Monday, September 1, 2014
ရက္ပ္ဂီတစစ္ေျမျပင္မွာ အေမရိကန္နဲ႔ တ႐ုတ္ ဘယ္သူႏုိင္လဲ
ကမာၻ႔ ထိပ္သီး ႏုိင္ငံႀကီး ၂ ႏုိင္ငံျဖစ္တဲ့ အေမရိကန္နဲ႔ တ႐ုတ္ႏုိင္ငံတုိ႔ရဲ႕ ရက္ပ္ဂီတနဲ႔ စစ္ခင္းတဲ့ ယူက်ဴ ဗီြဒီယုိ ျဖစ္ပါတယ္။ စာသားေတြက အလြန္ပဲ ႏုိင္ငံေရးဆန္ၿပီး သေရာ္မႈေတြလည္း ပါဝင္ပါတယ္။
တခ်ိန္က ရန္ကုန္ လူငယ္ေလာကမွာ ႏုိင္ငံေရးေတြ မပါေၾကးလို႔ ေျပာစမွတ္ရွိခဲ့ၾကပါတယ္။ ဒါေပမယ့္ တခ်ဳိ႕ လူငယ္ေတြကလည္း ရက္ပ္ဂီတနဲ႔ ႏုိင္ငံေရးကုိ သရုပ္ေဖာ္ခဲ့ၾကပါတယ္။
ဒီယူက်ဴရုပ္သံက ရက္ပ္စာသား ေတြက တကယ့္ ႏုိင္ငံေရးေတြပါပဲ.....
အေမရိကန္ျပည္ေထာင္စုဆုိတာလည္း ကမာၻ႔ဆူပါ ပါဝါႏုိင္ငံႀကီးျဖစ္ၿပီး ၂၁ ရာစုမွာ တ႐ုတ္ႏုိင္ငံကလည္း အေမရိကန္ကို ပုခံုးခ်င္း ယွဥ္လာေနတာ စီးပြားေရး၊ နည္းပညာ စတဲ့ ကိစၥေတြမွာလည္း အထင္အရွား
ျဖစ္ပါတယ္။
အင္တာနက္ျမန္ႏႈန္းေကာင္းလုိ႔ ၾကည့္ျဖစ္ရင္ အခု ယူက်ဴေပၚက အေမရိကန္နဲ႔ တ႐ုတ္တုိ႔ရဲ႕ ရက္ပ္ ဂီတ စစ္ပြဲမွာ ဘယ္သူ ႏုိင္ခဲ့သလဲ ဆုိတာ ထင္ေၾကးေပးႏုိင္ပါတယ္။ ေဆြးေႏြးႏုိင္ပါတယ္။ ၾကည့္ရမယ့္ ေနရာက https://www.youtube.com/watch?v=WvqjCs5llX8 မွာ ျဖစ္ပါတယ္။
ဆဲဆုိတ့ဲ စကားလုံးေတြ အမ်ားအျပား ပါ၀င္ပါတယ္။ ျပီးေတာ့
လူမ်ဳိးေရးခဲြျခားမႈအနည္းငယ္ဆန္တ့ဲ စကားလုံးေတြလည္း ပါေပမယ့္ ဒါက လူျပက္ေတြ ျပက္လုံးထုတ္တ့ဲသေဘာ၊ ဟဒယရႊင္ေဆး တုိက္ေကြ်းတ့ဲသေဘာလုိ႔ ဆုိရပါမယ္။
တရုတ္အမ်ဳိးသားအျဖစ္ သရုပ္ေဆာင္သူက တရုတ္သံနဲ႔ ရက္ပ္သီခ်င္းဆုိျပသြားပါတယ္။
အေမရိကန္က ရက္ပ္သီခ်င္းဆုိတာ ရယ္စရာ ေကာင္းခ်င္မွ ေကာင္းမယ္။ သုိ႔ေသာ္လည္း သီခ်င္းစာသားကေတာ့ ဟာသရသ ပါပါတယ္။
ငါတုိ႔က တကယ့္ လူသားေတြ၊ မင္းတုိ႔ကေတာ့ အေရအတြက္ပဲ ရိွတာပါ လုိ႔ အေမရိကန္ငနဲက နိဒါန္းပုိင္းမွာ ႏွက္လုိက္ပါတယ္။
သူ႔ျပိဳင္ဘက္ရဲ႕ သီခ်င္းဆုိသံကေတာ့ တရုတ္သံအျပည့္ ပါ၀င္တာေၾကာင့္ ... ဒီအသံကလည္း ေသာတရွင္ အမ်ားအျပားကုိ ဟဒယျဖစ္ေစပါလိမ့္မယ္။
သူ႔စာသား တပိုင္းတစကုိ ေျပာျပရရင္ ... တရုတ္တန္းဆုိတာ ကမၻာ့အႏွံ႔မွာ ရိွေနတယ္၊မင္းတုိ႔ ဗီယက္နမ္ကုိ ရႈံးခ့ဲတယ္၊
ငါတုိ႔က Facebook ကုိ ပိတ္တယ္၊ You Tube ကုိ ပိတ္တယ္၊ ငါတုိ႔ အားလုံးကုိ ပိတ္တယ္ လုိ႔ တရုတ္က ဆုိတယ္။
အေမရိကန္ကလည္း အားက်မခံ ... ငါတုိ႔က ဗုံးႀကဲမယ္ အရပ္သားေတြကုိ သတ္မယ္လုိ႔ ျပန္ဆုိတယ္။
သီခ်င္းကုိ တရုတ္သံနဲ႔ အဆုံးသတ္ပါတယ္။
သိပ္မၾကာခင္ တကမၻာလုံး Made in China ျဖစ္ေတာ့မယ္ တ့ဲ။
စဥ္းစားစရာလည္း ေကာင္း၊ ရယ္စရာလည္းေကာင္းတ့ဲ သီခ်င္းတပုဒ္ပါလုိ႔ ဆုိနုိင္ပါတယ္။
https://www.youtube.com/watch?v=WvqjCs5llX8 မွာ ၾကည့္နုိင္ပါတယ္။
ဧရာဝတီ
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment