ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ ဗဟန္းၿမိဳ႕နယ္ရွိ ေရႊဂံုတိုင္ခံုးေက်ာ္ တံတားေပၚသို႔
ျဖတ္သန္းေမာင္းႏွင္ခြင့္ကို ဒီဇင္ဘာ ၁ရက္ ေန႔လယ္ ၁၂နာရီတြင္
စတင္ခြင့္ျပဳလိုက္ၿပီး တံတားေပၚတြင္ ၿမိဳ႕တြင္းေမာင္းႏွင္ခြင့္မိုင္ ၃၀ ထက္
ေက်ာ္ လြန္မေမာင္းရန္ ေရႊဂံုတိုင္ ခံုးေက်ာ္တံတား စီမံကိန္း အင္ဂ်င္နီယာ
ဦးအုန္းလိႈင္က သတိေပးလုိက္သည္။
အျမင့္ဆံုးယာဥ္ခံႏုိင္၀န္ ၆၀တန္ရွိၿပီး အမ်ားဆံုး ေမာင္းႏွင္ႏိုင္သည့္ မိုင္ႏႈန္း ၅၀ ကီလိုမီတာ ျဖစ္ေသာ္ လည္း မိုင္ ၃၀ ႏႈန္းသာ ေမာင္းႏွင္ရန္ ဦးအုန္းလႈိင္က ဆုိသည္။ “မိုင္ ၃၀ပဲ ခြင့္ျပဳထားတယ္။ အေကြ႔ အေကာက္မ်ားတဲ့အတြက္ သတ္မွတ္စံခ်ိန္ စံၫႊန္းအတိုင္း ေမာင္းဖို႔လိုတယ္” ဟု ေျပာသည္။
ၿမိဳ႕တြင္း လူေနထူထပ္ရာတြင္ တည္ေဆာက္ထားသည့္ တံတားျဖစ္ျခင္းေၾကာင့္ တံတားေပၚသို႔ ယာဥ္မ်ား ျဖတ္သန္းသြားသည့္အခါ ထြက္ေပၚလာသည့္ အသံမ်ားကို ေလွ်ာ့ခ်ေပးမည့္ အသံထိန္း ကိရိယာ Soung Barriers စနစ္ကို Excel Tower ႏွင့္ ေရႊဂံုတာ၀ါအနီး တံတားေပၚတြင္ တပ္ဆင္သြားမည္ဟု ဦးအုန္းလႈိင္ က ေျပာသည္။
“ Soung Barriers က ျမန္မာျပည္မွာ ပထမဆံုး တပ္တဲ့တံတားပါ။ ကားေတြျဖတ္သြားတဲ့ အခ်ိန္မွာ ထြက္ေပၚလာတဲ့ ဆူညံသံေတြ အေဆာက္အအုံနဲ႔ နီးတဲ့အတြက္ Soung Barriersနဲ႔ခံၿပီး ဒီအသံကို စုပ္ယူတဲ့ စနစ္ခံထားပါတယ္။ တပ္ဆင္ရင္ေတာ့ သံုးရက္အတြင္း ၿပီးသြားမယ္” ဟု ေျပာသည္။
တံတားကို ယာဥ္ေၾကာပိတ္ဆို႔ျခင္းမွ ေလ်ာ့နည္းေစရန္ ရည္ရြယ္ေဆာက္လုပ္ခဲ့ေသာ္လည္း အျခား တစ္ ဖက္တြင္ ပိတ္ဆို႔မႈမ်ား ထပ္မံျဖစ္ေပၚလာမည္ကို စိုးရိမ္သူမ်ားလည္း ရွိေနသည္။ “ကၽြန္ေတာ္က ပထမ ဆံုးျဖတ္ခ်င္လို႔ လာေစာင့္တာပါ။ တံတားၿပီးရင္ ေတာ္ေတာ္အဆင္ေျပသြားမယ္ ထင္တယ္။ ဗဟန္းအ၀ုိင္း မွာေတာ့ သြားပိတ္ႏိုင္တယ္” ဟု ယင္းခံုးေက်ာ္တံတားအနီး ဗဟန္းၿမိဳ႕နယ္တြင္ ေနထိုင္သည့္ ကိုယ္ပိုင္ ယာဥ္ေမာင္း ဦးသန္း၀င္းက ေျပာသည္။
ေရႊဂံုတိုင္ခံုးေက်ာ္တံတားကို ၂၀၁၂ခုႏွစ္ ဒီဇင္ဘာလ ၁၂ ရက္တြင္ စတင္တည္ေဆာက္ခဲ့ၿပီး လုပ္ငန္း ေဆာင္ရြက္ျခင္းကို ၁၁ လေက်ာ္ ေဆာင္ရြက္ခဲ့သည္။ ယင္းတံတားအတြက္ အဆိုျပဳ ခန္႔မွန္း ကုန္က်ေငြ က်ပ္ ၁၇ ဒသမ ၄၄ ဘီလီယံျဖစ္သည္ဟုလည္း ကုမၸဏီက သတင္းထုတ္ျပန္ခဲ့ၿပီး ျဖစ္သည္။
တံတားအမ်ိဳးအစားမွာ သံကူကြန္ကရိတံတားျဖစ္ၿပီး ယာဥ္သြားလမ္းေလးလမ္းပါရွိကာ လမ္းအက်ယ္ ၄၅ ဒသမ ၅၉ေပရွိၿပီး တံတားအရွည္ ၂၀၅၉ ဒသမ ၅၅ေပ ရွိသည္။
ရန္ကုန္ၿမိဳ႕တြင္း ယာဥ္ေၾကာပိတ္ဆို႔မႈမ်ား သက္သာေစရန္အတြက္ လွည္းတန္းခံုးေက်ာ္တံတား၊ ေရႊဂံုတုိင္ ခံုးေက်ာ္တံတားႏွင့္ ဘုရင့္ေနာင္ ႏွစ္ထပ္ ခံုးေက်ာ္တံတားမ်ားကိုလည္း တည္ေဆာက္ခဲ့ၿပီး လႇည္းတန္း ခံုးေက်ာ္တံတားမွာ ၂၀၁၃ ခုႏွစ္ဧၿပီ ၁၀ရက္က စတင္အသုံးျပဳခြင့္ေပးခဲ့ကာ ဘုရင့္ေနာင္ ႏွစ္ထပ္ခံုးေက်ာ္ တံတားမွာ ႏို၀င္ဘာ ၂၄ ရက္တြင္ ႏွစ္ထပ္စလံုး အသံုးျပဳခြင့္ရခဲ့သည္။
Mizzima
No comments:
Post a Comment