Monday, October 21, 2013

ေဒးဗစ္ မိုေယးစ္ကို ကူညီဖို႕ အသင့္ရွိေနသည့္ ဖာဂူဆန္

မန္ခ်က္စတာယူႏိုက္တက္ မန္ေနဂ်ာေဟာင္း ဆာ အဲလက္စ္ ဖာဂူဆန္ဟာ အနားယူခဲ့သည့္ ဆုံးျဖတ္ခ်က္ အေပၚ ေက်နပ္လ်က္ရွိေနျပီး လက္ရွိ မန္ယူႏိုက္တက္ နည္းျပျဖစ္သူ ေဒးဗစ္မိုေယးစ္အေနနဲ႕ အကူအညီ လုိအပ္မည္ ဆိုပါက ကူညီဖို႕ အသင့္ရွိေနေၾကာင္း ေျပာၾကားလိုက္သည္။ ဖာဂူဆန္ဟာ မန္ေနဂ်ာ ရာထူးမွ အနားယူလိုက္ေသာ္လည္း အသင္း၏ သံတမန္အျဖစ္၊ ဒါရိုက္တာ အျဖစ္ဆက္လက္ ရွိေနအုံးမည္ ျဖစ္သည္။

အနားယူခဲ့ျခင္းႏွင့္ ပါတ္သက္ျပီး ဖာဂူဆန္က “ဒါဟာ က်ေနာ့္အတြက္ အေကာင္းဆုံး အရာပါပဲ။ က်ေနာ့္အခ်ိန္ေတြတုန္းက က်ေနာ္ လုပ္ေဆာင္စရာရွိတာကို လုပ္ေဆာင္ခဲ့ျပီးျပီဆိုတာ က်ေနာ္သိပါတယ္။ က်ေနာ္ အဲဒါေတြကို လြမ္းေနမွာတဲ့လား...?? က်ေနာ္ေတာ့ လြမ္းမေနပါဘူး။ အခ်ိန္တန္ေနပါျပီ။ က်ေနာ့္အတြက္ အခ်ိန္ေကာင္း အခါေကာင္းကို က်ေနာ္ ေရြးခဲ့ျပီးျပီ။ မန္ခ်က္စတာ ယူႏိုက္တက္မွာ တာဝန္ထမ္းေဆာင္ခဲ့တဲ့ က်ေနာ့္ဘဝ သက္တမ္းမွာ ဘာေတြ ျဖစ္ခဲ့သလဲ ဆိုတာေတြ အတြက္ ျပန္ေတြး မိရင္ ေအာင္ျမင္မႈေတြက အံ့မခန္းပါ။ အတိတ္ကို ေမ့လိုက္ၾကပါစို႕။ ဒါေတြ က်ေနာ္ ေျပာေနမွာ မဟုတ္ပါဘူး။”

“က်ေနာ့္ဘဝဟာ ယူႏိုက္တက္ အဖြဲ႕ေတာ္သား တစ္ေယာက္အျဖစ္ ဆက္လက္တည္ရွိေနမွာပါ။ ဆိုလို ခ်င္တာက အႏိုင္ရမႈေတြ၊ သူတို႕ အႏိုင္ရတာကို ၾကည့္ျပီး ၾကည္ႏူးရမႈေတြေပါ့။ အခုဆိုရင္ က်ေနာ့္အေနနဲ႕ ကြင္းလယ္ဒိုင္ေတြရဲ႕ ဆုံးျဖတ္ခ်က္ေတြ၊ ကစားသမားေတြရဲ႕ ေအဂ်င့္ေတြ၊ စာနယ္ဇင္း သမားေတြနဲ႕ ပါတ္သက္ျပီး ဘာမွ ပူပင္ေနစရာ မရွိေတာ့ဘူး။”

“အခုဆိုရင္ က်ေနာ္ဟာ တာဝန္ရွိတဲ့ ပြဲၾကည့္ပရိသတ္ တစ္ေယာက္ပါ။ ဒါရိုက္တာ တစ္ေယာက္ပါ။ လိုအပ္တဲ့ အၾကဳံျပဳ ေဆြးေႏြးခ်က္ေတြ တစ္စိတ္တစ္ပိုင္း ပါဝင္ကူညီမွာပါ။ အခုဆိုရင္ က်ေနာ္တို႕မွာ ငယ္ရြယ္တဲ့ စီမံခန္႕ခြဲေရး အမႈေဆာင္ခ်ဳပ္ (အက္ဒ္  ဝုဒ္ဝါ့ဒ္) ရွိေနပါတယ္။ အကူအညီ တစ္ခ်ိဳ႕ လိုအပ္ မယ္လို႕ ထင္ ပါတယ္။ ေဒးဗစ္ဂီးလ္ဟာ အဲဒီလို ကူညီဖို႕ အဆင္သင့္ ရွိေနပါတယ္။”

“အဲဒီလိုပဲ က်ေနာ္တို႕မွာ ငယ္ရြယ္တဲ့ မန္ေနဂ်ာ တစ္ေယာက္ ရွိေနပါတယ္။ က်ေနာ္ကလည္း ကူညီဖို႕ အဆင္သင့္ပါပဲ။ ျပီးခဲ့တဲ့ သီတင္းပါတ္ ေတြထဲမွာ က်ေနာ္တို႕ ႏွစ္ေယာက္ အျပန္အလွန္ေဆြးေႏြးခဲ့တာေတြ အေတာ္မ်ားမ်ားရွိခဲ့ပါတယ္။ မိုေယးစ္ဟာ အရမ္းကို ေကာင္းပါတယ္။ သူ႕ရဲ႕ အစီအစဥ္ေတြနဲ႕ ပါတ္သက္ျပီး အရမ္းကို ပြင့္လင္းခဲ့ပါတယ္။ သူလိုအပ္ေနတဲ့ အကူအညီေတြ၊ သူ လိုခ်င္ေနတဲ့ အကူအညီေတြ အေၾကာင္းေပါ့။ အဲဒါေတြ အားလုံးကို သူ နားလည္တဲ့သူပါ။” ဟု ေဒလီ တယ္လီဂရဖ္သို႕ ေျပာၾကား ခဲ့ျခင္း ျဖစ္သည္။
Written by ေအာင္စိုးမိုး(နတ္ရြာ)

No comments:

Post a Comment