Capital Development လုပ္ငန္းစုမွ တာဝန္ယူ ေဆာက္လုပ္ေနသည့္ ေျမနီကုန္း ခံုးေက်ာ္ တံတား စီမံကိန္းတြင္ ေအာက္ေျခ အပိုင္း ေဆာက္ လုပ္မႈကို ရက္ေပါင္း ၁ဝဝ အတြင္း အၿပီးသတ္ ေဆာက္လုပ္သြားမည္ ျဖစ္ေၾကာင္း ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ေတာ္စည္ပင္သာယာေရး ေကာ္မတီမွသိရသည္။
''စီမံကိန္း စလုပ္ရင္ ယာဥ္ေတြ၊ လူေတြ အႏၲရာယ္ မျဖစ္ေအာင္ ေဆာက္လုပ္ေနတဲ့ အပိုင္းေတြကို ကာရံသြားရမယ္။ အဲဒီလို ကာရံလိုက္ ရင္ ေဘးသြားတဲ့ လမ္းေတြ အရမ္း က်ဥ္းသြားမယ္။ လွည္းတန္း ခံုးေက်ာ္တံတား ေဆာက္လုပ္စဥ္ ကာလတုန္းက ေဘးသြားလမ္း မက်န္လို႔ ဒီျပႆနာ မေတြ႕ခဲ့ရဘူး။ ဒီျပႆနာနဲ႔ ႀကံဳေတြ႕ ေနရတယ္။ ေဘးသြား လမ္းေတြက က်ဥ္းေနတယ္။ ေဘးပလက္ေဖာင္း ေတြကို ခ်ဲ႕ဖို႔လည္း အစီ အစဥ္ေ တြ ဆဲြေန တယ္။ ဒါမွ လမ္းက်ဥ္းရင္ေတာ့ ကားေလးေတြ ကိုပဲ သြားလာခြင့္ ေပးၿပီး ခရီးသည္တင္ ယာဥ္ႀကီးေတြကို လမ္းေၾကာင္း ေျပာင္းေပးဖုိ႔ စီစဥ္ေနတယ္။ လမ္းေၾကာင္း ေျပာင္းဆြဲရင္ ႀကံဳေတြ႕ရမယ့္ အခက္အခဲ ေတြကိုလည္း ေလ့လာေနတယ္''ဟု ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ေတာ္ စည္ပင္သာယာေရး ေကာ္မတီမွ အႀကီးတန္း အရာရွိ တစ္ဦးက ေျပာသည္။
ေျမနီကုန္း ခံုးေက်ာ္တံတား စီမံကိန္းကို ယခုလ ပထမပတ္ အတြင္း ျပည္လမ္းမႀကီး ေပၚရွိ ေဆာက္လုပ္မည့္ ေနရာမ်ားတြင္ တုိင္းတာျခင္း ေနရာ သတ္မွတ္ျခင္းမ်ား ျပဳလုပ္ခဲ့ၿပီး ေဆာက္လုပ္ေရး လုပ္ငန္းမ်ားကို မၾကာမီ လုပ္ကိုင္သြားမည္ ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။
ေျမနီကုန္း ခံုးေက်ာ္တံတား ေဆာက္လုပ္ေရး လုပ္ငန္းမ်ားကို ေဆာင္ရြက္ ေနခ်ိန္တြင္ ျပည္သူမ်ား အႏၲရာယ္ ကင္းရွင္းေစရန္ အတြက္ အကာအရံမ်ား ကာရံ ေပးသြားမည္ ျဖစ္ၿပီး အကာအရံ မ်ားကို ကာရံရန္ အတြက္ ၾသဂုတ္ ၁၉ ရက္တြင္ သတ္မွတ္ ထားေသာ္လည္း ၾသဂုတ္ ၂၂ ရက္အထိ ကာရံႏုိင္ျခင္း မရွိေသးသည္ကို ေတြ႕ျမင္ ေနရသည္။
ေဆာက္လုပ္ေရး လုပ္ငန္းမ်ားကို စတင္ လုပ္ကိုင္သည့္ အခ်ိန္မွစ၍ ေအာက္ေျခတုိင္မ်ား ေဆာက္လုပ္ ၿပီးစီးခ်ိန္တြင္ ခရီးသည္တင္ ယာဥ္ႀကီးမ်ား အားလံုးမွာလည္း ပံုမွန္ လမ္းေၾကာင္းမ်ား အတုိင္း ျပန္လည္ေမာင္းႏွင္ သြားလာ ႏုိင္မည္ဟု မ-ထ-သ (ဗဟို) ဥကၠ႒က ေျပာသည္။
ေျမနီကုန္း ခံုးေက်ာ္တံတား ေဆာက္လုပ္ေရး စီမံကိန္းတြင္ ေဆာက္လုပ္ေရး စတင္ခ်ိန္၌ အကာအရံမ်ား ကာရံၿပီး ယာဥ္ႀကီးမ်ား ျဖတ္သန္း သြားလာ၍ မရပါက ေအာက္ၾကည့္ျမင္တိုင္လမ္း၊ ဗဟိုလမ္းမ်ားကို အဓိက အသံုးျပဳ သြားလာမည္ ျဖစ္၍ ယာဥ္ေၾကာ က်ပ္တည္းမႈမ်ား ပိုမိုျဖစ္ေပၚ လာႏုိင္ၿပီး ေအာက္ေျခ ေဆာက္လုပ္မႈမ်ား ၿပီးစီးပါက ခရီးသည္တင္ ယာဥ္မ်ား၏ သြားလာမႈ ပံုမွန္ အေနအထား ျပန္ျဖစ္ လာႏုိင္မည္ဟု ပညာရွင္ မ်ားက သံုးသပ္ၾကသည္။
ျမ၀တီ
No comments:
Post a Comment