Thursday, September 13, 2012

ေစ်းႏွုန္းသင့္တင့္ ဂ်ာမနီကား BMW X5

 ျမန္မာျပည္ကို ဂ်ပန္ေလလံမွ တစ္ဆင့္ X5 –SUV ေတြေရာက္ပါတယ္။ ၂၀၀၇ ေမာ္ဒယ္အထက္ကေတာ့ ကိုယ္စားလွယ္နဲ႔ တင္သြင္းတယ္လို႔ ယူဆ ရပါတယ္။ လက္တေလာ ျမန္မာျပည္မွာ အေတြ႔မ်ားတာကေတာ့ ၂၀၀၁ ေမာ္ဒယ္ျဖစ္ပါတယ္။ ကားေဟာင္းစလစ္အပ္ျပီး သိန္း ၄၀၀ ထပ္ေပးရင္ ၃၀၀၀ စီစီ X5 တစ္စီးရပါတယ္။ ဒီေတာ့ အၾကမ္းဖ်င္း သိန္း ၄၅၀ အထက္မွာ ရွိတဲ့ကားလို႔ ဆုိႏိုင္ပါ တယ္။ BMW ဆုိတာ ဂ်ာမနီ ဘရမ္း ျဖစ္တဲ့အတြက္ ဂ်ပန္ျဖစ္ ပါဂ်ဲရိုး၊ ဆိုက္ကနစ္၊ ပရာဒိုတို႔ထက္ ေစ်းအနည္းငယ္ တတ္ သြားပံုရပါတယ္။


၁၉၉၉ ခုႏွစ္က ၂၀၀၆ ခုႏွစ္ၾကားကို ပထမမ်ိဳးဆက္၊ ၂၀၀၆ ကေန ယေန႔ထိကို ဒုတိယမ်ိဳးဆက္ ဆုိျပီး ႏွစ္မ်ိဳးခြဲထုတ္ပါ တယ္။ ၂၀၀၆ ေမာ္ဒယ္အထက္ မွာမယ္ဆိုရင္ သိန္း ေထာင္ေက်ာ္ကုန္က်မွာ ျဖစ္ပါတယ္။ BMW ရဲ ႔ပထမဆံုး SUV ကားျဖစ္ပါတယ္။ SUV ပလက္ေဖာင္းကို ပထမဆံုး ဝင္ေရာက္တာျဖစ္တဲ့အတြက္ အေကာင္းဆံုး လုပ္ေပးခဲ့ပါတယ္။ အဓိက ဘာေတြထူးျခားလည္း ဆုိေတာ့၊ ေတာင္အတက္နဲ႔ လမ္းမမဟုတ္တဲ့ ေတာၾကမ္း မွာ ေမာင္းတဲ့အခါ အင္ဂ်င္နဲ႔ ကားကို ေဘးဘယ္ညာထိန္း ထားေပးမယ့္ စနစ္ ျဖစ္ပါတယ္။

၃၀၀၀ စီစီ ျမင္းေကာင္ေရ ၂၂၅ ထုတ္ I ၆လံုး အင္ဂ်င္၊ ျမင္းေကာင္ေရအား ၂၈၆ ထုတ္တဲ့ ၄၄၀၀ စီစီ အင္ဂ်င္၊ ပစ္စတင္ ၈လံုး V အင္ဂ်င္၊ ၄၆၀၀ စီစီ ျမင္းေကာင္ေရ ၃၄၇၊ ၄၈၀၀ စီစီ ၃၅၅ hp, ၃၀၀၀ စီစီ I6 ဒီဇယ္ အင္ဂ်င္အစရွိသျဖင့္ စံုလင္စြာ ထုတ္လုပ္ပါတယ္။ အဓိက ခြဲလိုက္ရင္ေတာ့ ဂက္စ္အိုလိုင္း ၆လံုး အင္ဂ်င္၊ ၈လံုး Vအင္ဂ်င္၊ ဒီဇယ္အင္ဂ်င္ အစရွိတဲ့ သံုးမ်ိဳးပဲ ျဖစ္ပါတယ္။ အျမန္ဆံုးေမာင္ႏွင္အားကေတာ့ မိုင္ ၁၃၀ ဝန္းက်င္မွာပါပဲ။ ဂီယာ ၅ ခ်က္ ရိုးရိုးနဲ႔ ေအာ္တိုကို အေစာပိုင္းမွာထုတ္လုပ္ျပီး ၂၀၀၄ ေနာက္ပိုင္းေတာ့ ၆ခ်က္ေျပာင္းထုတ္ပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္ ျမန္မာျပည္ေရာက္မွာ ၅ခ်က္ထိုးအေတြ႔ မ်ားမွာ ျဖစ္ပါတယ္။ BMW ရဲ ႔ေလးဘီးေမာင္း စနစ္သံုးကား ပဲ ျဖစ္ပါတယ္။ အရွည္ ၁၈၃.၇ လက္မ၊ အက်ယ္ ၇၃.၇ လက္မ၊ အျမင့္ ၆၇.၂ လက္မကိုယ္စီ အတိုင္းရွိျပီး တံခါး ငါးေပါက္ ေလးေယာက္စီး ခရီးသြား ကားၾကီး ျဖစ္ပါတယ္။

ကားမွာ ေရဒီယို၊ Navigation စနစ္၊ တီဗီ၊ Telecommmunicatoin စနစ္၊ ေအာ္တို ကြန္ပ်ဴတာထိန္း ခ်ဳပ္စနစ္ တုိ႔ပါဝင္ျပီး ဘလူးေတာ့ဖုန္းဆက္သြယ္မ ကေတာ့ ၂၀၀၆ ေနာက္ပိုင္းမွာ ျပန္လည္ တပ္ဆင္ႏိုင္ျခင္း ျဖစ္ပါတယ္။ သာမန္ ဇိမ္ခံ SUV ကားတစ္စီးရဲ ႔အေျခခံ အစိတ္ အပိုင္းေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ား ပါရွိပါတယ္။

ဒုတိယမ်ိဳးဆက္ကေတာ့ ေတာ္ေတာ္ကို ေခတ္မွီသြားပါျပီ။ ဆီစားႏွုန္းကိုလည္း ပိုမိုထိန္းခ်ဳပ္လာေပးျပီး အင္ဂ်င္ပါဝါ ၃ ေထာင္အထက္ေတြ ျဖစ္တာေတာင္ ယခင္ကထက္ လုပ္ေဆာင္ခ်က္ေတြ ပိုေကာင္းပါတယ္။ ၄ေထာင္ စီစီေက်ာ္မ်ားဆုိရင္ ျမင္းေကာင္ေရအား ထုတ္လုပ္ႏိုင္မွုက ၅၀၀ ေက်ာ္အထိ ရွိလာပါတယ္။ ဂီယာ ၈ခ်က္ထိုး ေအာ္တို ကို အသံုးျပဳထားမွာ ျဖစ္ပါ တယ္။ ေလးဘီးေမာင္း စနစ္အတိုင္းသာ ဆက္လက္ထုတ္လုပ္ျပီး အဓိက ထူးျခား တိုးတက္လာတာကေတာ့ ေနာက္ဆံုးေပၚ နည္း ပညာေပါင္းစပ္မွု မ်ား ျဖစ္ပါတယ္။ ဘက္ကင္မရာ လည္း ပါဝင္လာျပီး အတြင္းခန္း LCD တီဗီမွာ Navigation စနစ္လည္း ၾကည့္ရွုႏိုင္မွာ ျဖစ္ပါတယ္။ အမွန္ေတာ့ ဒီ Navigation စနစ္ေတြမွာ ျမန္မာျပည္မွာ အသံုးမဝင္ေသးပါ ဘူး။ ပါလာတဲ့ စက္ေတြထဲမွာ အမ်ားစုက ဂ်ပန္ႏိုင္ငံ ေျမ ပံုေတြခ်ည္း ျဖစ္ပါတယ္။ စက္ကေကာင္းေနေပမယ့္ အလွၾကည့္ရန္သာ ျဖစ္တဲ့အတြက္ မပါလည္း ကိစၥ မရွိတဲ့ ပစၥည္း ျဖစ္ပါတယ္။

၂၀၀၆ ေမာ္ဒယ္ေအာက္မ်ားကို ဂ်ပန္ေလလံမွာ အလြယ္တ ကူ ရွာေဖြဝယ္ယူႏိုင္ပါတယ္။












No comments:

Post a Comment