ဂ်ပန္ေခ်းေငြျဖင့္ ရန္ကုန္-မႏၲေလး ရထားလမ္းပုိင္းကုိ မၾကာမီ အဆင့္ျမႇင့္မည္
ဂ်ပန္ေခ်းေငြျဖင့္
ရန္ကုန္-မႏၲေလး ရထားလမ္းပုိင္းကုိ မၾကာမီ ျပင္ဆင္သြားမည္ ျဖစ္ေၾကာင္း
ရထားပုိ႔ေဆာင္ေရး၀န္ႀကီးဌာန ျပည္ေထာင္စု၀န္ႀကီး ဦးသန္းေဌးက ေျပာၾကားသည္။
ဂ်ပန္မႇ အတုိးႏႈန္း ၀ ဒသမ ၀၁ ရာခုိင္ႏႈန္းျဖင့္ အေမရိကန္ေဒၚလာ ငါးဘီလ်ံကုိ
ျမန္မာႏုိင္ငံ၏ ဖြံ႕ၿဖဳိးေရး လုပ္ငန္းမ်ားႏႇင့္ ၿငိမ္းခ်မ္းေရး
ကိစၥမ်ားအတြက္ စက္တင္ဘာလ အတြင္းက ေပးခဲ့ရာတြင္မူ ရထား ပုိ႔ေဆာင္ေရးက႑မႇ
ရရႇိမည္ျဖစ္ေသာ ေငြမ်ားျဖင့္ ရန္ကုန္-မႏၲေလး ရထားလမ္းပုိင္းကုိ
ျပင္ ဆင္ျခင္း ျဖစ္ေၾကာင္း ရထားပုိ႔ေဆာင္ေရး ၀န္ႀကီးဌာနမႇ သိရသည္။
''ဂ်ပန္ကေတာ့ တစ္ႏုိင္ငံလုံးမႇာရႇိတဲ့ ရထားလမ္းေတြကုိ
အဆင့္ျမႇင့္တင္ေစခ်င္တယ္။ ဒါေပမဲ့ ရထား ၀န္ႀကီးဌာနက ရမယ့္အခ်ဳိးနဲ႔ဆုိရင္
ရန္ကုန္-မႏၲေလး ရထားလမ္းပုိင္းနဲ႔ေတာင္ လုံေလာက္မႈ မရႇိေလာက္ဘူး။ ဒါေပမဲ့
ကြၽန္ေတာ္တုိ႔ဘက္ကေတာ့ အေကာင္အထည္ေဖာ္ရမႇာ ျဖစ္တဲ့အတြက္
ရန္ကုန္-ေတာင္ငူလမ္းပုိင္းကုိ စၿပီး အဆင့္ျမႇင့္သြားမယ္'' ဟု
ျပည္ေထာင္စု၀န္ႀကီး ဦးသန္းေဌးက ေျပာ ၾကားသည္။
၎အျပင္
ျမန္မာႏုိင္ငံအတြင္းရႇိ အဓိက ပင္မရထားလမ္းေၾကာင္း ၁၁ ခုကုိ
ရထားလမ္းပုိင္းမ်ားအား အဆင့္ျမႇင့္တင္ရန္အတြက္ လုံေလာက္ေသာ အေနအထား
မရႇိေသးေၾကာင္း၊ သုိ႔ေသာ္ ရန္ကုန္-မႏၲေလးလမ္းပုိင္း စတင္ႏုိင္ရန္အတြက္မူ
ရန္ကုန္-ေတာင္ငူ ရထားလမ္းပုိင္းကုိ မၾကာမီ အဆင့္ျမႇင့္တင္မႈ
ျပဳလုပ္သြားမည္ျဖစ္ေၾကာင္း ျပည္ေထာင္စု၀န္ႀကီး ဦးသန္းေဌးက ဆုိသည္။
၂၀၁၂ ခုႏႇစ္ ႏႇစ္ကုန္ပုိင္းအတြင္းမႇစ၍ သေဘာတူညီထားခ်က္အရ ဂ်ပန္ႏုိင္ငံမႇ
အတုိးႏႈန္း သက္သာသည့္ ေခ်းေငြမ်ားႏႇင့္ ရထားႏႇင့္ သက္ဆုိင္ေသာ
စီမံကိန္းမ်ားတြင္ နည္းပညာ အေထာက္ အပံ့မ်ား ကူညီသြားရန္ သေဘာတူညီခ်က္
ရရႇိထားသည့္အျပင္ ယခုႏႇစ္ ႏႇစ္လယ္ပုိင္းက ျမန္မာႏုိင္ငံသုိ႔ လာေရာက္ခဲ့ေသာ
ဂ်ပန္ႏုိင္ငံမႇ ပုိ႔ေဆာင္ေရး၀န္ႀကီးႏႇင့္ လႊတ္ေတာ္အမတ္တစ္ဦးတုိ႔က
ျမန္မာႏုိင္ငံ၏ ရထားလမ္းပုိင္းအေျခအေန အျမန္ဆုံး အဆင့္ျမႇင့္တင္ႏုိင္ရန္
ကူညီမႈမ်ားေပးသြားမည္ဟု ရထား ပုိ႔ေဆာင္ေရး ၀န္ႀကီးဌာနမႇ
ျပည္ေထာင္စု၀န္ႀကီးႏႇင့္ လာေရာက္ေျပာဆုိမႈမ်ား ရႇိခဲ့ေၾကာင္း သိရသည္။
ျမန္မာ-ဂ်ပန္ ပထမဆုံး ပူးေပါင္းလုပ္ေဆာင္မည့္ ရထားလမ္းပုိင္းျဖစ္ေသာ
ပဲခူး-ရန္ကုန္ လမ္းပုိင္းကုိလည္း လာမည့္ ေအာက္တုိဘာလအတြင္း သုိ႔မဟုတ္
ေအာက္တုိဘာလကုန္တြင္ စတင္ႏုိင္မည္ျဖစ္ၿပီး ဂ်ပန္ႏုိင္ငံမႇ ပညာရႇင္မ်ားႏႇင့္
စက္ပစၥည္းမ်ားကုိ အဓိက အကူအညီရယူသြားမည္ျဖစ္ေၾကာင္း ရထား ပုိ႔ေဆာင္ေရး
၀န္ႀကီးဌာနမႇ သိရသည္။
Eleven Media Group
No comments:
Post a Comment