Wednesday, March 4, 2015
၂၀၁၅ ခုႏွစ္၏ အခ်မ္းသာဆံုး ပုဂၢိဳလ္အျဖစ္ ဘီလ္ဂိတ္စ္ ရပ္တည္
၂၀၁၅ ခုႏွစ္၏ အခ်မ္းသာဆံုး ပုဂၢိဳလ္မ်ား စာရင္းကို Forbes မဂၢဇင္းက ထုတ္ျပန္ရာ အေမရိကန္ နည္းပညာ လုပ္ငန္းရွင္ ဘီလ်ံနာ သူေဌးႀကီး ဘီလ္ဂိတ္စ္က ထိပ္ဆံုးမွ ရပ္တည္ခဲ့ေၾကာင္း သိရွိရသည္။
Microsoft ေကာ္ပိုေရးရွင္းကို အဓိက တည္ေထာင္ခဲ့သူျဖစ္သည့္ ဂိတ္စ္သည္ မကၠစီကို စီးပြားေရး လုပ္ငန္းရွင္ ကားလို႔စ္ဆလင္းမ္ကို အႏုိင္ယူကာ အခ်မ္းသာဆံုး စာရင္း၏ ထိပ္ဆံုးေနရာသို႔ တက္လွမ္းလာျခင္း ျဖစ္သည္။
ကမာၻေက်ာ္ အခ်က္အလက္ စစ္တမ္း မဂၢဇင္းႀကီး Forbes၏ ေဖာ္ျပထားမႈအရ ဂိတ္စ္၏ ႂကြယ္ဝမႈသည္ ယခုႏွစ္ ေဖေဖာ္ဝါရီလ ၁၃ ရက္ထိ ဝင္ေငြမ်ားအရ ေဒၚလာ (၃)ဘီလီယံ တိုးပြားလာၿပီး စုစုေပါင္း ေဒၚလာ (၇၉)ဘီလီယံထိ ခ်မ္းသာေနေၾကာင္း သိရွိရသည္။ မကၠစီကုိ၏ ဖုန္းဆက္သြယ္ေရးႏွင့္ ေဆာက္လုပ္ေရး လုပ္ငန္းအမ်ားစုကို လက္ဝါးႀကီး အုပ္ထားသည့္ ဆလင္းမ္၏ စုစုေပါင္း ႂကြယ္ဝမႈမွာ ေဒၚလာ (၇၇.၁)ဘီလီယံမွ် ရွိမည္ဟု Frobesက ဆိုသည္။
ဂိတ္စ္သည္ ၿပီးခဲ့သည့္ (၂၁)ႏွစ္အတြင္း Forbes၏ ႏွစ္အလုိက္ အခ်မ္းသာဆံုး ပုဂၢိဳလ္မ်ား စာရင္းတြင္ (၁၆)ႀကိမ္ထိ ထိပ္ဆံုးေနရာကို အရယူႏုိင္ခဲ့သည္။ Forbes၏ အဆိုအရ ၿပီးခဲ့သည့္ ႏွစ္အတြင္း ကမာၻေပၚတြင္ ဘီလီယံနာသူေဌး (ေဒၚလာ တစ္ဘီလီယံအထက္ ခ်မ္းသာသူ) အေရအတြက္ (၁၈၁)ဦး တိုးလာၿပီး စုစုေပါင္း ဘီလီယံနာ (၁၈၂၆)ဦးထိ ရွိလာၿပီဟုလည္း သိရသည္။
၂၀၁၅ ခုႏွစ္အတြက္ ကမာၻေပၚတြင္ အခ်မ္းသာဆံုး ပုဂၢိဳလ္ (၁၀)ဦးႏွင့္ ၎တို႔၏ ႂကြယ္ဝမႈ စုစုေပါင္း ပမာဏမ်ားမွာ ေအာက္ပါအတိုင္းျဖစ္သည္။
၁။ ဘီလ္ဂိတ္စ္ (Microsoft ေကာ္ပိုေရးရွင္း) --- ေဒၚလာ (၇၉.၂)ဘီလီယံ
၂။ ကားလုိ႔စ္ဆလင္းမ္ (ဖုန္းႏွင့္ေဆာက္လုပ္ေရး လုပ္ငန္းရွင္) --- ေဒၚလာ (၇၇.၁)ဘီလီယံ
၃။ ဝါနာဘတ္ဖတ္ (ႏုိင္ငံတကာ ရင္းႏွီးျမႇဳပ္ႏွံမႈ လုပ္ငန္းရွင္) --- ေဒၚလာ (၇၂.၇)ဘီလီယံ
၄။ အာမန္စီယိုေအာ္ေတဂါ (Zaraႏွင့္ အျခားဖက္ရွင္အမွတ္တံဆိပ္မ်ား) --- ေဒၚလာ (၆၄.၅)ဘီလီယံ
၅။ လယ္ရီအဲလစ္ဆန္ (Oracle နည္းပညာ) --- ေဒၚလာ (၅၄.၃)ဘီလီယံ
၆။ ခ်ားလ္စ္ေကာ့ခ်္ (စက္မႈလုပ္ငန္းရွင္) --- ေဒၚလာ (၄၂.၉)ဘီလီယံ
၆။ ေဒးဗစ္ေကာ့ခ်္ (စက္မႈလုပ္ငန္းရွင္) --- ေဒၚလာ (၄၂.၉)ဘီလီယံ
၈။ ခရစၥတီေဝၚလ္တန္ (Walmart လက္လီအေရာင္းဆုိင္လုပ္ငန္း) --- ေဒၚလာ (၄၁.၇)ဘီလီယံ
၉။ ဂ်င္မ္ေဝၚလ္တန္ (Walmart လက္လီအေရာင္းဆိုင္လုပ္ငန္း) --- ေဒၚလာ (၄၀.၆)ဘီလီယံ
၁၀။ လီလိုင္နီဘတၱန္ေကာ့တ္ (L’Oreal အလွကုန္) --- ေဒၚလာ (၄၀.၁)ဘီလီယံ
_Ref: BBC
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment