ရန္ကုန္ၿမိဳ႕တြင္း ယာဥ္ေၾကာပိတ္ဆို႔မႈမ်ားေၾကာင့္
တည္ေဆာက္ခဲ့သည့္တံတားတစ္စင္းျဖစ္ေသာ ဘုရင့္ ေနာင္ ႏွစ္ထပ္
ခံုးေက်ာ္တံတားကို ႏို၀င္ဘာ ၂၄ ရက္မွ စတင္ကာ ႏွစ္ထပ္စလံုး သြားလာ ခြင့္
ျပဳ လိုက္ၿပီ ျဖစ္ေၾကာင္း ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ေတာ္ စည္ပင္သာယာေရးေကာ္မတီ
လမ္းတံတားဌာနမွ ဒုဌာနမွဴး ဦးစည္သူလြင္က မဇၩိမကို ေျပာသည္။ ဘုရင့္ေနာင္
ႏွစ္ထပ္ခံုးေက်ာ္ တံတား ေအာက္လမ္း ကို ေအာက္ တိုဘာ ၃၁ ရက္ က
ယာဥ္သြားလာခြင့္ျပဳခဲ့ၿပီး အေပၚလမ္းကို ႏို၀င္ဘာ ၂၄ ရက္တြင္
ဖြင့္လွစ္ လုိက္ျခင္း ျဖစ္သည္။
အဆိုပါ ႏွစ္ထပ္ ခံုးေက်ာ္တံတားဖြင့္ပြဲကို ဆီးဂိမ္းမတိုင္မီ ျပဳလုပ္သြားမည္ျဖစ္သည္ဟုလည္း ဦးစည္သူလြင္က ဆိုသည္။
“ႏွစ္ထပ္စလံုးၿပီးသြားၿပီ ေအာက္ထပ္မွာလုပ္ဖို႔ အေသးစိတ္ေတြပဲ က်န္တယ္။ ယာဥ္ေၾကာပိတ္ဆို႔ မႈေတြေတာ့ ေလ်ာ့သြားတယ္”ဟု ၎က ေျပာသည္။
ဘုရင့္ေနာင္ ႏွစ္ထပ္ခံုးေက်ာ္တံတားစီမံကိန္းကုိ ၂၀၁၂ ခုႏွစ္၊ ဇြန္လက ပႏၷက္႐ုိက္ခဲ့ၿပီး စက္တင္ဘာလ ကုန္၌ စတင္တည္ေဆာက္ခဲ့ျခင္းျဖစ္ကာ FMI အုပ္စုကုမၼဏီမွ တာ၀န္ယူ တည္ေဆာက္ ခဲ့ျခင္းျဖစ္သည္။
အဆိုပါတံတား အေပၚလႊာမွာ သမိုင္းဘူတာ႐ံုလမ္းမႀကီးေပၚတြင္ တည္ရွိၿပီး ေအာက္အလႊာမွာ ဘုရင့္ ေနာင္ လမ္းမႀကီးအတုိင္း တည္ရွိမည္ျဖစ္သည္။
အဆိုပါစီမံကိန္းအတြက္ ခန္႔မွန္းကုန္က်ေငြမွာ က်ပ္ ၂၁ ဘီလီယံရွိႏုိင္ေၾကာင္း ကုမၸဏီက ထုတ္ျပန္ထား ခဲ့ၿပီး ဘုရင့္ေနာင္ ႏွစ္ထပ္ခံုးေက်ာ္တံတား ေအာက္လမ္းအရွည္မွာ ၁,၄၂၇ ေပ ၃ လက္မ ရွိၿပီး၊ အက်ယ္ ၅၇ ေပ ၉ လက္မ ရွိကာ ခံႏုိင္၀န္ ၇၅ တန္ရႇိသည္။ အေပၚလမ္းအရွည္မွာ ၂,၄၁၄ ေပ ၁၀ လက္မ၊ အ က်ယ္ ၃၂ ေပ ၁၀ လက္မရွိၿပီး ခံႏိုင္၀န္ တန္ ၆၀ ျဖစ္ကာ RC ႏွစ္ထပ္ ကြန္ကရစ္တံတား ျဖစ္သည္။
ရန္ကုန္ၿမိဳ႕တြင္း ေျပးဆြဲေနေသာ အငွားယာဥ္ေမာင္း အမ်ဳိးသားတစ္ဦးက “ဘုရင့္ေနာင္တံတား ေအာက္ လမ္းဖြင့္ေပးလိုက္တဲ့အတြက္ ယာဥ္ေၾကာပိတ္ဆို႔တာေတြ သက္သာသြားတယ္။ အေပၚလမ္းကို ဖြင့္ေပး လိုက္ရင္ အဆင္ေျပေပမယ့္ လိႈင္သာယာဘက္သြားတဲ့ အျခမ္းမွာ ပိတ္မွာ စိုးရိမ္တယ္”ဟု ေျပာ သည္။
ဘုရင့္ေနာင္ ႏွစ္ထပ္ခုံးေက်ာ္တံတားစီမံကိန္းသည္ မရမ္းကုန္းၿမိဳ႕နယ္ (၁) ရပ္ကြက္တြင္ တည္ရွိသည္။
ရန္ကုန္ၿမိဳ႕တြင္း ယာဥ္ေၾကာပိတ္ဆို႔မႈမ်ား သက္သာေစရန္အတြက္ လွည္းတန္းခံုးေက်ာ္တံတား၊ ေရႊဂံုတုိင္ ခံုးေက်ာ္တံတားမ်ားကိုလည္း တည္ေဆာက္ခဲ့ၿပီး ေရႊဂံုတိုင္ ခံုးေက်ာ္တံတားမွာ လာမည့္ ဒီဇင္ဘာ ၁ ရက္တြင္ ယာဥ္မ်ား စတင္သြားလာႏိုင္မည္ျဖစ္သည္ဟု ယင္းတံတား ေဆာက္လုပ္သည့္ ကုမၼဏီ က ေျပာ ၾကားထားသည္။
လွည္းတန္း ခံုးေက်ာ္တံတားကုိမူ ၂၀၁၃ ခုႏွစ္ ဧၿပီ ၁၀ ရက္က စတင္ အသုံးျပဳခြင့္ေပးခဲ့ၿပီး ျဖစ္သည္။
Mizzima
No comments:
Post a Comment