Friday, November 16, 2012

ရုိက္ႏွက္ထုိးၾကိတ္ခံ ရခုိင္လူငယ္၂ဦးကိစၥ ျပည္ထဲေရး ၀န္ၾကီးဌာနမွ စစ္ေဆး

ခဲ့ေသာ ႏို၀ဘၤာလ ၁၀ရက္ေန႕က ရန္ကုန္တုိင္း တာေမြရဲစခန္းတြင္ ရခုိင္လူငယ္၂ဦးအား ဥပေဒမဲ့ ရိုက္ႏွက္ ထုိးၾကိတ္ခံ ရျခင္းႏွင့္ ပတ္သက္ျပီး ယခုအခါတြင္ ျပည္ထဲေရး၀န္ၾကီးဌာနမွ စံုစမ္း စစ္ေဆးေရး အဖြဲ႕ ဖြဲ႕ကာ စစ္ေဆးမႈ မ်ား ျပဳလုပ္ေနေၾကာင္း သိရသည္။

၎အဖြဲ႕မွ ရခုိင္လူငယ္၂ဦးျဖစ္သူ ကိုေအာင္ႏိုင္ႏွင့္ ကိုေနေအာင္ထြန္းတုိ႕အား ယမန္ေန႕ (ႏုိ၀ဘၤာလ ၁၄ ရက္) က ေခၚယူစစ္ေဆးခဲ့ေၾကာင္း ကိုေအာင္ႏုိင္က ေျပာသည္။
“ ျပည္ထဲေရး၀န္ၾကီးဌာနက ကိုယ္တုိင္ အဖြဲ႕ဖြဲ႕ျပီးေတာ့ စစ္ေဆးတာပါ။ က်ေနာ္တုိ႕ ၂ေယာက္ရယ္၊ လဖက္ ရည္ဆုိင္ပိုင္ရွင္၊ ျပီးေတာ့ က်ေနာ္တုိ႕ကို ထိုးၾကိတ္တဲ့ ဒု-ရဲအုပ္ ဦးေက်ာ္ေဇာ္၀င္း အပါအ၀င္ တျခား ရဲတပ္သား ေတြကိုပါ စစ္ေဆးမႈေတြ ျပဳလုပ္ေနပါျပီ။ အဲဒီအဖြဲ႕ ရဲအရာရွိေတြက ေျပာပါတယ္။ ညီေလးတို႕ ဘာမွ ခ်န္ထား စရာ အားနာစရာမလိုဘူး။ အမွန္ကိုအမွန္အတုိင္းေျပာ သူတုိ႕အေနနဲ႕လည္း အမွန္တရားအတြက္ အေရးယူ ေဆာင္ရြက္သြားမယ္လုိ႕ေျပာပါတယ္။ က်ေနာ္တုိ႕ ရိုက္ႏွက္ထုိးၾကိတ္ခံရတဲ့ သတင္းဟာ အင္တာနတ္ ေပၚမွာ တက္လာတဲ့ အတြက္ အခုလုိ အထက္လူၾကီးေတြက လုပ္ခုိင္းတာလုိ႕ ေျပာပါတယ္။ ျပီးေတာ့ က်ေနာ္တို႕  ကို ရန္ကုန္မွာ ဘာေတြ လုပ္ေနတယ္ ဆုိတဲ့အေၾကာင္းနဲ႕ ျဖစ္တဲ့ေန႕က က်ေနာ္တုိ႕ ေဘာလံုးပြဲၾကည့္ ဖုိ႕ အတြက္ အိမ္ကေန ထြက္လာတာကေန ဘာေတြ ျဖစ္တယ္ဆုိတာကို အေသစိတ္ ေမးျမန္းစစ္ေဆးပါတယ္။ ေဆးမွတ္တမ္း ေတြကိုလည္း ယူသြားပါတယ္” ဟု ဆိုသည္။
စံုစမ္းစစ္ေဆးေရးအဖြဲ႕တြင္ ရဲမွဴးဦးဘထြန္း၊ ဒု-ရဲအုပ္ ဦးစိုေနာင္ႏွင့္ ဒု-ရဲအုပ္ ဦးသန္းထြန္းတုိ႕ျဖစ္ျပီး ၎တုိ႕အား ျပည္ထဲေရး ၀န္ၾကီးဌာနမွ စံုစမ္း စစ္ေဆးရန္ တာ၀န္ ေပးလုိက္ျခင္းျဖစ္သည္ဟု ဆိုသည္။
ျပည္ထဲေရး ၀န္ၾကီးဌာနမွ စစ္ေဆးမူ မစတင္မွီ ရခုိင္လူငယ္ ၂ဦးအား ႏုိ၀ဘၤာလ ၁၂ရက္ေန႕က တာေမြ ရဲစခန္းသို႕ ဖုန္းဆက္ ေခၚယူျပီး တာေမြျမိဳ႕နယ္မွဴး ဦးေက်ာ္ေက်ာ္ေအာင္၊ စခန္းမွဴးဦးေအာင္ေက်ာ္၊ ဒု-ရဲအုပ္ ဦးေက်ာ္ေဇာ္၀င္းတုိ႕မွ ေတာင္းပန္ခဲ့ေၾကာင္း ကိုေအာင္ႏိုင္က ဆက္ေျပာသည္။
“ အခုလုိ က်ေနာ္တုိ႕ကို ေတာင္းပန္တယ္ဆုိေတာ့ က်ေနာ္တုိ႕ကလည္း လူသားခ်င္း စာနာတဲ့ အေနနဲ႕ ခြင့္လႊတ္ပါတယ္။ ဒါေပမယ့္ က်ေနာ္တုိ႕ေျပာပါတယ္။ ဒါကို တရား၀င္ လူသိရွင္ၾကား လုပ္ေပးရမယ္လုိ႕ ေျပာေတာ့ သူတုိ႕ လက္ခံပါတယ္။ က်ေနာ္တုိ႕နဲ႕ အတူ ႏုိင္ငံေရးအက်ဥ္းသားေဟာင္း ကူညီေစာင့္ေရွာက္ေရး အဖြဲ႕က အဖြဲ႕၀င္၂ဦးပါ လာပါတယ္။ သူတုိ႕ေရွ႕မွာလည္း ေတာင္းပန္ပါတယ္။ ဓာတ္ပံုေတြ မွတ္တမ္းေတြကို လည္း က်ေနာ္တုိ႕ သိမ္းထားလုိက္ပါတယ္” ဟု ဆိုသည္။
ယခုကဲ့သုိ႕ စံုစမ္းစစ္ေဆးေရး အဖြဲ႕ဖြဲ႕ျပီး စစ္ေဆးသည့္ အေပၚမွာလည္း ကိုေအာင္ႏုိင္က သူ႕အျမင္ကို ေျပာျပသည္။
“ အစိုးရ တာ၀န္ ရွိသူေတြ အေနနဲ႕ က်ေနာ္တုိ႕ ရိုက္နက္ခံရတဲ့ သတင္း မီဒီယာမွာ တက္လာေတာ့ သူတုိ႕အတြက္ အရွက္ရစရာ တခုျဖစ္သြား တယ္လုိ႕ က်ေနာ္ထင္တယ္။ ျပီးေတာ့ အခုလုိ ဥပေဒနဲ႕ အညီ ေဆာင္ရြက္တာဟာ ျမန္မာႏိုင္ငံရဲ႕  ျပဳျပင္ ေျပာင္းလဲ ေရးကာလမွာ မရွိမျဖစ္ လိုအပ္တဲ့ ကိစၥလည္း ျဖစ္တယ္လို႕ ျမင္ပါတယ္။ သူတုိ႕ အေနနဲ႕ ခုလို  Reform လုပ္တဲ့ ကာလမွာ ခုလို အေရးယူေဆာင္ရြက္တာက ေကာင္းမြန္တဲ့ က႑တခုလုိ႕ က်ေနာ္ ျမင္တယ္။ ရွင္းရွင္း ေျပာရရင္ အခုလုိ ျပဳျပင္ ေျပာင္းလဲမႈေတြလုပ္တဲ့ ကာလမွာ ခုလို မတရားမူေတြကို အေရးယူဖုိ႕ လုပ္ေဆာင္တဲ့ အတြက္ က်ေနာ္တုိ႕ တကယ့္ကို အားကိုးမိပါတယ္” ဟု ဆိုသည္။

နိရဥၥရာ - သတင္းဌာန



No comments:

Post a Comment