Tuesday, May 26, 2015

စစ္မႈထမ္း တာ၀န္မ်ားျပီး ဆံုးျပီျဖစ္တဲ့ ေဆာင္ေဂ်ာင္ကီ

ေတာင္ကိုရီးယားမင္းသား ေဆာင္ေဂ်ာင္ကီသည္ ေမ ၂၅ရက္က စစ္မႈထမ္းတာ၀န္မ်ားျပီးစီးခဲ့ျပီျဖစ္ ေၾကာင္း   စစ္မႈထမ္းတာ၀န္မ်ား ကို ႏွစ္ႏွစ္နီးပါးၾကာ ထမ္းေဆာင္ခဲ့သည္။

ေဆာင္ေဂ်ာင္ကီသည္ ေမ ၂၆ရက္နံနက္က ပရိတ္သတ္မ်ားႏွင့္ မီဒီယာမ်ားေရွ႕ေမွာက္တြင္  စစ္မႈထမ္း တာ၀န္မ်ား ထမ္းေဆာင္မႈျပီးစီးျခင္း အခမ္းအနားကို ပထမ ဆံုးအၾကိမ္  က်င္းပျပဳလုပ္ခဲ့သည္။” ကၽြန္ေတာ္ စစ္မႈထမ္းတာ၀န္မ်ားျပီးစီးျပီးေနာက္ ပထမဆံုးအၾကိမ္ ကင္မရာမ်ားကို ျမင္ေတြ႕ရတဲ့အတြက္ အလြန္ အံ့ၾသမင္ တက္မိပါတယ္။ကၽြန္ေတာ္ကို လာေရာက္ဂုဏ္ျပဳၾကတဲ့အတြက္ ေက်းဇူးတင္ပါတယ္။ကၽြန္ေတာ္ တပ္ၾကပ္ၾကီး ေဆာင္ေဂ်ာင္ကီပါ” ဟု ေဆာင္က ေျပာၾကားခဲ့ သည္။

” ကၽြန္ေတာ့္ကို ေတြ႕ဖို႕ေစာင့္ေနတဲ့ ပရိတ္သတ္မ်ားကို ေတြ႕ျမင္ရတဲ့ ကၽြန္ေတာ္ မ်က္ရည္လည္မိပါတယ္။ စစ္မႈထမ္းတာ၀န္မ်ား ထမ္းေဆာင္ေနတဲ့ ကာလ အတြင္း  ပရတ္သတ္မ်ားရဲ႕ အားေပးမႈေၾကာင့္ ကၽြန္ေတာ္ အားရွိခဲ့ရပါတယ္။ေက်းဇူးအမ်ားၾကီးတင္ပါတယ္။ အခုကစလို႕ ကၽြန္ေတာ္ခ်စ္တဲ့ ပရိတ္သတ္ေတြ အတြက္ အေကာင္းဆံုးၾကိဳးစာသြားပါ့မယ္”ဟု ေဆာင္ကေျပာၾကားခဲ့သည္။

Mizzima - News in Burmese​ 

No comments:

Post a Comment