Friday, October 17, 2014

နားရက္နားေပမယ့္ အိမ္ရွင္အသင္းနဲ႕ ပရိတ္သတ္ရဲ႕အရွိန္အ၀ါကို စိုးရိမ္ပူပန္မွာ မဟုတ္ေႀကာင္း ယူေအအီးနည္းၿပ ေၿပာဆို

ယူေအအီး နည္းၿပၿဖစ္သူ Abdulla Ahmed Mesfer က ၎၏အသင္းသည္ ၿပိဳင္ဘက္ အေၿခအေနေပၚ မူတည္၍ နည္းစနစ္မ်ား ေၿပာင္းလဲက်င့္သံုး တတ္ေႀကာင္း၊ ကြာတားဖိုင္နယ္ ပြဲစဥ္အတြက္ ၿမန္မာအသင္းသည္ နားရက္ တစ္ရက္ ပိုရထားေႀကာင္းႏွင့္ မိမိအသင္းသည္ အိမ္ရွင္ပရိတ္သတ္မ်ား၏ အရွိန္အ၀ါကို ေႀကာက္လန္႕ေနမည္ မဟုတ္ေႀကာင္း ရင္ဖြင့္ေၿပာဆိုခဲ့သည္။

“ၿမန္မာအသင္းနဲ႕ ကစားရမယ့္ပြဲမွာ ကြ်န္ေတာ္တို႕ ကစားသြားမယ့္ နည္းစနစ္ကေတာ့ အုပ္စုအဆင့္ ပြဲေတြမွာ ကြ်န္ေတာ္တို႕ အသံုးၿပဳခဲ့တဲ့ နည္းစနစ္ေတြနဲ႕ တူညီနိုင္မွာ မဟုတ္ပါဘူး။ အုပ္စုအဆင့္ ပြဲစဥ္ေတြမွာ ပြဲတစ္ခုခ်င္းစီအတြက္ ကြ်န္ေတာ္တို႕ ၿပိဳင္ဘက္အေၿခအေနကို ႀကည့္ၿပီး သင့္ေလ်ာ္မယ့္ နည္းစနစ္ေတြကို က်င့္သံုးခဲ့ပါတယ္။

တကယ့္ကို အခက္အခဲ တစ္ခု ၿဖစ္ေစတာက ကြ်န္ေတာ္တို႕ အင္အားၿပန္လည္ ၿဖည့္တင္းမယ့္ ကိစၥပါပဲ။ ကြ်န္ေတာ္တို႕ နားရက္(၂)ရက္တည္း ရပါတယ္။ တစ္ရက္က ေနၿပည္ေတာ္ကေန ရန္ကုန္ကို လာကစားရမွာမို႕ ခရီးသြားတာနဲ႕တင္ ကုန္ဆံုးသြားမွာပါ။ (၂၄)နာရီပဲ အင္အားၿဖည့္တင္းဖို႕ အခ်ိန္က်န္ပါေတာ့တယ္။ ဒီကိစၥက ကြ်န္ေတာ္တို႕ ရင္ဆိုင္ေနရတဲ့ အဓိက ၿပသာနာတစ္ခုပါ။ ကြ်န္ေတာ္တို႕ ၿပိဳင္ဘက္ ၿမန္မာအသင္းကေတာ့ နားရက္(၃)ရက္ေတာင္ ရထားပါတယ္။

"ပရိတ္သတ္ရဲ႕ အရွိန္အ၀ါကို ကြ်န္ေတာ္တို႕ ေႀကာက္လန္႕ေနမွာ မဟုတ္ပါဘူး။ အိမ္ရွင္ပရိတ္သတ္ရဲ႕ အားေပးမွုေရွ႕မွာ ၿမန္မာအသင္းနဲ႕ ကြ်န္ေတာ္တို႕ တိုက္ပြဲ၀င္ သြားမွာပါ။ အိမ္ရွင္ပရိတ္သတ္ေတြရဲ႕ အားေပးသံေအာက္မွာ ၿမန္မာအသင္းနဲ႕ ရင္ဆိုင္ကစားရမယ့္ အခြင့္အေရးကို ကြ်န္ေတာ္တို႕ ေစာင့္ေမွ်ာ္ေနတာပါ”ဟု Abdulla Ahmed Mesfer က ေၿပာဆိုသြားခဲ့သည္။

ယူေအအီးအသင္းသည္ အုပ္စုဘီတြင္ အင္ဒိုနီးရွား၊ ႀသဇီ၊ ဥဇဘတ္ကစ္စတန္အသင္းတို႕ႏွင့္ အတူမဲက်ခဲ့ၿပီး အင္ဒိုနီးရွားအား (၄-၁)ဂိုးၿဖင့္ အနိုင္ရခဲ့ၿပီး က်န္(၂)ပြဲအား တစ္ဂိုးစီ သေရက်ေအာင္ ကစားနုိင္ခဲ့သည္။ ယူေအအီးအသင္း၏ တန္ၿပန္တိုက္စစ္ ကစားပံုမွာ ေကာင္းမြန္လြန္းေသာေႀကာင့္ မိမိအသင္း အခက္အခဲ ႀကံဳေတြ႕ခဲ့ရေႀကာင္း ႀသဇီနည္းၿပ ၿဖစ္သူက ထုတ္ေဖာ္ေၿပာႀကားခဲ့သည္။

Ref; afc.com
ရင္ေသြးငယ္

Credit to Football Café

No comments:

Post a Comment