ကားတင္သြင္းခြင့္မူ၀ါဒေျပာင္းလဲ
တပ္ၾကပ္ခင္ျမင့္ေမာင္
ယာဥ္ထိန္းရဲ
ယာဥ္လမ္းပိတ္ဆို႔မႈေတြကို ယာဥ္ေၾကာရွင္းလင္းရင္းနဲ႔ စိတ္ရွည္ သည္းခံၿပီးေတာ့ လုပ္ေပးေနတယ္။ ယာဥ္ေၾကာပိတ္ဆို႔တာက အဓိက က လမ္းေဘးမွာရပ္တဲ့ ကားေတြေၾကာင့္လို႔ ထင္တယ္။ လမ္းေဘးမွာ ကားေတြက အၾကာႀကီးရပ္ေနရင္ေတာ့ လမ္းပိတ္မွာပဲ။ အဲဒါေၾကာင့္ လမ္းေဘးမွာ မရပ္ဘဲနဲ႔ ခဏပဲရပ္ၿပီး ထြက္ၾကမယ္ဆိုရင္ လမ္းပိတ္စရာ အေၾကာင္းမရွိဘူးထင္တယ္။ ယာဥ္ေၾကာမပိတ္ေအာင္က ျပည္သူေတြ၊ ကားေမာင္းတဲ့လူေတြနဲ႔ အမ်ားႀကီးဆိုင္တယ္။ ကြၽန္ေတာ္တို႔အေနနဲ႔က အတတ္ႏိုင္ဆံုး ႀကိဳးစားၿပီး လုပ္ေပးေနတယ္။ သူတို႔ေတြအေနနဲ႔ စည္းမဲ့ ကမ္းမဲ့ မေမာင္းဘဲနဲ႔ စည္းကမ္းတက် ေမာင္းၾကမယ္ဆိုရင္ ဘာပဲျဖစ္ ျဖစ္ ယာဥ္ေၾကာက က်ပ္တာထက္စာရင္ နည္းနည္းသက္သာလာမယ္လို႔ ထင္တယ္။ ဒီလိုမ်ိဳးပိတ္ေနတယ္ဆိုတာကလည္း သိတဲ့အတိုင္းပဲ စည္း မဲ့ကမ္းမဲ့ ေမာင္းလို႔ပဲ ေျပာရမယ္။ သတ္မွတ္ႏႈန္းထားအတိုင္း သတ္မွတ္ တဲ့စည္းကမ္းအတိုင္း ေမာင္းမယ္ဆိုရင္ ဘာမွျဖစ္စရာ အေၾကာင္းမရွိ ဘူး။
ကိုျမင့္ထြန္း
ဒီဇိုင္နာ၊ ဒလၿမိဳ႕နယ္
႐ံုးကလူႀကီးကခိုင္းလို႔ အခ်ိန္နဲ႔တစ္ေျပးညီ လုပ္ရရင္ အရမ္းအခက္ အခဲျဖစ္ပါတယ္။ ဟိုေန႔ကဆို ပန္းဆိုးတန္းေအာက္လမ္းကေန ၃၃ လမ္း ကို ျမန္ခ်င္လို႔ တကၠစီကို ၂၀၀၀ ေပးၿပီး ငွားသြားတာ။ လမ္းပိတ္တာနဲ႔ ပိုဆုိးသြားတယ္။ ကိုယ့္ဘာသာလမ္းေလွ်ာက္ရင္ေတာင္ ေရာက္ေနၿပီ။ မီးပိြဳင့္ေတြ တစ္ပိြဳင့္ၿပီးတစ္ပိြဳင့္ ပိတ္ေနတာ။ ယာဥ္ေၾကာပိတ္တာ စည္း ကမ္းမရွိ ကားပါကင္ေတြ ထိုးတာ ေနာက္ မိုးတြင္းဘက္က ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ ထဲ ေရလွ်ံတဲ့ အခ်ိန္ဆို ပိုဆိုးတယ္။ ေနာက္ဆို တစ္နာရီေလာက္ကြာ သြားရမွာ။ ဒါေပမဲ့ ကုိယ္က လူႀကီးခိုင္းတဲ့အခ်ိန္ ခ်က္ခ်င္းသြားရေတာ့ ဒုကၡေရာက္တယ္။ လမ္းေဘးေစ်းသည္ေတြကလည္း သတ္မွတ္ထားတဲ့ အခ်ိန္မွာပဲ ေရာင္းေစခ်င္တယ္။ အကုန္လံုးစည္းကမ္းအတိုင္း ကားဆုိ ကား၊ လမ္းေလွ်ာက္တဲ့သူပဲျဖစ္ျဖစ္ ေစ်းသည္ပဲျဖစ္ျဖစ္ စည္းကမ္းရွိရွိ လိုက္နာရင္ ယာဥ္ေၾကာက်ပ္တာ ေလ်ာ့သြားမွာ။
ကိုသန္းေဇာ္
တကၠစီယာဥ္ေမာင္း၊ လႈိင္သာယာ
မနက္ပိုင္းဆိုရင္ ကားက ေတာ္ေတာ္ေလးပိတ္တယ္။ လမ္းေၾကာင္း တစ္ခုသြားလိုက္ရင္ မိနစ္ႏွစ္ဆယ္ေလာက္က မလိုဘဲနဲ႔ ၾကာေနတယ္။ မနက္ ၈ နာရီေလာက္ကေန ည ၈ နာရီေလာက္အထိ တကၠစီဆဲြတယ္။ အဲဒီထဲက တကယ္တမ္းဆဲြရတာက တစ္ရက္ကို ၅ နာရီေလာက္ပဲ ရွိ တယ္။ က်န္တဲ့အခ်ိန္ေတြက ကားပိတ္ေနရတာနဲ႔ ၾကာေနတယ္။ တစ္ ရက္ကို ပ်မ္းမွ် ၀င္ေငြ တစ္ေသာင္းေလာက္ပဲ ရတယ္။ ယာဥ္ေၾကာပိတ္ ရင္းနဲ႔ပဲ အခ်ိန္က သူ႔အလိုလို ကုန္သြားတာမ်ားတယ္။ ယာဥ္ေၾကာပိတ္ တာကို ေျဖရွင္းတယ္ဆိုေပမယ့္လည္း တကယ္ထိထိေရာက္ေရာက္မွ မလုပ္ၾကတာ။ ဒီေန႔လုပ္လိုက္ၿပီးရင္ ေနာက္ေန႔ဆိုရင္ မလုပ္ၾကေတာ့ ဘူး။ ဟံသာ၀တီပဲြစားတန္းမွာဆိုရင္လည္း
ကာတြန္းေမာင္တင္ယု
သာေကတ
ခရီးတစ္ခုသြားမယ္ဆုိရင္ အရင္ကလို မဟုတ္ေတာ့ဘူး။ လမ္း ေၾကာင္းေပၚမူတည္ၿပီးေတာ့ လမ္းေၾကာက်ပ္တဲ့ေနရာေတြဆို ႀကိဳထြက္ ရတယ္။ အခုဆို မသြားမျဖစ္ ကိစၥေတြရွိမွ သြားျဖစ္ေတာ့တယ္။ သာေက တမွာ ေနတာဆိုေတာ့ တပ္ဖြဲ႕မွတ္တိုင္မွာ ပိတ္တယ္။ တံတားနားမွာ ပိတ္တယ္။ ကိုယ္အလုပ္ရွိတဲ့ေနရာကလည္း မေ၀းေတာ့ အရင္ကဆို မိနစ္ ၂၀ ေလာက္ သြားရတာ။ အခုဆို နာရီ၀က္ေလာက္ၾကာတယ္။ လိုင္းကားေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားက စည္းကမ္းမရွိဘူး။ စည္းကမ္းမဲ့တဲ့အ တြက္ က်န္တဲ့သူေတြမွာ ပိတ္ဆို႔မႈေတြျဖစ္ေနတယ္။ ယာဥ္ထိန္းရဲရွိရင္ ေတာ့ နည္းနည္းၿငိမ္တယ္။ မရွိရင္ေတာ့ အတင္းေက်ာ္တက္တာေတြ လုပ္တယ္။ ျဖစ္ေစခ်င္တဲ့ ဆႏၵကေတာ့ ယာဥ္ထိန္းရဲရွိေစခ်င္တယ္။ ကားသမားေတြ စည္းကမ္းရွိေစခ်င္တယ္။
ဦးေဇာ္မင္းဦး
၂၁၀ ယာဥ္လိုင္းမွ ဂိတ္မွဴး
အဓိကက ယာဥ္သြားရမယ့္ လမ္းေဘးတစ္ေလွ်ာက္မွာ လမ္းတင္ ရပ္တာေတြ၊ ႏွစ္စီးထပ္ရပ္တာေတြ၊ လမ္းေဘးေစ်းသည္ေတြေၾကာင့္ လို႔ျမင္တယ္။ ယာဥ္မရပ္ရလို႔ ႏိုင္ငံေတာ္က သတ္မွတ္ထားေပမယ့္ လမ္း ေဘးမွာ ကားေတြကို ဆယ့္ႏွစ္ရာသီရပ္ထားတယ္။ ယာဥ္လမ္းေၾကာ မပိတ္ေအာင္က အဓိကက ယာဥ္ေမာင္းေတြက သည္းခံစိတ္ေလး ထား သင့္တယ္။ စကၠန္႔ ၂၀၊ ၃၀ ေလာက္ကို ခဏေလာက္ ဦးစားေပးလိုက္ ရင္ရတာကို ဦးစားမေပးဘဲ လစ္တာနဲ႔ နည္းနည္းေလးတိုးလိုက္ေတာ့ လမ္းေတြ သူသြားမရ၊ ကိုယ္သြားမရနဲ႔ အခ်ိန္ေတြက မၾကာသင့္ဘဲ ၾကာ ကုန္တာ။ ယာဥ္ေၾကာပိတ္တဲ့အတြက္ ခါတိုင္းဆို ငါးေခါက္ရတာကေန အခုဆို ေျပးဆဲြရတာ ေလးေခါက္နဲ႔တင္ ၿပီးေနတယ္။ လမ္းမွာ စက္ႏိႈး ထားရေတာ့ လမ္းကပိတ္ စီအင္န္ဂ်ီေတြကကုန္၊ အခ်ိန္ကုန္သြားေရာ။ ခရီးသည္ကလည္း လိုရာမေရာက္ဘူး။ ဘယ္သူမွ အက်ိဳးမရွိပါဘူး။ ယာဥ္ေမာင္းေတြကို စည္းကမ္း စနစ္တက်ေမာင္းဖို႔ရယ္၊ ယာဥ္မရပ္ရ လမ္းေတြမွာ လမ္းေဘးမွာရပ္ထားတဲ့ ကိုယ္ပိုင္ကားေတြ၊ စီးပြားေရးလုပ္ ငန္းသံုးကားေတြ၊ တကၠစီေတြ၊ ေစ်းသည္ေတြ ဒါေတြကို ရွင္းလင္းဖို႔ လိုတယ္။ ယာဥ္ေမာင္းေတြ လမ္းစည္းကမ္းအတိုင္း ေမာင္းႏိုင္ဖို႔အတြက္ ႏိုင္ငံေတာ္အေနနဲ႔ ဆုေပး၊ ဒဏ္ေပးစနစ္ က်င့္သံုးသင့္တယ္လို႔ ထင္ တယ္။
ကိုေဇာ္ႀကီး
တကၠစီယာဥ္ေမာင္း
တစ္ရက္ကို ေလးနာရီေလာက္က လမ္းေပၚမွာပဲ ယာဥ္ေၾကာပိတ္ လို႔ မလိုအပ္ဘဲ အခ်ိန္ေတြကုန္ေနတာက မ်ားေနတယ္။ အဲဒီအခ်ိန္အ တြင္းမွာ အနည္းဆံုးတစ္ေယာက္ေလာက္ နစ္နာသြားတယ္ေလ။ ယာဥ္ မရပ္ရတ့ဲေနရာမွာလည္း မရပ္ခိုင္းဖို႔ လိုအပ္တယ္။ ကားပဲြစားတန္းဆို ရင္လည္း ျဖဴနီက်ားလုပ္ထားေပမယ့္ ကားေတြက ရပ္ထားတယ္။ ဘယ္ ရဲမွလည္း လာမဖမ္းဘူး။ အဲဒါေၾကာင့္ ကားေတြက ႏွစ္ထပ္ေတြရပ္ေတာ့ သြားစရာလမ္းက သိပ္မရွိေတာ့ဘူး။ အစိုးရကလည္း လုပ္ေတာ့ လုပ္ေန ပါတယ္။ အခ်ိန္ကေတာ့ ယူရမွာေပါ့။ ဒါေပမဲ့ ႏွစ္ထပ္လမ္းေတြက လို အပ္ေနတယ္။ စည္းကမ္းမလိုက္နာတဲ့ဟာေတြက မ်ားေနတယ္။ ကိုယ္ က ရပ္ေပးလုိက္ရင္လည္း ကားေတြက တစ္စီးၿပီးတစ္စီး ေက်ာ္တက္ သြားေရာ။
မရည္မြန္
ခရီးသြားကုမၸဏီ၀န္ထမ္း၊ ေက်ာက္ေျမာင္း
ကားကေတာ့ အရင္ကထက္ က်ပ္တယ္။ ေရႊဂံုတိုင္တို႔ ျပည္လမ္း တို႔ဆို ပိုဆိုးတာေပါ့ေနာ္။ ယာဥ္ေၾကာက်ပ္ေတာ့ အလုပ္သြားေတာ့ အ လုပ္ခ်ိန္ ေနာက္က်တာတို႔၊ ခ်ိန္းထားရင္ ခ်ိန္းထားတဲ့အခ်ိန္ မေရာက္ တာတို႔ေတာ့ ႀကံဳရတယ္။ ေနာက္ရာသီဥတုက ပူေတာ့ ေခြၽးကထြက္၊ ယာဥ္ေၾကာက်ပ္တာနဲ႔ဆိုေတာ့ စိတ္အေႏွာင့္အယွက္ျဖစ္ရတယ္။ ပုဇြန္ ေတာင္ကေန တာေမြကိုစီးတာ မ်ားတယ္။ နာရီ၀က္ေလာက္စီးရတာကို အခုဆုိ ၄၅၊ ၅၀ မိနစ္ေလာက္ စီးရတယ္။ အိမ္ကေန ႀကိဳထြက္ရတယ္။ ယာဥ္ေၾကာက်ပ္တဲ့အေပၚမွာ အစိုးရရဲ႕ ကိုင္တြယ္ေျဖရွင္းမႈက မရွိဘူး ထင္တာပဲ။ မီးပိြဳင့္ေတြပ်က္ေနတဲ့အခါ ယာဥ္ထိန္းရဲက ေရာက္မလာဘဲ ကားေတြက သြားခ်င္သလို သြားေနၿပီးေတာ့မွ ယာဥ္ေၾကာပိတ္တာေတြ ျဖစ္ေနတာမ်ိဳးေတြလည္း ေတြ႕ေနရတယ္။ အႀကံျပဳခ်င္တာကေတာ့ ယာဥ္စည္းကမ္းကိို ပိုလုပ္ရမယ္ထင္တာပဲ။ ပလက္ေဖာင္းေပၚ ေစ်း ေရာင္းတာေတြေၾကာင့္ ျပည္သူေတြက လမ္းမေပၚ လမ္းေလွ်ာက္ရ တယ္။ လမ္းေဘးမွာ ကားေတြရပ္ထားတယ္။ အဲဒီေတာ့ ယာဥ္ေၾကာ ေတြက ႏွစ္ထပ္ သံုးထပ္ေတြ ျဖစ္ကုန္ေရာ ပိုၿပီးေတာ့ ပိတ္ဆို႔တာေတြ ျဖစ္ေနရတယ္။ သူ႔စည္းကမ္းနဲ႔သူ ျဖစ္ေအာင္ အရင္ေျဖရွင္းသင့္တယ္လို႔ ထင္တယ္။
ကိုစိုးသီဟ
တကၠစီယာဥ္ေမာင္း၊ ကမာရြတ္ၿမိဳ႕နယ္
ယာဥ္ေၾကာပိတ္ဆို႔မႈေတြဟာ အခ်ိန္ကုန္တဲ့အျပင္ ဆီလည္းပိုကုန္ တဲ့အတြက္ သိပ္ၿပီး အဆင္မေျပဘူး။ တစ္ရက္ကို ေလးနာရီေလာက္က မလိုအပ္ဘဲနဲ႔ အခ်ိန္ေတြကုန္ေနတယ္။ အဲဒီအခ်ိန္အတြင္းမွာ တစ္ ေသာင္းေလာက္ ကြၽန္ေတာ္တို႔အတြက္ နစ္နာသြားတယ္။ ယာဥ္ေၾကာ ပိတ္ဆို႔မႈက ေမာင္းတဲ့လူေတြဘက္ကလည္း လိုသလို၊ လုပ္ေပးတဲ့ အစိုး ရဘက္ကလည္း လိုအပ္တယ္ေလ။ ဘုန္းႀကီးလမ္းနဲ႔ ကမ္းနားလမ္း ေထာင့္က မီးပိြဳင့္ဆိုရင္ လမ္းက်ပ္လို႔ မီးပိြဳင့္တပ္တာပဲ။ ဒါေပမဲ့ ဘယ္ ေတာ့မွ မီးမလာဘူး။ အဲဒီေတာ့ ကားက က်ပ္မွာပဲ။ ညဘက္္မွာဆိုရင္ လည္း တခ်ိဳ႕ေနရာေတြမွာ လမ္းမီးေတြ အျပည့္မေပးတဲ့အတြက္ ယာဥ္ တိုက္မႈေတြျဖစ္တယ္။ အဲဒီေတာ့ ယာဥ္ေၾကာက က်ပ္တယ္။ ၿမိဳ႕ထဲက ေရႊဘံုသာလမ္းလို ေနရာမ်ိဳးမွာ ကားရပ္ခ်င္ရင္ ကားပါကင္မရွိဘူး။ ည အိပ္ထားတဲ့ ကားေတြနဲ႔ ျပည့္ေနတယ္။ ေဘးကပ္ရပ္ေတာ့ သူတို႔က လာ ဆဲြတယ္။ အဲဒါေတြကိုေတာ့ ေသခ်ာေလး လုပ္ေပးေစခ်င္ပါတယ္။
ဦးသိန္းေအာင္
တကၠစီယာဥ္ေမာင္း၊ လႈိင္ၿမိဳ႕နယ္
ယာဥ္ေၾကာပိတ္ေတာ့ အခ်ိန္ကုန္ၿပီး ပိုက္ဆံမရဘူး။ အဓိက ေျမနီ ကုန္းမွာ ပိုပိတ္တယ္။ အခ်ိန္မေရြး အဲဒီေနရာက ပိတ္တယ္။ ကိုယ္ေတြ လိုပဲ အမ်ားလည္းဒီလိုပဲ ႀကံဳေနရတာ။ ဒီေတာ့ ညပိုင္း ၁၀ နာရီ၊ ၁၁ နာ ရီအထိ ဆဲြရတာေပါ့။ အံုနာေတြကလည္း နားလည္ေပးတယ္။ အခုအစိုး ရက ေျဖရွင္းေနေပမယ့္လည္း လိုအပ္ခ်က္ေတာ့ ရွိဦးမွာပဲ။ စည္းကမ္းမဲ့ ယာဥ္ေတြကလည္း စိတ္မရွည္ေတာ့ လမ္းေျပာင္းျပန္ေမာင္းတာေတြ။ အဲဒါေတြကလည္း ယာဥ္ေၾကာက်ပ္တဲ့ထဲမွာ ပါတယ္။ ယာဥ္ေၾကာက်ပ္ တာ ေလွ်ာ့ခ်င္ရင္ေတာ့ ဘက္စ္ကားမ်ားမ်ားနဲ႔ ရထားတုိ႔ကို လုပ္သြားရင္ ေလ်ာ့သြားမယ္လို႔ ထင္ပါတယ္။ အခု ယာဥ္ေၾကာက်ပ္ေတာ့ ညအထိ ဆဲြရတယ္။ လူပိုပင္ပန္းတာေပါ့။
ဦးရဲမင္း
၂၁၀ ယာဥ္လိုင္းမွ ယာဥ္ေမာင္း
ကားေတြပိတ္တဲ့အခါက်ေတာ့ ကြၽန္ေတာ္တို႔က အရင္တုန္းက အ ေခါက္ေရ ငါးေခါက္ရတာကေန အခုဆို ေလးေခါက္ကို ေတာ္ေတာ္ ေလးေမာင္းရတယ္။ အေခါက္ေရေလ်ာ့သြားေတာ့ ၀င္ေငြအမ်ားႀကီး ေလ်ာ့သြားတယ္။ အရင္တုန္းက တစ္ေခါက္ကို သံုးနာရီခဲြေလာက္ ၾကာ တာကေန ခုဆို ေလးနာရီခဲြေလာက္ ၾကာသြားတယ္။ ကြၽန္ေတာ္တို႔မွာ ဟိုးအရင္တုန္းက လိုင္းကားေၾကာ သတ္မွတ္ထားတယ္။ အခုဟာက အရင္ထက္စာရင္ ကားေတြကလည္း မ်ားလာတယ္။ နံပါတ္အနက္ေရာ၊ တကၠစီေရာ မ်ားလာတယ္။ သူတို႔က ေမာင္းခ်င္သလို ေမာင္းတဲ့အခါ က်ေတာ့ ယာဥ္ထိန္းရဲေတြလည္း ေျဖရွင္းဖို႔က ေတာ္ေတာ္ခက္ခဲတဲ့ သ ေဘာရွိတယ္။ ယာဥ္လမ္းေၾကာမပိတ္ေအာင္ ညာဘက္ယာဥ္ေၾကာမွာ ဘယ္ယာဥ္မွ မရပ္ခိုင္းနဲ႔။ တကၠစီေတြကို အဓိကထားၿပီး မရပ္ခိုင္းနဲ႔။ ညာဘက္ေၾကာမွာ ခရီးသည္တင္လိုင္းကားေတြသာ ရပ္ခိုင္းမယ္ဆို ေတာ္ေတာ္ေလး ရွင္းသြားမယ္။
ကိုတင္၀င္းလိႈင္
မိုဘိုင္းဖုန္းအေရာင္းဆုိင္ပိုင
အရင္ကထက္စာရင္ ပိုၿပီးေတာ့ က်ပ္လာတာ အားလံုးအသိပဲ။ အထူးသျဖင့္ လမ္းဆံုေတြမွာေပါ့။ ကိုယ္တို႔ အင္းစိန္ပန္းၿခံ လမ္းဆံုဆို ေတာ္ေတာ္က်ပ္တယ္။ မီးပိြဳင့္တစ္ခုကို အရင္ကားေတြမမ်ားခင္တုန္း က ေစာင့္မယ္ဆိုရင္ မိနစ္ ၂၀၊ ၂၅ မိနစ္ေလာက္ပဲ။ အခုဆိုရင္ နာရီ ၀က္၊ ေလးဆယ့္ငါးမိနစ္ ေစာင့္ရတယ္။ ကိုယ္တို႔အင္းစိန္ဆိုရင္ ကား ပိတ္ၿပီဆိုရင္ ေတာ္ေတာ္နဲ႔မရွင္းဘူး။ လႈိင္သာယာဘက္က လာတဲ့ကား ေတြလည္း က်ပ္တယ္၊ ဘုရင့္ေနာင္ဘက္က လာတာေတြနဲ႔လည္း ပိတ္ ေနတယ္။ အဲဒီလိုကားေတြက်ပ္ေတာ့ ဘယ္သူေတြအခက္အခဲျဖစ္လဲ ဆိုေတာ့ အားလံုးပဲ အခက္အခဲျဖစ္တယ္။ ကိုယ္တို႔ျမန္မာႏိုင္ငံတစ္ႏိုင္
ေသာ္ေသာ္
ကုမၸဏီ၀န္ထမ္း
တာေမြနဲ႔ေျမနီကုန္းကေတာ့ အဆိုးဆံုးပဲ။ မနက္ပိုင္းက အဆိုးဆံုး ပဲ။ ကားေတြအရမ္းပိတ္ရင္ေတာ့ လမ္းဆင္းေလွ်ာက္ျဖစ္တာ မ်ားတယ္။ ခ်ိန္းထားလို႔ သြားမယ္ဆိုရင္လည္း အနည္းဆံုးတစ္နာရီေက်ာ္ေက်ာ္ ေလာက္ထြက္မွ အဆင္ေျပတယ္။ လမ္းေတြပိတ္လို႔ တံတားေတြ လုပ္ တာက မွန္ေတာ့မွန္ပါတယ္။ ဒါေပမဲ့ နည္းနည္းကသိကေအာက္ ျဖစ္ရ တာေတြလည္း ရွိတယ္။ အဓိကက မီးပိြဳင့္ေတြကို အခ်ိန္တိတိက်က်နဲ႔ ေသေသခ်ာခ်ာေလး လုပ္ေစခ်င္တယ္။ ခု မီးပိြဳင့္ေတြက သတ္မွတ္ထား တဲ့ အခ်ိန္ေတြက ဘာေတြမွန္းမသိဘူး။ မီးအခ်က္ျပတဲ့ အပိုင္းမွာလည္း လိုအပ္ခ်က္ေတြ ရွိေနေသးတယ္လို႔ ထင္တယ္။
ညီညီထြန္း
ကုမၸဏီကားဒ႐ိုင္ဘာ၊ ေရႊျပည္သာ
ကားေတြက်ပ္တာက လမ္းမွန္မေမာင္းတဲ့လူေတြေၾကာင့္
ကိုေအာင္မ်ိဳး
ယာဥ္ေမာင္း၊ ေရႊျပည္သာ
ယာဥ္ေၾကာကေတာ့ ေနရာတကာက်ပ္တာပဲ။ အခုက်ေတာ့ အရင္ ထက္ကားေတြက်ပ္လာေတာ့ အေရးႀကီးရင္ တကၠစီတို႔ဘာတို႔ ငွားၿပီး သြားရတာ။ အခုေနာက္ပိုင္းကေတာ့ ေနရာေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ား က်ပ္ တာပဲ။ မီးပိြဳင့္မရွိတဲ့ ေနရာက်ျပန္ေတာ့လည္း က်ပ္တာပဲ။ ေနရာဖယ္ မေပးၾကတာနဲ႔။ အစိုးရအေနနဲ႔က ေနရာတကာမွာ မီးပိြဳင့္ေတြ ထားေပး ရင္ အဆင္ေျပသြားမယ္လို႔ ျမင္ပါတယ္။
ကိုမင္းဦး
တကၠစီယာဥ္ေမာင္း၊ ေတာင္ဥကၠလာ
လမ္းေတြက မီးပိြဳင့္တိုင္းလိုလို ပိတ္ေနတယ္။ အဲဒါက စိတ္ညစ္ဖို႔ ေကာင္းတယ္။ လိုင္းကားေတြဆိုရင္ ပိုဆိုးတယ္။ ေကြ႕လမ္းေတြက လည္း ေက်ာ္တက္လိုတက္နဲ႔ သိပ္စည္းကမ္းမရွိဘူး။ တကၠစီေတြဆိုရင္ လည္း ကိုယ္လည္း ေမာင္းေနတာပါပဲ။ ဒါေပမဲ့ တခ်ိဳ႕စည္းကမ္းမရွိၾက ဘူး။ ေမာင္းတဲ့လူေတြ စည္းကမ္းမရွိတာေတြေၾကာင့္ ဘယ္ေလာက္ေျဖ ရွင္းေနပါေစ မရဘူးေလ။ တစ္ေနရာနဲ႔တစ္ေနရာ သြားဖို႔ဆိုရင္ ႀကိဳတင္ ၿပီးေတာ့ သြားေနရတယ္။
7Day Daily
No comments:
Post a Comment