Thursday, August 28, 2014

ျမန္မာ-အိႏၵိယခ်စ္ၾကည္ေရးလမ္းမေပၚရွိ တံတားမ်ား ႀကံ႕ခုိင္မႈ အားနည္း သျဖင့္ ေရွာင္လမ္းမ်ားမွသာ သြားလာေနရ

မုိးရာသီတြင္ ေခ်ာင္း ေရတုိက္စားသျဖင့္ ျမန္မာ-အိႏၵိယခ်စ္ၾကည္ေရးလမ္းမေပၚရွိ တံ တားမ်ား ေအာက္ေျခတုိင္မ်ား ယုိင္နဲ႔ေနသျဖင့္ ကားႀကီးမ်ားတံ တားေအာက္ ေရွာင္ လမ္းမ်ားမွ သာ သြားလာေနရေၾကာင္း သ တင္းရရွိသည္။
ျမန္မာ-အိိႏၵိယခ်စ္ၾကည္ ေရးလမ္းမႀကီးျဖစ္ေသာ ကေလး-တမူး ကားလမ္းမႀကီး သည္ မုိင္ ေပါင္း ၉၀ နီးပါး ရွည္လ်ားၿပီးတံတားအစင္းေပါင္း ၇၁ စင္းရွိ သည္။
‘‘အခု မုိးနည္းနည္းပဲက်ေသး တဲ့အတြက္ ကြင္းလမ္း(ေရွာင္ လမ္း)ေတြက သြားမယ္ ဆုိရင္ လည္း သြားလုိ႔ေတာ့ရေသးတယ္။ ေရွ႕ေလွ်ာက္ မုိးမ်ားၿပီး ေတာင္က် ေခ်ာင္းေရေတြ မ်ားလာၿပီဆုိရင္ သြားလုိ႔လာလုိ႔မရေတာ့ဘူး။ တံ တားေပၚကလည္း ျဖတ္လုိ႔မရဘူး ဆုိရင္ ဟုိဘက္ဒီဘက္ကုန္ေတြ ကဲ့ၿပီးသယ္ေနရတာနဲ႔တင္အခ်ိန္ ၾကာသလုိ ကုန္စည္တင္ပုိ႔ခေတြ ေစ်းျမင့္ တက္လာေတာ့တာပဲ’’ဟု တမူးၿမိဳ႕ေဒသခံကုန္သည္တစ္ဦး ကေျပာသည္။

Photo: ျမန္မာ-အိႏၵိယခ်စ္ၾကည္ေရးလမ္းမေပၚရွိ တံတားမ်ား ႀကံ႕ခုိင္မႈ အားနည္း သျဖင့္ ေရွာင္လမ္းမ်ားမွသာ သြားလာေနရ
Thursday, August 28, 2014

မုိးရာသီတြင္ ေခ်ာင္း ေရတုိက္စားသျဖင့္ ျမန္မာ-အိႏၵိယခ်စ္ၾကည္ေရးလမ္းမေပၚရွိ တံ တားမ်ား ေအာက္ေျခတုိင္မ်ား ယုိင္နဲ႔ေနသျဖင့္ ကားႀကီးမ်ားတံ တားေအာက္ ေရွာင္ လမ္းမ်ားမွ သာ သြားလာေနရေၾကာင္း သ တင္းရရွိသည္။

ျမန္မာ-အိိႏၵိယခ်စ္ၾကည္ ေရးလမ္းမႀကီးျဖစ္ေသာ ကေလး-တမူး ကားလမ္းမႀကီး သည္ မုိင္ ေပါင္း ၉၀ နီးပါး ရွည္လ်ားၿပီးတံတားအစင္းေပါင္း ၇၁ စင္းရွိ သည္။

‘‘အခု မုိးနည္းနည္းပဲက်ေသး တဲ့အတြက္ ကြင္းလမ္း(ေရွာင္ လမ္း)ေတြက သြားမယ္ ဆုိရင္ လည္း သြားလုိ႔ေတာ့ရေသးတယ္။ ေရွ႕ေလွ်ာက္ မုိးမ်ားၿပီး ေတာင္က် ေခ်ာင္းေရေတြ မ်ားလာၿပီဆုိရင္ သြားလုိ႔လာလုိ႔မရေတာ့ဘူး။ တံ တားေပၚကလည္း ျဖတ္လုိ႔မရဘူး ဆုိရင္ ဟုိဘက္ဒီဘက္ကုန္ေတြ ကဲ့ၿပီးသယ္ေနရတာနဲ႔တင္အခ်ိန္ ၾကာသလုိ ကုန္စည္တင္ပုိ႔ခေတြ ေစ်းျမင့္ တက္လာေတာ့တာပဲ’’ဟု တမူးၿမိဳ႕ေဒသခံကုန္သည္တစ္ဦး ကေျပာသည္။

အထက္ပါလမ္းမႀကီးေပၚရွိ တံတားမ်ားတြင္ ယခင္က ယာဥ္ တန္ခ်ိန္ ၁၆တန္ရွိ ကားမ်ားျဖတ္ သန္းသြားလာခြင့္ျပဳခဲ့ေသာ္လည္း လြန္ခဲ့ေသာ ၂ႏွစ္မွစတင္၍ ယာဥ္ ၁၃ တန္ရွိ ကားမ်ားသာ ျဖတ္သန္း သြားလာခြင့္ျပဳေတာ့သည္။

သုိ႔ေသာ္ ကားႀကီးမ်ားသည္ ေရွာင္လမ္းမ်ားအသုံးျပဳ၍ မရ ေသာေနရာ မ်ားႏွင့္ ေတာင္က် ေခ်ာင္းေရမ်ားေသာအခ်ိန္တြင္ တံတားမ်ားေပၚမွ ျဖတ္သန္းၾက ၍ တံတားမ်ားမၾကာခဏ က်ဳိးက် ေနရျခင္းျဖစ္သည္ဟုတာ၀န္က် အင္ဂ်င္နီယာ ပညာရွင္မ်ားကေျပာသည္။

7Day DAILY

အထက္ပါလမ္းမႀကီးေပၚရွိ တံတားမ်ားတြင္ ယခင္က ယာဥ္ တန္ခ်ိန္ ၁၆တန္ရွိ ကားမ်ားျဖတ္ သန္းသြားလာခြင့္ျပဳခဲ့ေသာ္လည္း လြန္ခဲ့ေသာ ၂ႏွစ္မွစတင္၍ ယာဥ္ ၁၃ တန္ရွိ ကားမ်ားသာ ျဖတ္သန္း သြားလာခြင့္ျပဳေတာ့သည္။

သုိ႔ေသာ္ ကားႀကီးမ်ားသည္ ေရွာင္လမ္းမ်ားအသုံးျပဳ၍ မရ ေသာေနရာ မ်ားႏွင့္ ေတာင္က် ေခ်ာင္းေရမ်ားေသာအခ်ိန္တြင္ တံတားမ်ားေပၚမွ ျဖတ္သန္းၾက ၍ တံတားမ်ားမၾကာခဏ က်ဳိးက် ေနရျခင္းျဖစ္သည္ဟုတာ၀န္က် အင္ဂ်င္နီယာ ပညာရွင္မ်ားကေျပာသည္။

7Day DAILY

No comments:

Post a Comment