Friday, February 1, 2013

ေဒၚေအာင္ဆန္းစုၾကည္၏ ကိုရီးယား မိ္န္ ့ခြန္း

က်မေျပာရရင္ဘယ္ႏိုင္ငံ အတြက္ခ်မ္းသာရင္ ခ်မ္းသာပါေစ က်မတို ့ျပည္သူအတြက္ရုန္းကန္ရရင္
က်မေက်နပ္ တယ္ ဒါကိုက်မ စိတ္ထဲမွာအသင္ ့ေတာ္ဆံုးေန၇ာဘဲ က်မအၾကိဳက္ဆံုးေနရာဘဲလိုက်မစိတ္ထဲမွာဒီလိုဘဲျမင္တယ္
ေနာက္ျပီးေတာ ့တျခားႏိုင္ငံေတြလိုဘဲသင္ယူစရာေတြရွိပါတယ္
ကို ့ယ္ႏိုင္ငံရဲ ့ပံုစံဟာတျခားႏိုင္ငံေတြနဲ ့တူစရာမလိုပါဘူး
တျခားႏိုင္ငံေတြကေကာင္းတဲ ့အခ်က္ေတြရွိသလိုလိုလားတဲ ့ကိစၥမလိုလားတဲ ့ကိစၥေတြရွိပါတယ္။
ဘာလို ့လဲဆိုေတာ ့တကမၻာလံုးမွာတကယ္လိုအပ္ေနတာကတေယာက္နဲ ့တေယာက္အေပၚစာနာမွဴ ့
ဂရုဏာ၊ေမတၱာေတြနည္းပါးလာတယ္ေခါင္းပါးလာတယ္လို ့က်မျမင္တယ္
သိပ္ျပီးေတာ ့ရုပ္ပိုင္းဆိုင္ရာအားထားေနလို ့မျဖစ္ဘူး။
က်မတို ့ရုပ္ပိုင္းဆိုင္ရာအားထားေနလို ့ေန၇င္တိုးတက္ခ်င္လားဆိုတိုးတက္ခ်င္တာေပါ ့
အဲ ့ဒီအတြက္လဲရုပ္ပိုင္းဆိုင္ရာလိုအပ္မွဴ ့ရွိတာေပါ ့
လံုျခံုမွူ ့ရွိရမယ္
အဲ ့ဒါေၾကာင္ ့မို ့လိုက်မတို ့ကိုးရီးယားကိုေရာက္ေနတဲ ့လူေတြေကာင္းတဲ ့အက်င္ ့ေတြကိုေလ ့က်င္ ့ၾကပါ၊
အတုခိုးၾကပါ။
ဒါေပမဲ့လဲတျခားအတုမခိုးသင္ ့တာေတြလဲရွိတယ္ဆိုတာေခါင္းထဲမွာရွိေစခ်င္တယ္၊
ဒါေပမဲ့က်မတို ့နိုင္ငဲကိုမေမ ့ပါနဲ ့
ကို ့ရဲ ့ႏိုင္ငံဟာဘယ္ေလာက္ဘဲဆင္းရဲဆင္းရဲကို ့ရဲ ့ျပည္သူေတြကဘယ္ေလာက္ဘဲ
ရုန္းကန္ရုန္းကန္ေနရပါေစသူတို ့နဲ ့အတူတူရုန္းကန္ေနရတာဟာဘယ္ေနရာမွာမွေနရတာနဲ ့မတူပါဘူး
အဲ ့ဒီလိုေျပာျခင္းအားျဖင့္နိုင္ငံျခားမွာေရာက္ေနတဲ ့ဗမာေတြကိုမေနသင္ ့ဘူးလို ့မေျပာပါဘူး
က်မတို ့နိုင္ငံကေနတကမၻာလံုးကိုေလ ့လာရမယ္သင္ယူရမယ္။
ဒါေပမဲ ့လဲကိုယ္ဘာလုပ္ေနလုပ္ေနကိုယ္ရဲ ့မိခင္ႏိုင္ငံကိုမေမ့ေစခ်င္ဘူး
ျပန္ျပီးေတာ ့ကူညီေစခ်င္တယ္။
ဒါဟာရုပ္ပိုင္းဆိုင္ရာအရမဟုတ္ပါဘူးစိတ္ပိုင္းဆိုင္ရာအရပါကူညီေစခ်င္တယ္
ကူညီႏိုင္ပါတယ္။ပံပိုးႏိုင္ပါတယ္
အထူးသျဖင္ ့ေပါ ့ေနာ္ဗမာျပည္ကိုၾကည့္လိုက္လို ့ရွိရင္တိုင္းရင္သားလူမ်ိဳးေတြကိုေတြ ့ရမယ္က်မတို
 ့ႏိုင္ငံဟာျပည္ေထာင္စုဆိုတာကိုေမ့လို ့မရပါဘူး။
ကူညီႏိုင္ပါတယ္ပံပိုးႏိုင္ပါတယ္
အထူးသျဖင္ ့ေပါ ့ေနာ္ဗမာျပည္ကိုၾကည့္လိုက္လို ့ရွိရင္တိုင္းရင္သားေလူမ်ိဳးေတြကိုေတြ ့ရမယ္က်မတို
 ့ႏိုင္ငံဟာျပည္ေထညင္စုဆိုတာကိုေမံလို ့မရပါဘူး
ဒီျပည္ေထာင္စုကတကယ္ခိုင္မာဆိုရင္အားလံုးက၀ိုင္းျပီးရုန္းကန္ရမွာပါ
ျဖစ္လဲျဖစ္နိုင္ပါတယ္မျဖစ္နိုင္စရာအေၾကာင္းမရွိပါဘူး
က်မတို ့နိုင္ငဲကအခ်င္းခ်င္ၾကားမွာမတူကြဲျပားတယ္
မတူကြဲျပားမွူ ့ကေနျပီးေတာ ့အင္အားယူျပီးေတာ ့က်မတို ့တည္ေဆာက္နိုင္တယ္ဆိုတဲ ့ယံုၾကည္ခ်က္ရွိရမယ္။
 ကိုထြန္းေ၀  စုေဆာင္းေဖာ္ျပပါတယ္။
1.2.2013
ေဒၚေအာင္ဆန္းစုၾကည္

No comments:

Post a Comment