Tuesday, June 2, 2015

ၿပိဳင္ဘက္မ်ားႏွင့္ အဆင့္ကြာဟခ်က္ ႀကီးႀကီးမားမား ရွိေနဆဲဟု ျမန္မာ ယူ-၂၀ နည္းျပခ်ဳပ္ ဝန္ခံ

ယူကရိန္းကို ဂိုးျပတ္ အေရးနိမ့္ခဲ့သည့္ေနာက္ ျမန္မာ ယူ-၂၀ အသင္းသည္ အျခားၿပိဳင္ဘက္မ်ားႏွင့္ အဆင့္အတန္းကြာဟမႈ ႀကီးႀကီးမားမား ရွိေနဆဲျဖစ္ေၾကာင္း နည္းျပခ်ဳပ္ ဂတ္ဖ႐ိုင္းဒရစ္က ဝန္ခံ ေျပာၾကားလုိက္သည္။

  ျမန္မာသည္ ပထမပိုင္း ၄၅ မိနစ္တြင္ ဥေရာပၿပိဳင္ဘက္ကို အေကာင္းဆံုး ရင္ဆိုင္ခဲ့ေသာ္လည္း ဒုတိယပိုင္းတြင္ ယူကရိန္း၏ သြင္းဂိုးမ်ားကို ဆက္တိုက္ ခြင့္ျပဳခဲ့ရသလုိ ကစားသမား တစ္ဦးပါ အနီကတ္ျပသ ထုတ္ပယ္ျခင္း ခံခဲ့ရသည္။ ျမန္မာအသင္းသည္ ယခုအခါ ႏွစ္ပြဲကစား၊ ႏွစ္ပြဲ႐ံႈးၿပီး တစ္ဂိုးသြင္းကာ ရွစ္ဂိုးေပးထားရသည့္ေနာက္ အုပ္စု(A) ေနာက္ဆံုးတြင္ ရပ္တည္လ်က္ ရွိသည္။ သခၤ်ာနည္းအရ ေနာက္ဆံုးပြဲတြင္ အိမ္ရွင္ နယူးဇီလန္ကို အႏုိင္ရခဲ့ပါက အေကာင္းဆံုး အုပ္စုတတိယ စာရင္းတြင္ ပါဝင္ၿပီး ေနာက္တစ္ဆင့္တက္ရန္ ေမွ်ာ္လင့္ခ်က္ ေငြ႕ေငြ႕ ရွိေသးေသာ္လည္း ဂ်ာမန္သား နည္းျပႀကီးကမူ လက္ေတြ႕ျဖစ္ႏုိင္ေျခ နည္းလြန္းေၾကာင္း မွတ္ခ်က္ျပဳခဲ့သည္။

ဂတ္ဖ႐ိုင္းဒရစ္က “ကၽြန္ေတာ္တို႔ အသင္းဟ တစ္ပြဲစာေလာက္ပဲ ခြန္အားရွိတယ္ဆိုတာ ျမင္သာခဲ့ပါတယ္။ ဥေရာပ အသင္းေတြဟာ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ လုိက္မမီႏိုင္တဲ့ တျခားအဆင့္အတန္း တစ္ခုမွာ ကစားေနတာပါ။ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔က စမ္းတဝါးဝါး ျဖစ္ေနၿပီး အေတြ႕အႀကံဳလည္း မရွိဘူး။ ဒီအခ်က္က အရမ္းကို ရွင္းလင္းပါတယ္။ ဒီအ႐ံႈးက စိတ္ပ်က္စရာပါ။ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔အတြက္ေတာ့ ဒီၿပိဳင္ပြဲမွာ ကစားရတာ အရမ္းေစာေနေသးတယ္”ဟု ဆိုသည္။

၎က “ကၽြန္ေတာ့္အသင္းက ေတာ္ေတာ္ေလး အားနည္းပါတယ္။ အေမရိကန္နဲ႔ ပြဲတုန္းကလုိပဲ။ ဒုတိယပိုင္းအစ ၁၅ မိနစ္၊ မိနစ္ ၂၀ ေလာက္အတြင္းမွာ ပြဲကို ကၽြန္ေတာ္တို႔ ထိန္းခ်ဳပ္ႏုိင္စြမ္း လြတ္ထြက္သြားတယ္။ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ လက္ေတြ႕က်က် ျမင္ႏုိင္ဖုိ႔ လုိပါတယ္။ ေပ်ာ္စရာေတြ ၿပီးသြားပါၿပီ။ ျမန္မာပရိသတ္ေတြကို ကၽြန္ေတာ္ ေတာင္းပန္ရပါမယ္။ ဒီလုိ ဆိုးရြားတဲ့ အ႐ံႈးမွာ ကၽြန္ေတာ္က တာဝန္ရွိသူပါ။ ဒါေပမဲ့ စက္ဘီးသမားတစ္ေယာက္ကို ၿပိဳင္ကားေမာင္းသမား ျဖစ္လာေအာင္ေတာ့ ကၽြန္ေတာ္ မလုပ္ႏုိင္ပါဘူး”ဟုလည္း ေျပာၾကားခဲ့သည္။

ေနာက္တစ္ဆင့္တက္ခြင့္အတြက္ ေသခ်ာသေလာက္ ျဖစ္သြားသည့္ေနာက္ ယူကရိန္း နည္းျပ အိုလက္ဆန္ဒါ ပက္ထ႐ိုေကာ့ဗ္က ဒုတိယပိုင္း အစတြင္ နည္းဗ်ဴဟာ ေျပာင္းလဲလိုက္ျခင္းက ျမန္မာအသင္းအေပၚ အသာစီး ရသြားေစေၾကာင္း မွတ္ခ်က္ျပဳခဲ့သည္။ “ရလဒ္ကို ကၽြန္ေတာ္ အရမ္းေက်နပ္မိပါတယ္။ ဗလာရီ လူခ်္ကီဗစ္ခ်္ကို ပထမပိုင္း အၿပီးမွာ လူစားလဲထည့္ဖုိ႔ ကၽြန္ေတာ္က ႀကိဳစီစဥ္ထားပါ။ အေစာပိုင္းမွာ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ အသင္းက ျမန္ႏႈန္း အရမ္းအားနည္းေနတယ္။ ဒုတိယပိုင္း အစမွာ သူကစားသင့္ေၾကာင္း ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ သေဘာတူထားၿပီးသားပါ။ တကယ္လည္း သူက အသင္းရဲ႕ ကစားပံုကို ျမႇင့္တင္ေပးႏုိင္ခဲပါတယ္။ ပထမပိုင္းမွာ ဂိုးသြင္းဖို႔ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ ႐ုန္းကန္ခဲ့ရေပမယ့္ ဒုတိယပိုင္းမွာေတာ့ အပိုင္အခြင့္အေရးေတြ ပိုရလာတယ္။ ဒါဟာ ကၽြန္ေတာ္တို႔ ေဘာလံုး ကစားေနတဲ့ အေၾကာင္းရင္းပါပဲ”ဟု ၎က ေႂကြးေၾကာ္ခဲ့သည္။

အုပ္စု(A) ပြဲစဥ္ ၂ တြင္ နယူးဇီလန္ကလည္း အေမရိကန္ကို ၄-၀ ျဖင့္ အျပတ္အသတ္ ႐ံႈးနိမ့္ခဲ့သည့္ေနာက္ ျမန္မာအသင္း အေနျဖင့္ ေနာက္ဆံုးပြဲစဥ္တြင္ အႏုိင္ရၿပီး အေကာင္းဆံုး အုပ္စု တတိယ ၄ သင္းတြင္ ပါဝင္ကာ ေနာက္တစ္ဆင့္တက္ရန္ အတိုင္းအတာ တစ္ရပ္ထိ အခြင့္အေရး ရွိေနဆဲျဖစ္သည္။

_Ref: FIFA

No comments:

Post a Comment