Monday, November 10, 2014

အျမန္လမ္းတြင္ အီလက္ထေရာနစ္ ေငြေၾကးေကာက္ခံမႈ စနစ္တပ္ဆင္ရန္ ကုမၸဏီရွစ္ခု အဆိုျပဳလႊာတင္သြင္း

Photo: အျမန္လမ္းတြင္ အီလက္ထေရာနစ္ ေငြေၾကးေကာက္ခံမႈ စနစ္တပ္ဆင္ရန္ ကုမၸဏီရွစ္ခု အဆိုျပဳလႊာတင္သြင္း 
Monday, November 10, 2014

ရန္ကုန္ (မဇၩိမ)။ ။ ရန္ကုန္-မႏၲေလး အျမန္လမ္း အီလက္ထေရာနစ္ ေငြေၾကးေကာက္ခံမႈ (Electronic Toll Collection) စနစ္ ေျပာင္းလဲ တပ္ဆင္ရန္ ကုမၸဏီရွစ္ခုက စိတ္ပါဝင္စားေၾကာင္း အဆိုျပဳလႊာ လာေရာက္တင္သြင္းထားသည္ဟု ရန္ကုန္-မႏၲေလး အျမန္လမ္းျပဳျပင္ထိန္း သိမ္းေရးအဖြဲ႔က ႏိုဝင္ဘာ ၉ ရက္တြင္ ထုတ္ျပန္သည္။ရန္ကုန္-မႏၲေလး အျမန္လမ္းမႀကီးတြင္ ယခင္အသံုးျပဳသည့္ လမ္းအသံုးျပဳေကာက္ခံ ေရးစနစ္ကို ETC (Electronic Toll Collection) စနစ္သို႔ ေျပာင္းလဲတပ္ဆင္ရန္ စိတ္ပါဝင္စားသည့္ ကုမၸဏီမ်ားကို ေအာက္တိုဘာ ၁၄ ရက္မွ စတင္ကာ အဆိုျပဳလႊာ ေခၚယူထားရာ  ကုမၸဏီရွစ္ခုက အဆျိုပဳလႊာမ်ား လာေရာက္တင္သြင္းခဲ့ျခင္း ျဖစ္သည္။

B'Smart Telematics Myanmar၊ ျမပန္ဝါ ကုမၸဏီ၊ Myanmar Computer၊ Velox Enterprise of Technology၊ ျပည့္စံုဟိန္း ကုမၸဏီ၊ K@K World Engineering and Security၊ ေနာင္႐ိုး နည္းပညာ ကုမၸဏီႏွင့္ United Eleven စသည့္ ကုမၸဏီရွစ္ခုက ETC စနစ္ တပ္ဆင္ေရး လုပ္ငန္းအတြက္ လာေရာက္တင္ျပထားျခင္း ျဖစ္သည္။

အထက္ပါကုမၸဏီမ်ား၏ အဆိုျပဳလႊာမ်ားကို လုပ္ငန္းအေကာင္အထည္ေဖာ္ေဆာင္ရြက္ႏိုင္မႈ ရွိ မရွိ၊ ေဆာင္ရြက္ႏိုင္မည့္ နည္းပညာ အရည္အခ်င္း ျပည့္မီမႈ ရွိ မရွိ၊ အဆိုျပဳလႊာအခ်က္အလက္မ်ား ျပည့္စံုမႈ ရွိ မရွိ၊ အျမန္လမ္းမႀကီး၏ လိုအပ္ခ်က္ႏွင့္ ကိုက္ညီမႈ ရွိ မရွိ စသည့္အခ်က္မ်ားကို ေဆာက္လုပ္ေရး ဝန္ႀကီးဌာန၊ တင္ဒါစိစစ္ ေရြးခ်ယ္ေရးေကာ္မတီက ပဏာမအရည္ အခ်င္းစစ္ေဆးမည္ ျဖစ္သည္။

အရည္အခ်င္းျပည့္မီသည့္ကုမၸဏီမ်ားကို တင္ဒါေခၚယူႏိုင္ေရးအတြက္ ဆက္လက္ေဆာင္ရြက္မည္ျဖစ္ၿပီး တင္ဒါေခၚယူမည့္ အစီအစဥ္မ်ားကို တရားဝင္ထုတ္ျပန္ေပးမည္ဟု ရန္ကုန္-မႏၱေလး အျမန္လမ္း ျပဳျပင္ထိန္းသိမ္းေရးအဖြဲ႔က ထုတ္ျပန္ထားသည္။

ရန္ကုန္-မႏၲေလး အျမန္လမ္းမႀကီးတြင္ တိုးလ္ဂိတ္အႀကီး ငါးခုႏွင့္ လမ္းအခြဲမ်ား၌ တိုးလ္ဂိတ္အေသး ၁၁ ခုရွိကာ အဆိုပါ တိုးလ္ဂိတ္မ်ားတြင္ ETC စနစ္ျဖင့္ လမ္းအသံုးျပဳခ ေကာက္ခံေရးစနစ္ကို က်င့္သံုးသြားမည္ ျဖစ္သည္။

ေဆာက္လုပ္ေရး ဝန္ႀကီးဌာန၊ ျပည္သူ႔ေဆာက္လုပ္ေရး လုပ္ငန္း၊ ရန္ကုန္-မႏၲေလး အျမန္လမ္း ျပဳျပင္ထိန္းသိမ္းေရး အဖြဲ႔က တာဝန္ယူ ေဆာင္ရြက္ေနသည့္ ရန္ကုန္-မႏၲေလး အျမန္လမ္းမႀကီးသည္ ၃၆၅ မိုင္ ရွိသည္။

Mizzima

ရန္ကုန္-မႏၲေလး အျမန္လမ္း တိုးဂိတ္မွတစ္ဆင့္ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕သို႔ ဝင္ေရာက္လာသည့္ ေမာ္ေတာ္ယာဥ္မ်ားကို ေတြ႔ရစဥ္။ (ဓာတ္ပံု - ဟိန္းထက္၊ မဇၩိမ)ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ေတာ္
ရန္ကုန္ (မဇၩိမ)။ ။ ရန္ကုန္-မႏၲေလး အျမန္လမ္း အီလက္ထေရာနစ္ ေငြေၾကးေကာက္ခံမႈ (Electronic Toll Collection) စနစ္ ေျပာင္းလဲ တပ္ဆင္ရန္ ကုမၸဏီရွစ္ခုက စိတ္ပါဝင္စားေၾကာင္း အဆိုျပဳလႊာ လာေရာက္တင္သြင္းထားသည္ဟု ရန္ကုန္-မႏၲေလး အျမန္လမ္းျပဳျပင္ထိန္း သိမ္းေရးအဖြဲ႔က ႏိုဝင္ဘာ ၉ ရက္တြင္ ထုတ္ျပန္သည္။ရန္ကုန္-မႏၲေလး အျမန္လမ္းမႀကီးတြင္ ယခင္အသံုးျပဳသည့္ လမ္းအသံုးျပဳေကာက္ခံ ေရးစနစ္ကို ETC (Electronic Toll Collection) စနစ္သို႔ ေျပာင္းလဲတပ္ဆင္ရန္ စိတ္ပါဝင္စားသည့္ ကုမၸဏီမ်ားကို ေအာက္တိုဘာ ၁၄ ရက္မွ စတင္ကာ အဆိုျပဳလႊာ ေခၚယူထားရာ ကုမၸဏီရွစ္ခုက အဆျိုပဳလႊာမ်ား လာေရာက္တင္သြင္းခဲ့ျခင္း ျဖစ္သည္။

B'Smart Telematics Myanmar၊ ျမပန္ဝါ ကုမၸဏီ၊ Myanmar Computer၊ Velox Enterprise of Technology၊ ျပည့္စံုဟိန္း ကုမၸဏီ၊ K@K World Engineering and Security၊ ေနာင္႐ိုး နည္းပညာ ကုမၸဏီႏွင့္ United Eleven စသည့္ ကုမၸဏီရွစ္ခုက ETC စနစ္ တပ္ဆင္ေရး လုပ္ငန္းအတြက္ လာေရာက္တင္ျပထားျခင္း ျဖစ္သည္။

အထက္ပါကုမၸဏီမ်ား၏ အဆိုျပဳလႊာမ်ားကို လုပ္ငန္းအေကာင္အထည္ေဖာ္ေဆာင္ရြက္ႏိုင္မႈ ရွိ မရွိ၊ ေဆာင္ရြက္ႏိုင္မည့္ နည္းပညာ အရည္အခ်င္း ျပည့္မီမႈ ရွိ မရွိ၊ အဆိုျပဳလႊာအခ်က္အလက္မ်ား ျပည့္စံုမႈ ရွိ မရွိ၊ အျမန္လမ္းမႀကီး၏ လိုအပ္ခ်က္ႏွင့္ ကိုက္ညီမႈ ရွိ မရွိ စသည့္အခ်က္မ်ားကို ေဆာက္လုပ္ေရး ဝန္ႀကီးဌာန၊ တင္ဒါစိစစ္ ေရြးခ်ယ္ေရးေကာ္မတီက ပဏာမအရည္ အခ်င္းစစ္ေဆးမည္ ျဖစ္သည္။

အရည္အခ်င္းျပည့္မီသည့္ကုမၸဏီမ်ားကို တင္ဒါေခၚယူႏိုင္ေရးအတြက္ ဆက္လက္ေဆာင္ရြက္မည္ျဖစ္ၿပီး တင္ဒါေခၚယူမည့္ အစီအစဥ္မ်ားကို တရားဝင္ထုတ္ျပန္ေပးမည္ဟု ရန္ကုန္-မႏၱေလး အျမန္လမ္း ျပဳျပင္ထိန္းသိမ္းေရးအဖြဲ႔က ထုတ္ျပန္ထားသည္။

ရန္ကုန္-မႏၲေလး အျမန္လမ္းမႀကီးတြင္ တိုးလ္ဂိတ္အႀကီး ငါးခုႏွင့္ လမ္းအခြဲမ်ား၌ တိုးလ္ဂိတ္အေသး ၁၁ ခုရွိကာ အဆိုပါ တိုးလ္ဂိတ္မ်ားတြင္ ETC စနစ္ျဖင့္ လမ္းအသံုးျပဳခ ေကာက္ခံေရးစနစ္ကို က်င့္သံုးသြားမည္ ျဖစ္သည္။

ေဆာက္လုပ္ေရး ဝန္ႀကီးဌာန၊ ျပည္သူ႔ေဆာက္လုပ္ေရး လုပ္ငန္း၊ ရန္ကုန္-မႏၲေလး အျမန္လမ္း ျပဳျပင္ထိန္းသိမ္းေရး အဖြဲ႔က တာဝန္ယူ ေဆာင္ရြက္ေနသည့္ ရန္ကုန္-မႏၲေလး အျမန္လမ္းမႀကီးသည္ ၃၆၅ မိုင္ ရွိသည္။

Mizzima

ရန္ကုန္-မႏၲေလး အျမန္လမ္း တိုးဂိတ္မွတစ္ဆင့္ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕သို႔ ဝင္ေရာက္လာသည့္ ေမာ္ေတာ္ယာဥ္မ်ားကို ေတြ႔ရစဥ္။ (ဓာတ္ပံု - ဟိန္းထက္၊ မဇၩိမ)ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ေတာ္

No comments:

Post a Comment