Wednesday, February 26, 2014

ဆိပ္ႀကီးခေနာင္တုိၿမိဳ႕ ဆိပ္ႀကီးကမ္းနားမွာ ႏွစ္စဥ္ကမ္းၿပိဳမႈမ်ား ျဖစ္ပြားေနသျဖင့္ ေပ ၂၃၀ အရွည္ရွိ ကမ္းထိန္းနံရံ အစားထုိးတည္ေဆာက္

Photo: ဆိပ္ႀကီးခေနာင္တုိၿမိဳ႕ ဆိပ္ႀကီးကမ္းနားမွာ ႏွစ္စဥ္ကမ္းၿပိဳမႈမ်ား ျဖစ္ပြားေနသျဖင့္ ေပ ၂၃၀ အရွည္ရွိ ကမ္းထိန္းနံရံ အစားထုိးတည္ေဆာက္
Wednesday, February 26, 2014

ရန္ကုန္တုိင္းေဒသႀကီး၊ ဆိပ္ႀကီးခေနာင္တုိၿမိဳ႕ ဆိပ္ႀကီးကမ္းနားမွာ ႏွစ္စဥ္ကမ္းၿပိဳမႈမ်ား ျဖစ္ပြားေနသျဖင့္ ေပ ၂၃၀ အရွည္ရွိ ကမ္းထိန္းနံရံ အစားထုိးတည္ေဆာက္ေနေၾကာင္း ယင္းဆိပ္ကမ္းရွိ စက္တပ္ေရယာဥ္ လုိင္းတစ္ခုျဖစ္ေသာ ေရႊရန္ကုန္ေရယာဥ္လုိင္းမွ သိရသည္။
    
ကမ္းထိန္းနံရံ တည္ေဆာက္ျခင္းလုပ္ငန္းကုိ ေရအရင္းအျမစ္ႏွင့္ ျမစ္ေခ်ာင္းမ်ား ဖြံ႕ၿဖိဳးတုိးတက္ေရးဦးစီးဌာနမွ ကန္ထ႐ုိက္စနစ္ျဖင့္ တည္ေဆာက္ေစျခင္းျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။
    
"ဆိပ္ႀကီးကမ္းနားကမ္းၿပိဳတာ ႏွစ္ႏွစ္ဆက္ရွိပါၿပီ။ ထပ္မၿပိဳေအာင္လုိ႔ တည္ေဆာက္ျခင္းျဖစ္တယ္လုိ႔ သိရပါတယ္။ ရန္ကုန္တုိင္းေဒသႀကီး အစုိးရအဖြဲ႕ရဲ႕ ႀကီးၾကပ္မႈနဲ႔ ေရအရင္းအျမစ္ႏွင့္ ျမစ္ေခ်ာင္းမ်ား ဖြံ႕ၿဖိဳးတုိးတက္ေရး ဦးစီးဌာနက ကန္ထ႐ုိက္စနစ္နဲ႔ ၿပိဳက်သြားတဲ့ပမာဏကုိ အစားထုိးေဆာက္တာျဖစ္တယ္လုိ႔ သိရပါတယ္" ဟု ဆိပ္ႀကီးဆိပ္ကမ္း ေရႊရန္ကုန္ေရယာဥ္လုိင္းဥကၠ႒ ဦးသိန္းေအးက ေျပာၾကားသည္။
    
အဆုိပါ ကမ္းထိန္းနံရံကုိ က်ယ္ေသာေရလမ္းေၾကာင္းႏွင့္ က်ဥ္းေသာေရလမ္းေၾကာင္းတုိ႔ဆုံရာ ၀ဲကေတာ့ျဖစ္ရာမွ ကမ္းနားသုိ႔ ေရတုိက္စားမႈျဖစ္ကာ ကမ္းၿပိဳက်ျခင္းျဖစ္ေၾကာင္း ေဒသခံတုိ႔က ေျပာၾကားသည္။
    
ေပ ၁၆၀ ရွည္ ကမ္းထိန္းနံရံတစ္ခုႏွင့္ ေပ ၇၀ ရွည္ ကမ္းထိန္းနံရံတစ္ခု စုစုေပါင္း ေပ ၂၃၀ ရွည္ေသာ ၎ကမ္းထိန္းနံရံသည္ ေရေအာက္အနက္ ေပ ၈၀ ၊ ေရေပၚ ေပ ၃၀ ခန္႔အထိ တည္ေဆာက္မည္ဟု သိရေၾကာင္း ေရႊရန္ကုန္ေရယာဥ္လုိင္း ဥကၠ႒ ဦးသိန္းေအးက ေျပာၾကားသည္။
    
"ဆိပ္ကမ္းကမ္းထိန္းေတြၿပိဳက်ရင္ ကြၽန္ေတာ္တုိ႔ စက္တပ္ေရယာဥ္အတြက္ေရာ ခရီးသည္ေတြအတြက္ အတက္အဆင္းေရာ ဒုကၡေရာက္ပါတယ္။ ၿပီးခဲ့တဲ့တစ္ႏွစ္ကဆုိ ေပ ၁၅၀ ေလာက္ပါသြားတယ္" ဟု သမၺန္ေမာင္း လုပ္သားတစ္ဦးက ေျပာၾကားသည္။
    
ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ တစ္ဖက္ကမ္း၊ ဆိပ္ႀကီးခေနာင္တုိၿမိဳ႕သည္ သံုးမုိင္ခန္႔ရွည္လ်ားေသာ ကြၽန္းတစ္ကြၽန္းျဖစ္ၿပီး ၿမိဳ႕နယ္ေနသူတုိ႔သည္ သယ္ယူပုိ႔ေဆာင္ေရးႏွင့္ ခရီးသြားလာေရးအတြက္ ေရေၾကာင္းခရီးကုိသာ အသုံးျပဳရေၾကာင္း သိရသည္။  

Eleven Media Group

ဆိပ္ႀကီးခေနာင္တိုၿမိဳ႕နယ္ ဆိပ္ႀကီးဆိပ္ကမ္း ကမ္းထိန္းနံရံ တည္ေဆာ က္ျခင္း လုပ္ငန္းကို ေဖေဖာ္၀ါရီ ၂၃ ရက္က ေတြ႕ရစဥ္
(ဓာတ္ပံု-ၾကည္ႏုိင္)
ဆိပ္ႀကီးခေနာင္တိုၿမိဳ႕နယ္ ဆိပ္ႀကီးဆိပ္ကမ္း ကမ္းထိန္းနံရံ တည္ေဆာ က္ျခင္း လုပ္ငန္းကို ေဖေဖာ္၀ါရီ ၂၃ ရက္က ေတြ႕ရစဥ္
(ဓာတ္ပံု-ၾကည္ႏုိင္)

ရန္ကုန္တုိင္းေဒသႀကီး၊ ဆိပ္ႀကီးခေနာင္တုိၿမိဳ႕ ဆိပ္ႀကီးကမ္းနားမွာ ႏွစ္စဥ္ကမ္းၿပိဳမႈမ်ား ျဖစ္ပြားေနသျဖင့္ ေပ ၂၃၀ အရွည္ရွိ ကမ္းထိန္းနံရံ အစားထုိးတည္ေဆာက္ေနေၾကာင္း ယင္းဆိပ္ကမ္းရွိ စက္တပ္ေရယာဥ္ လုိင္းတစ္ခုျဖစ္ေသာ ေရႊရန္ကုန္ေရယာဥ္လုိင္းမွ သိရသည္။

    
ကမ္းထိန္းနံရံ တည္ေဆာက္ျခင္းလုပ္ငန္းကုိ ေရအရင္းအျမစ္ႏွင့္ ျမစ္ေခ်ာင္းမ်ား ဖြံ႕ၿဖိဳးတုိးတက္ေရး ဦးစီး ဌာန မွ ကန္ထ႐ုိက္စနစ္ျဖင့္ တည္ေဆာက္ေစျခင္းျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။
    
"ဆိပ္ႀကီးကမ္းနားကမ္းၿပိဳတာ ႏွစ္ႏွစ္ဆက္ရွိပါၿပီ။ ထပ္မၿပိဳေအာင္လုိ႔ တည္ေဆာက္ျခင္းျဖစ္တယ္လုိ႔ သိရပါ တယ္။ ရန္ကုန္တုိင္းေဒသႀကီး အစုိးရအဖြဲ႕ရဲ႕ ႀကီးၾကပ္မႈနဲ႔ ေရအရင္းအျမစ္ႏွင့္ ျမစ္ေခ်ာင္းမ်ား ဖြံ႕ၿဖိဳး တုိးတက္ေရး ဦးစီးဌာနက ကန္ထ႐ုိက္စနစ္နဲ႔ ၿပိဳက်သြားတဲ့ပမာဏကုိ အစားထုိးေဆာက္တာျဖစ္တယ္လုိ႔ သိရပါတယ္" ဟု ဆိပ္ႀကီးဆိပ္ကမ္း ေရႊရန္ကုန္ေရယာဥ္လုိင္းဥကၠ႒ ဦးသိန္းေအးက ေျပာၾကားသည္။
    
အဆုိပါ ကမ္းထိန္းနံရံကုိ က်ယ္ေသာေရလမ္းေၾကာင္းႏွင့္ က်ဥ္းေသာေရလမ္းေၾကာင္းတုိ႔ဆုံရာ ၀ဲကေတာ့ျဖစ္ ရာမွ ကမ္းနားသုိ႔ ေရတုိက္စားမႈျဖစ္ကာ ကမ္းၿပိဳက်ျခင္းျဖစ္ေၾကာင္း ေဒသခံတုိ႔က ေျပာၾကား သည္။
    
ေပ ၁၆၀ ရွည္ ကမ္းထိန္းနံရံတစ္ခုႏွင့္ ေပ ၇၀ ရွည္ ကမ္းထိန္းနံရံတစ္ခု စုစုေပါင္း ေပ ၂၃၀ ရွည္ေသာ ၎ကမ္းထိန္းနံရံသည္ ေရေအာက္အနက္ ေပ ၈၀ ၊ ေရေပၚ ေပ ၃၀ ခန္႔အထိ တည္ေဆာက္မည္ဟု သိရေၾကာင္း ေရႊရန္ကုန္ေရယာဥ္လုိင္း ဥကၠ႒ ဦးသိန္းေအးက ေျပာၾကားသည္။
    
"ဆိပ္ကမ္းကမ္းထိန္းေတြၿပိဳက်ရင္ ကြၽန္ေတာ္တုိ႔ စက္တပ္ေရယာဥ္အတြက္ေရာ ခရီးသည္ေတြအတြက္ အတက္အဆင္းေရာ ဒုကၡေရာက္ပါတယ္။ ၿပီးခဲ့တဲ့တစ္ႏွစ္ကဆုိ ေပ ၁၅၀ ေလာက္ပါသြားတယ္" ဟု သမၺန္ေမာင္း လုပ္သားတစ္ဦးက ေျပာၾကားသည္။
    
ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ တစ္ဖက္ကမ္း၊ ဆိပ္ႀကီးခေနာင္တုိၿမိဳ႕သည္ သံုးမုိင္ခန္႔ရွည္လ်ားေသာ ကြၽန္းတစ္ကြၽန္းျဖစ္ၿပီး ၿမိဳ႕နယ္ေန သူ တုိ႔သည္ သယ္ယူပုိ႔ေဆာင္ေရးႏွင့္ ခရီးသြားလာေရးအတြက္ ေရေၾကာင္းခရီးကုိသာ အသုံးျပဳရေၾကာင္း သိရသည္။  

Eleven Media Group

No comments:

Post a Comment