အဆိုပါတံတားကို ၂၀၁၄ ခုႏွစ္ ေအာက္တုိဘာ ၁၈ ရက္တြင္ စတင္တည္ေဆာက္ခဲ့ျခင္းျဖစ္ၿပီး အရွည္ ၄၀၅ မီတာ၊ အက်ယ္ ၁၁ ဒသမ ၅ မီတာ၊ယာဥ္သြားလမ္းအက်ယ္ ၁၁ ဒသမ ၅ မီတာ၊ လူသြားလမ္းႏွစ္ဖက္ရွိၿပီး တစ္ဖက္လွ်င္ ၁ ဒသမ ၇၅ မီတာ၊ေရလမ္း ကင္းလြတ္တံတားအျမင့္ ၁၆ ေပ ၅ လက္မ၊ တံတားခံႏိုင္၀န္ ခြင့္ျပဳတန္ ၇၅ တန္ရွိၿပီး အသြား/အျပန္ ႏွစ္လမ္းသြားျဖစ္သည့္ အဆိုပါ တံတားတည္ေဆာက္ေရးအတြက္ ခန္႔မွန္းကုန္က်ေငြသည္ က်ပ္ ၆ဒသမ ၁၅၃ ဘီလ်ံရွိသည္။
ငမိုးရိပ္တံတား (မဂၤလာေတာင္ညြန္႔) သည္ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ေတာ္စည္ပင္သာယာေရးေကာ္မတီ၊ အင္ဂ်င္နီယာဌာန(လမ္း/တံတား) မွ တာ၀န္ယူတည္ေဆာက္သည့္ ဒုတိယေျမာက္တံတားျဖစ္ၿပီး ပထမတည္ေဆာက္ၿပီးသည့္ တံတားသည္ ငမိုးရိပ္တံတား (ပါရမီ)ျဖစ္သည္။
ယင္းတံတားႏွင့္ကပ္လ်က္ တံတားေဟာင္းကို ယခင္က သံလ်င္၊ခရမ္း၊ သံုးခြဘက္သို႔ သြားမည့္ ယာဥ္အားမ်ား ျဖတ္သန္းခြင့္ျပဳ ခဲ့ၿပီး တံတားၾကံ့ခုိင္ေရးအားနည္းလာသည့္အတြက္ စက္ဘီး၊ဆိုက္ကား၊ အေႏွးယာဥ္မ်ားႏွင့္ လူမ်ားကိုသာ ျဖတ္သန္းခြင့္ျပဳ ခဲ့ေၾကာင္း သိရသည္။
ယခုတံတားသစ္ဖြင့္လွစ္လုိက္ပါက ယင္းၿမိဳ႕နယ္သို႔ သြားမည့္ ေမာ္ေတာ္ယာဥ္မ်ားအေနျဖင့္ သု၀ဏၰလမ္းဆံု မီးပြိဳင့္အားျဖတ္ရန္ မလိုေတာ့ေသာေၾကာင့္ ယာဥ္ေၾကာပိတ္ဆို႔မႈ သက္သာသြားၿပီး ခရီးပိုမိုျမန္ဆန္လာမည္ျဖစ္ေၾကာင္း ခရီးသည္မ်ားႏွင့္ေမာ္ေတာ္ ယာဥ္လုပ္သားမ်ားက ေျပာသည္။
No comments:
Post a Comment