Thursday, October 10, 2013

မန္ယူအသင္းမွာ ထြက္ခြာဖို႕ ေျပာၾကားလာသည့္ ေဖဘီယို


မန္ခ်က္စတာယူႏိုက္တက္ ေနာက္ခံ ကစားသမား ေဖဘီယို ဒါေဆးလ္ဗားဟာ မန္ယူအသင္းမွ ထြက္ခြာဖို႕ စဥ္းစားေနျပီ ျဖစ္ေၾကာင္း၊ ငယ္စဥ္က ပါဝင္ကစားေပးခဲ့ဖူးသည့္ ဖလူမီနီးစ္အသင္းသို႕ ျပန္ လည္ ေျပာင္းေရႊ႕ႏိုင္ေျခ ရွိေနေၾကာင္း ေျပာၾကားလိုက္သည္။

ေဖဘီယိုက “အခုေလာေလာဆယ္ေတာ့ မသိေသးပါဘူး။ က်ေနာ့္အထင္ေတာ့ လာမယ့္ အေျပာင္းအေရႊ႕ရာသီ၊ ဒါမွ မဟုတ္ ေနာက္ႏွစ္မွာ ျဖစ္လာႏိုင္ပါတယ္။ က်ေနာ္ ထြက္ခြာသင့္ျပီလို႕ ထင္ပါတယ္။ ျဖစ္လာႏိုင္စရာေတြ အမ်ားၾကီး ရွိေနပါတယ္။ က်ေနာ္ အခု တစ္ျခားအသင္းေတြကို ၾကည့္ေနပါျပီ။ ေသခ်ာေပါက္ ေျပာႏိုင္တာေတာ့ မရွိေသးပါဘူး။”

“က်ေနာ္ ေပ်ာ္ရႊင္မႈေတြ လိုလားပါတယ္။ ျပီးေတာ့ က်ေနာ္ ကစားခြင့္ ရခ်င္ပါတယ္။ က်ေနာ္ မိသားစုနဲ႕လည္း နီးနီးကပ္ကပ္ေနခ်င္ပါတယ္။ က်ေနာ္ ဘရာဇီးလ္ကို ျပန္သြားႏိုင္သလို၊ ဘရာဇီးလ္မဟုတ္တဲ့ေနရာလည္း ျဖစ္ခ်င္ျဖစ္ႏိုင္ပါတယ္။ က်ေနာ္အတြက္ ဘယ္အရာက အေကာင္းဆုံးလဲ ဆိုတာကို မန္ေနဂ်ာနဲ႕ ေသေသခ်ာခ်ာ စစ္ေဆးေနပါတယ္။” ဟု ေျပာၾကားခဲ့သည္။

ေဖဘီယိုဟာ ဘရာဇီးလ္ကလပ္ ဖလူမီနီးစ္မွာ ငယ္စဥ္က ပါဝင္ ကစားေပးခဲ့ဖူးသည့္ ကစားသမား ျဖစ္ျပီး ဖလူမီနီးစ္အသင္းမွာျပန္လည္ ေျခခ်ဖြယ္ရွိေၾကာင္းကိုလည္း အရိမ္အျမြက္မွ် ေျပာၾကားခဲ့ေသးသည္။

“ဖလူမီနီးစ္အသင္းအေပၚမွာ ထားတဲ့ က်ေနာ့္ ခင္တြယ္မႈဟာ သိပ္ကို ၾကီးမားပါတယ္။ ေသခ်ာတာေပါ့။ က်ေနာ္ အဲဒီမွာ ၇ ႏွစ္ေတာင္ ကစားခဲ့ပါတယ္။ တကယ္လို႕မ်ား က်ေနာ္ အဲဒီကို ျပန္သြားျပီး ကစားရမယ္ဆိုရင္ သိပ္ကို ဂုဏ္ယူမိမွာပါ။ ဘာလို႕လဲဆိုေတာ့ က်ေနာ္ သူတို႕ကို သိပ္ခင္တြယ္လို႕ပါပဲ။” ဟု ေျပာၾကားသြားခဲ့ျခင္း ျဖစ္သည္။

Written by ေအာင္စိုးမိုး(နတ္ရြာ)
http://www.football-cafe.com/

No comments:

Post a Comment