစ္ပါတယ္။ အခုအမ်ားဆုံး ဒုကၡေတြ႕ေနတာကေတာ့ ယာဥ္ေၾကာပိတ္မႈ ျဖစ္ပါတယ္" ဟု ရန္ကုန္တုိင္းေဒသႀကီး ၀န္ႀကီးခ်ဳပ္ ဦးျမင့္ေဆြက ဆက္လက္ေျပာၾကားသည္။

ဆက္လက္ၿပီး ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ရွိ ကားလမ္းမ်ားေပၚတြင္ လုံး၀ကားမရပ္ရသည့္ ကန္႔သတ္ခ်က္မ်ားကုိ ထုတ္ျပန္ႏုိင္ရန္ စဥ္းစားေနၿပီး ယင္းတုိ႔ကုိလည္း ဥပေဒတစ္ရပ္ အေနျဖင့္ တုိင္းေဒသႀကီး လႊတ္ေတာ္တြင္ တင္သြင္းရန္ အစီအစဥ္ရွိေၾကာင္း သိရသည္။

ရန္ကုန္ၿမိဳ႕တြင္ ယာဥ္ေၾကာပိတ္ဆုိ႔မႈ ျပႆနာကုိ ခုံးေက်ာ္တံတားမ်ား တည္ေဆာက္ေနေသာ္လည္း ယာဥ္ေၾကာပိတ္ဆုိ႔မႈမ်ားမွာ ပုိမုိဆုိးရြားလ်က္ ရွိၿပီး ျပည္သူလူထု၏ လူမႈစီးပြားေရးကုိပါ ထိခုိက္လာလ်က္ရွိေၾကာင္း သိရသည္။

ရန္ကုန္ၿမိဳ႕တြင္ အဓိက ယာဥ္ေၾကာပိတ္ဆုိ႔လ်က္ ရွိသည့္ေနရာမ်ားမွာ လက္ရွိတြင္ ခံုးေက်ာ္တံတားတည္ ေဆာက္ၿပီးျဖစ္သည့္ လွည္းတန္းႏွင့္ ခံုးေက်ာ္တံတား တည္ေဆာက္လ်က္ရွိသည့္ ေရႊဂုံတုိင္ ခုံးေက်ာ္တံတားႏွင့္ ဘုရင္ေနာင္ ခံုးေက်ာ္တံတားမ်ား အပါအ၀င္ အျခားလမ္းမ်ားေပၚတြင္ လည္း ယာဥ္ေၾကာပိတ္ဆုိမႈမွာ ေန႔စဥ္ႏွင့္အမွ် ျဖစ္ပြားလ်က္ရွိေၾကာင္း သိရသည္။

ရန္ကုန္ၿမိဳ႕တြင္ ယာဥ္ေၾကာပိတ္ဆုိ႔မႈ ဆုိး၀ါးလာျခင္းမွာ ယာဥ္အစီးေရ မ်ားျပားလာျခင္း၊ ယာဥ္ေမာင္းသူမ်ား စည္းကမ္းလုိက္နာမႈ အားနည္းျခင္း အျပင္ ယာဥ္ထိန္းရဲအင္အားႏွင့္ နည္းစနစ္ပုိင္း အားနည္းမႈ မ်ားေၾကာင့္ျဖစ္ေၾကာင္း ပညာရွင္မ်ားက သုံးသပ္ေနၾကသည္။

Eleven Media Group
ရန္ကုန္တုိင္းေဒသႀကီးတြင္ ျပည္သူလူထု အမ်ားဆုံး ခံစားေနရသည့္ ဒုကၡမွာ ယာဥ္ေၾကာပိတ္ဆုိ႔မႈ ျဖစ္သည့္ အတြက္ ယင္းျပႆနာမ်ား အဆင္ေျပေစရန္ ကားလမ္းမ်ားေပၚတြင္ လုံး၀ကားမရပ္ရသည့္ ကန္႔သတ္ခ်က္ မ်ားကုိ ထုတ္ျပန္ႏုိင္ရန္ စဥ္းစားေနေၾကာင္း ရန္ကုန္တုိင္းေဒသႀကီး ၀န္ႀကီးခ်ဳပ္ ဦးျမင့္ေဆြက ေျပာၾကားသည္။

ရန္ကုန္တုိင္းေဒသႀကီး ၀န္ႀကီးခ်ဳပ္ ဦးျမင့္ေဆြက စက္တင္ဘာ ၈ ရက္ ေန႔လယ္ပုိင္းတြင္ အင္းစိန္ၿမိဳ႕နယ္ရွိ ျမန္မာႏုိင္ငံ ငါးလုပ္ငန္းအဖြဲ႕၌ က်င္းပခဲ့သည့္ ျပည္ေထာင္စုလႊတ္ေတာ္ နာယက၊ ျပည္သူ႔လႊတ္ေတာ္ ဥကၠ႒ သူရဦးေရႊမန္းႏွင့္ ေမြးျမဴေရး၊ ေရလုပ္ငန္းႏွင့္ ကုန္စည္ဒုိင္ အသင္းအဖြဲ႕မ်ား ေတြ႕ဆုံပြဲတြင္ ယင္းကဲ့သုိ႔ ေျပာၾကား ခဲ့ျခင္း ျဖစ္သည္။

"အထူးသျဖင့္ မၾကာခင္မွာ ကားလမ္းေတြေပၚမွာ လုံး၀ကားမရပ္ရတဲ့ အခ်က္ေတြ ကန္႔သတ္သြားဖုိ႔ စဥ္းစားေန ပါတယ္။ ဘာျဖစ္လုိ႔လဲဆုိေတာ့ လမ္းေတြခ်ဲ႕ေနလည္း ကားေတြက လမ္းေတြေပၚမွာပဲ ရပ္ေနတဲ့ အတြက္ေၾကာင့္ ျဖစ္ပါတယ္။ အခုအမ်ားဆုံး ဒုကၡေတြ႕ေနတာကေတာ့ ယာဥ္ေၾကာပိတ္မႈ ျဖစ္ပါတယ္" ဟု ရန္ကုန္တုိင္းေဒသႀကီး ၀န္ႀကီးခ်ဳပ္ ဦးျမင့္ေဆြက ဆက္လက္ေျပာၾကားသည္။

ဆက္လက္ၿပီး ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ရွိ ကားလမ္းမ်ားေပၚတြင္ လုံး၀ကားမရပ္ရသည့္ ကန္႔သတ္ခ်က္မ်ားကုိ ထုတ္ျပန္ႏုိင္ ရန္ စဥ္းစားေနၿပီး ယင္းတုိ႔ကုိလည္း ဥပေဒတစ္ရပ္ အေနျဖင့္ တုိင္းေဒသႀကီး လႊတ္ေတာ္တြင္ တင္သြင္းရန္ အစီအစဥ္ရွိေၾကာင္း သိရသည္။

ရန္ကုန္ၿမိဳ႕တြင္ ယာဥ္ေၾကာပိတ္ဆုိ႔မႈ ျပႆနာကုိ ခုံးေက်ာ္တံတားမ်ား တည္ေဆာက္ေနေသာ္လည္း ယာဥ္ေၾကာပိတ္ဆုိ႔မႈမ်ားမွာ ပုိမုိဆုိးရြားလ်က္ရွိၿပီး ျပည္သူလူထု၏ လူမႈစီးပြားေရးကုိပါ ထိခုိက္လာ လ်က္ရွိေၾကာင္း သိရသည္။

ရန္ကုန္ၿမိဳ႕တြင္ အဓိက ယာဥ္ေၾကာပိတ္ဆုိ႔လ်က္ ရွိသည့္ေနရာမ်ားမွာ လက္ရွိတြင္ ခံုးေက်ာ္တံတားတည္ ေဆာက္ၿပီးျဖစ္သည့္ လွည္းတန္းႏွင့္ ခံုးေက်ာ္တံတား တည္ေဆာက္လ်က္ရွိသည့္ ေရႊဂုံတုိင္ ခုံးေက်ာ္ တံတားႏွင့္ ဘုရင္ေနာင္ ခံုးေက်ာ္တံတားမ်ား အပါအ၀င္ အျခားလမ္းမ်ားေပၚတြင္ လည္း ယာဥ္ေၾကာ ပိတ္ဆုိမႈမွာ ေန႔စဥ္ႏွင့္အမွ် ျဖစ္ပြားလ်က္ရွိေၾကာင္း သိရသည္။

ရန္ကုန္ၿမိဳ႕တြင္ ယာဥ္ေၾကာပိတ္ဆုိ႔မႈ ဆုိး၀ါးလာျခင္းမွာ ယာဥ္အစီးေရ မ်ားျပားလာျခင္း၊ ယာဥ္ေမာင္းသူမ်ား စည္းကမ္းလုိက္နာမႈ အားနည္းျခင္း အျပင္ ယာဥ္ထိန္းရဲအင္အားႏွင့္ နည္းစနစ္ပုိင္း အားနည္းမႈ မ်ားေၾကာင့္ျဖစ္ေၾကာင္း ပညာရွင္မ်ားက သုံးသပ္ေနၾကသည္။

Eleven Media Group

No comments:

Post a Comment