Tuesday, April 1, 2014

ဟိုင္းလပ္ယာဥ္မ်ား ရန္ကုန္ၿမိဳ႕တြင္း ဝင္ေရာက္ခြင့္ ကန္႔သတ္ျခင္းကို ယာဥ္ပိုင္ရွင္ႏွင့္ ယာဥ္လုပ္သား ၃၀၀ ခန္႔ ကန္႔ကြက္ဆႏၵျပ

ဟိုင္းလပ္ယာဥ္မ်ား ရန္ကုန္ၿမိဳ႕တြင္း ဝင္ေရာက္ခြင့္ ကန္႔သတ္ျခင္းကို ယာဥ္ပိုင္ရွင္ႏွင့္ ယာဥ္လုပ္သား ၃၀၀ ခန္႔ ကန္႔ကြက္ဆႏၵျပ
Tuesday, April 1, 2014

ရန္ကုန္ၿမိဳ႕တြင္း ၿမိဳ႕နယ္မ်ားသို႔ ခရီးသည္တင္ ဟိုင္းလပ္ယာဥ္မ်ား ဝင္ေရာက္မႈ ကန္႔သတ္ျခင္းကို ကန္႔ကြက္သည့္အေနႏွင့္ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ေတာ္ ခန္းမအနီးႏွင့္ ေတာင္ဥကၠလာပ ၿမိဳ႕နယ္ရွိ မ.ထ.သ ဗဟို႐ုံးခ်ဳပ္ေရွ႕တြင္ ဟိုင္းလပ္ ယာဥ္ပိုင္ရွင္ႏွင့္ ယာဥ္လုပ္သား ၃၀၀ ခန္႔က မတ္လ ၃၁ ရက္ေန႔တြင္ ဆႏၵျပခဲ့ၾကသည္။

ဟိုင္းလပ္ယာဥ္လိုင္းမ်ား ေနရာတြင္ မီနီဘတ္စ္ ယာဥ္မ်ားကို အစားထိုး ေျပးဆြဲေစျခင္းမွာ (မ.ထ.သ) က ကုမၸဏီမ်ား ေကာင္းစားေရး မ်က္ႏွာကို ၾကည့္၍ ျပဳလုပ္သည့္ အစီအစဥ္သာ ျဖစ္သည့္အတြက္ ဟိုင္းလပ္ယာဥ္ ပိုင္ရွင္မ်ားက ဆႏၵျပ ေတာင္းဆိုျခင္း ျဖစ္ေၾကာင္း တိုက္ႀကီးၿမိဳ႕နယ္ ေအာင္တံခြန္ ဟိုင္းလပ္ယာဥ္လိုင္းမွ ဒုဥကၠ႒ တစ္ျဖစ္လဲ ဟိုင္းလပ္ယာဥ္ ပိုင္ရွင္လည္းျဖစ္သူ ဦးတင္လင္းက ေျပာၾကားသည္။ 

“ဟိုင္းလပ္ ျပန္ေရာင္းရေငြက အလြန္ဆုံး သိန္း ၁၀၀ ေလာက္ပဲ ျပန္ရမွာ။ ေဒဝူးမီနီဘတ္စ္ တစ္စီးကို ကုမၸဏီက သိန္း ၃၈၀ နဲ႔ ေရာင္းၿပီး ပထမဆုံး ၁၅၀ သိန္းေလာက္ ေပးရမယ္ ေျပာတယ္။ ေနာက္ပိုင္း တစ္လ သိန္းႏွစ္ဆယ္ေက်ာ္ကို တစ္ႏွစ္ ထပ္သြင္းခိုင္းတယ္။ ဂ်ပန္ကားဆိုရင္ ၂ ႏွစ္ အရစ္က် တစ္လ ၁၁ သိန္းနဲ႔ ေရာင္းေပးေပမယ့္ မီနီဘတ္စ္က တစ္လမွ ေျခာက္သိန္းေလာက္ပဲ ဝင္ေငြရမွာ ဆိုေတာ့ တစ္လသိန္း ၂၀ ေက်ာ္ ဘယ္လိုမွ မေပးႏိုင္ဘူး” ဟု ၎ကဆိုသည္။

ေမွာ္ဘီ-တိုက္ႀကီး ယာဥ္လိုင္းတြင္ ဟိုင္းလပ္ယာဥ္ေပါင္း ၂၅၀ ခန္႔ ရွိသျဖင့္ အဆိုပါ ယာဥ္ကို အမွီျပဳေနရသည့္ မရွိဆင္းရဲသားမ်ား အတြက္ က်ပ္ေငြ သိန္း ၁၀၀ ခန္႔ တန္ဖိုးရွိသည့္ ကားမ်ားကိုသာ အစားထိုး စီစဥ္ေပးသင့္ေၾကာင္း ၎ကဆိုသည္။ 

ကားတင္သြင္းၿပီး CNG ရရွိရန္ အနည္းဆုံး သုံးလခန္႔ ေစာင့္ဆိုင္းရသျဖင့္ ယာဥ္အေပၚ အမွီျပဳ စားေသာက္ေနရသည့္ မိသားစုမ်ားလည္း အခက္အခဲ ျဖစ္ေစသည့္အတြက္ ဆႏၵျပရျခင္း ျဖစ္ေၾကာင္း ေအာင္တံခြန္ယာဥ္လိုင္းမွ ယာဥ္ေနာက္လိုက္ ကိုၿဖိဳးက The Voice သို႔ ေျပာၾကားသည္။

မထသ အေနႏွင့္ ကုမၸဏီေကာင္းစားေရး လုပ္ငန္းမ်ား လုပ္ေဆာင္ေနျခင္း မဟုတ္ဘဲ ယာဥ္ပိုင္ရွင္မ်ား အရစ္က်စနစ္ျဖင့္ ဝယ္ယူ၍ ယာဥ္အစားထိုး ေျပးဆြဲႏိုင္ရန္ စီစဥ္ေပးထားျခင္းသာ ျဖစ္ေၾကာင္း ဟိုင္းလပ္ခရီးသည္တင္ ယာဥ္ပိုင္ရွင္တစ္ျဖစ္လဲ ေျမာက္ပိုင္းခ႐ိုင္ ေမာ္ေတာ္ယာဥ္လုိင္းေပါင္းစုံ ႀကီးၾကပ္ေရး ေကာ္မတီမွ တာဝန္ရွိသူတစ္ဦးက The Voice သို႔ ေျပာၾကားသည္။

“ကုမၸဏီက အမ်ားႀကီးပါ။ သူတို႔ကို ဘယ္ကုမၸဏီမွာ ဝယ္ရမယ္လို႔ မသတ္မွတ္ထားဘူး။ အခက္အခဲတစ္ခုက ေျမာက္ပိုင္းခ႐ိုင္ ယာဥ္လိုင္းေအာက္မွာ ဟိုင္းလပ္ ၈၀၀ ေက်ာ္ ရွိတဲ့အတြက္ တစ္ၿပိဳင္နက္ လဲခိုင္းမယ္ ဆိုရင္ေတာ့ ျပည္တြင္းကုမၸဏီေတြမွာ ဒီေလာက္ ကားမရွိလို႔ ျပည္ပက တင္သြင္းရမယ္ ဆိုရင္ ယာဥ္ပိုင္ရွင္ေတြအတြက္ ဒုကၡျဖစ္ေစတယ္” ဟု ၎က ရွင္းျပသည္။

မ.ထ.သ အေနနင့္ ယာဥ္ပိုင္ရွင္မ်ား အဆင္ေျပေစေရး ဟိုင္းလပ္အစားထိုး ယာဥ္မ်ားကို အရစ္က် ေရာင္းခ်ေပးေစရန္ ကုမၸဏီမ်ားကို ဖိတ္ေခၚျခင္း၊ စည္ပင္သာယာ နယ္နိမိတ္အတြင္း ေျပးဆြဲခြင့္ မရွိေသာ္လည္း စည္ပင္သာယာ နယ္နိမိတ္ ျပင္ပျဖစ္သည့္ ဒလ-တြံေတးကဲ့သို႔ ယာဥ္လိုင္းမ်ားတြင္ ေျပးဆြဲခြင့္ျပဳျခင္း၊ ဟိုင္းလပ္ယာဥ္မ်ားကို ရန္ကုန္ ၿမိဳ႕တြင္း စည္ပင္သာယာ နယ္နိမိတ္ ျပင္ပျဖစ္သည့္ ေထာက္ၾကန္႔အထိ ေျပးဆြဲခြင့္ ေပးထားေၾကာင္း မ.ထ.သ ဗဟိုမွ ဥကၠ႒ ဦးလွေအာင္က The Voice သို႔ ေျပာၾကားသည္။ 

“ဘယ္ကုမၸဏီက ဝယ္ပါ မေျပာထားဘူး။ သိန္း ၃၈၀ ဆိုတာ ေဒဝူးကုမၸဏီက ကားအသစ္ေတြပါ။ တခ်ိဳ႕ ၂၀၀၃ ခုႏွစ္ထုတ္ ကားေတြဆို သိန္း ၁၇၀ ေလာက္ပဲ က်တယ္။ ပထမဆုံး သိန္း ၇၀ ေလာက္ပဲ သြင္းၿပီး တစ္လ ေလးသိန္းေက်ာ္ပဲ သြင္းရတဲ့ ကားေတြေတာင္ပါတယ္။ လတ္တေလာ လာကမ္းလွမ္းတဲ့ ကုမၸဏီ ၁၄ ခုေက်ာ္ ရွိတယ္။ CNG ျမန္ျမန္ရေအာင္ မီနီဘတ္စ္နဲ႔ လုံေလာက္မယ့္ CNG ရေအာင္ တိုင္းေဒသႀကီး အစိုးရအဖြဲ႔က စြမ္းအင္နဲ႔ ညႇိႏိႈင္းေပးေနတယ္။ ကညန အခြန္ကိုလည္း မီနီဘတ္စ္ေတြအတြက္ သိသိသာသာ ႏႈန္းထားေတြ ေလွ်ာ့ေပးထားပါတယ္” ဟု ၎ကဆိုသည္။

ဟိုင္းလပ္ယာဥ္မ်ား မရွိပါက ေမွာ္ဘီ၊ တိုက္ႀကီးေဒသထြက္ အသီးအႏွံမ်ားႏွင့္ ပန္းမန္မ်ားကို ရန္ကုန္ၿမိဳ႕တြင္းရွိ ေစ်းႀကီးမ်ားသို႔ ပို႔ေဆာင္ရန္ ခက္ခဲ့သည့္အတြက္ ကုန္စိမ္းမ်ား ပို႔ေဆာင္ရန္အတြက္ တစ္မ်ိဳးတစ္ဖုံ ခြင့္ျပဳေပးသင့္ေၾကာင္း ရန္ကုန္ သီရိမဂၤလာေစ်းသို႔ ႏွင္းဆီပန္းမ်ား ပို႔ေဆာင္ေနသူ အမ်ိဳးသမီးတစ္ဦးက ဆိုသည္။

ဟိုင္းလပ္ယာဥ္မွာ ျမန္ဆန္သည့္အတြက္ ကံကိုယုံ၍ အၿမဲတေစ စီးျဖစ္ေၾကာင္း ေမွာ္ဘီၿမိဳ႕နယ္မွ ေစာ္ဘြားႀကီးကုန္းသို႔ ေန႔စဥ္ အလုပ္သြားေရာက္ လုပ္ကိုင္ေနသူ မၿငိမ္းအိမြန္က ဆိုသည္။

၎၏ မိခင္ျဖစ္သူ ေဒၚစႏၵာက အေၾကာင္းအမ်ိဳးမ်ိဳးေၾကာင့္ ရန္ကုန္သို႔ သြားေရာက္ရသည္ ရွိေသာ္ ဟိုင္းလပ္ကားကို လုံးဝမစီးဘဲ တိုက္ႀကီးမွ ရန္ကုန္သို႔ ေျပးဆြဲေနသည့္ အဲယားကြန္း ဘတ္စ္ကားႀကီးမ်ားကို ေစာင့္စီးေၾကာင္း ၎ကဆိုသည္။

ဟိုင္းလပ္ယာဥ္မွာ ခရီးသည္ အေယာက္ ၂၀ ခန္႔သာ တင္ေဆာင္ခြင့္ ျပဳထားေသာ္လည္း လက္ရွိ ႐ုံးတက္႐ုံးဆင္း ခ်ိန္မ်ားတြင္ ယာဥ္လုံေလာက္မႈ မရွိျခင္းေၾကာင့္ ခရီးသည္ ၄၀ ေက်ာ္အထိ တင္ေဆာင္ေျပးဆြဲရေၾကာင္း ေမွာ္ဘီ-ရန္ကုန္ ေျပးဆြဲေနသည့္ ဟိုင္းလပ္ယာဥ္မွ ယာဥ္ေနာက္လိုက္ တစ္ဦးက ဆိုသည္။

ဟိုင္းလပ္ယာဥ္မ်ားကို ၂၀၁၄ ခုႏွစ္ ေဖေဖာ္ဝါရီလကုန္မွ စ၍ ရန္ကုန္ စည္ပင္သာယာ နယ္နိမိတ္အတြင္း ဝင္ေရာက္ခြင့္ ပိတ္ပင္ခဲ့ေသာ္လည္း အဆိုပါ ယာဥ္ပိုင္ရွင္မ်ား၏ ေတာင္းဆိုခ်က္အရ မတ္လ ၃၁ ရက္ေန႔ထိ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕တြင္ ေျပးဆြဲရန္ ေျဖေလွ်ာ့ေပးခဲ့ျခင္း ျဖစ္သည္။

The Voice Weekly
ရန္ကုန္ၿမိဳ႕တြင္း ၿမိဳ႕နယ္မ်ားသို႔ ခရီးသည္တင္ ဟိုင္းလပ္ယာဥ္မ်ား ဝင္ေရာက္မႈ ကန္႔သတ္ျခင္းကို ကန္႔ကြက္သည့္အေနႏွင့္ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ေတာ္ ခန္းမအနီးႏွင့္ ေတာင္ဥကၠလာပ ၿမိဳ႕နယ္ရွိ မ.ထ.သ ဗဟို႐ုံးခ်ဳပ္ေရွ႕တြင္ ဟိုင္းလပ္ ယာဥ္ပိုင္ရွင္ႏွင့္ ယာဥ္လုပ္သား ၃၀၀ ခန္႔က မတ္လ ၃၁ ရက္ေန႔တြင္ ဆႏၵျပခဲ့ၾကသည္။
ဟိုင္းလပ္ယာဥ္လိုင္းမ်ား ေနရာတြင္ မီနီဘတ္စ္ ယာဥ္မ်ားကို အစားထိုး ေျပးဆြဲေစျခင္းမွာ (မ.ထ.သ) က ကုမၸဏီမ်ား ေကာင္းစားေရး မ်က္ႏွာကို ၾကည့္၍ ျပဳလုပ္သည့္ အစီအစဥ္သာ ျဖစ္သည့္အတြက္ ဟိုင္းလပ္ယာဥ္ ပိုင္ရွင္မ်ားက ဆႏၵျပ ေတာင္းဆိုျခင္း ျဖစ္ေၾကာင္း တိုက္ႀကီးၿမိဳ႕နယ္ ေအာင္တံခြန္
ဟိုင္းလပ္ယာဥ္လိုင္းမွ ဒုဥကၠ႒ တစ္ျဖစ္လဲ ဟိုင္းလပ္ယာဥ္ ပိုင္ရွင္လည္းျဖစ္သူ ဦးတင္လင္းက ေျပာၾကား သည္။
“ဟိုင္းလပ္ ျပန္ေရာင္းရေငြက အလြန္ဆုံး သိန္း ၁၀၀ ေလာက္ပဲ ျပန္ရမွာ။ ေဒဝူးမီနီဘတ္စ္ တစ္စီးကို ကုမၸဏီက သိန္း ၃၈၀ နဲ႔ ေရာင္းၿပီး ပထမဆုံး ၁၅၀ သိန္းေလာက္ ေပးရမယ္ ေျပာတယ္။ ေနာက္ပိုင္း တစ္လ သိန္းႏွစ္ဆယ္ေက်ာ္ကို တစ္ႏွစ္ ထပ္သြင္းခိုင္းတယ္။ ဂ်ပန္ကားဆိုရင္ ၂ ႏွစ္ အရစ္က် တစ္လ ၁၁ သိန္းနဲ႔ ေရာင္းေပးေပမယ့္ မီနီဘတ္စ္က တစ္လမွ ေျခာက္သိန္းေလာက္ပဲ ဝင္ေငြရမွာ ဆိုေတာ့ တစ္လသိန္း ၂၀ ေက်ာ္ ဘယ္လိုမွ မေပးႏိုင္ဘူး” ဟု ၎ကဆိုသည္။
ေမွာ္ဘီ-တိုက္ႀကီး ယာဥ္လိုင္းတြင္ ဟိုင္းလပ္ယာဥ္ေပါင္း ၂၅၀ ခန္႔ ရွိသျဖင့္ အဆိုပါ ယာဥ္ကို အမွီျပဳေနရသည့္ မရွိဆင္းရဲသားမ်ား အတြက္ က်ပ္ေငြ သိန္း ၁၀၀ ခန္႔ တန္ဖိုးရွိသည့္ ကားမ်ားကိုသာ အစားထိုး စီစဥ္ေပးသင့္ေၾကာင္း ၎ကဆိုသည္။
ကားတင္သြင္းၿပီး CNG ရရွိရန္ အနည္းဆုံး သုံးလခန္႔ ေစာင့္ဆိုင္းရသျဖင့္ ယာဥ္အေပၚ အမွီျပဳ စားေသာက္ေနရသည့္ မိသားစုမ်ားလည္း အခက္အခဲ ျဖစ္ေစသည့္အတြက္ ဆႏၵျပရျခင္း ျဖစ္ေၾကာင္း ေအာင္တံခြန္ယာဥ္လိုင္းမွ ယာဥ္ေနာက္လိုက္ ကိုၿဖိဳးက The Voice သို႔ ေျပာၾကားသည္။
မထသ အေနႏွင့္ ကုမၸဏီေကာင္းစားေရး လုပ္ငန္းမ်ား လုပ္ေဆာင္ေနျခင္း မဟုတ္ဘဲ ယာဥ္ပိုင္ရွင္မ်ား အရစ္က်စနစ္ျဖင့္ ဝယ္ယူ၍ ယာဥ္အစားထိုး ေျပးဆြဲႏိုင္ရန္ စီစဥ္ေပးထားျခင္းသာ ျဖစ္ေၾကာင္း ဟိုင္းလပ္ခရီးသည္တင္ ယာဥ္ပိုင္ရွင္တစ္ျဖစ္လဲ ေျမာက္ပိုင္းခ႐ိုင္ ေမာ္ေတာ္ယာဥ္လုိင္းေပါင္းစုံ ႀကီးၾကပ္ေရး ေကာ္မတီမွ တာဝန္ရွိသူတစ္ဦးက The Voice သို႔ ေျပာၾကားသည္။
“ကုမၸဏီက အမ်ားႀကီးပါ။ သူတို႔ကို ဘယ္ကုမၸဏီမွာ ဝယ္ရမယ္လို႔ မသတ္မွတ္ထားဘူး။ အခက္အခဲတစ္ခုက ေျမာက္ပိုင္းခ႐ိုင္ ယာဥ္လိုင္းေအာက္မွာ ဟိုင္းလပ္ ၈၀၀ ေက်ာ္ ရွိတဲ့အတြက္ တစ္ၿပိဳင္နက္ လဲခိုင္းမယ္ ဆိုရင္ေတာ့ ျပည္တြင္းကုမၸဏီေတြမွာ ဒီေလာက္ ကားမရွိလို႔ ျပည္ပက တင္သြင္းရမယ္ ဆိုရင္ ယာဥ္ပိုင္ရွင္ေတြအတြက္ ဒုကၡျဖစ္ေစတယ္” ဟု ၎က ရွင္းျပသည္။
မ.ထ.သ အေနနင့္ ယာဥ္ပိုင္ရွင္မ်ား အဆင္ေျပေစေရး ဟိုင္းလပ္အစားထိုး ယာဥ္မ်ားကို အရစ္က် ေရာင္းခ်ေပးေစရန္ ကုမၸဏီမ်ားကို ဖိတ္ေခၚျခင္း၊ စည္ပင္သာယာ နယ္နိမိတ္အတြင္း ေျပးဆြဲခြင့္ မရွိေသာ္လည္း စည္ပင္သာယာ နယ္နိမိတ္ ျပင္ပျဖစ္သည့္ ဒလ-တြံေတးကဲ့သို႔ ယာဥ္လိုင္းမ်ားတြင္ ေျပးဆြဲခြင့္ျပဳျခင္း၊ ဟိုင္းလပ္ယာဥ္မ်ားကို ရန္ကုန္ ၿမိဳ႕တြင္း စည္ပင္သာယာ နယ္နိမိတ္ ျပင္ပျဖစ္သည့္ ေထာက္ၾကန္႔အထိ ေျပးဆြဲခြင့္ ေပးထားေၾကာင္း မ.ထ.သ ဗဟိုမွ ဥကၠ႒ ဦးလွေအာင္က The Voice သို႔ ေျပာၾကားသည္။
“ဘယ္ကုမၸဏီက ဝယ္ပါ မေျပာထားဘူး။ သိန္း ၃၈၀ ဆိုတာ ေဒဝူးကုမၸဏီက ကားအသစ္ေတြပါ။ တခ်ိဳ႕ ၂၀၀၃ ခုႏွစ္ထုတ္ ကားေတြဆို သိန္း ၁၇၀ ေလာက္ပဲ က်တယ္။ ပထမဆုံး သိန္း ၇၀ ေလာက္ပဲ သြင္းၿပီး တစ္လ ေလးသိန္းေက်ာ္ပဲ သြင္းရတဲ့ ကားေတြေတာင္ပါတယ္။ လတ္တေလာ လာကမ္းလွမ္းတဲ့ ကုမၸဏီ ၁၄ ခုေက်ာ္ ရွိတယ္။ CNG ျမန္ျမန္ရေအာင္ မီနီဘတ္စ္နဲ႔ လုံေလာက္မယ့္ CNG ရေအာင္ တိုင္းေဒသႀကီး အစိုးရအဖြဲ႔က စြမ္းအင္နဲ႔ ညႇိႏိႈင္းေပးေနတယ္။ ကညန အခြန္ကိုလည္း မီနီဘတ္စ္ေတြအတြက္ သိသိသာသာ ႏႈန္းထားေတြ ေလွ်ာ့ေပးထားပါတယ္” ဟု ၎ကဆိုသည္။
ဟိုင္းလပ္ယာဥ္မ်ား မရွိပါက ေမွာ္ဘီ၊ တိုက္ႀကီးေဒသထြက္ အသီးအႏွံမ်ားႏွင့္ ပန္းမန္မ်ားကို ရန္ကုန္ၿမိဳ႕တြင္းရွိ ေစ်းႀကီးမ်ားသို႔ ပို႔ေဆာင္ရန္ ခက္ခဲ့သည့္အတြက္ ကုန္စိမ္းမ်ား ပို႔ေဆာင္ရန္အတြက္ တစ္မ်ိဳးတစ္ဖုံ ခြင့္ျပဳေပးသင့္ေၾကာင္း ရန္ကုန္ သီရိမဂၤလာေစ်းသို႔ ႏွင္းဆီပန္းမ်ား ပို႔ေဆာင္ေနသူ အမ်ိဳးသမီးတစ္ဦးက ဆိုသည္။
ဟိုင္းလပ္ယာဥ္မွာ ျမန္ဆန္သည့္အတြက္ ကံကိုယုံ၍ အၿမဲတေစ စီးျဖစ္ေၾကာင္း ေမွာ္ဘီၿမိဳ႕နယ္မွ ေစာ္ဘြားႀကီးကုန္းသို႔ ေန႔စဥ္ အလုပ္သြားေရာက္ လုပ္ကိုင္ေနသူ မၿငိမ္းအိမြန္က ဆိုသည္။
၎၏ မိခင္ျဖစ္သူ ေဒၚစႏၵာက အေၾကာင္းအမ်ိဳးမ်ိဳးေၾကာင့္ ရန္ကုန္သို႔ သြားေရာက္ရသည္ ရွိေသာ္ ဟိုင္းလပ္ကားကို လုံးဝမစီးဘဲ တိုက္ႀကီးမွ ရန္ကုန္သို႔ ေျပးဆြဲေနသည့္ အဲယားကြန္း ဘတ္စ္ကားႀကီးမ်ားကို ေစာင့္စီးေၾကာင္း ၎ကဆိုသည္။
ဟိုင္းလပ္ယာဥ္မွာ ခရီးသည္ အေယာက္ ၂၀ ခန္႔သာ တင္ေဆာင္ခြင့္ ျပဳထားေသာ္လည္း လက္ရွိ ႐ုံးတက္႐ုံးဆင္း ခ်ိန္မ်ားတြင္ ယာဥ္လုံေလာက္မႈ မရွိျခင္းေၾကာင့္ ခရီးသည္ ၄၀ ေက်ာ္အထိ တင္ေဆာင္ေျပးဆြဲရေၾကာင္း ေမွာ္ဘီ-ရန္ကုန္ ေျပးဆြဲေနသည့္ ဟိုင္းလပ္ယာဥ္မွ ယာဥ္ေနာက္လိုက္ တစ္ဦးက ဆိုသည္။
ဟိုင္းလပ္ယာဥ္မ်ားကို ၂၀၁၄ ခုႏွစ္ ေဖေဖာ္ဝါရီလကုန္မွ စ၍ ရန္ကုန္ စည္ပင္သာယာ နယ္နိမိတ္အတြင္း ဝင္ေရာက္ခြင့္ ပိတ္ပင္ခဲ့ေသာ္လည္း အဆိုပါ ယာဥ္ပိုင္ရွင္မ်ား၏ ေတာင္းဆိုခ်က္အရ မတ္လ ၃၁ ရက္ေန႔ထိ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕တြင္ ေျပးဆြဲရန္ ေျဖေလွ်ာ့ေပးခဲ့ျခင္း ျဖစ္သည္။
The Voice Weekly

No comments:

Post a Comment