Wednesday, September 18, 2013

မႏၲေလးေဒသထြက္ ေဆာက္လုပ္ေရး လုပ္ငန္းသုံး ေက်ာက္ မ်ားကို ေအာက္ပိုင္းေဒသ မ်ားသို႔ ေရေၾကာင္း ခရီးျဖင့္ တင္ပို႔ရမႈ ပိုမိုတြင္က်ယ္လာ


မႏၲေလးေဒသထြက္ ေဆာက္လုပ္ေရး လုပ္ငန္းသုံး ေက်ာက္မ်ားကို ျမန္မာႏိုင္ငံ ေအာက္ပိုင္းေဒသမ်ားသို႔ တင္ပို႔ရာတြင္ ဧရာ၀တီျမစ္ေရ ျမင့္တက္လာမႈေၾကာင့္ ေရေၾကာင္းခရီးျဖင့္ တင္ပို႔ရမႈ ပိုမိုတြင္က်ယ္ လာေၾကာင္း သိရသည္။

"ေရလမ္းကေန ေဆာက္လုပ္ေရး လုပ္ငန္းသံုး ေက်ာက္ေတြကို တစ္ႏွစ္ပတ္လံုး တင္ပို႔ပါတယ္။ ရန္ကုန္နဲ႔ ဧရာ၀တီတုိင္း ေဒသေတြကေတာ့ ပံုမွန္တင္ပို႔ရတယ္။ အထက္ပိုင္းနယ္ေတြကို စီမံကိန္းေတြရွိရင္ တင္ပို႔ေပးရတယ္။ ေရမ်ားတဲ့ ကာလမွာ ေရေၾကာင္းေကာင္းမြန္ေတာ့ ေရနည္းကာလေတြ ထက္ ေက်ာက္ ပိုတင္ပို႔မႈ ပိုမ်ားတယ္။ သေဘၤာအရြယ္အစားေပၚ မူတည္ၿပီး ေက်ာက္က်င္းေရ ၁၀၀ ေက်ာ္ကေန ၃၀၀ ေက်ာ္အထိ တင္ႏိုင္တယ္" ဟု ေက်ာက္လုပ္ငန္း လုပ္ကိုင္သူ ဦးေဇာ္ႀကီးက ေျပာၾကားသည္။

ေက်ာက္တင္ပို႔မႈ လုပ္ငန္းမ်ားကို မႏၲေလးၿမိဳ႕ ဧရာ၀တီဆိပ္ကမ္း တစ္ေလွ်ာက္ရွိ ေခ်ာ္ဆိပ္ႏွင့္ ေပပင္ဆိပ္ တို႔မွတစ္ဆင့္ ေအာက္ပိုင္းႏွင့္ အထက္ပိုင္း ေဒသမ်ားသို႔ ပုံမွန္တင္ပို႔လ်က္ရွိရာ ျမစ္ေရမ်ားခ်ိန္ ကာလတြင္ ေက်ာက္တင္သေဘၤာမ်ား ဆိပ္ကမ္းဆိုက္ကပ္ရန္ ေနရာအခက္အခဲ ျဖစ္ေပၚ မႈေၾကာင့္ ေရေၾကာင္းပို႔ေဆာင္ေရး ညႊန္ၾကားမႈ ဦးစီးဌာန ဆိပ္ကမ္းေနရာ (အေျမာက္ဆိပ္) တြင္ ယာယီေျပာင္းေရႊ႕ လုပ္ကိုင္လ်က္ရွိေၾကာင္း သိရသည္။

မႏၲေလးၿမိဳ႕၊ ပုသိမ္ႀကီးၿမိဳ႕နယ္ ထံုးဘို၊ အုန္းေခ်ာေက်းရြာမွ ထြက္ရွိေသာ ေက်ာက္မ်ားကို မႏၲေလးဆိပ္ကမ္းမွ မေကြး၊ ပခုကၠဴ၊ ေရႊျပည္သာ၊ ၾကံခင္း၊ ရန္ကုန္၊ ပုသိမ္၊ ဖ်ာပံု ဆိပ္ကမ္းမ်ားသို႔ တင္ပို႔ရၿပီး ယခင္ႏွစ္ပိုင္း အတြင္းက ထီးခ်ဳိင့္၊ ကသာၿမိဳ႕မ်ားသို႔လည္း တင္ပို႔ရေၾကာင္း၊ ျမစ္ဆိပ္ အေရာက္ ေက်ာက္တစ္က်င္းလွ်င္ က်ပ္ႏွစ္ေသာင္းေက်ာ္မွ သံုးေသာင္းေက်ာ္ အတြင္းရွိၿပီး တစ္ေန႔လွ်င္ ပ်မ္းမွ်က်င္းေရ ၂၀၀ ေက်ာ္ တင္ပို႔ရေၾကာင္း သိရသည္။

(မႏၲေလးဆိပ္ကမ္းမွ ေဆာက္လုပ္ေရး လုပ္ငန္းသံုးေက်ာက္မ်ား ပို႔ေဆာင္ေနစဥ္)

No comments:

Post a Comment