Thursday, May 15, 2014

ရာဇာမင္းယာဥ္ တိမ္းေမွာက္မႈတြင္ ေသဆံုးသူမ်ားအား အာမခံလုပ္ငန္းႏွင့္ ယာဥ္လိုင္းမွ ေလ်ာ္ေၾကးေငြ တစ္ဦးလွ်င္ က်ပ္သိန္း ၆၀ စီေပးအပ္

Photo: ရာဇာမင္းယာဥ္ တိမ္းေမွာက္မႈတြင္ ေသဆံုးသူမ်ားအား အာမခံလုပ္ငန္းႏွင့္ ယာဥ္လိုင္းမွ ေလ်ာ္ေၾကးေငြ တစ္ဦးလွ်င္ က်ပ္သိန္း ၆၀ စီေပးအပ္
Thursday, May 15, 2014

ေမ ၁၂ ရက္တြင္ ရာဇာမင္းယာဥ္ တိမ္းေမွာက္မႈေၾကာင့္ ေသဆံုးခဲ့သည့္ ခရီးသည္ ၁၄ ဦးအား အာမခံလုပ္ငန္းႏွင့္ ရာဇာမင္းယာဥ္လိုင္းမွ ေလ်ာ္ေၾကးေငြအျဖစ္ တစ္ဦးလွ်င္ က်ပ္သိန္း ၆၀ စီ ေပးအပ္မႈကို ေမ ၁၄ ရက္တြင္ ဘ႑ာေရး၀န္ႀကီးဌာနတြင္ ျပဳလုပ္ခဲ့ေၾကာင္း သိရသည္။

တိမ္းေမွာက္ခဲ့သည့္ ရာဇာမင္းယာဥ္လိုင္းသည္ အလံုးစံု ေမာ္ေတာ္ယာဥ္အာမခံ၊ သူတစ္ပါး ထိခိုက္နာက်င္မႈ အာမခံႏွင့္ ေမ ၈ ရက္တြင္ စတင္ေရာင္းခ်သည့္ အထူးခရီးသြားအာမခံ ထားရွိထားသည့္အတြက္ ေသဆံုးသူတစ္ဦးလွ်င္ နစ္နာေၾကး ၄၅ သိန္းက်ပ္စီ ရရွိမည္ျဖစ္ေၾကာင္း၊ ထိခိုက္ဒဏ္ရာ ရရွိသူမ်ား အေနျဖင့္ ဒဏ္ရာေပၚမူတည္ၿပီး အမ်ားဆံုး ၂၄ သိန္းက်ပ္အထိ ရရွိႏိုင္မည္ျဖစ္ေၾကာင္း၊ ထို႔အတြက္ အာမခံထားရွိသင့္ေၾကာင္း ျပည္ေထာင္စု၀န္ႀကီး ဦး၀င္းရွိန္က ေျပာၾကားခဲ့သည္။

ဒုတိယ၀န္ႀကီး ဦးေမာင္ေမာင္သိမ္းက “အာမခံလုပ္ငန္းက ၁၉၇၆ ခုႏွစ္ကတည္းက ရွိခဲ့တာပါ။ အရင္ကေတာ့ အာမခံထားရွိမႈအတြက္ ငါးသိန္းဆယ္သိန္းေလာက္ပဲ ရခဲ့တာပါ။ အခုေတာ့ က်ပ္ ၃၀၀ တန္ အထူးခရီးသြားအာမခံ ထားရွိတဲ့အတြက္ ေသဆံုးရင္ က်ပ္သိန္း ၃၀ အထိ ေလ်ာ္ေၾကးရမွာ ျဖစ္ပါတယ္။ အဆတစ္ေသာင္းေလာက္ ျပန္လည္ရရွိတာ ျဖစ္ပါတယ္။ တစ္ဦးကို ႏွစ္ေစာင္အထိ ၀ယ္ယူခြင့္ ျပဳပါတယ္။ ကမၻာေပၚမွာေတာင္ အဲ့လိုအာမခံမ်ိဳး မရွိေသးပါဘူး။ ယာဥ္လိုင္းေတြအေနနဲ႔ အာမခံမထားရွိလို႔ မရပါဘူး။ ရာဇာမင္းယာဥ္လိုင္းက ဧရာျမန္မာ အာမခံကုမၸဏီမွာလည္း ထားရွိထားတာက ကံေကာင္းပါတယ္။ အခုဆိုရင္ က.ည.န နဲ႔လည္း ညိႇႏႈိင္းထားပါတယ္။ ယာဥ္လိုင္းေတြအေနနဲ႔ အလံုးစံုအာမခံ မထားရွိရင္ လုပ္ငန္းလိုင္စင္ ႐ုပ္သိမ္းဖို႔ စီစဥ္ေနပါတယ္” ဟု ေျပာၾကားခဲ့သည္။

“ကြၽန္ေတာ္တို႔ အျမန္လမ္း ရဲတပ္ဖြဲ႔အေနနဲ႔ အခင္းျဖစ္တဲ့ေနရာကို သိသိခ်င္း ၅ မိနစ္အတြင္း ေရာက္ရွိခဲ့ပါတယ္။ ရဲတပ္ဖြဲ႕၀င္ေတြ၊ တပ္မေတာ္သားေတြ၊ ရြာသားေတြ၊ ၾကက္ေျခနီအဖြဲ႔၀င္ေတြ အပါအ၀င္ အင္အား ၅၀၀ ေလာက္နဲ႔ ကယ္ဆယ္ေရးလုပ္ငန္းေတြ လုပ္ကိုင္ခဲ့ပါတယ္။ အရင္ဆံုး လုပ္တာကေတာ့ ဒဏ္ရာရလို႔ ေအာ္ဟစ္ေနသူေတြကို ေဆး႐ံုပို႔ဖို႔ လုပ္ပါတယ္။ ခရီးသြားေတြရဲ႕ ပစၥည္းေတြကိုလည္း သက္ဆိုင္ရာ ကာယကံရွင္ေတြကို အေထာက္အထားနဲ႔ တကြ ထုတ္ေပးလ်က္ ရွိပါတယ္။ ဒဏ္ရာရသူေတြကိုလည္း ျမန္မာႏိုင္ငံ ရဲတပ္ဖြဲ႕အေနနဲ႔ ငါးေသာင္းစီ ေထာက္ပံ့ဖို႔ လုပ္ေနပါတယ္။ ယာဥ္ေမာင္းကို ထိထိေရာက္ေရာက္ အေရးယူသြားမွာပါ။ (င)လိုင္စင္ရွိမရွိ စစ္ေဆးေနပါတယ္” ဟု ရဲမွဴးႀကီးေန၀င္းက ေျပာၾကားခဲ့သည္။

“ကြၽန္မရဲ႕အေဒၚကေတာ့ ေနရာမွာတင္ ဆံုးသြားပါတယ္။ လူတစ္ေယာက္ရဲ႕ တန္ဖိုးကေတာ့ ေငြနဲ႔ေတာ့ တန္ဖိုးျဖတ္လို႔ မရဘူးေပါ့ေလ။ သို႔ေသာ္လည္း ဒီလိုမ်ဳိး လုပ္ေပးတဲ့အတြက္ တစ္မ်ိဳးေတာ့ ေကာင္းတာေပါ့ေလ။ မအိပ္ရတာ ႏွစ္ရက္ရွိသြားၿပီ။ ရန္ကုန္ကိုလည္း ျပန္ရဦးမယ္” ဟု ေသဆံုးသူ၏ တူမျဖစ္သူ ေဒၚယဥ္ယဥ္ေဌးက ဆိုသည္။

လက္ရွိ၌ အာမခံထားရွိမႈတြင္ စုေပါင္းအာမခံ၊ ေမာ္ေတာ္ယာဥ္အလံုးစံု အာမခံမ်ား ထားရွိမႈ မ်ားျပားေၾကာင္း၊ အသက္အာမခံ ထားရွိမႈမွာ နည္းပါးေသးေၾကာင္း၊ အာမခံ လုပ္ငန္းကေတာ့ တစ္ဟုန္ထိုး ထြန္းကားမႈေတာ့ မရွိေသးေၾကာင္း၊ ႏိုင္ငံတကာတြင္ေတာ့ အာမခံအဖြဲ႔ သတ္သတ္ရွိေၾကာင္း၊ ယင္းအဖြဲ႕က ေလ်ာ္ေၾကးေငြမ်ားကို သတ္မွတ္ေပးေၾကာင္း၊ အစိုးရမွ တိုက္႐ိုက္ပါ၀င္ ပတ္သက္မႈမရွိေၾကာင္း၊ ပုဂၢလိက အာမခံအဖြဲ႕အစည္း ရွိလာမယ္ဆိုရင္ ပိုေကာင္းမည္ျဖစ္ေၾကာင္း ဧရာျမန္မာ အာမခံကုမၸဏီမွ တာ၀န္ရွိသူတစ္ဦးက ေျပာၾကားခဲ့သည္။

မိုင္ ၁၀၀ အထက္ကို က်ပ္ ၁၀၀ တန္အာမခံ ေရာင္းေပးေၾကာင္း ၊ ေလ်ာ္ေၾကးမွာ ၁၀ သိန္းျဖစ္ေၾကာင္း၊ ယခုအခ်ိန္တြင္ က်ပ္ ၃၀၀ တန္ အာမခံ ေရာင္းခ်ေပးသည့္အတြက္ ေသဆံုးပါက က်ပ္သိန္း ၃၀ အထိ ရရွိမည္ျဖစ္ေၾကာင္း၊ ထိခိုက္နာက်င္မႈအတြက္ ငါးသိန္း၊ အလံုးစံုေမာ္ေတာ္ယာဥ္ အာမခံက ၁၀ သိန္းရရွိမည္ျဖစ္ေၾကာင္း ျမန္မာ့အာမခံလုပ္ငန္းမွ တာ၀န္ရွိသူတစ္ဦးက ဆိုသည္။

ရာဇာမင္းယာဥ္လိုင္းမွ ယာဥ္ေမာင္းတစ္ဦးျဖစ္သူ ကိုခ်မ္းၿငိမ္းက “ကြၽန္ေတာ္တို႔ကားက တိုးဂိတ္ကေန ထြက္လာေတာ့ ကီလိုမီတာ ၅၀၊ ၆၀ ေလာက္ပဲ ရွိမယ္။ အရွိန္သိပ္မျပင္းေသးဘူး။ မိုးကလည္း ရြာေနတယ္။ တံတားနားေရာက္ခါနီးေတာ့ ကားေလးတစ္စီးက လမ္းလယ္ကို ခြေမာင္းေနတာ ႐ုတ္တရက္ ေတြ႕လိုက္ရတယ္။ အဲဒီအခ်ိန္မွာ ကားဆရာက ဘရိတ္နင္းလိုက္တယ္ ထင္တယ္။ စလစ္ျဖစ္သြားၿပီး တံတားေအာက္ က်သြားတာပဲ။ ကြၽန္ေတာ္က ကံေကာင္းၿပီး ဘာမွႀကီးႀကီးမားမား မျဖစ္ခဲ့ဘူး။ ခါးပဲနာသြားတာ။ တံခါးမႀကီး ဖြင့္လို႔မရတာနဲ႔ ျပတင္းတံခါးကေနထြက္ၿပီး အေရးေပၚအေပါက္ကို ရေအာင္ဖြင့္တယ္။ ၿပီးေတာ့ ဘုန္းႀကီးႏွစ္ပါးရယ္၊ ကေလးရယ္၊ မိခင္တစ္ဦးရယ္ကို အျပင္ေရာက္ေအာင္ ကယ္ထုတ္ခဲ့တယ္” ဟု ေျပာျပသည္။

ထို႔အျပင္ ကားလမ္းမေပၚတက္၍ အကူအညီ ေတာင္းခံခဲ့ေၾကာင္း၊ ကားတစ္စီး၏ အကူအညီျဖင့္ ရဲတပ္ဖြဲ႔သို႔ အေၾကာင္းၾကားႏိုင္ခဲ့ေၾကာင္း၊ ကယ္ဆယ္ေရးေတြကေတာ့ ၄၅ မိနစ္ေလာက္ၾကာမွ ေရာက္ရွိလာသည္ဟုထင္ေၾကာင္း၊ မိုးကလည္းရြာထားေတာ့ တံတားေအာက္မွာလည္း ေမွာင္မည္းေနေၾကာင္း၊ ေမာ္ေတာ္ယာဥ္ေတြမွာေတာ့ တစ္ခုခုျဖစ္လာရင္ အေရးေပၚထြက္ႏိုင္မည့္ တံခါးေပါက္ကေတာ့ ေတာ္ေတာ္အေရးႀကီးေၾကာင္း ကိုခ်မ္းၿငိမ္းက ေျပာျပခဲ့သည္။

Eleven Media Group

ရာဇာမင္းယာဥ္ တိမ္းေမွာက္မႈေၾကာင့္ ေသဆံုးခဲ့သည့္ ခရီးသည္ ၁၄ ဦးကို ေမ ၁၄ ရက္က ဘ႑ာေရး၀န္ႀကီးဌာနတြင္ ေလ်ာ္ေၾကးေငြေပးအပ္စဥ္
ေမ ၁၂ ရက္တြင္ ရာဇာမင္းယာဥ္ တိမ္းေမွာက္မႈေၾကာင့္ ေသဆံုးခဲ့သည့္ ခရီးသည္ ၁၄ ဦးအား အာမခံလုပ္ငန္းႏွင့္ ရာဇာမင္းယာဥ္လိုင္းမွ ေလ်ာ္ေၾကးေငြအျဖစ္ တစ္ဦးလွ်င္ က်ပ္သိန္း ၆၀ စီ ေပးအပ္မႈကို ေမ ၁၄ ရက္တြင္ ဘ႑ာေရး၀န္ႀကီးဌာနတြင္ ျပဳလုပ္ခဲ့ေၾကာင္း သိရသည္။

တိမ္းေမွာက္ခဲ့သည့္ ရာဇာမင္းယာဥ္လိုင္းသည္ အလံုးစံု ေမာ္ေတာ္ယာဥ္အာမခံ၊ သူတစ္ပါး ထိခိုက္ နာက်င္မႈ အာမခံႏွင့္ ေမ ၈ ရက္တြင္ စတင္ေရာင္းခ်သည့္ အထူးခရီးသြားအာမခံ ထားရွိထားသည့္ အတြက္ ေသဆံုးသူတစ္ဦးလွ်င္ နစ္နာေၾကး ၄၅ သိန္းက်ပ္စီ ရရွိမည္ျဖစ္ေၾကာင္း၊ ထိခိုက္ဒဏ္ရာ ရရွိသူမ်ား
အေနျဖင့္ ဒဏ္ရာေပၚမူတည္ၿပီး အမ်ားဆံုး ၂၄ သိန္းက်ပ္အထိ ရရွိႏိုင္မည္ျဖစ္ေၾကာင္း၊ ထို႔အတြက္ အာမခံထားရွိသင့္ေၾကာင္း ျပည္ေထာင္စု၀န္ႀကီး ဦး၀င္းရွိန္က ေျပာၾကားခဲ့သည္။

ဒုတိယ၀န္ႀကီး ဦးေမာင္ေမာင္သိမ္းက “အာမခံလုပ္ငန္းက ၁၉၇၆ ခုႏွစ္ကတည္းက ရွိခဲ့တာပါ။ အရင္ကေတာ့ အာမခံထားရွိမႈအတြက္ ငါးသိန္းဆယ္သိန္းေလာက္ပဲ ရခဲ့တာပါ။ အခုေတာ့ က်ပ္ ၃၀၀ တန္ အထူးခရီးသြားအာမခံ ထားရွိတဲ့အတြက္ ေသဆံုးရင္ က်ပ္သိန္း ၃၀ အထိ ေလ်ာ္ေၾကးရမွာ ျဖစ္ပါတယ္။ အဆတစ္ေသာင္းေလာက္ ျပန္လည္ရရွိတာ ျဖစ္ပါတယ္။ တစ္ဦးကို ႏွစ္ေစာင္အထိ ၀ယ္ယူခြင့္ ျပဳပါတယ္။ ကမၻာေပၚမွာေတာင္ အဲ့လိုအာမခံမ်ိဳး မရွိေသးပါဘူး။ ယာဥ္လိုင္းေတြအေနနဲ႔ အာမခံမထားရွိလို႔ မရပါဘူး။ ရာဇာမင္းယာဥ္လိုင္းက ဧရာျမန္မာ အာမခံကုမၸဏီမွာလည္း ထားရွိထားတာက ကံေကာင္းပါတယ္။ အခုဆိုရင္ က.ည.န နဲ႔လည္း ညိႇႏႈိင္းထားပါတယ္။ ယာဥ္လိုင္းေတြအေနနဲ႔ အလံုးစံုအာမခံ မထားရွိရင္ လုပ္ငန္းလိုင္စင္ ႐ုပ္သိမ္းဖို႔ စီစဥ္ေနပါတယ္” ဟု ေျပာၾကားခဲ့သည္။

“ကြၽန္ေတာ္တို႔ အျမန္လမ္း ရဲတပ္ဖြဲ႔အေနနဲ႔ အခင္းျဖစ္တဲ့ေနရာကို သိသိခ်င္း ၅ မိနစ္အတြင္း ေရာက္ရွိခဲ့ ပါတယ္။ ရဲတပ္ဖြဲ႕၀င္ေတြ၊ တပ္မေတာ္သားေတြ၊ ရြာသားေတြ၊ ၾကက္ေျခနီ အဖြဲ႔၀င္ေတြ အပါအ၀င္ အင္အား ၅၀၀ ေလာက္နဲ႔ ကယ္ဆယ္ေရးလုပ္ငန္းေတြ လုပ္ကိုင္ခဲ့ပါတယ္။ အရင္ဆံုး လုပ္တာကေတာ့ ဒဏ္ရာရလို႔ ေအာ္ဟစ္ေနသူေတြကို ေဆး႐ံုပို႔ဖို႔ လုပ္ပါတယ္။ ခရီးသြားေတြရဲ႕ ပစၥည္းေတြကိုလည္း သက္ဆိုင္ရာ ကာယကံရွင္ေတြကို အေထာက္အထားနဲ႔ တကြ ထုတ္ေပးလ်က္ ရွိပါတယ္။ ဒဏ္ရာရသူေတြကိုလည္း ျမန္မာႏိုင္ငံ ရဲတပ္ဖြဲ႕အေနနဲ႔ ငါးေသာင္းစီ ေထာက္ပံ့ဖို႔ လုပ္ေနပါတယ္။ ယာဥ္ေမာင္းကို ထိထိေရာက္ေရာက္ အေရးယူသြားမွာပါ။ (င)လိုင္စင္ရွိမရွိ စစ္ေဆးေနပါတယ္” ဟု ရဲမွဴးႀကီးေန၀င္းက ေျပာၾကားခဲ့သည္။

“ကြၽန္မရဲ႕အေဒၚကေတာ့ ေနရာမွာတင္ ဆံုးသြားပါတယ္။ လူတစ္ေယာက္ရဲ႕ တန္ဖိုးကေတာ့ ေငြနဲ႔ေတာ့ တန္ဖိုးျဖတ္လို႔ မရဘူးေပါ့ေလ။ သို႔ေသာ္လည္း ဒီလိုမ်ဳိး လုပ္ေပးတဲ့အတြက္ တစ္မ်ိဳးေတာ့ ေကာင္း တာေပါ့ေလ။ မအိပ္ရတာ ႏွစ္ရက္ရွိသြားၿပီ။ ရန္ကုန္ကိုလည္း ျပန္ရဦးမယ္” ဟု ေသဆံုးသူ၏ တူမျဖစ္သူ ေဒၚယဥ္ယဥ္ေဌးက ဆိုသည္။

လက္ရွိ၌ အာမခံထားရွိမႈတြင္ စုေပါင္းအာမခံ၊ ေမာ္ေတာ္ယာဥ္အလံုးစံု အာမခံမ်ား ထားရွိမႈ မ်ားျပားေၾကာင္း၊ အသက္အာမခံ ထားရွိမႈမွာ နည္းပါးေသးေၾကာင္း၊ အာမခံ လုပ္ငန္းကေတာ့ တစ္ဟုန္ထိုး ထြန္းကားမႈေတာ့ မရွိေသးေၾကာင္း၊ ႏိုင္ငံတကာတြင္ေတာ့ အာမခံအဖြဲ႔ သတ္သတ္ရွိေၾကာင္း၊ ယင္းအဖြဲ႕က ေလ်ာ္ေၾကးေငြမ်ားကို သတ္မွတ္ေပးေၾကာင္း၊ အစိုးရမွ တိုက္႐ိုက္ပါ၀င္ ပတ္သက္မႈမရွိေၾကာင္း၊ ပုဂၢလိက အာမခံအဖြဲ႕အစည္း ရွိလာမယ္ဆိုရင္ ပိုေကာင္းမည္ျဖစ္ေၾကာင္း ဧရာျမန္မာ အာမခံကုမၸဏီမွ တာ၀န္ရွိသူတစ္ဦးက ေျပာၾကားခဲ့သည္။

မိုင္ ၁၀၀ အထက္ကို က်ပ္ ၁၀၀ တန္အာမခံ ေရာင္းေပးေၾကာင္း ၊ ေလ်ာ္ေၾကးမွာ ၁၀ သိန္းျဖစ္ေၾကာင္း၊ ယခုအခ်ိန္တြင္ က်ပ္ ၃၀၀ တန္ အာမခံ ေရာင္းခ်ေပးသည့္အတြက္ ေသဆံုးပါက က်ပ္သိန္း ၃၀ အထိ ရရွိမည္ျဖစ္ေၾကာင္း၊ ထိခိုက္နာက်င္မႈအတြက္ ငါးသိန္း၊ အလံုးစံုေမာ္ေတာ္ယာဥ္ အာမခံက ၁၀ သိန္းရရွိမည္ျဖစ္ေၾကာင္း ျမန္မာ့အာမခံလုပ္ငန္းမွ တာ၀န္ရွိသူတစ္ဦးက ဆိုသည္။

ရာဇာမင္းယာဥ္လိုင္းမွ ယာဥ္ေမာင္းတစ္ဦးျဖစ္သူ ကိုခ်မ္းၿငိမ္းက “ကြၽန္ေတာ္တို႔ကားက တိုးဂိတ္ကေန ထြက္လာေတာ့ ကီလိုမီတာ ၅၀၊ ၆၀ ေလာက္ပဲ ရွိမယ္။ အရွိန္သိပ္မျပင္းေသးဘူး။ မိုးကလည္း ရြာေနတယ္။ တံတားနားေရာက္ခါနီးေတာ့ ကားေလးတစ္စီးက လမ္းလယ္ကို ခြေမာင္းေနတာ ႐ုတ္တရက္ ေတြ႕လိုက္ရတယ္။ အဲဒီအခ်ိန္မွာ ကားဆရာက ဘရိတ္နင္းလိုက္တယ္ ထင္တယ္။ စလစ္ျဖစ္သြားၿပီး တံတားေအာက္ က်သြားတာပဲ။ ကြၽန္ေတာ္က ကံေကာင္းၿပီး ဘာမွႀကီးႀကီးမားမား မျဖစ္ခဲ့ဘူး။ ခါးပဲနာသြားတာ။ တံခါးမႀကီး ဖြင့္လို႔မရတာနဲ႔ ျပတင္းတံခါးကေနထြက္ၿပီး အေရးေပၚအေပါက္ကို ရေအာင္ဖြင့္တယ္။ ၿပီးေတာ့ ဘုန္းႀကီးႏွစ္ပါးရယ္၊ ကေလးရယ္၊ မိခင္တစ္ဦးရယ္ကို အျပင္ေရာက္ေအာင္ ကယ္ထုတ္ခဲ့တယ္” ဟု ေျပာျပသည္။

ထို႔အျပင္ ကားလမ္းမေပၚတက္၍ အကူအညီ ေတာင္းခံခဲ့ေၾကာင္း၊ ကားတစ္စီး၏ အကူအညီျဖင့္ ရဲတပ္ဖြဲ႔သို႔ အေၾကာင္းၾကားႏိုင္ခဲ့ေၾကာင္း၊ ကယ္ဆယ္ေရးေတြကေတာ့ ၄၅ မိနစ္ေလာက္ၾကာမွ ေရာက္ရွိလာသည္ဟု ထင္ေၾကာင္း၊ မိုးကလည္းရြာထားေတာ့ တံတားေအာက္မွာလည္း ေမွာင္ မည္းေနေၾကာင္း၊ ေမာ္ေတာ္ ယာဥ္ေတြမွာေတာ့ တစ္ခုခုျဖစ္လာရင္ အေရးေပၚထြက္ႏိုင္မည့္ တံခါးေပါက္ကေတာ့ ေတာ္ေတာ္အေရး ႀကီးေၾကာင္း ကိုခ်မ္းၿငိမ္းက ေျပာျပခဲ့သည္။

Eleven Media Group

ရာဇာမင္းယာဥ္ တိမ္းေမွာက္မႈေၾကာင့္ ေသဆံုးခဲ့သည့္ ခရီးသည္ ၁၄ ဦးကို ေမ ၁၄ ရက္က ဘ႑ာေရး၀န္ႀကီးဌာနတြင္ ေလ်ာ္ေၾကးေငြေပးအပ္စဥ္

No comments:

Post a Comment