Monday, September 17, 2012

လြတ္ျငိမ္းခ်မ္းသာခြင့္ႏွင့္ပတ္သတ္၍ ပထမဆံုးျပည္သူလႊတ္ေတာ္ကိုယ္စားလွယ္ဦးသိန္းညြန္႕အား သေဘာထားေမးျမန္းခ်က္

ေမး- ဦးသိန္းညႊန္႕ရဲ႕ ယေန႕အင္းစိန္ေထာင္မွ အက်ဥ္းသားမ်ားလြတ္ေျမာက္လာျခင္းအေပၚထင္ျမင္ခ်က္ေလးေျပာျပေပးပါ။
ေျဖ- ဒီေန႕အက်ဥ္းသား ၅၀၀ ေက်ာ္လြတ္တဲ့ အတြက္ ေထာင္တံခါးပြင့္တဲ့အတြက္ ကၽြန္ေတာ္တို႕ကပိုျပီးေတာ့ ၀မ္းေျမာက္ပါတယ္။ကၽြန္ေတာ္က ဘာျဖစ္လို႕ပိုျပီးေတာ့ ၀မ္းေျမာက္သလဲဆိုေတာ့ ျပည္သူ႕လႊတ္ေတာ္ ပထမအၾကိမ္ ဒုတိယအစည္းေ၀းမွာ အေထြေထြ လြတ္ျငိမ္းခ်မ္းသာခြင့္အဆိုကို ကၽြန္ေတာ္တင္ခဲ့တယ္ေလ။ အခါအခြင့္ သင့္တိုင္းလည္း အက်ဥ္းသားေတြလႊတ္ဖို႕ လႊတ္ေတာ္မွာတင္ျပခဲ့တာ ခင္မ်ားသိတဲ့အတိုင္းဘဲေလ တေန႕က ကိုမိုးသီးဇြန္တို႕နဲ႕ ေတြ႕ေတာ့
ကၽြန္ေတာ္ေျပာျပတယ္ေလ  ကၽြန္ေတာ္တို႕လဲဘဲျပန္လည္ထူေထာင္ေရးအတြက္ သင္ပုန္းေခ်ေရးအတြက္ ေဆာင္ရြက္ၾကဖို႕ နဲ႕ အေထြေထြလြတ္ျငိမ္းခ်မ္းသာခြင့္ကို လႊတ္ေတာ္တစ္ခုခုမွာတင္ဖို႕အတြက္ ကၽြန္ေတာ္စဥ္းစားထားတယ္ဆိုတဲ့အေၾကာင္း သူ႕ကိုေျပာျပခဲ့တယ္ေလ အဲဒီလိုေျပာျပီးတဲ့ေနာက္ပိုင္းမွာ အင္းစိန္ေထာင္က ေနအက်ဥ္းသား ၅၀၀ ေက်ာ္ လြတ္လာတယ္ဆုိေတာ့ က်န္တဲ့ေထာင္ေတြလည္း လြတ္မွာပါ။ ကၽြန္ေတာ္တို႕ ႏုိင္ငံမွာ ရွိတဲ့ အက်ဥ္းသားေတြ မိဘရင္ခြင္ နဲ႕ မိသားစုရင္ခြင္ေတြဆီျပန္ေရာက္သြားတဲ့အခါမွာ ဒီလိုအက်ဥ္းက်ခံတာကို သင္ခန္းစားယူျပီးေတာ့ ကိုယ့္တိုင္းျပည္အနာဂတ္အတြက္ လြတ္လာတဲ့ လူေတြဟာ ပူးေပါင္းေဆာင္ ရြက္လာဖို႕ကို ေမွ်ာ္လင့္ပါေၾကာင္းေျပာရင္းနဲ႕ ကၽြန္ေတာ္ ထင္ျမင္ခ်က္ကို ဒီေလာက္ပဲေျပာပါရေစ။
ေမး – အဘတို႕ ျပည္သူ႕လႊတ္ေတာ္အေနနဲ႕ ၾကိဳတင္ျပီး အက်ဥ္းသား လြတ္ျငိမ္းခ်မ္းသာခြင့္ေပးမွာကို ၾကိဳတင္သိရွိထားျခင္းရွိပါသလားခင္မ်ာ။
ေျဖ – မရွိပါဘူး ဒါေပမဲ့ သမၼတၾကီး ကုလသမၼကို သြားမဲ့အခ်ိန္မွာ အခုလိုမ်ိဳး အက်ဥ္းသားေတြကို ထပ္မံလြတ္ျငိမ္းခ်မ္းသာခြင့္ေပးခဲ့ျခင္းဟာ ဘာေျပာေျပာကၽြန္ေတာ္တို႕ ဘက္ကတာ၀န္ေက်တာေပါ့။ အေမရိကန္အပါအ၀င္ ဥေရာပႏိုင္ငံေတြအေနနဲ႕ကေတာ့ စီးပြားေရး ပိတ္ဆို႕ထားတာကို လံုး၀ျပန္လည္ခြင့္ျပဳေပးဖို႕ အခ်ိန္ေရာက္ျပီ ဒီသတင္းေပၚမွာ အေျခခံျပီးေျပာပါရေစ။

From -HotNewsJournal

No comments:

Post a Comment