လက္ရွိ အျမန္လမ္းမႀကီး၏ လမ္းမိုင္အရွည္ ၃၆၆မိုင္ ၃ဖာလုံ အား မူလစီမံကိန္းရည္မွန္းခ်က္ပုံစံႏွင့္ အဆင့္ျမႇင့္တင္ႏုိင္ရန္ Build Operate- Transfer (BOT) စနစ္ ျဖင့္ ေဆာင္ရြက္သြားမည္ျဖစ္ရာ ပုဂၢ လိက လုပ္ငန္းရွင္မ်ား၏ စိတ္ဝင္ စားမႈ အဆိုျပဳလႊာေခၚယူခဲ့ရာ ဇန္ နဝါရီလကုန္အထိ ကုမၸဏီေပါင္း ၂ဝေက်ာ္မွ လာေရာက္ေလွ်ာက္ထား ခဲ့ေၾကာင္း အျမန္လမ္း အင္ဂ်င္နီယာ မွဴးႀကီးဦးၾကည္ေဇာ္ျမင့္က ဆိုသည္။
ဦးၾကည္ေဇာ္ျမင့္က ''အခု ေလွ်ာက္ထားတဲ့ ကုမၸဏီေတြထဲက သတ္မွတ္အရည္အေသြးမီတဲ့ကုမၸဏီ ေတြကိုစိစစ္ၿပီး တင္ဒါသြင္းခြင့္ျပဳ သြားမွာပါ''ဟု ဆိုသည္။
လက္ရွိ စိတ္ဝင္စားမႈဆိုင္ရာ အဆိုျပဳလႊာေလွ်ာက္ထားသည့္ ကုမၸ ဏီမ်ားႏွင့္ ပတ္သက္သည့္ အေသး စိတ္အခ်က္အလက္မ်ားကုိ ယခုလ အတြင္း ထုတ္ျပန္ေပးသြားမည္ျဖစ္ ေၾကာင္း သိရသည္။
''ရင္းႏွီးျမႇဳပ္ႏွံမႈခိုင္မာမႈရွိၿပီး နည္းပညာပုိင္းမွာလဲ ႏိုင္ငံတကာအ ျမန္လမ္းတည္ေဆာက္မႈပိုင္းမွာ အ ေတြ႕အႀကဳံရွိတဲ့အဖြဲ႕အစည္းေတြကုိ ဦးစားေပးေရြးခ်ယ္သြားမွာပါ''ဟု ဦးၾကည္ေဇာ္ျမင့္က ဆိုသည္။
အဆိုပါအျမန္လမ္းမႀကီးကုိ ရွစ္လမ္းသြားကတၱရာကြန္ကရစ္လမ္း (AC)၊ Guard Rail ႏွင့္ CCTV တပ္ဆင္ျခင္း၊ လမ္းေဘး ဝဲ/ယာ တစ္ဖက္တစ္ခ်က္တြင္ ၿခံစည္း႐ိုး အျပည့္ကာရံျခင္း၊ ေက်းရြာခ်င္းဆက္ (Service Roads) ကုန္ထုတ္လုပ္ လမ္းမ်ား ေဖာက္လုပ္ျခင္းတုိ႕ကုိ ႏိုင္ငံ တကာအျမန္လမ္းမ်ားကဲ့သုိ႕ အဆင့္ ျမႇင့္တင္သြားမည္ျဖစ္သည္။
အဆိုပါ အျမန္လမ္းအဆင့္ျမႇင့္ တင္ေရးအတြက္ ရင္းႏွီးတည္ေဆာက္ လုိသည့္ ျပည္တြင္း၊ ျပည္ပမွ ရင္းႏွီး ျမႇဳပ္ႏွံသူလုပ္ငန္းရွင္မ်ား၊ ႏုိင္ငံတကာ ႏွင့္ျပည္တြင္း ဖက္စပ္လုပ္ငန္းရွင္မ်ား အား အဖြဲ႕အစည္းတစ္ခုျခင္းသာမက ပူးေပါင္းေကာ္ပိုေရးရွင္းမ်ားအေနျဖင့္ ဝင္ေရာက္ေလွ်ာက္ထားခြင့္ျပဳထား ေၾကာင္း သိရသည္။
ျပည္တြင္းစီးပြားေရးလုပ္ငန္းရွင္ တစ္ဦးက ''ဒီအျမန္လမ္းနဲ႔ ရန္ကုန္၊ ေနျပည္ေတာ္၊ မႏၲေလးၿမိဳ႕ႀကီး သံုးခု ကို ခ်ိတ္ေပးထားတဲ့အတြက္ အေရးပါ တဲ့လမ္းမႀကီးတစ္ခုပါ။ ဒါေပမဲ့ လက္ရွိ အေျခအေနက အျမန္လမ္း တစ္ခုရဲ႕ အဂၤါရပ္ေတြ မျပည့္စုံေသးဘူးလို႔ ေျပာလို႔ရတယ္။ ႏိုင္ငံတကာအဆင့္မီ ျဖစ္ဖို႔အတြက္ အျမန္ဆုံးအေကာင္ အထည္ေဖာ္သင့္တယ္''ဟု ဆိုသည္။
အဆိုပါစိတ္ဝင္စားမႈ အဆိုျပဳ ေလွ်ာက္လႊာမ်ားကုိ လုပ္ငန္းရွင္မ်ား အား၂ဝ၁၅ ဇန္နဝါရီ ၅ရက္မွ ၁၆ရက္ အထိ အဆိုျပဳလႊာပုံစံမ်ား ေရာင္းခ်ေပး ခဲ့ၿပီး ဇန္နဝါရီလကုန္အထိ တင္သြင္း ခြင့္ျပဳေပးခဲ့ေၾကာင္း သိရသည္။
AK
- ဒီမိုကေရစီတူေဒး သတင္းစာမွ ကူးယူေဖာ္ျပပါသည္။
Yangon Media Group
No comments:
Post a Comment