Monday,
April 28, 2014
ယာဥ္စည္းကမ္း၊ လမ္းစည္းကမ္း မလိုက္နာေသာ ခရီးသည္တင္ ယာဥ္မ်ားႏွင့္
ခရီးသြား ျပည္သူမ်ားကို ႐ိုင္းပ်စြာ ဆက္ဆံေသာ ခရီးသည္တင္ ယာဥ္လုပ္သားမ်ားကို ထိေရာက္စြာ
အေရးယူရန္သက္ဆုိင္ရာ ယာဥ္လိုင္း တာဝန္ရွိသူမ်ားအား ၫႊန္ၾကားသြားမည္ျဖစ္ေၾကာင္း
ေမာ္ေတာ္ယာဥ္ လုပ္ငန္းေပါင္းစံု ထိန္းသိမ္း ေရးႀကီးၾကပ္မႈ ဗဟိုေကာ္မတီ ဥကၠ႒ ဦးလွေအာင္ထံမွ
သိရသည္။ ယာဥ္လုပ္သားက ခရီးသြား ျပည္သူမ်ားအေပၚ ယာဥ္စီးခ ပိုမိုေတာင္းခံေသာ ျဖစ္စဥ္မွာ
မ-ထ-သ (ဗဟို)သို႔ တိုင္ၾကားေသာ ျဖစ္စဥ္မ်ားအနက္ အမ်ားဆံုး ျဖစ္စဥ္ျဖစ္ၿပီး ယာဥ္လုပ္သားမ်ားက
ခရီးသြား ျပည္သူမ်ား အေပၚ ႐ိုင္းပ်စြာ ေျပာဆိုဆက္ဆံေသာ ျဖစ္စဥ္မ်ားလည္း ရွိေနေသးေၾကာင္း
မ-ထ-သ (ဗဟို) မွ သိရသည္။ ထို႔အျပင္ တခ်ဳိ႕ေသာ ခရီးသည္တင္ ယာဥ္မ်ားမွာ မွတ္တုိင္မ်ားတြင္
အခ်ိန္ၾကာျမင့္စြာ ရပ္နားျခင္း၊ မွတ္တုိင္ ေနရာမဟုတ္ဘဲ လမ္းပိတ္ရပ္နားျခင္း စသည့္ ျဖစ္စဥ္မ်ားေၾကာင့္
ယာဥ္ေၾကာ ပိတ္ဆို႔မႈမ်ားလည္း ျဖစ္ေပၚလ်က္ရွိၿပီး သတ္မွတ္ လမ္းေၾကာင္းအတုိင္း မေမာင္းႏွင္ျခင္းႏွင့္
လမ္းေျပာင္းျပန္ ေမာင္းႏွင္ျခင္း စသည့္ ျဖစ္စဥ္မ်ားလည္း ရွိေနေၾကာင္း သိရသည္။ ယာဥ္ေၾကာပိတ္ဆို႔မႈမ်ား
ေလ်ာ့နည္းေစေရး၊ ယာဥ္အႏၲရာယ္ ကင္းရွင္းေရး၊ ခရီးသြား ျပည္သူမ်ား သြားလာေရး ပိုမို အဆင္ေျပေစေရး
တို႔အတြက္ ယာဥ္စည္းကမ္း၊ လမ္းစည္းကမ္း မလိုက္နာသည့္ ခရီးသည္တင္ ယာဥ္လုပ္သားမ်ားကို
အေရးယူရန္ သက္ဆုိင္ရာ ယာဥ္လိုင္း တာဝန္ရွိသူမ်ားႏွင့္ ပူးေပါင္း လုပ္ေဆာင္ျခင္း ျဖစ္ေၾကာင္း
သိရသည္။
ျမ၀တီ
ျမ၀တီ
No comments:
Post a Comment