ပ႐ိုေဘာက္စ္ယာဥ္ အမ်ားစု အင္ဂ်င္အဖံုးဖြင့္ ေမာင္းႏွင္ေနျခင္းကို အေရးယူမည္မဟုတ္ေၾကာင္း ရန္ကုန္ တုိင္းေဒသႀကီး အမွတ္(၂) ယာဥ္ထိန္းတပ္ဖြဲ႕မွဴး႐ံုးမွ သတင္းရရွိသည္။
‘‘စက္ဖံုးဖြင့္ေမာင္းတယ္ဆုိတာ ေလဝင္ေအာင္လို႔ ေလဟာနယ္တစ္ခုအျဖစ္ လုပ္ထားတဲ့ သေဘာပါ။ အေရးယူဖို႔ အစီအစဥ္ေတာ့ မရွိေသးပါဘူး။ စစ္ေဆးေတြ႕ရွိထားတာေတြေတာ့ ရွိပါတယ္’’ဟု ရဲအုပ္မ်ိဳးေအာင္က ရွင္းျပသည္။
ယင္းကဲ့သို႔ အင္ဂ်င္စက္ဖံုးဖြင့္ေမာင္းႏွင္ျခင္းမွာ ယာဥ္ကို အႏၲရာယ္ရွိႏုိင္၊ မရွိႏုိင္ မသိရွိရေသးေသာေၾကာင့္ လတ္တေလာ အေရးမယူျခင္းျဖစ္ေၾကာင္း ၎က ေျပာသည္။
ပ႐ိုေဘာက္စ္ယာဥ္တစ္စီး၏ ခံႏုိင္ရည္မွာ ၆၀ ကီလိုဂရမ္ရွိၿပီး ျမန္မာႏုိင္ငံတြင္ အသံုးျပဳေနသည့္ ကားအမ်ားစုမွာ ဝန္ႏွင့္အား မမွ်ျဖစ္ၿပီး ယာဥ္၏႐ုန္းကန္အားမွာ အပူခ်ိန္မ်ားျပားလာကာ မီးေလာင္မႈျဖစ္ပြားရျခင္းျဖစ္ေၾကာင္း စမ္းေခ်ာင္းၿမိဳ႕နယ္ အငယ္ေလးကားဝပ္ေရွာ့မွ စက္ျပင္ဆရာတစ္ဦးက အႀကံျပဳေျပာၾကားသည္။
‘‘စက္ဖံုးဖြင့္ ေမာင္းစရာမလိုပါဘူး။ ဝန္နဲ႔အားမွ်ရင္ မီးမေလာင္ႏိုင္ဘူး’’ဟု အဆိုပါစက္ျပင္ဆရာက ဆုိသည္။
ယင္းကဲ့သို႔ ပ႐ိုေဘာက္စ္ယာဥ္မ်ား မီးေလာင္ေနျခင္းမွာ ျမန္မာႏုိင္ငံတစ္ႏုိင္ငံတည္းတြင္သာျဖစ္ၿပီး အျခားႏုိင္ငံမ်ားတြင္ ျဖစ္ပြားျခင္းမရွိေသာေၾကာင့္ ပ႐ိုေဘာက္စ္ယာဥ္ထုတ္လုပ္သည့္ ဂ်ပန္ႏုိင္ငံ တုိယိုတာ ကားထုတ္လုပ္ေရးကုမၸဏီက ျပင္ဆင္ေပးသြားမည္မဟုတ္ေၾကာင္း ေျပာဆိုထားသည္။
ျမန္မာႏုိင္ငံသို႔ ဂ်ပန္ႏုိင္ငံမွ တင္သြင္းမႈအမ်ားဆံုး တစ္ပတ္ရစ္ယာဥ္အမ်ိဳးအစားငါးမ်ိဳးတြင္ ပ႐ိုေဘာက္စ္ယာဥ္မွာ တင္သြင္းမႈအမ်ားဆံုးျဖစ္ေၾကာင္း ဂ်ပန္ တစ္ပတ္ရစ္တင္ပို႔မႈစိစစ္ေရး အဖြဲ႕က ဧၿပီ ၁၆ ရက္၌ ထုတ္ျပန္ထားသည္။
7 Day Daily
No comments:
Post a Comment