လူေသေသာအခါ ေရခ်ဳိးေပးရျခင္းအေၾကာင္း
==========================
လူတို႔သည္ ေရာဂါမ်ားခံစားရေသာအခါ ေဆးဝါးမ်ားကုသရျခင္း ေရမခ်ဳိးရျခင္းစသည္ျဖင့္ ရက္လႏွစ္ၾကာျမင့္ေအာင္ ေဝဒနာကိုခံစားျပီး ေသဆုံးသြားရေလသည္ ထိုလူေသေကာင္၌ မေကာင္းေသာအနံ႔မ်ားနံေနေသာေၾကာင့္ အသုဘရႈသူ ရဟန္းရွင္လူမ်ား အနံ႔သက္သာေစရန္ ေရခ်ဳိးေပးရျခင္း အေမႊးနံ႔သာမ်ားျဖန္းေပးရျခင္းပင္ ျဖစ္ပါသည္။
==========================
လူတို႔သည္ ေရာဂါမ်ားခံစားရေသာအခါ ေဆးဝါးမ်ားကုသရျခင္း ေရမခ်ဳိးရျခင္းစသည္ျဖင့္ ရက္လႏွစ္ၾကာျမင့္ေအာင္ ေဝဒနာကိုခံစားျပီး ေသဆုံးသြားရေလသည္ ထိုလူေသေကာင္၌ မေကာင္းေသာအနံ႔မ်ားနံေနေသာေၾကာင့္ အသုဘရႈသူ ရဟန္းရွင္လူမ်ား အနံ႔သက္သာေစရန္ ေရခ်ဳိးေပးရျခင္း အေမႊးနံ႔သာမ်ားျဖန္းေပးရျခင္းပင္ ျဖစ္ပါသည္။
လူေသေကာင္ပါးစပ္ ေငြထည့္ေပးရျခင္းအေၾကာင္း
============================လူအမ်ားစုက ဒီျပႆနာကို ေနာက္ဘဝအတြက္ ကူးတိုးခဟု ထင္မွတ္ေနပါသည္ တကယ္ေတာ့ ဟိုး ေရွ႕အခါက လူတို႔ေသျပီဆိုလွ်င္ သုႆာန္၌ လူေသအေလာင္းမ်ားကို ေျမျမွဳပ္ေပးေနေသာ သုဘရာဇာတစ္ေယာက္ရွိသည္ ထိုသူသည္ ကိုယ္တိုင္ေျမတူး ကိုယ္တိုင္ေျမျမွဳပ္ေပး၏ ထိုသူအား ေငြအသျပာတစ္မတ္ကို က်န္ရစ္သူမိသားစုက အေလာင္း၏ပါးစပ္အတြင္း ထည့္ထားေပးရသည္ သုဘရာဇာလူႀကီးမွာ အေလာင္းပါးစပ္မွ ေငြတစ္မတ္ကိုယူ၍ ေျမျမွဳပ္ေပးေလေတာ့သည္ အခ်ိန္ကာလေတြ ၾကာျမင့္လာေသာအခါ လူတို႔သည္ ေနာက္ဘဝအတြက္ ကူးတိုးခဟု မွားယြင္းစြာထင္မွတ္ခဲ့ေလသည္။
လူေသေကာင္ေျခတို႔၌ ၾကဳိးခ်ည္ထားရျခင္းအေၾကာင္း
================================
လူေသေသာအခါ အေၾကာမ်ား ေတာင့္တင္းခိုင္မာလာၾကသည္ ၾကဳိးခ်ည္မထားလွ်င္ ေျခကားယား လက္ကားယားျဖင့္ ျမင္မေကာင္ေအာင္ အရုပ္ဆိုးလွသည္ ထို႔ေၾကာင့္ ေျခႏွစ္ေခ်ာင္းကိုယူကာ ၾကဳိးျဖင့္ျဖစ္ေစ ဆံပင္ျဖင့္ျဖစ္ေစ ခ်ည္ထားရျခင္းျဖစ္ပါသည္။
================================
လူေသေသာအခါ အေၾကာမ်ား ေတာင့္တင္းခိုင္မာလာၾကသည္ ၾကဳိးခ်ည္မထားလွ်င္ ေျခကားယား လက္ကားယားျဖင့္ ျမင္မေကာင္ေအာင္ အရုပ္ဆိုးလွသည္ ထို႔ေၾကာင့္ ေျခႏွစ္ေခ်ာင္းကိုယူကာ ၾကဳိးျဖင့္ျဖစ္ေစ ဆံပင္ျဖင့္ျဖစ္ေစ ခ်ည္ထားရျခင္းျဖစ္ပါသည္။
အျခားေသာ ဗဟုသုတအျဖစ္မွတ္ထားေစရန္
**********************************
နတၳိ သုဘံ ဧတႆာတိ အသုဘံ/ဧတႆ ဤအေလာင္းေကာင္း၌ သုဘံ တင့္တယ္မႈသည္ နတၳိ မရွိ တဲ့ လူအမ်ားအျမင္မွာ တင့္တယ္မႈမရွိလို႔ အသုဘလို႔ေခၚပါတယ္။
**********************************
နတၳိ သုဘံ ဧတႆာတိ အသုဘံ/ဧတႆ ဤအေလာင္းေကာင္း၌ သုဘံ တင့္တယ္မႈသည္ နတၳိ မရွိ တဲ့ လူအမ်ားအျမင္မွာ တင့္တယ္မႈမရွိလို႔ အသုဘလို႔ေခၚပါတယ္။
အခ်ဳိ႕ေသာေနရာတို႔၌ ေရွ႕လူႀကီးတို႔၏ မွားယြင္းေသာ အယူမ်ားကိုယူေနပါတယ္ ဥပမာ အျပင္မွာေသေသာလူအား အရပ္ထဲရြာထဲမထည့္ရ ေနာက္လူေသတတ္တယ္ဆိုတာမ်ဳိးပါ ဒါဆိုရင္ နဳိင္ငံျခားမွာေသ၍ ေလယာဥ္ျဖင့္ ျမန္မာျပည္ကိုျပန္ယူေသာအခါ ထိုေလယာဥ္က သင့္ဦးေခါင္းမွပ်ံသြားခဲ့တယ္ဆိုရင္ သင္ဘယ္လိုလုပ္မလဲ
ဒါေတြက တကယ္ေတာ့ ျမန္မာတို႔၏ အယူသည္းမႈပါ လူေသေကာင္ေတာ့ အမ်ဳိးမ်ဳိးေျပာတတ္ေပမဲ့ တိရိစၧာန္အေသေတာ့ ဝင္ခ်င္တိုင္းဝင္ ထြက္ခ်င္တိုင္းထြက္ေနတာ ျမင္တဲ့အတိုင္းပါ။
ဒါေတြက တကယ္ေတာ့ ျမန္မာတို႔၏ အယူသည္းမႈပါ လူေသေကာင္ေတာ့ အမ်ဳိးမ်ဳိးေျပာတတ္ေပမဲ့ တိရိစၧာန္အေသေတာ့ ဝင္ခ်င္တိုင္းဝင္ ထြက္ခ်င္တိုင္းထြက္ေနတာ ျမင္တဲ့အတိုင္းပါ။
ေနာက္တစ္ခုက လူေသလွ်င္အိမ္မွ ခုႏွစ္ရက္ၾကာမွ ထြက္တယ္ဆိုတဲ့အယူပါ ဒါကလည္း မွားယြင္းပါတယ္ ဦးဇင္းတို႔ ဗုဒၶအဘိဓမၼာသေဘာအရ ဘဝေဟာင္းရွိ စုတိ၏အျခားမဲ့၌ ကာလမျခားဘဲ ဆက္တိုက္သာလွ်င္ ဘဝသစ္၌ ပဋိသေႏၶေနရေသာေၾကာင့္ ေသျပီးသည့္ေနာက္ (၇)ရက္ျပည့္မွ အိမ္ကထြက္တယ္ဆိုတာလည္း မွားယြင္းပါတယ္။
အျခားအျခားေသာ ဗဟုသုတျဖစ္ေစရန္ေတြကိုလည္း အခြင့္သင့္လွ်င္ ေရးသားေပးသြားပါ့မယ္။
အားလုံး က်န္းမာခ်မ္းသာၾကပါေစ
အားလုံး က်န္းမာခ်မ္းသာၾကပါေစ
ဓမၼာစရိယ ဦးဇင္းေလး
The Express Times
No comments:
Post a Comment